№ |
Кільк.год |
Тема уроку |
Дата |
Примітка |
І семестр |
||||
Розділ 1. Мова і мовлення |
||||
1-2 |
2 |
Я вивчаю українську мову Повторення. Текст. Речення. Слово |
3.09 |
|
3-4 |
2 |
Повторення. Текст. Речення. Слово Мова і мовлення. Усне і писемне мовлення. Ситуація спілкування |
10.09 |
|
5-6 |
2 |
Стилі мовлення Культура мовлення. Я спілкуюся |
17.09 |
|
7-8 |
2 |
Культура мовлення. Діалог. Звертання Усне мовлення. Монолог |
24.09 |
|
9-10 |
2 |
Розвиток мовлення. Створюємо пам’ятку Писемне мовлення. Бібліотека. Роди літератури |
1.10 |
|
11-12 |
2 |
Я вибираю книгу. Відгук та анотація Розвиток мовлення. Анотація до книги |
8.10 |
|
Розділ 2. Звуки і букви |
||||
13-14 |
2 |
Звуки і букви. Усна народна творчість |
15.10 |
|
15-16 |
2 |
Наголос. Наголошені та ненаголошені склади. Орфоепічний словник |
22.10 |
|
17-18 |
2 |
Наголошені і ненаголошені голосні. Правильно пишу. Орфограма. Робота з орфографічним словником |
5.11 |
|
19-20 |
2 |
Авторська казка. Вибірковий переказ. Уривки з казки Катерини Єгорушкіної |
12.11 |
|
21-22 |
2 |
Чергування голосних у коренях слів. Складання речень |
19.11 |
|
23-24 |
2 |
Приголосні тверді, м’які, пом’якшені. Позначення твердості і м’якості на письмі |
26.11 |
|
25-26 |
2 |
Приголосні тверді, м’які, пом’якшені. Позначення твердості і м’якості на письмі |
3.12 |
|
27-28 |
2 |
Дзвінкі та глухі приголосні. Вірш |
10.12 |
|
29-30 |
2 |
Чергування приголосних |
17.12 |
|
31-32 |
2 |
Авторська казка. Ю. Ярмиш «Трамвай і Щиглик» |
24.12 |
|
Розділ 3. Слово. Значення слова |
||||
33-34 |
2 |
Однозначні і багатозначні слова. Письмо для себе Власне українські слова та слова з інших мов |
14.01 |
|
ІІ семестр |
||||
35-36 |
2 |
Омоніми і багатозначні слова . складання речень |
21.01 |
|
37-38 |
2 |
Пряме і переносне значення слів. Народна легенда «Кам’яна голова» (українська легенда). Порівняння казки і легенди |
28.01 |
|
39-40 |
2 |
Синоніми. Українські народні казки. «Пан Коцький» (українська народна казка) |
4.02 |
|
41-42 |
2 |
Антоніми. Українські героїко-фантастичні народні казки . «Котигорошко» (уривок) (українська народна казка |
11.02 |
|
43-44 |
2 |
Узагальнення знань з теми «Слово. Лексичне значення слова» |
18.02 |
|
Розділ 4. Слово. Будова слова |
||||
45-46 |
2 |
Закінчення. Форма слова Основа слова. Авторська казка. Леся Українка |
25.02 |
|
47-48 |
2 |
Корінь слова. Споріднені слова Чергування голосних і приголосних звуків у коренях слів |
4.03 |
|
49-50 |
2 |
Ненаголошені е, и в коренях слів Розвиток мовлення. Діалог |
11.03 |
|
51-52 |
2 |
Префікс у словах. Утворення слів Префікси і прийменники |
18.03 |
|
53-54 |
2 |
Вимова і правопис слів з префіксами роз-, без-досліджуємо медіа |
25.03 |
|
55-56 |
2 |
Правопис слів із префіксами з-, с- |
8.04 |
|
57-58 |
2 |
Апостроф після префіксів. Байка |
15.04 |
|
59-60 |
2 |
Суфікс. Леонід Глібов «Ґава і Лисиця». Читання за особами |
22.04 |
|
Розділ 5. Слово. Частини мови |
||||
61-62 |
2 |
Самостійні та службові частини мови . Г. Фалькович «Загадка про того, хто ходить пішки». Дискусія |
29.04 |
|
63-64 |
2 |
Поняття про іменник. Іменники. Істоти і неістоти Власні і загальні іменники. Велика буква у власних іменниках |
6.05 |
|
65-66 |
2 |
Поняття про прикметник . Валентина Полинок «Різнокольоровий дощик» Роль прикметників у мовленні. Опис предмета. |
13.05 |
|
67-68 |
2 |
Поняття про числівник Числівник. Оповідання. Автор. «Як ми бюджет формували». Частина 1 (за Сашком Дерманським) |
20.05
|
|
69-70 |
2 |
Узагальнення вивченого за рік. |
27.05 |
|