Календарний план. Зарубіжна література. 9 клас. ІІ семестр

Про матеріал
Календарний план. Зарубіжна література. 9 клас. І семестр Складено за підручником: Зарубіжна література : підруч. для 9-го кл. загальноосвіт. навч. закл. / Євгенія Волощук, Володимир Звиняцьковський, Оксана Філенко. – Київ : Генеза, 2017. – 304 с. згідно з навчальною програмою, рекомендовано Міністерством освіти і науки України (наказ Міністерства освіти і науки України від 20 березня 2017 року № 417)
Перегляд файлу

                                                                                          ЗАТВЕРДЖЕНО:

                              ДИРЕКТОР Ізмаїльської гімназії №9

                                             з початковою школою

                                            Ізмаїльського району

                                    Одеської області

                                                                 ________________Беркуца В. Д.

                                                                   «_______»  _____________2024 р.

 

               

                        

                                                                                                 

Календарно-тематичне планування

 із зарубіжної літератури

у  9 класах

на ІІ семестр 2024/2025 навчального року

                                 Учитель: Осика Тетяна Сергіївна

                             

                                                                     

                                                                      ПОГОДЖЕНО

Заступник директора з НВР

__________Демидова Н. М.

«_____»__________ 2025 р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

ІЗ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДЛЯ 9 КЛАСУ

на ІІ семестр 2024-2025 навчального року

Складено до підручника: Зарубіжна література : підруч. для 9-го кл. загальноосвіт. навч. закл. / Євгенія Волощук, Володимир Звиняцьковський, Оксана Філенко.Київ : Генеза, 2017. – 304 с. згідно з навчальною програмою, рекомендовано Міністерством освіти і науки України (наказ Міністерства освіти і науки України від 20 березня 2017 року № 417)

 

Зміст навчального матеріалу

Дата

 

Тема 4. Реалізм (12 годин)

 

33

Поняття про реалізм та історія його формування. Характерні ознаки реалізму як літературного напряму (зв’язок із дійсністю, аналітизм, типовість образів і ситуацій, розкриття впливу соціального середовища на людину, критичний пафос, дослідження життя суспільства, психологізм та ін.). Взаємодія реалізму з іншими напрямами XIX ст. (романтизмом, натуралізмом).

 

34

Оноре де Бальзак «Гобсек». Основні віхи творчості та особливості світогляду письменника. «Людська комедія»: історія написання, художня структура, тематика і проблематика, образи.

 

35

Оноре де Бальзак «Гобсек». Повість «Гобсек» у структурі «Людської комедії». Сюжетно-композиційні особливості твору («розповідь у розповіді»).

 

36

Оноре де Бальзак «Гобсек». Багатогранність образу Гобсека (як соціального типу доби, як філософа та ін.), засоби його створення (портрет, психологічна деталь, монолог, вчинки, філософське ставлення до життя та ін.).

 

37

Урок розвитку мовлення №3. Усне висловлювання на тему: «Навіщо людині гроші?» за змістом твору  Оноре де Бальзака «Гобсек».

 

38

Микола Васильович Гоголь. Зрілий етап життя і творчості митця. «Ревізор». Творча історія п’єси. Критика суспільства.

 

39

Микола Васильович Гоголь «Ревізор». Образи персонажів як відображення аномальної системи, втілення в них соціальних і людських вад.

 

40

Микола Васильович Гоголь «Ревізор». Специфіка художнього конфлікту і жанру твору.

 

41

Микола Васильович Гоголь «Шинель». Особливості сюжету і композиції твору. Образ столиці як чужого й ворожого для людини простору

 

42

Микола Васильович Гоголь «Шинель».  Духовне знецінення й занепад особистості в умовах антигуманного суспільства. Критичний пафос твору.

 

43

Микола Васильович Гоголь «Шинель». Трактування фіналу (роль фантастики в реалістичному творі). Авторська позиція.

 

44

Контрольна робота № 4 за темою: «Реалізм»

 

 

Тема 5. Нові тенденції у драматургії кінця XIX–початку XX ст. (9 годин)

 

45

Генрік Ібсен «Ляльковий дім». Роль Г. Ібсена в розвитку світової драматургії, його новаторство.

 

46

Генрік Ібсен «Ляльковий дім» як соціально-психологічна драма. Особливості драматичного конфлікту та розвиток сценічної дії (зовнішньої і внутрішньої).

 

47

Генрік Ібсен «Ляльковий дім». Композиція п’єси. Образна система. 

 

48

Генрік Ібсен «Ляльковий дім». Підтекст. Символіка. Відкритість фіналу.

 

49

Бернард Шоу «Пігмаліон». Особливості світогляду Б. Шоу.

 

50

Бернард Шоу «Пігмаліон». Специфіка втілення античного міфу в п’єсі «Пігмаліон».

 

51

Бернард Шоу «Пігмаліон». Динаміка образу Елайзи Дулітл.

 

52

Бернард Шоу «Пігмаліон». Ідеї «одухотворення» людини й життя засобами мистецтва, збереження національної культури, розвитку мови.

 

53

Урок розвитку мовлення № 4. Складання тетральної програмки до вистави за обраним твором (письмово).

 

54

Контрольна робота № 5 за темою: «Реалізм»

 

 

Тема 6. Література XX–XXI ст. Життя, історія, культура (7 годин)

 

55

Рей Дуглас Бредбері «451° за Фаренгейтом». Тривога за майбутнє суспільства в романі-антиутопії «451° за Фаренгейтом».

 

56

Рей Дуглас Бредбері «451° за Фаренгейтом». Тема знецінення культури. Провідні мотиви твору – книги (читання), пожежі, тотального контролю, інакомислення тощо.

 

57

Рей Дуглас Бредбері «451° за Фаренгейтом». Натовп і влада. Важке прозріння особистості в тоталітарному суспільстві.

 

58

Рей Дуглас Бредбері «451° за Фаренгейтом».

 

59

Гарпер Лі «Убити пересмішника». Проблема входження молоді в дорослий світ, зіткнення із жорстокістю.

 

60

Гарпер Лі «Убити пересмішника». Моральні ідеали у творі.

 

61

Гарпер Лі «Убити пересмішника». Образи у творі.

 

62

Шолом-Алейхем «Тев’є-молочар». Тема історичного зламу, який пройшов крізь долю людини і народу на межі XIX–XX ст.

 

63

Шолом-Алейхем «Тев’є-молочар». Образна система твору. Філософські проблеми.

 

64

Шолом-Алейхем «Тев’є-молочар». Народний гумор.

 

65

Шолом-Алейхем «Тев’є-молочар». Сучасні інтерпретації твору в театрі, кіно та інших видах мистецтва.

 

66

Контрольна робота №6 за темою: «Література XX–XXI ст. Життя, історія, культура»

 

67

Урок позакласного читання №3. Б. Космовська «Позолочена рибка»

 

68

Урок позакласного читання №4. Б. Космовська «Позолочена рибка»

 

69

Узагальнення і систематизація навчального матеріалу.

 

70

Узагальнення і систематизація навчального матеріалу.

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Головчак Оксана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Зарубіжна література 9 клас (Волощук Є.В., Звиняцьковський В.Я., Філенко О.М.)
Додано
16 серпня 2024
Переглядів
6230
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку