5 КЛАС
Календарно – тематичне планування з англійської мови для 5 класу розроблене відповідно до Навчальної програми складеної на основі Модельної навчальної програми “Іноземна мова. 5-9 класи” для 5 класів закладів загальної середньої освіти (авт. Зимомря І. М., Мойсюк В. А., Тріфан М. С., Унгурян І. К., Яковчук М. В.), рекомендованої Міністерством освіти і науки України (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 № 795), до підручника Джоанна Коста, Мелані Вільямс Англійська мова: підручник для 5 класу закладів загальної середньої освіти (з аудіосупроводом) / Джоанна Коста, Мелані Вільямс. – Київ: Видавництво «Лінгвіст», 2022 – 160 с.
№ |
Дата |
Тематика спілкува ння |
Очікувані результати навчання |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Приміт ка |
|||||
Лексичний інвентар |
Граматич ний інвентар |
ЧИТАННЯ Зорове сприймання
|
АУДІЮВАННЯ Сприймання на слух |
МОВЛЕ ННЯ Усна взаємодія |
ПИСЬМО Писемне продукував ння |
||||||
ПОВТОРЕННЯ. In the classroom |
|||||||||||
1 |
|
Особисті дані. Мій особливий день |
•Повідомляє особисту стандартну інформацію, представляючи себе. •Бере участь у коротких простих діалогах на основі зразка |
The Alphabet Numbers 1-20 Days of Week |
|
|
Ex.1 p 6 Ex 5 p 7 Ex.6 p 7 |
Ex.4 p 6 Ex.3 p 6 Ex. p 6 |
Ex.5 p 7 |
|
|
2 |
|
Речі навколо нас. |
•Використовує невербальні засоби (жест), щоб уточнити, що він/ вона хоче сказати. •Знаходить конкретну інформацію у списках та виокремлює необхідні деталі. |
Board, teacher, girl, apple, rubber, orange, picture, rulers, pens, pencils, pensil-case, bay, books Colours Months |
Demonstrative pronouns (these, that, those, this); Plurals . Articles a \ an |
Ex.1 p 9 |
Ex.1 p 8
|
Ex.1 p 8 Ex.2 p 8
|
Ex.3 p 8 |
|
|
Я ТА МОЯ СІМ’Я |
|||||||||||
All About Me |
|||||||||||
3 |
|
Я і моє оточення. |
•Розпізнає елементарні інструкції щодо номерів, а також щодо виконання повсякденних завдань. |
|
|
Ex. 1 p 10 Ex. 4 p 10 |
Ex. 2 p 10 Ex. 3 p 10 |
Ex. 5 p 10 |
|
|
|
4 |
|
Я і моє оточення. |
•Може коротко надати дані про себе, сприймає інформацію про особисті дані (ім’я, номер телефону, вік) на слух і розпізнає в тексті. |
|
Possessive pronouns (my, his, her, its, their, your, our); possessive `s to be in Present Simple, |
Ex. 1 p 11 Ex. 2 p 11 |
|
Ex. 5 p 11 |
Ex. 4 p 11 |
|
|
5 |
|
Національності. |
•Може коротко надати дані про себе, сприймає інформацію про особисті дані (ім’я, номер телефону, вік, країна походження і національність) на слух і розпізнає в тексті. |
Особисті дані: ім’я, вік, країна проживання, національністBrazil-Brazilian, Egypt-Egyptian, Mexico-Mexican, Argentina-Argentinian, Spain-Spanish, Greece-Greek, Italy-Italian, China-Chinese, India-Indian, Turkey-Turkish) |
Questions (wh-questions, how): What`s your/his/her/their nationality? |
Ex. 1 p 12 Ex. 2 p 12 |
Ex. 3 p 12 Ex. 5 p 12 |
