Календарний план з предмету "Громадянська освіта" для ПТНЗ, ІІ курс на 35 годин
Поурочно-тематичний план
теоретичних занять з предмету «Громадянська освіта» (ІІ курс)
№ уроку |
Назва розділу, теми, циклу, уроку |
К-ть годин |
Дата занять |
Примітки |
||
|
|
|
|
|||
|
Вступне коригуюче повторення |
2 |
|
|
|
|
1 |
Коригуюче повторення |
|
|
|
|
|
2 |
Коригуюче повторення |
|
|
|
|
|
РОЗДІЛ 1. СВІТ ІНФОРМАЦІЇ ТА МАС-МЕДІА |
|
|||||
|
Комунікація, інформація, медіа |
2 |
|
|
|
|
3 |
Поняття мас-медіа. Роль інформації та медіа в сучасному світі |
|
|
|
|
|
4 |
Різновиди медіа та їхній розвиток. |
|
|
|
|
|
|
Медіа і демократія. Свобода, етика і відповідальність |
2 |
|
|
|
|
5 |
Свобода слова і свобода мас-медіа |
|
|
|
|
|
6 |
Замовні матеріали. Суспільні медіа. Шкільні медіа |
|
|
|
|
|
|
Маніпулятивний вплив медіа |
2 |
|
|
|
|
7 |
Маніпуляції в медіа-просторі. Як розпізнати фейкову інформацію. Що таке «мова ворожнечі» та як її розпізнати |
|
|
|
|
|
|
Критичне сприйняття та протидія маніпуляціям мас-медіа |
1 |
|
|
|
|
8 |
Достовірність інформації в мас-медіа. Критичний аналіз медіа-текстів |
|
|
|
|
|
|
Інтернет |
2 |
|
|
|
|
9 |
Приватність та конфіденційність у віртуальному світі |
|
|
|
|
|
10 |
Соціальні мережі. Права людини в інтернеті |
|
|
|
|
|
|
Практичні заняття |
2 |
|
|
|
|
11 |
Практичне заняття № 1 «Аналіз медіатексту» |
|
|
|
|
|
12 |
Практичне заняття № 2 «Плюси і мінуси інтернету» (урок-батл) |
|
|
|
|
|
13 |
Узагальнення. Тематичне оцінювання за розділом І |
1 |
|
|
|
|
РОЗДІЛ ІІ.ВЗАЄМОДІЯ ГРОМАДЯН І ДЕРЖАВИ В ДОСЯГНЕННІ СУСПІЛЬНОГО ДОБРОБУТУ |
||||||
|
Соціальні цілі економіки |
1 |
|
|
|
|
14 |
Учасники економічних відносин. Податки. Роль уряду в економіці. Соціальний захист |
|
|
|
|
|
|
Сталий розвиток |
1 |
|
|
|
|
15 |
Обмеженість ресурсів. Вплив діяльності людини на довкілля. Сталий розвиток як спосіб збереження довкілля |
|
|
|
|
|
|
Ринкова економіка |
1 |
|
|
|
|
16 |
Принципи ринкової економіки. Попит і пропозиція |
|
|
|
|
|
17 |
Підсумкове узагальнення за І семестр |
1 |
|
|
|
|
|
Економіка домогосподарства |
1 |
|
|
|
|
18 |
Домашнє господарство як власник і споживач |
|
|
|
|
|
19 |
Практичне заняття № 3 «Родинний бюджет» |
1 |
|
|
|
|
|
Підприємництво |
1 |
|
|
|
|
20 |
Підприємницька діяльність |
|
|
|
|
|
|
Ринок праці |
1 |
|
|
|
|
21 |
Учасники ринку праці |
|
|
|
|
|
|
Лобіювання інтересів та корупція |
2 |
|
|
|
|
22 |
Поняття лобізму. Сутність корупції |
|
|
|
|
|
23 |
Причини та наслідки корупції в економіці та політиці |
|
|
|
|
|
24 |
Практичне заняття № 4 «Складання резюме» |
1 |
|
|
|
|
25 |
Узагальнення. Тематичне оцінювання за розділом ІІ |
1 |
|
|
|
|
РОЗДІЛ ІІІ.УКРАЇНА.ЄВРОПА.СВІТ |
||||||
|
Інтеграція та глобалізація |
2 |
|
|
|
|
26 |
Поняття інтеграції та глобалізації |
|
|
|
|
|
27 |
Міграційні процеси. Європейська політика сусідства. |
|
|
|
|
|
|
Міжнародні відносини та міжнародне право |
2 |
|
|
|
|
28 |
Міжнародні відносини та міжнародне право |
|
|
|
|
|
29 |
Система безпеки. Урядові й неурядові міжнародні організації |
|
|
|
|
|
|
Україна-член європейського та світового співтовариства |
2 |
|
|
|
|
30 |
Світове співробітництво України |
|
|
|
|
|
31 |
Європейський вибір України |
|
|
|
|
|
32 |
Практичне заняття № 5. Диспут «Економічні, соціальні та політичні переваги вступу до ЄС» |
1
|
|
|
|
|
33 |
Практичне заняття № 6 «Як писати есе» |
1 |
|
|
|
|
34 |
Узагальнення. Тематичне оцінювання за розділом ІІІ |
1 |
|
|
|
|
35 |
Підсумковий урок |
1 |
|
|
|
|
Викладач_______________О.В.Пеннер