Математика
1 семестр
( 3 год / тиждень )
Математика : підруч. для 2 кл. закл. загал. серед. освіти
О. М. Гісь,І. В. Філяк.— Харків : Вид-во «Ранок», 2019
№ |
Тема |
Дата |
Примітка |
Числа. Дії з числами. Сюжетні задачі. |
|||
1. |
Числа першої сотні. Утворення чисел у межах 100 (с.6-9) |
|
|
2. |
Одноцифрові, двоцифрові, трицифрові числа. Розряди чисел (с.9-11) |
|
|
3. |
Закріплення знань про десятковий склад числа. (с.11-13) |
|
|
4. |
Порівняння чисел. Числові рівності і нерівності. (с.14-15) |
|
|
5. |
Додавання чисел на основі десяткової нумерації. Порозрядне додавання чисел. (с.16-17) |
|
|
6. |
Віднімання чисел на основі десяткової нумерації. Порозрядне віднімання чисел. (с.17-18) |
|
|
7. |
Розрядні числа на розрядні доданки. (с.19-20) |
|
|
8. |
Розв'язування простих задач. (с.20-22) |
|
|
9. |
Сімейство рівностей. Числові вирази на 2 дії. (с.22-24) |
|
|
10. |
Натуральні числа. Число 0. (с.24-27) |
|
|
11. |
Парні і непарні числа. (с.27-28) |
|
|
12. |
Круглі числа.(с.29-30) |
|
|
Величини. |
|||
13. |
Величини. Довжина. Одиниці вимірювання довжини (с.30-33) |
|
|
14. |
Вимірювання довжини предметів. Порівняння довжини. (с.33-34) |
|
|
15. |
Час. Дні тижня. (с.34-36) |
|
|
16. |
Задачі на встановлення віку. (с.36-37) |
|
|
17. |
Вартість. Грошові одиниці: гривня, копійка. (с.37-39) |
|
|
18. |
Маса, місткість. Одиниці вимірювання. Задачі на знаходження маси та місткості. (с.40-42) |
|
|
19. |
Діагностична робота № 1 |
|
|
Числа. Дії з числами. |
|||
20. |
Дія додавання. Невідомий доданок. (с.42-43) |
|
|
21. |
Знаходження невідомого доданка. Читання рівностей на додавання. (с.44-45) |
|
|
22. |
Дія віднімання. Компоненти дії віднімання. Читання рівностей на віднімання. (с.45-47) |
|
|
23. |
Знаходження невідомого зменшуваного.(с.47-48) |
|
|
24. |
Знаходження невідомого від’ємника. (с.49-51) |
|
|
25. |
Знаходження невідомих компонентів дій додавання і віднімання. Задачі на знаходження невідомих компонентів. (с.51-54) |
|
|
26. |
Взаємозв’язок дій додавання і віднімання. (с.54-56) |
|
|
Просторові відношення. Геометричні фігури.
27. |
Пряма. Відрізок. Їх побудова ( с.56-58) |
|
|
28. |
Промінь. Кути. Прямий кут. Побудова прямих кутів. (с.59-62) |
|
|
29. |
Прямі та криві лінії. Многокутники. (с.62-64) |
|
|
30. |
Додаткові вправи. Математичний диктант. ( с.65-67) |
|
|
31. |
Розпізнавання геометричних тіл за їх описом. (с.67-69) |
|
|
Величини. |
|||
32. |
Одиниці довжини і співвідношення між ними. Перетворення та порівняння. (с.69-71) |
|
|
33. |
Одиниці довжини. Додавання і віднімання. Перетворення "мішаного" іменованого числа у звичайне. (с.71-73) |
|
|
34. |
Порівняння величин. Задачі. (с.73-74) |
|
|
35. |
Сюжетні задачі. Стільки, скільки. (с.75-76) |
|
|
36. |
Задачі на знаходження суми трьох доданків. (с.77-79) |
|
|
37 |
Діагностична робота № 2 |
|
|
Числа. Дії з числами. |
|||
38. |
Додавання одноцифрових чисел частинами. (с.79-81) |
|
|
39. |
Додавання одноцифрових чисел до числа 9. (с.81-83) |
|
|
40. |
Додавання одноцифрових чисел до числа 8. (с.83-85) |
|
|
41. |
Додавання одноцифрових чисел до числа 7. Задачі з двома запитаннями. (с.86-87) |
|
|
42. |
Додавання до числа 6. Розв'язування задач. (с.88-89) |
|
|
43. |
Додаткові вправи. (с.90-91) |
|
|
44. |
Ознайомлення зі складеною задачею. (с.91-93) |
|
|
45. |
Віднімання з переходом через десяток. Розв'язування складеної задачі за планом. (с.94-96) |
|
|
|
ІІ семестр
|
|
|
46. |
Віднімання від числа 11 з переходом через десяток. Розв'язування складеної задачі різними способами. (с.96-98) |
|
|
47. |
Віднімання від числа 12 з переходом через десяток. Доповнення запитання складеної задачі. (с.98-99) |
|
|
48. |
Віднімання від 13 з переходом через десяток. Постановка запитання до складеної задачі. (с.100-101) |
|
|
Числа. Дії з числами |
|||
49. |
Віднімання від числа 14 з переходом через десяток. Задача на дві дії, яка є комбінацією простих задач.(с.101-103) |
|
|
50. |
Числові вирази з дужками. Складання виразу до задачі. (с.103-105) |
|
|
51. |
Віднімання від числа 15 з переходом через десяток. Перевірка віднімання додаванням. (с.105-106) |
|
|
52. |
Віднімання від числа 16 з переходом через десяток. Порядок дій у виразах з дужками. ( с.107-108) |
|
|
53. |
Віднімання від числа 17 і 18 з переходом через десяток. Порівняння та доповнення числових виразів. (с.108-109) |
|
|
54. |
Розв'язування простих задач різних типів для перевірки усвідомлення вибору арифметичної дії. (с.110-113) |
|
|
Просторові відношення. Геометричні фігури |
|||
55. |
Ламана. Ланки ламаної. Довжина ламаної.(с.113-116) |
|
|
56. |
Побудова ламаних. Знаходження ламаних серед друкованих букв і цифр. (с.116-118) |
|
|
57. |
Розв'язування складеної задачі на знаходження невідомого доданка. (с.118-120) |
|
|
58. |
Сполучний закон додавання. Задача на знаходження третього числа за сумою двох перших. (с.121-123) |
|
|
59. |
Многокутник. Позначення многокутників буквами латинського алфавіту. Периметр многокутника. (с.123-126) |
|
|
60. |
Прямокутник. Периметр прямокутника. Побудова прямокутника. (с.126-129) |
|
|
61. |
Квадрат. Побудова квадрата та обчислення периметра. (с.129-131) |
|
|
Числа. Дії з числами. |
|||
62. |
Додавання виду 27 + 3. Розв’язування задач на знаходження невідомого зменшуваного. (с. 132,133) |
|
|
63. |
Віднімання виду 40-3. Розв’язування задач , які містять поняття “стільки, скільки». (с.133, 135) |
|
|
64. |
Віднімання виду 50 – 24. Розв’язування задач на збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць. (с.135-137) |
|
|
65. |
Додавання виду 37+8. Рух назустріч. Розв’язування задач двома способами. (с.137-140) |
|
|
66. |
Віднімання виду 32-7. Складання виразу на дві дії з двох виразів на одну дію. (с.140-142) |
|
|
67. |
Дія віднімання для відповіді на запитання "на скільки більше...?" і "на скільки менше...?". Складання за схемою виразу до задачі. (с.143, 144) |
|
|
68. |
Казкові історії. Розв'язування задач вивчених видів. Обчислення виразів. (с.144-149) |
|
|
69. |
Додавання виду 48+22 та 39+15. Розв’язування задач.(с.150, 151) |
|
|
70. |
Віднімання виду 34-16. Розв’язування задач за схемою. (с.151-153) |
|
|
71. |
Задачі на визначення напрямку руху. (с.153-155) |
|
|
72. |
Поняття «змінна». Вирази зі змінною на одну та дві дії. (с.156, 157) |
|
|
Математичні вирази. Рівності. Нерівності |
|||
73. |
Складання виразів зі змінною. Задачі на три дії. (с.158-160) |
|
|
74. |
Розв'язування задач за схематичними малюнками. Складання задачі за початком і схематичним малюнком. (с.160-162) |
|
|
Величини. Час |
|||
75. |
Рік. Пори року. Місяці. Визначення кількості днів у кожному місяці. (с.163-165) |
|
|
76. |
Діагностична робота №3 |
|
|
77. |
Додавання та віднімання іменованих чисел. Порівняння за тривалістю. Визначення кількості днів події. (с.165-167) |
|
|
77. |
Календар. Знаходження даних за календарем. Розв’язування задач. (с.167,168) |
|
|
79. |
Тривалість доби. Орієнтування за годинником. (с.169-172) |
|
|
80. |
Хвилина. Співвідношення між годиною і хвилиною.(с.173-175) |
|
|
Числа. Дії над числами. Таблиці множення і ділення |
|||
81. |
Дія множення. Заміна додавання множенням і множення – додаванням. (с.176-178) |
|
|
82. |
Назви компонентів дії множення. Переставний закон множення. (с.178-180) |
|
|
83. |
Таблиця множення числа 2. Порядок дій у виразах без дужок, коли є дія множення. (с.180-182) |
|
|
84. |
Складання виразів на множення за запитаннями природного характеру. Обчислення і порівняння виразів. (с.183,184) |
|
|
85. |
Збільшення числа в кілька разів. Порядок дій у випадку кількох множників. (с.184-187) |
|
|
86. |
Таблиця множення числа 3. Розкладання числа на множники. Поняття «удвічі», «утричі». (с.187-189) |
|
|
87. |
"Числова трійка" для дій множення. Складання задач на одну і на дві дії за малюнком. (с.189, 190) |
|
|
88. |
Таблиця множення числа 4. Вирази зі змінною, що містять дію множення. (с.190-192) |
|
|
89. |
Різницеве порівняння добутку двох множників і числа. Розв'язування задач. (с.192,193) |
|
|
90. |
Таблиця множення числа 5. Схематичне зображення умови задачі, що містить дію множення. (с.194-196) |
|
|
91. |
Розкладання числа на множники. Задача на різницеве порівняння двох добутків. (с.196-198) |
|
|
92. |
Дія ділення. Задача на поділ на рівні частини. Задача на вміщення. (с.198-200) |
|
|
93. |
Таблиці ділення на 2, 3, 4, 5. Знаходження невідомого множника. Назви компонентів дії ділення. (201-204) |
|
|
94. |
Зменшення числа в кілька разів. Порядок дій у виразах без дужок і з дужками. (с.205, 206) |
|
|
95. |
Знаходження невідомого діленого. Розв’язування задач. (с.207,208) |
|
|
96. |
Знаходження невідомого дільника. Визначення парності числа. (с.208-210) |
|
|
97. |
Таблиця множення числа 6. Таблиця ділення на 6. (с.210,211) |
|
|
98. |
Таблиця множення числа 7. Таблиця ділення на 7. Кратне порівняння чисел. Складання і обчислення виразів. (с.212-215) |
|
|
99. |
Діагностична робота №4 |
|
|
100. |
Таблиця множення числа 8 і 9. Таблиця ділення на 8 і 9. (с.216,217) |
|
|
101. |
Множення і ділення на 1. Множення 0. Неможливість ділення на 0. (с.218-220) |
|
|
102. |
Множення і ділення на 10. Розв'язування задач (с.220-221) |
|
|
Просторові відношення. Геометричні фігури. Коло і круг |
|||
103. |
Коло і круг. (с.221-223) |
|
|
Величини. Маса (центнер). Вартість |
|||
104. |
Одиниця маси - центнер. Розмін, лічба, підбір грошей |
|
|
105. |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік. |
|
|