Біологія
6 клас
(70 годин ,2години на тиждень)
Програма -
Підручник - "Біологія "І.Ю.Костіков Київ "Освіта"
Кількість годин | Практичні роботи | Тематичне оцінювання | |
Рік | 70 | 5 | 4 |
І семестр | 32 | 2 | 2 |
ІІ семестр | 38 | 3 | 2 |
№ уроку | Дата | Тема уроку | Примітки |
Вступ (4 години) | |||
1 | Біологія – наука про живу природу | ||
2 | Основні властивості живого | ||
3 | Різноманітність життя на Землі |
Біологія
6 клас
(70 годин ,2години на тиждень)
Програма -
Підручник - "Біологія "І.Ю.Костіков Київ "Освіта"
|
Кількість годин |
Практичні роботи |
Тематичне оцінювання |
Рік |
70 |
5 |
4 |
І семестр |
32 |
2 |
2 |
ІІ семестр |
38 |
3 |
2 |
№ уроку |
Дата |
Тема уроку |
Примітки |
Вступ (4 години) |
|||
1 |
|
Біологія – наука про живу природу |
|
2 |
|
Основні властивості живого |
|
3 |
|
Різноманітність життя на Землі |
|
4 |
|
Методи вивчення організмів. Застосування біологічних знань у діяльності людини |
|
Тема 1. Клітина (10 годин) |
|||
5 |
|
Клітина – одиниця будови організмів. Історія вивчення клітини |
|
6 |
|
Метод світлової мікроскопії. Збільшувальні прилади та їх призначення. Практична робота 1 |
|
7 |
|
Виготовлення мікропрепаратів. Практична робота 2 |
|
8 |
|
Знайомство з клітиною. Клітинна мембрана |
|
9 |
|
Внутрішнє середовище клітини: цитоплазма та включення |
|
10 |
|
Основні органели клітини |
|
11 |
|
Основні органели клітини (продовження) |
|
12 |
|
Ядро клітини |
|
13 |
|
Ріст і розмноження клітини |
|
14 |
|
Узагальнення з тем «Вступ», «Клітина» |
Тематичне оцінювання |
Тема 2. Одноклітинні організми. Перехід до багатоклітинності |
|||
15 |
|
Одноклітинні твариноподібні організми – мешканці водойм |
|
16 |
|
Одноклітинні твариноподібні організми – збудники хвороб людини |
|
17 |
|
Одноклітинні організми, здатні до фотосинтезу: евглена зелена, хламідомонада та хлорела |
|
18 |
|
Одноклітинні гриби – дріжджі |
|
19 |
|
Бактерії: будова та процеси життєдіяльності |
|
20 |
|
Бактерії: роль у природі та житті людини |
|
21 |
|
Перехід до багатоклітинності |
|
22 |
|
Губки – примітивні багатоклітинні тварини |
|
23 |
|
Узагальнення з теми «Одноклітинні організми. Перехід до багатоклітинності» |
Тематичне оцінювання |
Тема 3. Рослини |
|||
24 |
|
Рослина – живий організм |
|
25 |
|
Тканини рослин |
|
26 |
|
Корінь. Будова і функції |
|
27 |
|
Види коренів та їх видозміна |
|
28 |
|
Пагін. Будова пагона. Його розвиток з бруньки |
|
29 |
|
Будова стебла |
|
30 |
|
Видозміни пагона |
|
31 |
|
Будова та функції листка |
|
32 |
|
Тривалість життя листків. Видозміни листка |
|
33 |
|
Транспорт речовин. Взаємозв’язки між різними частинами рослини |
|
34 |
|
Рухи рослин |
|
35 |
|
Розмноження рослин |
|
36 |
|
Квітка як орган статевого розмноження рослини. Будова і різноманітність квіток |
|
37 |
|
Суцвіття |
|
38 |
|
Запилення |
|
39 |
|
Запліднення у квіткових рослин. Будова насінини |
|
40 |
|
Проростання насіння |
|
41 |
|
Різноманітність плодів |
|
42 |
|
Ріст і розвиток рослин |
|
43 |
|
Узагальнення з теми «Рослини» |
Тематичне оцінювання |
Тема 4. Різноманітність рослин (12 годин) |
|||
44 |
|
Поняття про класифікацію рослин |
|
45 |
|
Водорості |
|
46 |
|
Мохи |
|
47 |
|
Плауни, хвощі, папороті |
|
48 |
|
Голонасінні |
|
49 |
|
Покритонасінні, або Квіткові. Практична робота 3 |
|
50 |
|
Сільськогосподарські рослини |
|
51 |
|
Екологічні групи рослин |
|
52 |
|
Життєві форми. Рослинні угруповання. Зв’язки рослин з іншими організмами |
|
53 |
|
Типи рослинних угруповань |
|
54 |
|
Значення рослин для життя на планеті Земля та людини. Практична робота 4 |
|
55 |
|
Узагальнення з теми «Різноманітність рослин» |
Тематичне оцінювання |
Тема 5. Гриби |
|||
56 |
|
Загальна характеристика грибів |
|
57 |
|
Екологічні групи грибів |
|
58 |
|
Лишайники – приклад симбіотичних організмів |
|
59 |
|
Шапинкові гриби |
|
60 |
|
Їстівні та отруйні шапинкові гриби. Практична робота 5 |
|
61 |
|
Гриби-паразити |
|
62 |
|
Значення грибів у природі та житті людини |
|
63 |
|
Узагальнення з теми «Гриби» |
Тематичне оцінювання |
64 |
|
Узагальнення курсу Біологія, 6 |
|
65 |
|
Екскурсія 1. Різноманітність рослин свого краю |
|
66 |
|
Екскурсія 2. Вивчення рослинних угруповань |
|
67–70 |
|
Резервний час |
|