Календарно-тематичне планування уроків з природознавства 5 класу

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків природознавства для 5 класу (2 год). Календарно-тематичне планування розроблено згідно державних стандартів. Програма актуальна в 2017-2018 навчальному році
Перегляд файлу

Природознавсво 5 клас

(усього 70 годин, 2 години на тиждень, із них 3 години резервний час)

теми

уроку

Дата

Тема уроку

Домашнє

завдання

Примітка

ІКТ

заміна

Вступ

(7 годин)

1

1

06.09

Науки, що  вивчають природу

П.1

 

 

2

07.09

Практичне заняття 1 «Ознайомлення з довідковими виданнями з природничих наук різних типів: енциклопедії, визначники, науково-популярна література ,інтернет-ресурс та інше»

Конспект, повідомлення

 

 

3

05.09

Методи вивчення природи

П. 2

 

 

4

13.09

Обладнання для вивчення природи. Значення природничо-наукових знань для людини

П. 3

 

 

5

14.09

Практичне заняття 2 «Ознайомлення із простим обладнанням для природничо-наукових спостережень і дослідів».

повідомлення

 

 

6

20.09

 

Навчальний проект «Жива і нежива природа навколо нас»

захист

 

 

7

21.09

 

Узагальнюючий урок з Вступу

повторити

 

 

Розділ І. Тіла , речовини і явища навколо нас

(16 годин + 1 година резервного часу)

2

8

27.09

Тіла навколо нас, характеристики тіла, їх вимірювання

П. 4

 

 

9

28.09

Практична робота № 1  Вимірювання маси й розміру різних тіл

повторити

 

 

10

11.10

Речовини. Фізичні властивості речовини

П. 5

 

 

11

12.10

Властивості твердих тіл, рідин і газів

конспект

 

 

12

16.10

Атоми й молекули

П. 6

 

 

13

18.10

Чисті речовини й суміші. 

П. 8

 

 

14

19.10

Способи розподілу сумішей

 

П. 9

 

 

15

23.10

Практичне заняттям 3 Розділення сумішей фільтрування

повторити

 

 

16

25.10

Практичне заняттям 4 Дослідження швидкості випаровування рідини від температури та площі поверхні

повторити

 

 

17

26.10

Явища природи. Фізичні явища, їх різноманітність

П.10

 

 

18

01.11

Механічні та теплові явища

П. 11

 

 

19

02.11

Магнітні та електричні явища

П. 12

 

 

20

08.11

Звукові та світлові явища

П. 13

 

 

21

09.11

Хімічні явища, їхні ознаки

П. 14

 

 

22

15.11

Горіння, гниття

П. 14, повідомлення

 

 

23

16.11

Взаємозв’язок явищ у природі  

повторити

 

 

24

29.11

Узагальнюючий урок з теми: «Тіла,  речовини та явища навколо нас»

повторити

 

 

Розділ ІІ. Всесвіт

(6 годин + 2 години резервний час)

3

 

 

 

25

30.11

Небо й небесна сфера. Небесні світила. Видимі рухи небесних світил

П. 15

 

 

26

06.12

Небесні тіла. Зоря – самосвітне небесне тіло, відмінності між зорями

П. 16

 

 

27

07.12

Поняття сузіря. Значення зоряного неба в історії людства.

Практичне заняття 5 Визначення найвідоміших сузір’їв на карті зоряного неба

П. 17

 

 

28

13.12

Міжзоряний простір. Сонце

П. 18

 

 

29

14.12

Планети сонячної системи. Відмінності між планетами

П. 19-20

 

 

30

20.12

Всесвіт та його складові. Людина і Всесвіт. Астрономія наука, що вивчає Всесвіт. Методи і засоби астрономічних досліджень

П. 22-24

 

 

31

21.12

Навчальний проект «Наш дім – Сонячна система»

повторити

 

 

32

27.12

Узагальнюючий урок з теми: «Всесвіт»

повторити

 

 

Розділ ІІІ. Земля – планета Сонячної системи

Тема 1. Земля як планета (16 годин)

4

33

28.12

Форма і розміри Землі. Внутрішня будова Землі

П. 25

 

 

34

10.01

Рух Землі. Пори року

П. 27

 

 

35

11.01

Місяць – супутник Землі. Сонячні та місячні затемнення

П. 28

 

 

36

17.01

Способи зображення Землі. Практичне заняття 6 Знаходження на карті й глобусі екватора, полюсів, півкуль материків і частин світу, географічних об’єктів

повідомлення

 

 

37

18.01

Грунт,  його значення та властивості

П. 29

 

 

38

24.01

Догляд за грунтом

П. 30

 

 

39

25.01

Повітря – суміш газів. Значення та властивості  повітря

П. 31

 

 

40

31.01

Вода на Землі. Властивості води. Три агрегатні стани води. Колообіг води

П. 32

 

 

41

01.02

Вода – розчинник. Розчинні і нерозчинні речовини

П. 33

 

 

42

07.02

Практичне заняття 7

Дослідження розчинності речовин (цукру, солі, лимонної кислоти, олії)

повторити

 

 

43

08.02

Практичне заняття 8 Вивчення розчинності речовин глини, олії та лимонної кислоти

повторити

 

 

44

14.02

 Практичне заняття 9 «Дослідження впливу різних температур на розчинення цукру (солі) у воді»

презентація

 

 

45

15.02

Розчини в природі

П. 34

 

 

46

28.02

Практичне заняття 10 «Дослідження нагрівання тіл (різних за кольором і прозорістю) променями сонця

презентація

 

 

47

01.03

Значення води у природі та використання води людиною

П. 34

 

 

48

07.03

Узагальнюючий урок з теми: «Земля як планета»

 

повторити

 

 

Тема 2. Планета Земля як середовище для живих організмів

(15 годин)

5

48

08.03

Організм і його властивості. Клітинна будова організмів

П.35

 

 

50

14.03

Різноманітність організмів Рослини

П. 36

 

 

51

15.03

Різноманітність організмів Тварини

П. 37

 

 

52

21.03

Різноманітність організмів: Гриби, Бактерії

П. 38-39

 

 

53

22.03

Практичне заняття 11  Визначення назв найпоширеніших в Україні рослин, грибів, тварин за допомогою  атласів-визначників, електронних колекцій

повідомлення

 

 

54

28.03

Практичне заняття 12 Ознайомлення з найпошире-нішими й отруйними рослинами, грибами та тваринами своєї місцевості

повідомлення

 

 

55

29.03

Умови життя на планеті Земля. Середовище життя. Чинники  середовища. Вплив чинників неживої природи на організм

П. 40

 

 

56

04.04

Пристосування організмів до періодичних змін  умов середовища 

П. 41

 

 

57

05.04

Різноманітність середовищ і пристосування до життя в кожному з них. Наземно-повітряне середовище

П. 42

 

 

58

18.04

Водне середовище життя

П. 43

 

 

59

19.04

Грунтове середовище життя

П.44

 

 

60

25.04

Вплив на організм чинників живої природи. Взаємозв’язки живих організмів . Співіснування організмів. Угрупування організмів

П. 45 конспек

 

 

61

26.04

Екосистеми

П. 46

 

 

62

02.05

Рослинний і тваринний світ свої місцевості. Екскурсія до лісу

звіт

 

 

63

03.05

Узагальнюючий урок з теми: «Планета Земля як середовище життя організмів»

повторити

 

 

Тема 3 Людина на планеті Земля

(7 годин )

6

64

10.05

Людина частина природи. Зв’язок її з природою. Зміни в природі, які виникають під впливом природних чинників і діяльності людини

П.47

 

 

65

16.05

Екологічні проблеми та їх розв’язання. Захист планети від різних видів забруднень

П.48

 

 

66

17.05

Практичне заняття 13 «Дослідження екологічних проблем своєї місцевості»

 

 

 

67

23.05

Охорона природи. Червона книга України. Заповідники, заказники, національні парки та їх значення для збереження природи на планеті Земля

П.49-50

 

 

68

24.05

Практична робота № 2 Складання Червоної книги своєї місцевості

Міні-

проект

 

 

69

30.05

Навчальний проект «Смітити не можна, переробляти»

проект

 

 

70

31.05

Узагальнюючий урок з теми: «Людина на планеті Земля»

повторити

 

 

 

docx
Додано
16 січня 2018
Переглядів
1258
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку