Календарно - тематичне планувааня уроків природознавства 5 клас, на ІІ семестр
складено згідно навчальної програми "Програма для загальноосвітніх навчальних закладів, природознавство 5 клас затвердженного Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 року №804
Календарно – тематичне планування уроків природознавства
5 клас (А,Б); ІІ семестр
Кількість годин |
№ уроку |
Зміст уроку |
Дата проведення |
|
|
РОЗДІЛ ІІІ. ЗЕМЛЯ – ПЛАНЕТА СОНЯЧНОЇ СИСТЕМИ |
|
|
1. |
Виникнення і будова планети Земля |
|
|
2. |
Місяць – супутник Землі.Сонячні та місячні затемнення. |
|
|
3. |
Захист міні – проектів»Чому ми бачимо тільки одну сторону місяця |
|
|
4. |
Способи зображення Землі.Маштаб |
|
|
5. |
Практичне заняття.Ознайомлення з глобусом і картою. |
|
|
6. |
Рухи землі.Пори року |
|
|
7. |
Грунт,склад, утворення і значення грунту |
|
|
8. |
Властивості грунту, догляд за грунтом |
|
|
9. |
Повітря |
|
|
10. |
Вода на землі.Властивості й колообіг води. |
|
|
11. |
Вода – розчинник. Розчинні й нерозчинні речовини.дослідницький практикум «Влив температури на розчинення цукру і кухонної солі у воді» |
|
|
12. |
Розчини в природі.Значення води в природі та життєдіяльності людини |
|
|
13. |
Презентація міні – проектів «Краплина або де ми втрачаємо воду» |
|
|
14. |
Узагальнення матеріалів теми. Контроль знань з теми |
|
|
|
Тема 2. Планета Земля як середовище життя організмів |
|
|
15 |
Організм і його властивості. Клітинна будова організмів |
|
|
16. |
Різноманітність організмів. Рослини |
|
|
17. |
Тварини.Різноманітнсть тварин |
|
|
18. |
Презентація міні – проектів «Тварини минулого» |
|
|
19. |
Гриби |
|
|
20. |
Практичне заняття «Визначення назв найбільш поширених в Україні рослин, тварин, грибів за допомогою атласів – визначників |
|
|
21. |
Бактерії . |
|
|
22. |
Презентація міні – проектів «бактерії корисні та шкідливі» Практичне заняття « Ознайомлення з найпоширенішеми й отруйними рослинами та тваринами» |
|
|
23. |
Умови життя на планеті Земля.Вплив на організми чинників неживої природи.Дослідницький практикум « Вплив температури, світла й вологості на проростання рослини» |
|
|
24. |
Вода і тепло в житті організмів. Періодичні зміни умов середовища |
|
|
25. |
Наземно –повітряне середовище та його мешканці |
|
|
26. |
Водне середовище та його мешканці |
|
|
27. |
Грунтове середовище та його мешканці |
|
|
28. |
Чинники живої природи |
|
|
29. |
Екосистеми |
|
|
30. |
Узагальнення матеріалів з теми |
|
|
|
Тема 3 ЛЮДИНА НА ПЛАНЕТІ ЗЕМЛЯ |
|
|
31. |
Людина – частина природи. Зміни в природі |
|
|
32. |
Екологічні проблеми та їх розв’язування |
|
|
33. |
Охорона природа. Червона книга України. Практична робота «Складання Червоної книги своєї місцевості» |
|
|
34. |
Заповідники, заказники, національні парки та їх значення |
|
|
35. |
Презентація міні – проектів «Чи не перетворяться Земля на пустелю?», «будь природі другом». Дослідницький практикум «Дослідження екологічних проблем своєї місцевості» |
|
|
36. |
Узагальнення матеріалів з теми. Контроль знань з теми |
|