Ex. 3 p 12 |
|
|
|
6 |
|
Національності. |
•Визначає чи правдива інформація, відповідає на запитання, визначаючи хибність чи правильність твердження. |
|
Verbs: to be in Present Simple |
Ex. 1 p 13 Ex. 2 p 13 |
|
Ex. 3 p 13
|
|
|
|
My Family |
|||||||||||
7 |
|
Сім’я |
•Сприймає письмовий текст про сім’ю, може визначити взаємозв'язки між різними частинами тексту, категоризувати інформацію в таблиці. |
Родинні зв’язки (mother, father, son, daughter, brother, sister, aunt, uncle, nephew, niece, cousin, great-grandfather (mother), twins, husband, wife) |
|
Ex. 1 p 14 Ex. 2 p 14 |
Ex. 4 p 14 Ex. 3 p 14 |
|
|
|
|
8 |
|
Сім’я |
•Може надати інформацію щодо своєї родини і задати питання співрозмовнику на цю тему, використовуючи присвійні займенники і прикметники. |
|
Pronouns and determiners: demonstrative pronouns (these, that, those, this); possessive pronouns (my, his, her, its, their, your, our); possessive `s |
Ex. 1 p 15 Ex. 2 p 15 Ex. 3 p 15 Ex. 4 p 15 |
Ex. 5 p 15 |
|
|
|
|
9 |
|
Почуття |
•Можуть описати почуття і стани. |
modest, kind, honest, bored, tired, sad, sociable, brave, hard-working, talkative, generous, serious, smart, shy, crazy) |
Questions (wh-questions, how): What do you (does he/she) look like? What`s he/she like? Verbs: to be in Present Simple, |
Ex. 3 p 16 |
Ex. 2 p 16 Ex. 4 p 16
|
Ex. 1 p 16 Ex. 2 p 16 |
|
|
|
10 |
|
Почуття |
•Можуть написати про члена сім’ї, його персональні дані, емоції. |
|
Questions (wh-questions Verbs: to be in Present Simple |
Ex. 1 p 17 Ex. 3 p 17 |
|
Ex. 4 p 17 |
Ex. 2 p 17 |
|
|
11 |
|
Culture Time Великобританія |
• Читають короткі тексти про країни Великобританії. •Вчаться передбачати інформацію в тексті. Дізнаються про нові факти. |
|
|
Ex. 3 p 18 Ex. 4 p 19 Ex. 6 p 19 |
|
Ex. 3 p 19 |
|
|
|
12 |
|
Україна- моя Ненька |
• Читають короткі тексти про міста України. •Вчаться передбачати інформацію в тексті. Дізнаються про нові факти. |
|
|
Ex. 3 p 20 |
|
Ex. 1 p 20 Ex. 4 p 21 Ex. 2 p 20 |
|
|
|
13 |
|
Україна Та Британія |
• Презентують результати проектної роботи. |
|
|
|
|
|
|
|
|
МІЙ ДІМ |
|||||||||||
My Home |
|||||||||||
14 |
|
Мій будинок. Кімнати |
• Можуть назвати кімнати в будинку чи квартирі, частини будинку, коротко описати інтер’єр за картинкою. |
door, wall, living-room, bedroom, kitchen, dining room, hall, bathroom, toilet, bath,floor,shower, window |
|
|
Ex. 3 p 22 Ex. 4 p 22 |
Ex. 1 p 22 Ex. 2 p 22 Ex. 5 p 22 |
|
|
|
15 |
|
Мій будинок Кімнати,речі та їх розташування |
• Можуть визначити місцезнаходження предметів чи людей в будинку. |
|
Noun: plurals Prepositions: prepositions of place (in, on,) Questions Verbs: there is/there are, Present Simple |
Ex. 3 p 23 |
Ex. 2 p 23 |
|
Ex. 1 p 139 Ex. 2 p 139 |
|
|
16 |
|
Моє домашнє життя |
• Можуть розповісти про свої персональні речі в кімнаті. |
Bed,board game,chair,bookcase, clock, computer, guitar, poster,pet fish, television, toys |
Verbs: there is/there are, have/has got for possession Present Simple |
Ex. 2 p 24 Ex. 3 p 24 |
Ex. 1 p 24 |
|
|
|
|
17 |
|
Моя кімната |
•Можуть розповісти про улюблені речі використовуючи відповідну інтонацію. Надають уточнювальну інформацію. |
|
Pronouns: personal (I,we, you, they, she, he, it) Verbs: have/has got for possession Present Simple |
Ex. 3 p 25 Ex. 4 p 25 |
|
|
Ex. 2 p 25 Ex. 3 p 25 |
|
|
My Things |
|||||||||||
18 |
|
Мої речі |
• Можуть описати картинку – розповісти, що в сумці. Короткий список. |
Banana, chocolate, coat, football, gloves, hat, keys, scarf, wallet, water bottle |
Verbs: have/has got |
Ex. 2 p 26 |
|
Ex. 1 p 26
|
Ex. 4 p 27 |
|
|
19 |
|
Мої речі |
• Можуть розповісти про власність і скласти список речей відповідно до картинки. |
|
Verbs: have/has got |
Ex. 2 p 27
|
Ex. 2 p 27
|
Ex. 4 p 27
|
|
|
|
20 |
|
Опис речей |
•Можуть описати речі, послуговуючись відповідними прикметниками |
|
|
|
Ex. 3 p 28 Ex. 6 p 28
|
Ex. 1 p 28 Ex. 2 p 28 Ex. 4 p 28
|
|
|
|
21 |
|
Мої речі |
•Можуть скласти опитування і на його основі дати базову характеристику однокласникам щодо їхньої власності та родини. |
|
Pronouns: personal (I,we, you, they, she, he, it) Verbs: have/has got |
Ex. 1 p 29
|
|
Ex. 2 p 29 Ex. 3 p 29
|
|
|
|
22 |
|
Life Skills. Creativity and Innovations |
• Можуть проаналізувати текст і порівняти з власним досвідом. |
Sofa, rug, light, shelf,fishbowl, bed, board games, books, clock, computer, posters |
Verb: there is \ there are there isn`t \ there aren1t |
Ex.3 p. 30 Ex.4 p. 31 |
Ex.7 p. 31 Ex.8 p. 31 |
Ex.1 p. 30 Ex.2 p. 30 |
|
|
|
23 |
|
My Things. Review |
Презентують індивідуальні проекти, можуть дати розгорнуту інформацію про себе, своє життя, речі, хобі. |
Bag, camera, chair, clock, gloves, guitar, hat, keys, phone, watch, bored, funny, happy, hot, hungry, sad, tired |
Present Simple |
Ex.1 p. 33 |
Ex.41p. 33 |
|
Ex.2 p. 33 Ex.1 p. 32 |
|
|
ХОБІ. ДОЗВІЛЛЯ |
|||||||||||
What Can You Do? |
|||||||||||
24 |
|
Вільний час |
Можуть розповісти і задати питання щодо діяльності та умінь. |
Cook, paint, play, remember, ride, sail, sing, skate, speak, swim |
Modality: can/can`t
|
Ex.2 p. 34 |
Ex.1 p. 34 Ex.1 p. 35 Ex.4 p. 35 |
Ex.1 p. 34 |
Ex.5 p. 35 |
|
|
25 |
|
Частини тіла |
Можуть назвати частини тіла і легко визначити місцезнаходження різних речей та описати їх. |
Arm, ear, eye, face, foot\feet, hair, hand, head, leg, mouth, nose, tooth\teeth |
|
Ex.4 p. 36 |
Ex.1 p. 36 Ex.2 p. 36 |
Ex.1 p. 36 |
|
|
|
26 |
|
Що ти можеш? |
Можуть вільно задати питання і відповісти щодо умінь, можливостей. |
Move your eyes, paint with your toes, put your toes in your mouth, walk on your hands, write with your feet |
Prepositions: prepositions of time and place (in, on, at,from, until) Quantifiers: Can you …?
|
Ex.2 p. 37 |
|
Ex.1 p. 37(S)* |
Ex.1 p. 37 |
|
|
Party Time! |
|||||||||||
27 |
|
Вечірка. Меню |
Можуть назвати продукти харчування і категоризувати їх за видом. |
Biscuits, bread, butter,cakes,cheese, chicken, chips, eggs, juice, lemonade, milk, pasta, potatoes, rice, soup,tomatoes |
|
|
Ex 4 p 38 |
Ex 1 p 38 Ex 2 p 38 Ex 3 p 38 |
|
|
|
28 |
|
Різновиди їжі |
Розрізняють злічені і незлічені іменники відповідно до типу продуктів |
Any, some, lots of |
Noun: countable/uncountable, how much…? /howmany…? Quantifiers: some, any, lots of
|
Ex 1 p 39 Ex 3 p 39 Ex 4 p 39 |
|
Ex 2 p 39 |
|
|
|
29 |
|
Гайда на вечірку! |
Можуть визначити і називають час за зазначеною інформацію в запрошенні. |
|
|
Ex 3 p 40 |
Ex 1 p 40 Ex 2 p 40 Ex 4 p 40 |
|
|
|
|
30 |
|
Запрошення на вечірку |
Можуть написати, надати і прийняти запрошення, послуговуючись відповідними конструкціями. |
|
Prepositions: prepositions of time and place (in, on, at,from, until)
|
Ex 1 p 41 |
|
Ex 3 p 41 |
Ex 2 p 41 |
|
|
31 |
|
Culture. Holidays in the USA and Ukraine Свята в США |
Можуть поділитись інформацією про свята на власному досвіді і порівняти з святами іншої культури |
the American flag, a parade, fireworks, a barbecue, Thanksgiving, Independence Day, Labor Day, Martin Luther King Day, pumpkin, turkey, corn on the cob, burger, pecan pie, sweet potatoes |
|
Ex 4 p 42 |
|
Ex 2 p 42 Ex 1 p 42 |
|
|
|
32
|
|
Culture. Holidays in the USA and Ukraine Свята в Україні |
Можуть розповісти про свята і визначні дати. |
to sing carols, to get flowers, to wear vyshyvankas, to wear fancy dress, the New year tree, presents, a fair, sweets, a cup of coffee |
|
Ex 4 p 44 |
|
Ex 1 p 44 Ex 2 p 44 |
|
|
|
33 |
|
Україна та Британія святкують |
• Презентують результати проектної роботи. |
|
|
|
|
|
|
|
|
My Day |
|||||||||||
34 |
|
Мій звичайний день
|
Сприймають інформацію про рутини, можуть назвати щоденні дії. |
Catch bus to school, have a shower, get dressed, get up, go to bed, have breskfast\dinner\lunch, walk to school, wash your face, can(can`t)clothes, different, every day, shower |
|
Ex 4 p 46 Ex 5 p 46 |
|
Ex 1 p 46 Ex 2 p 46
|
|
|
|
35 |
|
Розпорядок дня |
Можуть розповісти про власний розпорядок дня і таку ж інформацію щодо іншої людини. |
|
Present Simple , Pronouns personal
|
Ex 1 p 47 |
Ex 3 p 47 |
|
Ex 2 p 47 |
|
|
36 |
|
Час |
Можуть назвати час за годинником і сприйняти на слух. |
It`s…o`clock It`s quarter past\half past\ quarter to … at night, Brazil, goes, in the evening, looks for, names, Ukraine, sleeps, tired, to bed |
|
Ex 3 p 48
|
|
Ex 3 p 48
|
Ex 2 p 48 Ex 4 p 48 |
|
|
37 |
|
Мій робочий день |
Можуть розповісти про стандартні щоденні справи, які учні роблять чи не роблять. |
|
Present Simple: negative
|
Ex 1 p 49
|
Ex 2 p 49
|
Ex 3 p 49
|
Ex 4 p 49
|
|
|
ШКОЛА |
|||||||||||
At School |
|||||||||||
38 |
|
Шкільні уроки |
Можуть розповісти про улюблені предмети, коли вони і де відбуваються. |
Art, English, French, geography, history,IT, math,music, PE, science
|
|
|
Ex 2 p 50
|
Ex 1 p 50 Ex 2 p 50
|
Ex 3 p 50
|
|
|
39 |
|
Навчальні предмети |
Можуть вести бесіду про улюблені предмети, їх час проведення, задати питання і відповісти, спираючись на розклад. |
|
Present Simple: question
|
Ex 1 p 51 Ex 2 p 51
|
Ex 2 p 51(L)*
|
|
Ex 3 p 51
|
|
|
40 |
|
Види шкіл |
Можуть визначати значення багатозначних слів з контексту. |
catch, come, get, meet, think |
|
Ex 1 p 52 Ex 3 p 52
|
|
Ex 2 p 52
|
|
|
|
41 |
|
Шкільні звички |
Можуть задавати спеціальні питання щодо звичок, шкільного життя, персональної інформації і відповідати на них. |
Who? What? Where? When? How often? Why? |
Wh - questions |
Ex 3 p 53 Ex 4 p 53
|
|
|
|
|
|
42 |
|
Life Skills. Study Skills: Learning English Вивчаємо англійську мову |
• Можуть проаналізувати текст і порівняти з власним досвідом. |
read comics, watch TV, write letters, listen to music,do my English homework |
|
Ex 3 p 54 Ex 2 p 51
|
Ex 4 p 54
|
Ex 2 p 54 Ex 5 p 54
|
|
|
|
43 |
|
Вивчаємо англійську мову |
• Презентують індивідуальні проекти, можуть дати пораду щодо вивчення англійської. |
|
Present Simple: question,negative
|
Ex 1 p 57 (S)*
|
Ex 1 p 57 (L)*
|
Ex 2 p 56
|
Ex 1 p 56 (G)* Ex 2 p 56 (G)*
|
|
|
ЗДОРОВ’Я |
|||||||||||
Feeling Good |
|||||||||||
44 |
|
Спорт |
Можуть називати види спорту і активностей. |
Badminton, basketball, baseball, dancing, football, hockey, running, swimming, table tennis, tennis |
|
Ex 3 p 58
|
|
Ex 1 p 58 Ex 2 p 58
|
|
|
|
45 |
|
Спорт |
Можуть розповісти про улюблені види спорту щодо себе і своїх друзів. |
|
Expressing likes: like, hate, don`t like |
Ex 1 p 59
|
|
Ex 4 p 59
|
Ex 2 p 59 Ex 3 p 59
|
|
|
46 |
|
Здоров’я |
Можуть визначати, що корисно чи не корисно для здоров’я. |
good for, feel fine (well), isn`t good for |
|
Ex 1 p 60 Ex 2 p 61
|
|
Ex 3 p 60 Ex 5 p 60
|
Ex 4 p 60
|
|
|
47 |
|
Здоров’я |
Можуть написати коротке повідомлення із проханням про пораду і відповісти. |
at it, for her, for him, for me, for us, for you, with them |
Pronouns: personal (I,we, you, they, she, he, it) |
|
|
Ex 2 p 61
|
Ex 3 p 61
|
|
|
48 |
|
Контроль аудіювання |
|||||||||
Хобі \ Дозвілля |
|||||||||||
Things We Do |
|||||||||||
49 |
|
Моє хобі |
Можуть розповісти про свою позашкільну діяльність за інтересами (гуртки). |
After –school clubs, athletics, cookery, yoga, drama, board games, Italian, coding, judo, horse riding, film |
|
Ex 3 p 62 Ex 4 p 62
|
|
|
Ex 1 p 62 Ex 2 p 62
|
|
|
50 |
|
Контроль читання |
|||||||||
51 |
|
Моє хобі |
Можуть описати діяльність на картинці, а також розповісти, що відбувається в момент мовлення. |
|
Present Continuous
|
|
Ex 3 p 63
|
Ex 4 p 63
|
Ex 2 p 63
|
|
|
52 |
|
Контроль письма |
|||||||||
53 |
|
Домашні справи |
Можуть розповісти, як допомагають по дому. |
carry the shopping,clean the teeth,cook dinner, do the washing up, feed the cat, make your bed,tidy your room,breakfast, a cake, the cleaning, homework, lunch, the washing |
|
Ex 2 p 64 Ex 3 p 64
|
|
Ex 4 p 63
|
|
|
|
54 |
|
Контроль мовлення |
|||||||||
55 |
|
Домашні справи |
Можуть написати повідомлення про діяльність і стан в момент мовлення. |
|
Present Continuous question,
|
|
Ex 3 p 65
|
Ex 4 p 65
|
Ex 2 p 65
|
|
|
56 |
|
Culture. Youth Clubs in the UK Британська молодь |
• Можуть проаналізувати текст і порівняти з власним досвідом. |
talking to friends, skateboarding, doing arts and crafts, rock climbing, helping people |
|
Ex 1 p 66
|
|
Ex 2 p 67 Ex 3 p 67 Ex 4 p 67
|
|
|
|