Синхронізоване календарно - тематичне планування історії України та історії всесвітньої 7 клас на 2019 - 2020 н.р.. Домашні завдання вказані за підручниками: історія України автор Власов В.С. "Генеза" 2016 р; історія всесвітня автор І.Я. Щупак 2016 р.
Складено за програмою «Історія України. Всесвітня історія», - затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України
від 07.06.2017 № 804 і № 201 від 10 лютого 2017 р (Інтернет – ресурс).
Історія України (35 годин) Всесвітня історія (35 годин)
№ з/п |
№ уроку |
Дата |
Результати навчально-пізнавальної діяльності |
Тема уроку |
Зміст навчально-пізнавальної діяльності |
Домашнє завдання |
||||||||||||||||
Запл. |
Факт. |
|||||||||||||||||||||
Історія всесвітня (д.з за підручником І.Я. Щупак, 2016) |
||||||||||||||||||||||
ПОВТОРЕННЯ. ВСТУП |
||||||||||||||||||||||
1 |
1 |
|
|
Знаю:
Умію:
|
Велике переселення народів. |
Повторення. Велике переселення народів. Розселення слов’ян. Історія України в стародавні часи. Практичне завдання: внести у синхронізовану хронологічну таблицю відомості про Велике переселення народів. Початок роботи над укладанням синхронізованої хронологічної таблиці “Європа в добу Середньовіччя” / за зразком/ |
§ 3, вивчити дати, виписати в зошит нові слова, усно пояснювати їх значення, завдання 7,8
|
|||||||||||||||
2 |
2 |
|
|
Знаю:
Розумію:
а) період становлення племiнних князiвств i союзiв (V–IX ст.) – з добою раннього Середньовiччя (середина V ст. – кiнець IХ ст.); б) період iснування Русi (IX–XIII ст.) – з добою зрілого Середньовiччя (Х–ХІІІ ст.); в) період удiльних князiвств (XIII–XV/XVI ст.) – з добою пiзнього Середньовiччя (XІV–XV ст.);
Умію:
|
Вступ. |
Вступ: Середньовіччя як період розвитку людства. Періодизація |
§1 читати, розглядати ілюстрації, питання 5,7- усно § 2, вивчити дату, виписати в зошит нові слова, усно пояснювати їх значення, виконати завдання 9 |
|||||||||||||||
РОЗДІЛ 1. ПЕРШІ СЕРЕДНЬОВІЧНІ ДЕРЖАВИ |
||||||||||||||||||||||
3 |
3 |
|
|
Знаю:
Розумію:
Умію:
|
Від варварських королівств до імперії франків |
Утворення варварських королівств. Франкська держава. Хлодвіг. Практичне завдання: внести у синхронізовану хронологічну таблицю відомості про Велике переселення народів, позначити на контурній карті «варварські» королівства. |
§ 4, коментувати табл.1, показувати на карті зазначені держави, вивчити дати, завд.6 усно |
|||||||||||||||
4 |
4 |
|
|
Імперія франків. Карл Великий. |
Завоювання Карла Великого. Імперія франків. Розподіл імперії. Практичне завдання: внести у синхронізовану хронологічну таблицю відомості Франкське королівство, франкську імперію позначити на контурній карті імперію Карла Великого. |
§ 5, вивчити дати, завд.5, 7 |
||||||||||||||||
5 |
5 |
|
|
Знаю:
Розумію:
Умію:
|
Візантійська імперія.
|
Візантійська імперія доби Юстиніана. Розквіт візантії за Македонської династії та династії Комнінів. Культура Візантії. Практичне завдання: внести у синхронізовану хронологічну таблицю відомості про Візантійську імперію; позначити на контурній карті Візантію. Зіставити організацію влади у «варварських королівствах», Франкській імперії, візантійській імперії. |
§ 6, завд. 9, 10 усно Вивчити дати |
|||||||||||||||
6 |
6 |
|
|
Знаю:
Розумію:
Умію:
|
Арабський халіфат
|
Природно – географічні умови Аравії. Виникнення ісламу. Мухаммад. Арабські завоювання та халіфати. Розвиток арабо – мусульманської культури. Практичне завдання:
|
§ 7, вивчити дати, пит. 6, 8, 9 усно Вивчити дати |
|||||||||||||||
7 |
7 |
|
|
Умію:
|
Практична робота № 1. Вплив перших середньовічних імперій на європейську історію |
Виконання завдань практичної роботи. |
Повторити § 8 Завд 1 – 3 (усно) Повторити вивчену тему. Вивчити дати |
|||||||||||||||
8 |
8 |
|
|
|
Узагальнення. Тематичне оцінювання за темою: «Повторення. Вступ» та «Перші Середньовічні держави» |
|
||||||||||||||||
Історія України (д.з за підручником В.С.Власов, 2016) |
||||||||||||||||||||||
ЗНО Факти: Поява та розселення людей на території України. Поширення землеробства й скотарства на землях України. Кочовики за раннього залізного віку. Заснування античних міст-колоній у Північному Причорномор'ї та Криму. Перші писемні згадки про давніх слов'ян (венедів, антів, склавинів). Велике розселення слов'ян. Позначати на картосхемі місця основних стоянок людей кам'яного віку на теренах сучасної України (Королеве, Кіїк- Коба, Кирилівка, Мізин); території розселення трипільців, кіммерійців, скіфів і сарматів, місце розташування античних міст-колоній Північного 4 слов'ян. Характеризувати суспільне, господарське та духовне життя носіїв трипільської культури, кіммерійців, скіфів, давніх слов'ян. Визначати риси неолітичної революції, причини та наслідки занепаду Великої Скіфії, особливості грецької колонізації Північного Причорномор'я та Криму, наслідки та значення Великого розселення слов'ян. Дати: IV - середина III тис. до н.е. - розселення племен трипільської культури на території України; V - VII ст. - Велике розселення слов'ян. Поняття та терміни: «історичні джерела», «археологічна культура», «палеоліт», «мезоліт», «неоліт», «бронзовий вік», «ранній залізний вік», «колонізація |
||||||||||||||||||||||
Розділ І. ВИНИКНЕННЯ ТА СТАНОВЛЕННЯ РУСІ–УКРАЇНИ |
||||||||||||||||||||||
Підготовка до уроку узагальнення за темою с. 41 – 44 підручника |
||||||||||||||||||||||
№ з/п |
№ |
Дата |
Результати навчально-пізнавальної діяльності
|
Тема уроку |
Зміст навчально- пізнавальної діяльності |
Домашнє завдання |
||||||||||||||||
З |
Ф |
|||||||||||||||||||||
9 |
1 |
|
|
Знаю:
Розумію:
|
Вступ |
Вступ до середньовічної історії України |
§ 1 – 2 запитання і завдання с. 14, 1 – усно; 2 – 4 письмово |
|||||||||||||||
10 |
2 |
|
|
Знаю:
Розумію:
Умію:
|
Слов'янські племена на території України |
Розселення слов’янських племен на території України. Господарство та суспільство слов’ян. Сусіди східних слов’ян. Практичне завдання: позначити на контурній карті територію розселення слов’янських племен на теренах України та їхніх сусідів; визначити особливості повсякденного життя та світобачення слов'ян на теренах України в ІX – XІ ст. |
§3 Запитання і завдання стор. 23 - 1 – 6 (усно). |
|||||||||||||||
11 |
3 |
|
|
Знаю:
Розумію:
Умію:
укласти історичний портрет руського князя. |
Утворення Русі-України за Аскольда, Олега.
|
Київські князі Аскольд і Олег. Практичне завдання: внести у синхронізовану хронологічну таблицю відомості про утворення Київської держави (Русі-України), правління перших князів (Аскольда, Олега,), їхні походи/реформи |
§4 Запитання і завдання стор. 30, 2 – 5 (усно), 1 – 3 письмово.. |
|||||||||||||||
12 |
4 |
|
|
Знаю:
Розумію:
Умію:
|
Русь – Україна за князювання Ігоря і Ольги.
|
Утворення Русі – України. Київські князі. Ігор, Ольга, Святослав. Практичне завдання: на підставі доступних джерел укласти історичний портрет княгині Ольги; внести у синхронізовану хронологічну таблицю відомості про утворення Київської держави (Русі-України), правління перших князів (Ігоря, Ольги), їхні походи/реформи ; позначити на контурній карті напрямки походів Ігоря. |
§ 5 Стор 37 Запитання 1 - 6 |
|||||||||||||||
13 |
5 |
|
|
Знаю:
Розумію:
Умію:
|
Практична робота № 1 «Князь Святослав» |
Утворення Русі – України. Київський князь Святослав |
§ 6 Завершити виконання практичної роботи. Підготуватися до т.о |
|||||||||||||||
14 |
6 |
|
|
Знання, розуміння та вміння з розділу 1 |
Узагальнення. Тематичне оцінювання за темою «Виникнення та становлення Русі – України»
|
|
||||||||||||||||
Історія всесвітня (д.з за підручником І.Я. Щупак, 2016)
|
||||||||||||||||||||||
РОЗДІЛ 2. СЕРЕДНЬОВІЧНИЙ СВІТ ЗАХІДНОЇ ЄВРОПИ |
||||||||||||||||||||||
№ з/п |
№ уроку |
Дата |
Результати навчально-пізнавальної діяльності |
Тема уроку |
Зміст навчально-пізнавальної діяльності |
Домашнє завдання |
||||||||||||||||
Запл. |
Факт. |
|||||||||||||||||||||
15 |
9 |
|
|
Знаю:
Розумію:
Умію:
|
Середньовічна людина |
Зв'язок людини і природи. Рух населення. Внутрішня і воєнна колонізація |
§9, запитання і завдання с 69, 1 – 7 (усно ) Вивчити дати |
|||||||||||||||
16 |
10 |
|
|
Знаю:
Розумію:
Умію:
|
Феодальне суспільство. Християн-ська церква
|
Три стани середньовічного суспільства. Феодалізм. Організація християнської церкви в Середньовіччі. Практичне завдання: зіставити (на основі витягів з доступних джерел) правове становище різних груп середньовічного населення Західної Європи. |
§10, запитання і завдання стор. 76 1 – 5, 7 (усно) *пит. 6 Вивчити дати Підготуватись до практичної роботи |
|||||||||||||||
17 |
11 |
|
|
Умію:
Орієнтовні завдання для практичних і творчих робіт:
|
Практична робота № 2 : «Життя середньовічної людини». |
Виконати завдання практичної роботи.
|
§ 11, 12 13, |
|||||||||||||||
18 |
12 |
|
|
|
Узагальнення. Тематичне оцінювання за темою «Середньовічний світ Західної Європи» |
|
||||||||||||||||
Розділ 3. ЄВРОПЕЙСЬКЕ СУСПІЛЬСТВО І ДЕРЖАВИ в Х–ХV ст. |
||||||||||||||||||||||
19 |
13 |
|
|
Знаю:
Розумію:
Умію:
|
Вікінги |
Скандинавія в добу Середньовіччя. Походи вікінгів та їхні завоювання. Практичне завдання: внести в синхронізовану хронологічну таблицю відомості про походи вікінгів, нормандське завоювання Англії; позначити на контурній карті напрямки походів вікінгів, |
§ 14, запитання і завдання стор. 101, 1 – 7 (усно) Вивчити дати |
|||||||||||||||
20 |
14 |
|
|
Знаю:
Розумію:
Умію:
|
Хрестові походи.
|
Хрестові походи. Держави хрестоносців. Духовно-рицарські ордени. Практичне завдання:
|
§ 15, запитання і завдання стор. 110, 1 – 5 (усно). Вивчити дати § 16 (ознайомитися) |
|||||||||||||||
21 |
15 |
|
|
Розумію:
Умію:
|
Середньо-вічні держави.
|
Середньовічні держави: від роздробленності до станово – представницьких монархій.. |
§ 17, запитання і завдання стор. 121, 1 – 6 (усно).
|
|||||||||||||||
22 |
16 |
|
|
Знаю:
Розумію:
Умію:
|
Франція.
|
Франція у ХІ–ХV ст. Столітня війна. Жанна д’Арк. Консолідація влади в руках французьких королів. Луї ХІ. Практичне завдання:
|
§ 18, запитання і завдання стор. 129, 1 – 4, 6,7 (усно, 5 (письмово). Вивчити дати |
|||||||||||||||
23 |
17 |
|
|
Знаю:
Розумію:
Умію:
|
Англія
|
Англія в ХІ–ХV ст. Генрі ІІ Плантагенет. «Велика хартія вольностей». Війна троянд. Практичне завдання:
|
§ 19 запитання і завдання стор. 138, 1 – 8 (усно). Вивчити дати |
|||||||||||||||
24 |
18 |
|
|
Знаю:
Розумію:
Умію:
|
Священна Римська імперія
|
Священна Римська імперія: устрій та боротьба за політичний провід між світськими і духовними володарями Практичне завдання: внести в синхронізовану хронологічну таблицю відомості про утворення Священної Римської імперії, позначити на контурній карті кордони Священної Римської імперії |
§ 20, запитання і завдання стор. 145, 1 – 3,5 – 7 (усно), 4 (письмово). Вивчити дати |
|||||||||||||||
25 |
19 |
|
|
Знаю:
Розумію:
Умію:
|
Італійські республіки. Реконкіста.
|
Італійські торговельні республіки (Генуя, Венеція). Реконкіста. Династична унія Ізабелль I і Фернандо II та утворення Королівства Іспанія. Практичне завдання:
|
§ 21, запитання і завдання стор. 154, 1 – 8 (усно). Вивчити дати. Повторити вивчене протягом теми.
|
|||||||||||||||
26 |
20 |
|
|
Знання, розуміння та вміння з розділу 3. |
Узагальнення. Тематичне оцінювання за темою «Європейське суспільство і держави в Х – ХV ст.» |
|
||||||||||||||||
Історія України (д.з за підручником В.С.Власов, 2016) |
||||||||||||||||||||||
Розділ ІІ. КИЇВСЬКА ДЕРЖАВА (РУСЬ–Україна) наприкінці Х – у першій половині ХІ ст. ( 5 годин) |
||||||||||||||||||||||
Підготовка до уроку узагальнення за темою стор. 80 – 84 підручника |
||||||||||||||||||||||
№ з/п |
№ |
Дата |
Результати навчально-пізнавальної діяльності |
Тема уроку |
Зміст навчально-пізнавальної діяльності |
Домашнє завдання |
||||||||||||||||
З |
Ф |
|||||||||||||||||||||
27 |
7 |
|
|
Знаю:
Розумію:
Умію:
|
Володимир Великий.
|
Внутрішня і зовнішня політика Володимира Великого. Впровадження християнства. Практичне завдання:
|
§ 7 стор.46 – 53, Запитання і завдання стор. 53 - 54- 1,3 письмово; - 2, 4, 5, 6 (усно); |
|||||||||||||||
28 |
8 |
|
|
Знаю:
Розумію:
Умію:
|
Ярослав Мудрий |
Київська держава (Русь-Україна) за Ярослава Мудрого. «Руська правда». Практичне завдання:
|
§ 8 Запитання і завдання стор. 53 - 54- 2, 4, 5, 6 (усно); 1,3 письмово. |
|||||||||||||||
29 |
9 |
|
|
Знаю:
Розумію:
Умію:
|
Суспільство Київської держави |
Суспільний устрій. Влада князя. Повсякденне життя. Господарство. Міста. Ремесла. Торгівля Практичне завдання:
|
§ 10 Запитання і завдання стор. 76- 3 - 5 (усно); 1,2 письмово. |
|||||||||||||||
30 |
10 |
|
|
Знаю:
Розумію:
Умію:
|
Культура Русі - - України |
Писемність, освіта, архітектура. Культура Київської Русі доби розквіту.
|
§ 9 Запитання і завдання стор. 68- 2, 4, 5 (усно); 1,3 письмово. Підготуватись до уроку узагальнення |
|||||||||||||||
31 |
11 |
|
|
Розумію:
Умію:
|
Практична робота № 2. Роль і вплив Християнської релігії та церкви в житті руського (давньоукраїнського) суспільства |
§ 11 Завершити виконання практичної роботи |
||||||||||||||||
32 |
12 |
|
|
|
Узагальнення. Тематичне оцінювання за темою «Київська держава (Русь–Україна) наприкінці Х – у першій половині ХІ ст.» |
|
||||||||||||||||
РОЗДІЛ 3. КИЇВСЬКА ДЕРЖАВА У ДРУГІЙ ПОЛОВИНІ XI – ПЕРШІЙ ПОЛОВИНІ XIII СТ. |
||||||||||||||||||||||
Підготовка до уроку узагальнення за темою стор 115 – 118 підручника |
||||||||||||||||||||||
33 |
13 |
|
|
Знаю:
Розумію:
Умію:
|
Дроблення Київської держави |
Передумови політичного дроблення Київської держави. Любецький з’їзд князів. Практичне завдання:
|
§ 12 Запитання і завдання стор. 92 - 93- № 2, 3, 5, 6 (усно); 1,4 письмово. |
|||||||||||||||
34 |
14 |
|
|
Знаю:
Умію:
укласти історичний портрет руського князя |
Володимир Мономах.
|
Правління Володимира Мономаха. Практичне завдання: внести в синхронізовану хронологічну таблицю відомості про правління спадкоємців Ярослава Мудрого (Володимира Мономаха та ін.). |
§ 13 Запитання і завдання стор. 99- № 2, , 5, 6 (усно); 1, 3, 4 письмово. |
|||||||||||||||
35 |
15 |
|
|
Знаю:
Розумію:
Умію:
охарактеризувати господарську та політичну культуру Русі в ХІІ – першій половині ХІІІ ст.
|
Київське, Переяславсь-ке та Чернігівське князівства |
Київське, Переяславське та Чернігівське князівства в середині XII – першій половині XIIІ ст. Політичне і соціально-економічне життя (оглядово). Практичне завдання: позначити на контурній карті й надписати території князівств часів роздробленості Київської держави (Русі-України). |
§ 14 стор 99 - 102 Запитання і завдання стор. 106- № 2, 5 (усно); 1 письмово. |
|||||||||||||||
36 |
16 |
|
|
Знаю:
Розумію:
Умію:
|
Галицьке і Волинське князівства |
Галицьке і Волинське князівства в другій половині ХІІ ст. Ярослав Осмомисл (оглядово). Практичне завдання:
|
§ 15 Запитання і завдання стор. 111- № 2, 4, 5, 6 (усно); 1,3 письмово. |
|||||||||||||||
37 |
17 |
|
|
Розумію:
|
Культура Русі-України |
Культура Русі-України в другій половині ХІ – першій половині ХІІІ ст. Практичне завдання: Внести до синхронізованої хронологічної таблиці відомості про зведення Успенського собору Києво – Печерської лаври та інші. |
§ 14 стор103 - 106 Запитання і завдання стор. 106- №3, 4 письмово.
|
|||||||||||||||
38 |
18 |
|
|
Умію:
Орієнтовні завдання для практичних і творчих робіт: визначити за «Словом о полку Ігоревім» та іншими доступними джерелами) характерні для Володимира Мономаха, Ярослава Осмомисла, Ігоря Святославовича (на вибір учня) вчинки і риси характеру, а також ставлення до цього князя його сучасників; висловити та обґрунтувати власну думку про цього князя. |
Практична робота № 3 «Князі Київської держави» |
Володимир Мономах, Ярослав Осмомисл, Ігор Святославович |
§ 16 Завдання стор. 114- № 1 – 2 письмово.
|
|||||||||||||||
39 |
19 |
|
|
Знаю:
Умію: показувати на контурній карті половецькі землі. |
Південна Україна в XІ – XІІІ ст. |
Кочові народи степів України Х–ХІІІ ст. Крим у складі Візантійської імперії (оглядово). Практичне завдання: позначити на контурній карті й надписати половецькі землі. |
Опрацювати конспект уроку. Підготуватись до уроку узагальнення |
|||||||||||||||
40 |
20 |
|
|
Знання, розуміння та вміння з розділу 3. |
Узагальнення. Тематичне оцінювання за темою «Київська держава у другій половині ХІ – першій половині ХІІІ ст.» |
|
||||||||||||||||
Розділ 4. КОРОЛІВСТВО РУСЬКЕ (ГАЛИЦЬКО-ВОЛИНСЬКА ДЕРЖАВА)
|
||||||||||||||||||||||
Підготовка до уроку узагальнення за темою стор 150 – 153 підручника |
||||||||||||||||||||||
41 |
21 |
|
|
Знаю:
Умію:
|
Утворення Галицько-Волинської держави. |
Утворення Галицько-Волинської держави. Практичне завдання:
|
§ 17 Запитання і завдання стор. 126 - 127- № 2, 4, 5, 6 (усно); 1,3 письмово
|
|||||||||||||||
42 |
22 |
|
|
Знаю:
Розумію:
Умію:
|
Монгольсь-ка навала |
Походи монголів на Русь. Підпорядкування руських князівств Монгольській імперії (Золотій Орді). Практичне завдання:
|
§ 18 Запитання і завдання стор. 133- № 2, 4, 5 (усно); 1,3 письмово
|
|||||||||||||||
43 |
23 |
|
|
Знаю:
Умію:
Орієнтовні завдання для практичних і творчих робіт:
підготувати та представити історичний портрет короля Данила / іншого князя з династії Романовичів (на вибір учня).
|
Практична робота 4: «Данило Галицький» |
Король Данило – будівничий Галицько-Волинської держави |
§ 19 завершити виконання практичного заняття |
|||||||||||||||
44 |
24 |
|
|
Розумію:
Умію: встановити причини розпаду Галицько-Волинської держави.
|
Розпад Галицько-Волинської держави |
Галицько-Волинська держава за наступників Данила Романовича та її розпад. |
§ 20 Запитання і завдання стор. 142- № 2, 5, 6 (усно); 1 - 4 письмово. |
|||||||||||||||
45 |
25 |
|
|
Розумію:
|
Культура Галицько-Волинської держави
|
Культура Галицько-Волинської держави ХІІІ – першої половини XІV ст. Практичне завдання: виявити (за доступними візуальними і текстовими джерелами) свідчення впливу західноєвропейських культур на повсякденне життя і розвиток мистецтв у Королівстві Руському |
§ 21 Запитання і завдання стор. 149- № 4, 5, 6 (усно); 1 - 3 письмово Підготуватись до уроку узагальнення |
|||||||||||||||
46 |
26 |
|
|
|
Узагальнення. Тематичне оцінювання за темою: « Королівство Руське (Галицько – Волинська держава)»
|
|
||||||||||||||||
Історія всесвітня (д.з за підручником І.Я. Щупак, 2016) |
||||||||||||||||||||||
РОЗДІЛ 5. КРАЇНИ ЦЕНТРАЛЬНОЇ ТА СХІДНОЇ ЄВРОПИ В X – XV СТ. |
||||||||||||||||||||||
№ з/п |
№ уроку |
Дата |
Результати навчально-пізнавальної діяльності |
Тема уроку |
Зміст навчально-пізнавальної діяльності |
Домашнє завдання |
||||||||||||||||
З |
Ф |
|||||||||||||||||||||
47 |
21 |
|
|
Знаю:
Розумію:
Умію:
|
Чернечі лицарські ордени. ВКЛ. Польське королівство. |
Чернечі лицарські ордени (Тевтонський, Лівонський, орден Мечоносців) та християнізація Східної Європи. Велике князівство Литовське за правління Ольгерда ( Дмитра) Гедиміновича. Польське королівство за Казимира ІІІ. Практичне завдання:
|
§27, запитання і завдання стор. 195, 1 – 10 (усно). Вивчити дати С 169 - 171 |
|||||||||||||||
48 |
22 |
|
|
Знаю:
Розумію:
Умію:
|
Угорське та Чеське королівства. Гуситські війни. |
Угорське королівство за Іштвана І. Ян Гус. Гуситські війни у Чехії. Практичне завдання:
|
§ 28 запитання і завдання стор. 203 |
|||||||||||||||
49 |
23 |
|
|
Знаю:
Розумію:
Умію:
|
Монгольська навала на Русь. Новгородська боярська республіка |
Монгольське панування. Новгородська боярська республіка. Устрій та територіальні надбання Великого князівства Московського XIV – на початку XVІ ст. Практичне завдання
|
§ 29 запитання і завдання стор. 213 1 – 4,7 усно; 5,6,8 письмово. Вивчити дати
|
|||||||||||||||
50 |
24 |
|
|
Знаю:
Розумію:
Умію:
|
Московська держава |
Устрій та територіальні надбання Великого князівства Московського XIV – на початку XVІ ст. Практичне завдання:
|
§ 30 запитання і завдання стор. 222.
Вивчити дати
|
|||||||||||||||
51 |
25 |
|
|
Знаю:
Умію:
|
Османська імперія |
Утворення Османської імперії. Правління Мехмеда ІІ. Культура Османської імперії. Практичне завдання:
|
§ 32, запитання і завдання стор. 235, 1 – 10 (усно). Вивчити дати |
|||||||||||||||
52 |
26 |
|
|
|
Узагальнення. Тематичне оцінювання за темою «Країни Центральної та Східної Європи в Х – ХV ст.»
|
|
||||||||||||||||
Історія України (д.з за підручником В.С.Власов, 2016)
|
||||||||||||||||||||||
РОЗДІЛ 5. РУСЬКІ УДІЛЬНІ КНЯЗІВСТВА У СКЛАДІ СУСІДНІХ ДЕРЖАВ. КРИМСЬКЕ ХАНСТВО
|
||||||||||||||||||||||
Підготовка до уроку узагальнення за темою стор 188 – 192 підручника |
||||||||||||||||||||||
№ з/п |
№ |
Дата |
Результати навчально-пізнавальної діяльності |
Тема уроку |
Зміст навчально-пізнавальної діяльності |
Домашнє завдання |
||||||||||||||||
З |
Ф |
|||||||||||||||||||||
53 |
27 |
|
|
Знаю:
Розумію:
Умію:
|
Українські землі у складі інших держав в XІV – XV ст. |
Інкорпорація руських удільних князівств до складу Великого князівства Литовського, Руського і Жемайтійського, інших держав. Практичне завдання:
|
§ 22 с 155 – 159 Запитання і завдання стор. 163 № 2(письмово)
|
|||||||||||||||
54 |
28 |
|
|
Знаю:
Розумію:
Умію:
|
Кревська унія та її наслідки |
Кревська унія 1385 р. і українські території. Опір руських князів політиці централізації та його наслідки. Практичне завдання:
|
§ 22 с 159 -162 Запитання і завдання стор. 163 № 1 - (письмово) 3 – 6 усно |
|||||||||||||||
55 |
29 |
|
|
Знаю:
Розумію:
Умію:
|
Кримське ханство |
Держава Феодоро в Криму. Утворення Кримського ханства. Гіреї. Суспільний устрій та культура ханства. (оглядово). Практичне завдання:
|
§ 23 Запитання і завдання стор. 133- № 2, 4, 5 6 (усно); 1,3 письмово |
|||||||||||||||
56 |
30 |
|
|
Розумію:
Умію:
|
Суспільство на теренах України в XІV–XV ст. |
Суспільне і церковне життя на теренах України в XІV–XV ст. Сільське господарство. Ремесла і торгівля. Міста, магдебурзьке право. Практичне завдання:
|
§ 24 Запитання і завдання стор. 176 - 177- № 1, 5, 6 (усно); 2 - 4 письмово.
|
|||||||||||||||
57 |
31 |
|
|
Знаю:
Розумію:
Умію:
|
Практична робота № 5 «Суспільство і влада в руських удільних князівствах, Кримському ханстві, Великому князівстві Литовському та Королівстві Польському в XV ст. |
Практичне завдання:
|
§ 26 |
|||||||||||||||
58 |
32 |
|
|
Умію:
|
Культура XІV–XV ст |
Пам’ятки середньовічної культури XІV–XV ст. Костянтин Острозький. Юрій Дрогобич. Практичне завдання:
|
§ 25 Запитання і завдання стор. 184- № 1, 3 - 6 (усно); 2 письмово. Підготуватись до т.о.
|
|||||||||||||||
59 |
33 |
|
|
Знання, розуміння та вміння з розділу 5. |
Узагальнення. Тематичне оцінювання за темою «Руські удільні князівства у складі сусідніх держав. Кримське ханство» |
|
||||||||||||||||
Історія всесвітня (д.з за підручником І.Я. Щупак, 2016) |
||||||||||||||||||||||
Розділ IV. МАТЕРІАЛЬНИЙ І ДУХОВНИЙ СВІТ ЄВРОПЕЙСЬКОГО СЕРЕДНЬОВІЧЧЯ |
||||||||||||||||||||||
№ з/п |
№ уроку |
Дата |
Результати навчально-пізнавальної діяльності |
Тема уроку |
Зміст навчально-пізнавальної діяльності |
Домашнє завдання |
||||||||||||||||
З |
Ф |
|||||||||||||||||||||
60 |
27 |
|
|
Знаю:
Розумію:
Умію:
|
Могутність середньовіч-ної церкви |
Церковний розкол 1054 р. Католицька церква в ХІ–ХV cт. Фома Аквінський. Середньовічні єресі й боротьба з ними. Практичне завдання:
|
§ 24, запитання і завдання стор. 172, 1 – 8 (усно). Вивчити дати |
|||||||||||||||
61 |
28 |
|
|
Знаю:
Розумію:
Умію:
|
Освіта і наука в Середні віки |
Середньовічні школи та університети. Наукові й технічні досягнення. Книгодрукування. Практичне завдання:
|
Опрацювати § 22 запит с 161 §23. Запитання і завдання стор. 164, 1 – 4 (усно). Вивчити дати. |
|||||||||||||||
62 |
29 |
|
|
Знаю:
Розумію:
Умію:
|
Зародження Гуманізму |
Раннє Відродження. Гуманізм. Практичне завдання:
|
§ 25, запитання і завдання стор. 177, 1 – 8 (усно). Вивчити дати |
|||||||||||||||
63 |
30 |
|
|
Орієнтовні завдання для практичних і творчих робіт:
|
Практична робота № 3 «Матеріальний і духовний світ людини Середньовіччя» |
§26, запитання і завдання стор. 184, 1 – 6 (усно), 7 – 8 за бажанням. Повторити вивчене протягом теми. |
||||||||||||||||
64 |
31 |
|
|
|
Узагальнення. Тематичне оцінювання за темою «Матеріальний і духовний світ європейського середньовіччя» |
|
||||||||||||||||
Розділ 6. СЕРЕДНЬОВІЧНИЙ СХІД (оглядово) |
||||||||||||||||||||||
65 |
32 |
|
|
Знаю:
Розумію:
Умію:
|
Китай та Японія
|
Держава і суспільство в середньовічному Китаї. Досягнення китайської культури. Японія. |
§ 33 стор.241 - 244, запитання і завдання стор. 245, 6 - 8, 9,11 (усно вибірково), 10 (письмово, за бажанням) Вивчити дати . |
|||||||||||||||
66 |
33 |
|
|
Знаю:
Розумію:
Умію:
|
Індія |
Індія в період політичної децентралізації (дроблення). Делійський султанат. Досягнення індійської культури. |
§ 33 стор.236 - 240, запитання і завдання стор. 245, 1 – 5, 9,11 (усно) , 10 (письмово, за бажанням) Вивчити дати Повторити вивчене протягом теми. |
|||||||||||||||
66 |
34 |
|
|
Знаю:
Розумію:
Умію:
|
Практична робота № 4 «Уявна екскурсія до середньовічних пам’яток культури Китаю та Індії; підготувати індивідуальний або колективний проект (вікторину, квест та ін.) про культурні досягнення середньовічного Сходу, які мали вплив на формування європейського культурного простору» |
|
||||||||||||||||
Історія України (д.з за підручником В.С.Власов, 2016) |
||||||||||||||||||||||
УЗАГАЛЬНЕННЯ ДО КУРСУ. ІСТОРІЯ РУСІ-УКРАЇНИ В КОНТЕКСТІ ЕПОХИ СЕРЕДНІХ ВІКІВ |
||||||||||||||||||||||
67 68 |
34-35 |
|
|
Розумію:
Умію:
|
Історія Русі – України в контексті епохи Середніх віків.
|
Здобутки середньовічного русько-українського суспільства. Особливості суспільного життя Русі-України. Внесок Русі-України у формування європейської цивілізації. Практичне завдання:
|
|
|||||||||||||||
Примітка. Практичні заняття є обов’язковими. Практичні і творчі роботи виконуються за вибором як учителя, так і учнів. Вони можуть відбуватися у різних формах як на окремому етапі уроку, так і протягом всього уроку. Важливо, щоб учні залучалися до різноманітних видів діяльності ( Оновлені програми з історії). Жовтим кольором виділено уроки з історії України, зеленим – з історії всесвітньої. |
||||||||||||||||||||||