Календарний план з я досліджую світ для 4 класу

Про матеріал
Календарний план з я досліджую світ на І семестр. для 4 класу. План складено до підручника Н.Бібік . План містить очікувані результати та індекс очікуваного результату в ТОП, а також наскрізні змістові лінії
Перегляд файлу

 


 

Я досліджую світ

Підручник

     Я досліджую світ : підруч. для 4 кл. закл. загал. серед. освіти (у 2-х ч.) : Ч. 1

/ Н. М. Бібік, Г. П. Бондарчук. — Харків : Вид-во «Ранок», 2021. — 128 с. : іл.

ISBN 978-617-09-6900-2


 

4 клас

Семестр

Кількість годин

Всього годин

І

46

 

ІІ

 

 

 

 

 

 

 

Дата проведення

Тема уроку

Очікувані результати та індекс очікуваного результату в ТОП

Змістова лінія

1.

 

Україна — мій край, моя Батьківщина!

 

Учень/учениця цікавиться історією і культурою свого краю; накопичує відповідну інформацією

[4 ГІО 8.3]

Учень/учениця знає зміст основних символів держави (Гімн, Прапор, Герб, державна мова) [4 ГІО 1.3]

Учень/учениця має уявлення про права та обов’язки; право на життя; рівноправність людей, право кожного на захист, любов і піклування; право на працю, захист, відпочинок; право на освіту;[4 ГІО 6.2]

Наводить та оцінює приклади позитивного й негативного ставлення до старших і молодших, знає про можливі правопорушення серед дітей; [4 ГІО 6.2]

Наводить приклади відповідальності за скоєні правопорушення

Учень/учениця аргументує неприпустимість заподіяння будь-якої шкоди собі й іншим; [4 СЗО 1.1] пояснює можливості людини; значення знань, освіти, працелюбства в досягненні успіхів і спілкуванні; [4 ПРО 1.6] пояснює, від чого залежить безпека вдома, в школі, в довкіллі [4 СЗО 2.1]

Учень/учениця має уявлення про культуру взаємин людей у сім’ї, школі, на вулиці; [4 ГІО 7.1]

наводить приклади такої поведінки, де виявляються ці риси; [4 ГІО 8.1]

встановлює зв’язки між конкретними вчинками і ставленням людей, розуміє необхідність культурної поведінки в громадських місцях (транспорті, музеї, бібліотеці, тощо); [4 ГІО 2.3], [4 СЗО 2.4]

Учень/учениця має уявлення про неповторність кожної людини (зовнішність, поведінка, здібності, характер); [4 ПРО 1.1]

Людина в суспільстві

2.

3.

 

Державні символи України.

 

Людина в суспільстві

4.

5.

 

Правила життя в суспільстві

Практичний блок

Рольова гра «Супермаркет», «Я пасажир» та інші на вибір

Людина в суспільстві

6.

7.

 

Життя людини — найвища цінність

Як діяти в небезпечній ситуації

 

Людина

8.

 

Я та інші

 

Людина серед людей

9.

 

Зовнішність людини. Акуратність

Людина

 

 

 

 

10.

 

Діагностична робота № 1

Людина

 

11.

 

Планета Земля – наш дім у Всесвіті

Учень/учениця має уявлення про Всесвіт і Сонячну систему [4 ПРО 1.1]; моделює Сонячну систему, сузір’я; обертання Землі; [4 ПРО 1.4]

наводить приклади небесних тіл [4 ПРО 1.4]

Учень/учениця має уявлення про Всесвіт і Сонячну систему [4 ПРО 1.1].

моделює Сонячну систему, сузір’я, обертання Землі; [4 ПРО 1.4]

Учень/учениця має уявлення про Всесвіт і Сонячну систему [4 ПРО 1.1];

Учень/учениця розповідає про вплив Сонця і Місяця на нашу планету;

розповідає про факти дослідження космосу людством, які зацікавили [4 ПРО 2.1]

Природа

12.

 

Сонячна система – частина Всесвіту

Практичний блок

Моделювання Сонячної системи

Природа

13.

14.

 

Сонце — джерело світла і тепла на Землі

Природа

15.

 

Земля — планета Сонячної системи

Природа

16.

 

Місяць — природний супутник Землі

Природа

17.

 

Діагностична робота № 2

Природа

18.

 

Рухи Землі і їх наслідки. Рух Землі навколо своєї осі

Учень/учениця пояснює, як рух нашої планети впливає на явища, що відбуваються у неживій і живій природі (зміни дня і ночі; нерівномірне нагрівання земної поверхні; колообіг води; сезонні зміни у природі);

[4 ПРО 1.4]

Моделює обертання Землі [4 ПРО 1.4]

Учень/учениця називає способи орієнтування на місцевості; [4 ПРО 1.1]

визначає сторони горизонту по компасу

[4 ПРО 1.4]

орієнтування на місцевості за допомогою компасу, Сонця і місцевих ознак [4 ПРО 1.5]

складання плану приміщення, орієнтування на місцевості орієнтування на місцевості, [4 ПРО 1.4]

Учень/учениця складання плану приміщення, орієнтування на місцевості, [4 ПРО 1.4]

значення плану місцевості і карти [4 ПРО 1.4]

Учень/учениця називає способи орієнтування на місцевості; [4 ПРО 1.1]

визначає сторони горизонту по компасу

[4 ПРО 1.4]

орієнтування на місцевості за допомогою компасу, Сонця і місцевих ознак [4 ПРО 1.5]

складання плану приміщення, орієнтування на місцевості, [4 ПРО 1.4]

орієнтується на місцевості за допомогою компасу, Сонця і місцевих ознак; [4 ПРО 1.5] знаходить і показує на картах материки, океани та інші об’єкти відповідно до навчального завдання; [4 ПРО 2.2]

орієнтування на місцевості, [4 ПРО 1.4]

Природа

19.

20.

 

Рух Землі навколо Сонця.

Теплові пояси

Природа

21.

 

Орієнтування на місцевості. Як визначити сторони горизонту на місцевості. Як визначити сторони горизонту за допомогою компаса.

 Практичний блок

Визначення сторін горизонту за допомогою Сонця

Природа

22.

 

Що таке план і масштаб.

Природа

23.

 

Орієнтування на місцевості. Орієнтування на місцевості. План місцевості. Практичний блок

 Складання плану кімнати, пришкільної ділянки.

Природа

24.

25.

 

Способи зображення поверхні Землі на глобусі та карті. Що таке географічна карта

Практичний блок

Наш край на глобусі і карті.Позначення на контурній карті материків і океанів

Природа

26.

 

Діагностична робота № 3

Природа

27.

 

Погода. Прогноз погоди. Температура повітря. Вологість.

Учень/учениця значення прогнозу погоди для людей і розповідає про його використання у власному житті; [4 ПРО 1.4]  спостерігає і фіксує зміни елементів погоди (температуру зонах. повітря, вітру, хмарності, опадів); [4 ПРО 1.4]

проводить спостереження за погодою, сезонними змінами [4 ПРО 1.2]

дізнається з різних джерел про методи передбачення погоди, народні прикмети про зміну погоди; [4 ПРО 2.1]

застосовує знання для спостереження за погодою

Учень/учениця значення прогнозу погоди для людей і розповідає про його використання у власному житті; [4 ПРО 1.4]  спостерігає і фіксує зміни елементів погоди (температуру зонах. повітря, вітру, хмарності, опадів); [4 ПРО 1.4]

застосовує знання для спостереження за погодою

Учень/учениця робить висновок про різноманітність і цілісність природи Землі;

описує і характеризує різноманість природних об»єктів в природних зонах, доводить значення об»єктів природи для людини [4 ПРО 1.4]

Природа

28.

 

Атмосферний тиск.

Природа

29.

 

Напрям і швидкість вітру. Хмарність. Атмосферні опади. Прогноз погоди.

Природа

30.

 

Природні зони Землі.

Арктичні пустелі.

Природа

31.

 

Лісотундра. Тайга. Зона саван

Природа

32.

 

Діагностична робота № 4

 

33.

 

Материки Землі. Особливості природи материків

Учень/учениця

знаходить і показує на картах материки та інші об’єкти відповідно до навчального завдання; [4 ПРО 2.2]

розповідає про різноманітність природи материків [4 ПРО 2.1]

Учень/учениця знаходить і показує на картах  океани та інші об’єкти відповідно до навчального завдання[4 ПРО 2.2]

розповідає про мешканців океанів; [4 ПРО 2.1]

робить висновок про різноманітність і цілісність природи Землі [4 ПРО 1.4]

 

 

 

 

 

 

 

Природа

34.

35.

 

Євразія. Природні зони материка.

 Практичний блок

 Вивчення умов існування рослин і тварин своєї місцевості.

Природа

36.

 

Африка

Природа

37.

 

Північна Америка

Природа

38.

 

Південна Америка

Природа

39.

 

Австралія

Природа

40.

 

Антарктида

Природа

41.

 

Проєкт «Візитівка материка» стор.102

Природа

42.

 

Океани Землі. Особливості природи океанів. Тихий океан.

Природа

43.

 

Діагностична робота № 5

Природа

44.

 

Атлантичний, Індійський, Північний Льодовитий океан

Природа

45

 

Значення Світового океану. Проєкт «Уявна подорож океаном»

Природа

46.

 

Підсумковий урок

 

 

 

 

Природа

Наскрізні змістові лінії

Екологічна безпека та сталий розвиток

Розвиток ціннісного ставлення до

природи та її пізнання,

 створення умов для самовираження учнів у різних видах діяльності,

становлення екологічно грамотної та соціально адаптованої особистості.

Розвиток

відповідальної

діяльності  людини у природі; правила поведінки в природі; участь дітей в

природоохоронній діяльності

 

Громадянська відповідальність

виховання активної позиції щодо громадянської і соціально-культурної

належності себе і своєї родини до України; інтересу до пізнання історії та

природи свого краю і країни; пошани до символів держави, ініціативної

патріотичної поведінки у громадських акціях, у відзначенні пам'ятних дат і

подій; усвідомлення

правової відповідальності у ситуаціях застосування норм і правил життя в

суспільстві.

Толерантне

ставлення до різноманітності світу людей, культур, звичаїв; залежність стану

довкілля від поведінки всіх людей

 

 

Здоров'я і безпека

Пізнання себе, своїх

можливостей; здорова і безпечна поведінка. Формування поведінки в сім'ї, в школі, в громадських місцях; моральні норми;

навички співжиття і співпраці, соціальні зв’язки між людьми у процесі

виконання соціальних ролей

 

Підприємливість і фінансова грамотність

розвиток толерантності у соціальній комунікації, ціннісного ставлення до приватного життя інших людей; соціальні навички у взаємодії і співпраці в різних видах

діяльності;

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Билай Наталя
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Кулак Ірина Леонідівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 4 клас, Планування
НУШ
Додано
26 жовтня 2021
Переглядів
1948
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку