Календарно - тематичне планування

Про матеріал
Календарно - тематичне планування розробледо до підручника Джоанна Коста, Мелані Вільямс Англійська мова: підручник для 5 класу закладів загальної середньої освіти (з аудіосупроводом) / Джоанна Коста, Мелані Вільямс. – Київ: Видавництво «Лінгвіст», 2022 – 160 с. (за Модельною програмою авт. Зимомря І.М. )
Перегляд файлу

5 КЛАС

Календарно – тематичне планування з англійської мови для 5 класу розроблене відповідно до Навчальної програми складеної на основі Модельної навчальної програми  “Іноземна мова. 5-9 класи” для 5 класів закладів загальної середньої освіти (авт. Зимомря І. М., Мойсюк В. А., Тріфан М. С., Унгурян І. К., Яковчук М. В.), рекомендованої Міністерством освіти і науки України (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 № 795), до підручника Джоанна Коста, Мелані Вільямс Англійська мова: підручник для 5 класу закладів загальної середньої освіти (з аудіосупроводом) / Джоанна Коста, Мелані Вільямс. – Київ: Видавництво «Лінгвіст», 2022 – 160 с.

 

 

Дата

Тематика спілкува

ння

Очікувані результати навчання

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

Приміт

      ка

Лексичний інвентар

Граматич ний інвентар

ЧИТАННЯ Зорове сприймання

 

АУДІЮВАННЯ                     Сприймання на слух

МОВЛЕ

ННЯ     Усна взаємодія

ПИСЬМО Писемне продукував

ння

ПОВТОРЕННЯ. In the classroom

1

 

Особисті дані. Мій особливий день

•Повідомляє особисту стандартну інформацію,

представляючи себе. •Бере участь у коротких простих діалогах на основі зразка

The Alphabet

Numbers 1-20

Days of Week

 

 

Ex.1 p 6

Ex 5 p 7

Ex.6 p 7

 

 

 

 

Ex.4 p 6

Ex.3 p 6

Ex. p 6

 

 

 

 

     Ex.5 p 7

 

2

 

Речі навколо нас.

•Використовує невербальні засоби (жест), щоб

уточнити, що він/ вона хоче сказати. •Знаходить конкретну інформацію у списках

та виокремлює необхідні деталі.

Board, teacher, girl, apple, rubber, orange, picture, rulers, pens, pencils, pensil-case, bay,  books

Colours

Months

Demonstrative pronouns (these, that, those, this);

Plurals .

Articles a \ an

Ex.1 p 9

 

 

 

  

 

     Ex.1 p 8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ex.1 p 8

Ex.2 p 8

 

 

 

 

 

 

 

 

     Ex.3 p 8

 

Я ТА МОЯ СІМ’Я

All About Me

3

 

Я і моє оточення.

•Розпізнає елементарні інструкції щодо номерів, а також щодо виконання повсякденних завдань.

 

 

Ex. 1 p 10

Ex. 4 p 10

Ex. 2 p 10

Ex. 3 p 10

 

 

 

Ex. 5 p 10

 

 

4

 

Я і моє оточення.

•Може коротко надати дані про себе, сприймає інформацію про особисті дані (ім’я, номер телефону, вік)  на слух і розпізнає в тексті.

 

Possessive pronouns (my, his, her, its, their, your, our); possessive `s

to be in Present Simple,

Ex. 1 p 11

Ex. 2 p 11

 

 

 

 

 

 

Ex. 5 p 11

 

 

 

 

 

Ex. 4 p 11

 

5

 

Національності.

•Може коротко надати дані про себе, сприймає інформацію про особисті дані (ім’я, номер телефону, вік, країна походження і національність)  на слух і розпізнає в тексті.

Особисті дані: ім’я,

вік, країна

проживання, національністBrazil-Brazilian, Egypt-Egyptian, Mexico-Mexican, Argentina-Argentinian, Spain-Spanish, Greece-Greek, Italy-Italian, China-Chinese, India-Indian, Turkey-Turkish)

Questions (wh-questions, how): What`s your/his/her/their nationality?

Ex. 1 p 12

Ex. 2 p 12

Ex. 3 p 12

Ex. 5 p 12

 

 

 

 

 

 

 

Ex. 3 p 12

 

 

6

 

Національності.

•Визначає чи правдива інформація, відповідає на запитання, визначаючи хибність чи правильність твердження.

 

Verbs: to be in Present Simple

Ex. 1 p 13

Ex. 2 p 13

 

 

 

 

 

Ex. 3 p 13

 

 

 

My Family

7

 

Сім’я

•Сприймає письмовий текст про сім’ю, може визначити взаємозв'язки між різними частинами тексту, категоризувати інформацію в таблиці.

Родинні зв’язки (mother, father, son, daughter, brother, sister, aunt, uncle, nephew, niece, cousin, great-grandfather (mother), twins, husband, wife)

 

Ex. 1 p 14

Ex. 2 p 14

Ex. 4 p 14

Ex. 3 p 14

 

 

 

 8

 

Сім’я

•Може надати інформацію щодо своєї родини і задати питання співрозмовнику на цю тему, використовуючи присвійні займенники і прикметники.

 

Pronouns and determiners: demonstrative pronouns (these, that, those, this); possessive pronouns (my, his, her, its, their, your, our); possessive `s

Ex. 1 p 15

Ex. 2 p 15

Ex. 3 p 15

Ex. 4 p 15

Ex. 5 p 15

 

 

 

 9

 

Почуття

•Можуть описати почуття і стани.

modest, kind, honest, bored, tired, sad, sociable, brave, hard-working, talkative, generous, serious, smart, shy, crazy)

Questions (wh-questions, how): What do you (does he/she) look like? What`s he/she like?

Verbs: to be in Present Simple,

Ex. 3 p 16

 

Ex. 2 p 16

Ex. 4 p 16

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ex. 1 p 16

Ex. 2 p 16

 

 

10

 

Почуття

•Можуть написати про члена сім’ї, його персональні дані, емоції.

 

Questions (wh-questions Verbs: to be in Present Simple

Ex. 1 p 17

Ex. 3 p 17

 

 

 

Ex. 4 p 17

 

 

Ex. 2 p 17

 

11

 

Culture Time Великобританія

• Читають короткі тексти про країни Великобританії.

•Вчаться передбачати інформацію в тексті. Дізнаються про нові факти.

 

 

Ex. 3 p 18

Ex. 4 p 19

Ex. 6 p 19

 

 

 

 

Ex. 3 p 19

 

 

12

 

Україна- моя Ненька

• Читають короткі тексти про міста України. •Вчаться передбачати інформацію в тексті. Дізнаються про нові факти.

 

 

Ex. 3 p 20

 

 

 

 

 

Ex. 1 p 20

Ex. 4 p 21

Ex. 2 p 20

 

 

13

 

Україна Та Британія

• Презентують результати проектної роботи.

 

 

 

 

 

 

 

МІЙ ДІМ

My Home

14

 

Мій будинок. Кімнати

• Можуть назвати кімнати в будинку чи квартирі, частини будинку, коротко описати інтер’єр за картинкою.

door, wall,

living-room, bedroom, kitchen, dining room, hall, bathroom, toilet, bath,floor,shower, window

 

 

Ex. 3 p 22

Ex. 4 p 22

 

 

 

 

Ex. 1 p 22

Ex. 2 p 22

Ex. 5 p 22

 

 

15

 

Мій будинок Кімнати,речі та їх розташування

• Можуть визначити місцезнаходження предметів чи людей в будинку.

 

Noun: plurals

Prepositions: prepositions of place (in, on,)

Questions

Verbs: there is/there are,

Present Simple

Ex. 3 p 23

Ex. 2 p 23

 

 

 

Ex. 1 p 139

Ex. 2 p 139

 

16

 

Моє домашнє життя

• Можуть розповісти про свої персональні речі в кімнаті.

Bed,board game,chair,bookcase, clock, computer, guitar, poster,pet fish, television, toys

Verbs: there is/there are, have/has got for possession

Present Simple 

Ex. 2 p 24

Ex. 3 p 24

Ex. 1 p 24

 

 

 

17

 

Моя кімната

•Можуть розповісти про улюблені речі використовуючи відповідну інтонацію. Надають уточнювальну інформацію.

 

Pronouns: personal (I,we, you, they, she, he, it)  Verbs:  have/has got for possession

Present Simple 

Ex. 3 p 25

Ex. 4 p 25

 

 

Ex. 2 p 25

Ex. 3 p 25

 

My Things

18

 

Мої речі

• Можуть описати картинку – розповісти, що в сумці. Короткий список.

Banana, chocolate, coat, football, gloves, hat, keys, scarf, wallet, water bottle

Verbs:  have/has got

Ex. 2 p 26

 

 

 

 

Ex. 1 p 26

 

 

 

 

Ex. 4 p 27

 

19

 

Мої речі

• Можуть розповісти про власність і скласти список речей відповідно до картинки.

 

Verbs:  have/has got

Ex. 2 p 27

 

Ex. 2 p 27

 

 

 

Ex. 4 p 27

 

 

 

20

 

Опис речей

•Можуть описати речі, послуговуючись відповідними прикметниками

 

 

 

 

Ex. 3 p 28

Ex. 6 p 28

 

 

 

 

 

Ex. 1 p 28

Ex. 2 p 28

Ex. 4 p 28

 

 

 

 

 

21

 

Мої речі

•Можуть скласти опитування і на його основі дати базову характеристику однокласникам щодо їхньої власності та родини.

 

Pronouns: personal (I,we, you, they, she, he, it)  Verbs:  have/has got

Ex. 1 p 29

 

 

 

Ex. 2 p 29

Ex. 3 p 29

 

 

 

 

22

 

Life Skills. Creativity and Innovations

• Можуть проаналізувати текст і порівняти з власним досвідом.

Sofa, rug, light, shelf,fishbowl, bed, board games, books, clock, computer, posters

Verb: there is \ there are

there isn`t \ there aren1t

Ex.3 p. 30

Ex.4 p. 31

Ex.7 p. 31

Ex.8 p. 31

 

 

Ex.1 p. 30

Ex.2 p. 30

 

 

23

 

My Things.

Review

 Презентують індивідуальні проекти, можуть дати розгорнуту інформацію про себе, своє життя, речі, хобі.

Bag, camera, chair, clock, gloves, guitar, hat, keys, phone, watch, bored, funny, happy, hot, hungry, sad, tired

Present Simple 

Ex.1 p. 33

Ex.41p. 33

 

 

 

Ex.2 p. 33

Ex.1 p. 32

 

ХОБІ. ДОЗВІЛЛЯ

 What Can You Do?

24

 

Вільний час

Можуть розповісти і задати питання щодо діяльності та умінь.

Cook, paint, play, remember, ride, sail, sing, skate, speak, swim

Modality: can/can`t

 

Ex.2 p. 34

Ex.1 p. 34 Ex.1 p. 35

Ex.4 p. 35

 

 

Ex.1 p. 34

 

Ex.5 p. 35

 

25

 

Частини тіла

Можуть назвати частини тіла і легко визначити місцезнаходження різних речей та описати їх.

Arm, ear, eye, face, foot\feet, hair, hand, head, leg, mouth, nose, tooth\teeth

 

Ex.4 p. 36

Ex.1 p. 36

Ex.2 p. 36

 

 

Ex.1 p. 36

 

 

 

26

 

Що ти можеш?

Можуть вільно задати питання і відповісти щодо умінь, можливостей.

Move your eyes, paint with your toes, put your toes in your mouth, walk on your hands, write with your feet

Prepositions: prepositions of time and place (in, on, at,from, until)

Quantifiers: Can you …?

 

Ex.2 p. 37

 

 

 

 

Ex.1 p. 37(S)*

 

 

 

Ex.1 p. 37

 

Party Time!

27

 

Вечірка. Меню

Можуть назвати продукти харчування і категоризувати їх за видом.

Biscuits, bread, butter,cakes,cheese, chicken, chips, eggs, juice, lemonade, milk, pasta, potatoes, rice, soup,tomatoes

 

 

Ex 4 p 38

 

 

 

Ex 1 p 38

Ex 2 p 38

Ex 3 p 38

 

 

28

 

Різновиди їжі

Розрізняють злічені і незлічені іменники відповідно до типу продуктів

Any, some, lots of

Noun: countable/uncountable, how much…? /howmany…?

Quantifiers: some, any, lots of

 

Ex 1 p 39

Ex 3 p 39

Ex 4 p 39

 

 

Ex 2 p 39

 

 

29

 

Гайда на вечірку!

Можуть визначити і називають час за зазначеною інформацію в запрошенні.

 

 

Ex 3 p 40

Ex 1 p 40

Ex 2 p 40

Ex 4 p 40

 

 

 

30

 

Запрошення на вечірку

Можуть написати, надати і прийняти запрошення, послуговуючись відповідними конструкціями.

 

Prepositions: prepositions of time and place (in, on, at,from, until)

 

Ex 1 p 41

 

 

 

Ex 3 p 41

 

 

Ex 2 p 41

 

31

 

Culture. Holidays in the USA and Ukraine Свята в США

Можуть поділитись інформацією про свята на власному досвіді і порівняти з святами іншої культури

the American flag, a parade, fireworks,  a barbecue, Thanksgiving, Independence Day, Labor Day, Martin Luther King Day, pumpkin, turkey, corn on the cob, burger, pecan pie, sweet potatoes

 

Ex 4 p 42

 

 

 

 

Ex 2 p 42

Ex 1 p 42

 

 

32

 

 

Culture. Holidays in the USA and Ukraine Свята в Україні

Можуть розповісти про свята і визначні дати.

to sing carols, to get flowers, to wear vyshyvankas, to wear fancy dress, the New year tree, presents, a fair, sweets, a cup of coffee

 

Ex 4 p 44

 

 

 

 

Ex 1 p 44

Ex 2 p 44

 

 

33

 

Україна та Британія святкують

• Презентують результати проектної роботи.

 

 

 

 

 

 

 

My Day

34

 

Мій звичайний день

 

 

 

 

 

Сприймають інформацію про рутини, можуть назвати щоденні дії.

Catch bus to school, have a shower, get dressed, get up, go to bed, have breskfast\dinner\lunch, walk to school, wash your face, can(can`t)clothes, different, every day, shower

 

Ex 4 p 46

Ex 5 p 46

 

 

Ex 1 p 46

Ex 2 p 46

 

 

 

35

 

Розпорядок дня

Можуть розповісти про власний розпорядок дня і таку ж інформацію щодо іншої людини.

 

Present Simple ,

Pronouns personal

 

Ex 1 p 47

Ex 3 p 47

 

 

 

Ex 2 p 47

 

36

 

Час

Можуть назвати час за годинником і сприйняти на слух.

It`s…o`clock

It`s quarter past\half past\ quarter to …

at night, Brazil, goes, in the evening, looks for, names, Ukraine, sleeps, tired, to bed

 

Ex 3 p 48

 

 

 

 

 

Ex 3 p 48

 

 

 

 

Ex 2 p 48

Ex 4 p 48

 

37

 

Мій робочий день

Можуть розповісти про стандартні щоденні справи, які учні роблять чи не роблять.

 

Present Simple: negative

 

Ex 1 p 49

 

Ex 2 p 49

 

Ex 3 p 49

 

Ex 4 p 49

 

 

ШКОЛА

At School

38

 

Шкільні уроки

Можуть розповісти про улюблені предмети, коли вони і де відбуваються.

Art, English, French, geography, history,IT, math,music, PE, science

 

 

 

 

Ex 2 p 50

 

 

 

 

Ex 1 p 50

Ex 2 p 50

 

 

 

 

Ex 3 p 50

 

 

39

 

Навчальні  предмети

Можуть вести бесіду про улюблені предмети, їх час проведення, задати питання і відповісти, спираючись на розклад.

 

Present Simple: question

 

 

Ex 1 p 51

Ex 2 p 51

 

 

Ex 2 p 51(L)*

 

 

 

 

Ex 3 p 51

 

 

40

 

Види шкіл

Можуть визначати значення багатозначних слів з контексту.

catch, come, get, meet, think

 

 

 

Ex 1 p 52

Ex 3 p 52

 

 

 

Ex 2 p 52

 

 

 

41

 

Шкільні звички

Можуть задавати спеціальні питання щодо звичок, шкільного життя, персональної інформації і відповідати на них.

Who? What? Where? When? How often? Why?

Wh - questions

 

Ex 3 p 53

Ex 4 p 53

 

 

 

 

 

 

42

 

Life Skills. Study Skills: Learning English Вивчаємо англійську мову

• Можуть проаналізувати текст і порівняти з власним досвідом.

read comics, watch TV, write letters, listen to music,do my English homework

 

 

Ex 3 p 54

Ex 2 p 51

 

 

Ex 4 p 54

 

 

Ex 2 p 54

Ex 5 p 54

 

 

 

 

43

 

Вивчаємо англійську мову

• Презентують індивідуальні проекти, можуть дати пораду щодо вивчення англійської.

 

Present Simple: question,negative

 

Ex 1 p 57 (S)*

 

Ex 1 p 57 (L)*

 

 

Ex 2 p 56

 

 

Ex 1 p 56 (G)*

Ex 2 p 56 (G)*

 

 

 

ЗДОРОВ’Я

Feeling Good

44

 

Спорт

Можуть називати види спорту і активностей.

Badminton, basketball, baseball, dancing, football, hockey, running, swimming, table tennis, tennis

 

 

Ex 3 p 58

 

 

 

 

 

Ex 1 p 58

Ex 2 p 58

 

 

 

 

45

 

Спорт

Можуть розповісти про улюблені види спорту щодо себе і своїх друзів.

 

Expressing likes: like, hate, don`t like

Ex 1 p 59

 

 

 

 

Ex 4 p 59

 

 

Ex 2 p 59

Ex 3 p 59

 

 

 

46

 

Здоров’я

Можуть визначати, що корисно чи не корисно для здоров’я.

good for, feel fine (well), isn`t good for

 

 

Ex 1 p 60

Ex 2 p 61

 

 

 

Ex 3 p 60

Ex 5 p 60

 

 

Ex 4 p 60

 

 

47

 

Здоров’я

Можуть написати коротке повідомлення із проханням про пораду і відповісти.

at it, for her, for him, for me, for us, for you, with them

Pronouns: personal (I,we, you, they, she, he, it) 

 

 

 

Ex 2 p 61

 

 

 

Ex 3 p 61

 

 

 48

 

Контроль аудіювання

Хобі \ Дозвілля

Things We Do

49

 

Моє хобі

Можуть розповісти про свою позашкільну діяльність за інтересами (гуртки).

After –school clubs, athletics, cookery, yoga, drama, board games, Italian, coding, judo, horse riding, film

 

 

 

Ex 3 p 62

Ex 4 p 62

 

 

 

 

 

 

Ex 1 p 62

Ex 2 p 62

 

 

 

50

 

Контроль читання

51

 

Моє хобі

Можуть описати діяльність на картинці, а також розповісти, що відбувається в момент мовлення.

 

Present Continuous

 

 

Ex 3 p 63

 

 

 

Ex 4 p 63

 

 

 

Ex 2 p 63

 

 

52

 

Контроль письма

53

 

Домашні справи

Можуть розповісти, як допомагають по дому.

carry the shopping,clean the teeth,cook dinner, do the washing up, feed the cat, make your bed,tidy your room,breakfast, a cake, the cleaning, homework, lunch, the washing

 

Ex 2 p 64

Ex 3 p 64

 

 

 

 

 

 

Ex 4 p 63

 

 

 

  54

 

Контроль мовлення

55

 

Домашні справи

Можуть написати повідомлення про діяльність і стан в момент мовлення.

 

Present Continuous

question,

 

 

 

 

 

Ex 3 p 65

 

 

 

Ex 4 p 65

 

 

 

Ex 2 p 65

 

 

56

 

Culture. Youth Clubs in the UK Британська молодь

• Можуть проаналізувати текст і порівняти з власним досвідом.

talking to friends, skateboarding, doing arts and crafts, rock climbing, helping people

 

 

Ex 1 p 66

 

 

 

 

Ex 2 p 67

Ex 3 p 67

Ex 4 p 67

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Shpak Olga
Додано
23 липня 2023
Переглядів
4307
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку