УКРАЇНСЬКА МОВА
(За підручником: Захарійчук М.Д. Підруч. для 4 кл. – К.: Грамота, 2015)
119 годин на рік
(І семестр – 4 години, ІІ семестр – 3 години на тиждень)
Перелік перевірних робіт у 4 класі з української мови
Вид перевірки |
І семестр |
ІІ семестр |
Діалог |
1 |
- |
Письмовий переказ |
1 |
- |
Перевірка мовних знань і вмінь |
1 |
2 |
Диктант |
1 |
2 |
Списування |
1 |
1 |
Державна підсумкова атестація |
- |
1 |
Загальна кількість |
5 |
6 |
|
Тема уроку |
Дата |
Примітки |
|||||||
ПРИКМЕТНИК (продовження) |
|
|||||||||
64. |
Вимова та написання закінчення –ій у прикметниках жіночого роду в давальному та місцевому відмінках.Впр.212-219 |
15.01 |
|
|
|
|
||||
65. |
Вимова й написання найуживаніших прикметників на –ський, -цький, -зький. Впр.220-223 |
16.01 |
|
|
|
|
||||
66. |
Відмінювання прикметників у множині. Впр.224-227 |
18.01 |
|
|
|
|
||||
67. |
Вправи на вживання різних відмінкових форм прикметників у множині. Впр.228-231 |
22.01 |
|
|
|
|
||||
68. |
Побудова сполучень слів і речень з прикметниками, уведення їх у текст. Впр.233-236 |
23.01 |
|
|
|
|
||||
69. |
Тренувальні вправи на побудову речень з прикметниками, на визначення відмінків прикметника. Впр. 237-240 |
25.01 |
|
|
|
|
||||
70. |
Тренувальні вправи на побудову речень з прикметниками, на визначення відмінків прикметника. Впр. 241-244 |
29.01 |
|
|
|
|
||||
71. |
Контрольна робота: диктант |
30.01 |
|
|
|
|
||||
72. |
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення та систематизація знань і вмінь з теми «Прикметник» Впр. 245-248 |
01.02 |
|
|
|
|
||||
73. |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Детальний переказ тексту за колективно складеним планом. Впр. 253 (Т) |
05.02 |
|
|
|
|
||||
ЧИСЛІВНИК |
||||||||||
74. |
Загальне уявлення про числівник як частину мови Впр.254-257 |
06.02 |
|
|
|
|
||||
75. |
Вимова і правопис найуживаніших у мовленні числівників. Впр.258-261 |
08.02 |
|
|
|
|
||||
76. |
Практичне засвоєння вимови та написання відмінкових форм окремих числівників (11, 14, 15, 50, 60, 70, 80, 1000) Впр.262-265 |
12.02 |
|
|
|
|
||||
77. |
Словесні формули на означення показників часу протягом доби. Впр.266-269 |
13.02 |
|
|
|
|
||||
ЗАЙМЕННИК |
||||||||||
78. |
Поняття про займенник як частину мови. Спостереження за роллю різних займенників у тексті. Впр.270-273 |
15.02 |
|
|
|
|
||||
79. |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Детальний переказ тексту з елементами опису. Впр.274 |
19.02 |
|
|
|
|
||||
80. |
Особові займенники. Уживання особових займенників у текстах. Впр.275-279 |
20.02 |
|
|
|
|
||||
81. |
Займенники 1-ої та 2-ої особи однини і множини. Їх значення, синтаксична роль. Навчальний діалог. Впр.280-284 |
22.02 |
|
|
|
|
||||
82. |
Відмінювання особових займенників 3-ої особи однини і множини. Впр.285-288 |
26.02 |
|
|
|
|
||||
83. |
Уживання займенників із прийменниками. Усний переказ тексту. Впр.289-292 |
27.02 |
|
|
|
|
||||
84. |
Побудова сполучень слів і речень із займенниками в різних формах. Удосконалення текстів шляхом використання займенників замість лексичних повторів. Впр.293-296 |
01.03 |
|
|
|
|
||||
85. |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання й записування зв’язаних між собою речень, які описують зміст малюнка. Впр. 297 |
05.03 |
|
|
|
|
||||
86. |
Повторення й узагальнення вивченого про займенник. Впр.298-302 |
06.03 |
|
|
|
|
||||
87. |
Контрольна робота: мовна тема «Числівник», «Займенник». (Т) |
12.03 |
|
|
|
|
||||
ДІЄСЛОВО |
||||||||||
88. |
Аналіз контрольної роботи. Повторення вивченого про дієслово. Впр.302-305 |
13.03 |
|
|
|
|
||||
89. |
Узагальнення і розширення уявлень про лексичне значення дієслів. Впр.306-309 |
15.03 |
|
|
|
|
||||
90. |
Дієслова-синоніми, дієслова антоніми, багатозначні слова. Уживання дієслів у прямому і переносному значеннях. Впр.310-313 |
19.03 |
|
|
|
|
||||
91. |
Побудова речень з однорідними присудками. Впр.314-317 |
20.03 |
|
|
|
|
||||
92. |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання письмового висловлювання типу розповіді про ситуацію з життя класу. Впр. 318-322 |
22.03 |
|
|
|
|
||||
93. |
Неозначена форма дієслова (початкова форма). Робота з фразеологізмами. Впр.323-326 |
26.03 |
|
|
|
|
||||
94. |
Контрольна робота: диктант. |
27.03 |
|
|
|
|
||||
95. |
Аналіз контрольної роботи Змінювання дієслів за часами. Впр.327-331 |
29.03 |
|
|
|
|
||||
96. |
Минулий час. Змінювання дієслів минулого часу за родами (в однині) й числами. Впр.332-335 |
09.04 |
|
|
|
|
||||
97. |
Теперішній час. Змінювання дієслів теперішнього часу за особами й числами. Впр.336-339 |
10.04 |
|
|
|
|
||||
98. |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Детальний переказ тексту за колективно складеним планом і поданою кінцівкою. Впр.340 |
12.04 |
|
|
|
|
||||
99. |
Майбутній час. Змінювання дієслів теперішнього часу за особами і числами. Впр.341-344 |
16.04 |
|
|
|
|
||||
100 |
Змінювання дієслів за особами і числами у теперішньому і майбутньому часі. Впр.345-348 |
17.04 |
|
|
|
|
||||
101 |
Побудова речень із дієсловами теперішнього і майбутнього часу. Впр.349-352 |
19.04 |
|
|
|
|
||||
102 |
Особові закінчення дієслів. Впр.353-356 |
23.04 |
|
|
|
|
||||
103 |
Перевірна робота. Письмовий переказ. Впр.357-360 |
24.04 |
|
|
|
|
||||
104 |
Дієслова на –ся (літературна вимова і правопис.) Впр.370-373 |
26.04 |
|
|
|
|
||||
105 |
Контрольна робота : мовна тема «Дієслово». (Т) |
30.04 |
|
|
|
|
||||
ПРИСЛІВНИК |
||||||||||
106 |
Поняття про прислівник як частину мови. Впр.379-381 |
03.05 |
|
|
|
|
||||
107 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Удосконалення написання тексту. Впр.382 |
07.05 |
|
|
|
|
||||
108 |
Зв’язок прислівників із дієсловами. Впр.383-386 |
08.05 |
|
|
|
|
||||
109 |
Роль прислівників-синонімів і прислівників-антонімів у мовленні. Впр.391-394 |
10.05 |
|
|
|
|
||||
110 |
Контрольна робота: списування |
14.05 |
|
|
|
|
||||
111 |
Аналіз контрольної роботи. Поширення речень прислівниками. Впр.395-398 |
15.05 |
|
|
|
|
||||
112 |
Побудова речень з однорідними членами, вираженими прислівниками. Впр.399-402 |
17.05 |
|
|
|
|
||||
113 |
ДПА |
21.05 |
|
|
|
|
||||
114 |
Спостереження за роллю прислівників у тексті. Впр. 404-407 |
22.05 |
|
|
|
|
||||
115 |
Вибір прислівників (із поданих), що відповідають меті й типу висловлювання. Впр. 408-411 |
24.05 |
|
|
|
|
||||
116 |
Що ми знаємо про текст, речення, слово.Впр.412-413 |
28.05 |
|
|
|
|
||||
117 |
Що ми знаємо про іменник і прикметник. Впр.414-416 |
29.05 |
|
|
|
|
||||
|
Підсумковий урок за рік. (Т) |
31.05 |
|
|
|
|
||||
МАТЕМАТИКА
(За підручником: Богданович М.В. Лишенко Г.П . Математика: Підручник для 4 кл.-К.: Генеза, 2015.
136 годин на рік
ІI семестр ( 4 години на тиждень )
Перелік перевірних робіт у 4 класі з математики
Вид перевірки |
І семестр |
ІІ семестр |
Тематична контрольна робота |
4 |
3 |
Тематична контрольна робота з перевірки сформованості навичок усних обчислень |
- |
1 |
Підсумкова контрольна робота/ Державна підсумкова атестація |
- |
1 |
Загальна кількість перевірок за семестр |
4 |
5 |
№ з/п |
Тема уроку |
Дата |
Примітка |
|||||||
МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛНА ОДНОЦИФРОВЕ ЧИСЛО |
||||||||||
64. |
Письмове множення багатоцифрових чисел на одноцифрові. Розв’язування задач. № 541-549 |
15.01 |
|
|
|
|
||||
65. |
Множення у випадку кількох нулів у множнику. Розв’язування задачі двома способами. № 550-557 |
16.01 |
|
|
|
|
||||
66. |
Множення чисел, які закінчуються нулями. Задачі на спільну роботу (підготовчі) №558-566 |
17.01 |
|
|
|
|
||||
67. |
Розв’язування задач на спільну роботу.№ 567-575 |
21.01 |
|
|
|
|
||||
68. |
Ознайомлення з поняттям «площа фігури». Квадратний сантиметр. Задачі на спільну роботу. № 576-582 |
22.01 |
|
|
|
|
||||
69. |
Обчислення площі прямокутника. Розв’язування задач. № 583-592 |
23.01 |
|
|
|
|
||||
70. |
Знаходження площі і периметра прямокутника. Обчислення виразів на сумісні дії. Розв’язування задач на спільну роботу. №593-601 |
24.01 |
|
|
|
|
||||
71. |
Одиниці вимірювання площі. Прості і складені задачі, які включають дії над величинами, вираженими одиницями площі. № 602-608 |
28.01 |
|
|
|
|
||||
72. |
Обчислення площі прямокутної ділянки. Прості і складені задачі на знаходження площі прямокутника. № 609-616 |
29.01 |
|
|
|
|
||||
73. |
Знаходження однієї із сторін прямокутника за його площею і відомою другою стороною. Ділення іменованих чисел. № 617-624 |
30.01 |
|
|
|
|
||||
74. |
Обчислення площі фігури за допомогою палетки. Задачі, пов’язані з площею прямокутника. № 625-633 |
31.01 |
|
|
|
|
||||
75. |
Контрольна робота №5 (Т)
|
04.02 |
|
|
|
|
||||
76. |
Аналіз контрольної роботи. Дія ділення. Ділення на одноцифрове число. Властивості частки. № 634-644 |
05.02 |
|
|
|
|
||||
77. |
Ділення багатоцифрових чисел на одноцифрові. № 645-654 |
06.02 |
|
|
|
|
||||
78. |
Ділення багатоцифрових чисел на одноцифрові. Ускладнені задачі на зведення до одиниці. № 655-662 |
07.02 |
|
|
|
|
||||
79. |
Ділення багатоцифрових чисел на одноцифрові. Перевірка ділення множенням. Ускладнені задачі на зведення до одиниці. № 663-671 |
11.02 |
|
|
|
|
||||
80. |
Ділення багатоцифрових чисел на одноцифрові у випадку, коли частка містить всередині нуль. Ускладнені задачі на зведення до одиниці. № 672-680 |
12.02 |
|
|
|
|
||||
81. |
Ділення багатоцифрових чисел на одноцифрові у випадку, коли частка містить всередині нулі. Ускладнені задачі на зведення до одиниці. № 681-687 |
13.02 |
|
|
|
|
||||
82. |
Ділення багатоцифрових чисел, що закінчуються нулями. Ускладнені задачі на зведення до одиниці. №688-696 |
14.02 |
|
|
|
|
||||
83. |
Ділення іменованих чисел. Ускладнені задачі на зведення до одиниці. №697-705 |
18.02 |
|
|
|
|
||||
84. |
Ділення іменованого числа на іменоване. Знаходження значень виразів на сумісні дії. № 706-714 |
19.02 |
|
|
|
|
||||
85. |
Вирази на сумісні дії. Задачі на зустрічний рух. № 715-722 |
20.02 |
|
|
|
|
||||
86. |
Знаходження значень виразів на всі арифметичні дії. Задачі на зустрічний рух №723-731 |
21.02 |
|
|
|
|
||||
87. |
Ділення багатоцифрових чисел на одноцифрові. Вправи на порядок дій. Задачі на зустрічний рух. № 732-740 |
25.02 |
|
|
|
|
||||
88. |
Ділення багатоцифрових чисел на одноцифрові. Ділення на 10, 100, 1000 з остачею. Задачі на спільну роботу. № 741-750 |
26.02 |
|
|
|
|
||||
89. |
Контрольна робота №6 (Т) |
27.02 |
|
|
|
|
||||
ДРОБИ |
||||||||||
90. |
Аналіз контрольної роботи. Частини. Порівняння частин. Задачі на знаходження частини числа і числа за його частиною.№751-759 |
28.02 |
|
|
|
|
||||
91. |
Дроби. Порівняння дробів. Складені задачі, які включають знаходження частини числа. №760-769 |
04.03 |
|
|
|
|
||||
92. |
Запис дробів. Знаходження дробу від числа. Розв’язування задач. № 770-776 |
05.03 |
|
|
|
|
||||
93. |
Дроби. Складені задачі, які включають знаходження дробу від числа. № 777-787 |
06.03 |
|
|
|
|
||||
94. |
Знаходження числа за значенням його дробу. Розв’язування задач. №788-796 |
07.03 |
|
|
|
|
||||
95. |
Складені задачі, що включають знаходження дробу від числа. № 797-805 |
11.03 |
|
|
|
|
||||
96. |
Множення на розрядні числа. Повторення переставного та сполучного законів множення. Зображення круглого числа у вигляді добутку двох чисел, одним із множників якого є число 10, 100, 1000. №806-813 |
12.03 |
|
|
|
|
||||
97. |
Усне множення двоцифрових і круглих багатоцифрових чисел на розрядні числа. №814-822 |
13.03 |
|
|
|
|
||||
98. |
Письмове множення багатоцифрових чисел на круглі числа. Задачі на знаходження дробу від числа. №823-830 |
14.03 |
|
|
|
|
||||
99. |
Множення багатоцифрових чисел на круглі та розрядні числа. Задачі на пропорційне ділення. №831-838 |
18.03 |
|
|
|
|
||||
100. |
Знаходження добутку виду 2400•30 усним і письмовим способами. Задачі на пропорційне ділення. №839-848 |
19.03 |
|
|
|
|
||||
101. |
Задачі на пропорційне ділення. Розв’язування рівнянь і нерівностей. №849-857 |
20.03 |
|
|
|
|
||||
102. |
Правило ділення числа на добуток. Усне ділення круглих багатоцифрових чисел на розрядні числа. Задачі на пропорційне ділення. №858-866 |
21.03 |
|
|
|
|
||||
103. |
Ділення з остачею на двоцифрове число. Усне ділення круглих чисел на розрядні числа. Задачі на пропорційне ділення. №867-875 |
25.03 |
|
|
|
|
||||
104. |
Письмове ділення трицифрових чисел на круглі двоцифрові числа з остачею. №876-884 |
26.03 |
|
|
|
|
||||
105. |
Порівняння задач на пропорційне ділення. Письмове ділення з остачею на круглі числа. №885-892 |
27.03 |
|
|
|
|
||||
106. |
Ділення виду 45780:60 і 299600:700. Задачі на рух. №893-901 |
28.03 |
|
|
|
|
||||
107. |
Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові круглі у випадку, коли в частці є нулі. №902-910 |
08.04 |
|
|
|
|
||||
108. |
Ділення чисел, що закінчуються нулями. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач. №911-920 |
09.04 |
|
|
|
|
||||
109. |
Контрольна робота №7 (Т)
|
10.04 |
|
|
|
|
||||
МНОЖЕННЯ НА ДВОЦИФРОВЕ І ТРИЦИФРОВЕ ЧИСЛА ТА ДІЛЕННЯ НА ДВОЦИФРОВЕ ЧИСЛО |
||||||||||
110. |
Аналіз контрольної роботи. Письмове множення двоцифрових чисел. Задачі на знаходження числа за двома різницями. №921-927 |
11.04 |
|
|
|
|
||||
111. |
Множення трицифрових чисел на двоцифрові. Задачі на знаходження числа за двома різницями. №928-934 |
15.04 |
|
|
|
|
||||
112. |
Множення багатоцифрових чисел на двоцифрові (загальний випадок). Задачі на знаходження числа за двома різницями. №935-941 |
16.04 |
|
|
|
|
||||
113. |
Множення іменованих чисел на двоцифрові числа. Запис периметра і площі квадрата у загальному вигляді. Розв’язування задач на знаходження числа за його дробом. №942-949 |
17.04 |
|
|
|
|
||||
114. |
Знаходження значень виразів на сумісні дії. Задачі на знаходження числа за двома різницями. №950-958 |
18.04 |
|
|
|
|
||||
115. |
Множення багатоцифрових чисел на трицифрове (ознайомлення). Задачі на рух. №959-967 |
22.04 |
|
|
|
|
||||
116. |
Множення багатоцифрових чисел на трицифрові виду 1578•403. Розв’язування задач. №968-976 |
23.04 |
|
|
|
|
||||
117. |
Ділення на двоцифрове число. Поняття про середнє арифметичне (додатковий матеріал) №977-986 |
24.03 |
|
|
|
|
||||
118. |
Ділення трицифрових чисел на двоцифрові з остачею. №987-995 |
25.04 |
|
|
|
|
||||
119. |
Ділення трицифрових чисел на двоцифрові. Розв’язування рівнянь. №996-1003 |
30.04 |
|
|
|
|
||||
120. |
Контрольна робота №8 Тематична контрольна робота з перевірки сформованості навичок усних обчислень |
02.05 |
|
|
|
|
||||
121. |
Аналіз контрольної роботи. Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові (загальний випадок). №1004-1012 |
06.05 |
|
|
|
|
||||
122. |
Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові. Перевірка ділення множенням. №1013-1019 |
07.05 |
|
|
|
|
||||
123. |
Ділення багатоцифрових чисел на числа другого десятка. №1020-1027 |
08.05 |
|
|
|
|
||||
124. |
Ділення на двоцифрове число у випадку, коли частка містить нулі. №1028-1035 |
13.05 |
|
|
|
|
||||
125. |
Ділення на двоцифрове число у випадку, колив кінці частки є нуль. №1036-1042 |
14.05 |
|
|
|
|
||||
126. |
ДПА |
15.05 |
|
|
|
|
||||
127. |
Аналіз контрольної роботи. Ділення з остачею на двоцифрове число у випадку, коли частка закінчується нулем. Задачі на спільну роботу. №1043-1050 |
16.05 |
|
|
|
|
||||
128. |
Ділення іменованих чисел на двоцифрові числа. №1051-1058 |
20.05 |
|
|
|
|
||||
129. |
Дії з іменованими числами. Задачі на спільну роботу. №1059-1075 |
21.05 |
|
|
|
|
||||
130. |
Сумісні дії з багатоцифровими числами. Розширені задачі на знаходження суми двох добутків. №1076-1084 |
22.05 |
|
|
|
|
||||
131. |
Ділення багатоцифрових чисел на трицифрові (ознайомлення). № 1085-1092 |
23.05 |
|
|
|
|
||||
132. |
Ділення багатоцифрових чисел на трицифрові у випадку, коли в записі частки є нуль (ознайомлення). №1093-1100 |
27.05 |
|
|
|
|
||||
133. |
Ділення багатоцифрових чисел на трицифрове число. Задачі на зведення до одиниці з буквеними даними. №1101-1107 |
28.05 |
|
|
|
|
||||
134. |
Натуральний ряд. Порівняння чисел.№1108-1114 |
29.05 |
|
|
|
|
||||
135. |
Повторення вивченого за рік (Т) |
30.05 |
|
|
|
|
||||
ПРИРОДОЗНАВСТВО
(За підручником: Гільберг Т.В.,Сак Т.В. Природознавство: Підручн.для 4кл.-К.:Генеза,2015)
68 годин на рік
ІIсеместр (2 години на тиждень)
№ з/п |
Тема уроку |
Дата |
Примітка |
||||
ІІІ. Природа материків і океанів(продовження) |
|||||||
33. |
Австралія – найсухіший материк |
18.01 |
|
|
|
|
|
34. |
Рослинний і тваринний світ Австралії |
21.01 |
|
|
|
|
|
35. |
Антарктида – найхолодніший материк |
25.01 |
|
|
|
|
|
36. |
Рослинний і тваринний світ Антарктиди |
28.01 |
|
|
|
|
|
37. |
Навчальний проект «Цікавий світ материка, на який я хочу потрапити» (Південна Америка, Австралія, Антарктида) |
01.02. |
|
|
|
|
|
38. |
Контрольна робота№4.Природа материків. ( Т) |
04.02 |
|
|
|
|
|
IV.Природа України |
|||||||
39. |
Україна на карті світу. Карта України |
08.02 |
|
|
|
|
|
40. |
Практична робота. Робота з фізичною та адміністративною картою України |
11.02 |
|
|
|
|
|
41. |
Форми земної поверхні України і свого краю. Рівнини |
15.02 |
|
|
|
|
|
42. |
Форми земної поверхні України і свого краю. Гори |
18.02 |
|
|
|
|
|
43. |
Корисні копалини України, їх види |
22.02 |
|
|
|
|
|
44. |
Природне паливо та його запаси в Україні |
25.02 |
|
|
|
|
|
45. |
Водойми України |
01.03 |
|
|
|
|
|
46. |
Озера і болота. Охорона водойм |
04.03 |
|
|
|
|
|
47. |
Чорне море |
11.03 |
|
|
|
|
|
48. |
Азовське море |
15.03 |
|
|
|
|
|
49. |
Навчальний проект «Водойми рідного краю, їх стан і охорона» |
18.03 |
|
|
|
|
|
50. |
Ґрунти України, їх охорона |
22.03 |
|
|
|
|
|
51. |
Контрольна робота №5.Водойми України. (Т) |
25.03 |
|
|
|
|
|
52. |
Природні зони України. Карта природних зон |
29.03 |
|
|
|
|
|
53. |
Мішані ліси (Полісся) |
08.04 |
|
|
|
|
|
54. |
Навчальний проект «Чому ліси називають «легенями планети?»» |
12.04 |
|
|
|
|
|
55. |
Лісостеп. Степ |
15.04 |
|
|
|
|
|
56. |
Гори Карпати |
19.04 |
|
|
|
|
|
57. |
Кримські гори |
22.04 |
|
|
|
|
|
58. |
Заповідні території та охорона природи України |
26.04 |
|
|
|
|
|
59. |
Контрольна робота №6. Природні зони України. |
03.05 |
|
|
|
|
|
60. |
Навчальний проект «Що можна зробити для збереження природи в моєму краї» |
06.05 |
|
|
|
|
|
61. |
Навчальний проект «Що можна зробити для збереження природи в моєму краї» |
10.05 |
|
|
|
|
|
62. |
Урок-екскурсія. Ознайомлення з водоймами рідного краю. |
13.05 |
|
|
|
|
|
63. |
Повторення вивченого матеріалу |
17.05 |
|
|
|
|
|
64. |
Повторення вивченого матеріалу |
20.05 |
|
|
|
|
|
65. |
Узагальнення і систематизація знань учнів. |
24.05 |
|
|
|
|
|
66. |
Узагальнення і систематизація знань учнів. |
27.05 |
|
|
|
|
|
67. |
Підсумок за рік (Т) |
31.05 |
|
|
|
|
|
МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО
35 годин на рік (1година на тиждень)
ІI семестр (18 годин)
№ з/п |
Тема уроку |
Основні види художньо-творчої діяльності |
Основні поняття |
Дата |
Примітка |
|||||||
Мистецтво без меж і кордонів |
||||||||||||
17 |
Музика - це найвиразніша мова |
Я.Сібеліус Симфонічна поема «Фінляндія» |
Муз і слова Л.Ященка «Новорічна пісенька» |
|
Музична поема, засоби музичної виразності |
18.01 |
|
|
|
|
||
18 |
Фольклор і композитор |
П.Чайковський Четверта симфонія (фінал) |
Муз.С.Ткачука сл.В.Михайлищука «Дударики» |
|
Фольклор, музична фольклористика |
25.01 |
|
|
|
|
||
19 |
Перетворення жанрів |
П.Чайковський «Неаполітанська пісенька», «Неаполітанський танець» (з балету «Лебедине озеро»)
|
Українська народна пісня «Ой ходила дівчина бережком»
|
|
Різні види мистецтва пов,язані з музикою в опері та балеті |
01.02 |
|
|
|
|
||
20 |
Українські мотиви симфоній |
Укр.нар.пісня “Дівка в сінях стояла” (мелодія) |
Муз.Д.Січинського, сл.В.Лебедевої «Чом,чом,чом земле моя» |
|
Симфонія, рондо |
08.02 |
|
|
|
|
||
21 |
Від веснянки – до концерту |
П.Чайковський Перший концерт для фортепіано з оркестром (фінал) |
М.Глінка “Гуде вітер вельми в полі” |
|
Веснянки |
15.02 |
|
|
|
|
||
22 |
Від автора - до автора |
О.Аляб’єв – Ф.Ліст «Соловей» |
Муз.Я.Степового, сл.Т.Шевченка «Зоре моя вечірняя» |
|
Обробка музичного твору |
22.02 |
|
|
|
|
||
23 |
Від прелюдії – до молитви |
Й.С.Бах – Ш.Гуно «Аве Марія» |
Українська народна пісня «Щебетала пташечка» |
|
Духовна музика, прелюдія |
01.03 |
|
|
|
|
||
24 |
Музика малює картину |
М.Мусоргський «Картинки з виставки» |
Муз.М.Ведмедері, сл.А.Камінчука «Це моя Україна» |
|
Сюїта, фортепіанний цикл |
15.03 |
|
|
|
|
||
25 |
Десять завдань для перевірки знань |
Укр.нар.пісня «Дівка в сінях стояла» (мелодія) Й.С.Бах – Ш.Гуно «Аве Марія» |
Е.Гріг «Захід сонця» |
|
|
22.03 |
|
|
|
|
||
26 |
Музична слава України |
Дума про козака Голоту |
Муз. Л.Давидової, сл. В.Гринько «Наша рідна Україна» |
|
Народні ансамблі, кобза, бандура, дума, кобзар |
29.03 |
|
|
|
|
||
27 |
Без словника і перекладача |
Чардаш. Угорський народний танець. Й. Брамс. «Угорські танці» |
Муз. Р.Паулса, сл. І. Рєзніка «Золоте весілля» (вилучено) |
|
Чардаш |
12.04 |
|
|
|
|
||
28 |
Музика мандрує світом |
М.Лисенко «Баркарола» |
Муз. Г.Гладкова, сл. Ю.Ентіна «Пісенька друзів» |
|
Баркарола |
19.04 |
|
|
|
|
||
29 |
Мистецтво, що єднає душі |
С.Рахманінов «Богородице Діво, радуйся» |
Муз. В.Ведмедері, сл. К.Перелісної «Молитва»
|
|
Духовна музика, хоровий цикл, акапела |
26.04 |
|
|
|
|
||
30 |
Музичні подорожі у часі |
А.Вівальді «Гроза» (із циклу «Пори року») В.Мей «Шторм» |
Муз. О.Злотника, сл. М.Сингаївського «Цвіт Землі» |
|
Скрипчина музика, історія скрипки |
03.05 |
|
|
|
|
||
31 |
Українська музика у світі |
Л.Ван Бетховен «Варіації на українські теми» А.Хачатурян «Гопак» |
Муз. і слова Н.Май «Калинова Україна» |
|
Варіації, балет |
10.05 |
|
|
|
|
||
32 |
Мелодії останнього дзвоника |
Муз. В.Шаїнського, сл. М. Пляцковського «Чого вчать у школі» |
Муз. І.Кириліної, сл. П.Воронька «Засмутилось кошеня» |
|
|
17.05 |
|
|
|
|
||
33 |
Десять завдань для перевірки знань |
Слухання музики, музичні ігри |
А.Житкевич «Перестук», повторення вивчених пісень |
|
|
24.05 |
|
|
|
|
||
34 |
Підсумковий урок за рік |
|
|
|
|
31.05 |
|
|
|
|
||
Я У СВІТІ
(За підручником:НМ.Бібік.Я у світі:Підр.для 4кл.-Х…Основа,2015 )
35 годин на рік (1 година на тиждень)
ІI семестр (18 год.)
№ з/п |
Тема уроку |
Дата |
Примітка |
|||
Я ТА ІНШІ ( ПРОДОВЖЕННЯ) |
||||||
17. |
Чи варто бути правдивим? |
16.01 |
|
|
|
|
18. |
Культура спілкування |
23.01 |
|
|
|
|
Я - УКРАЇНЕЦЬ |
||||||
19. |
Україна – незалежна, демократична, правова держава |
30.01 |
|
|
|
|
20. |
Людина живе в суспільстві. Моделювання різних соціальних ситуацій |
06.02 |
|
|
|
|
21. |
Національні та державні символи України. Практична робота. Проведення конкурсу малюнків на тему «Державні символи у моєму житті» |
13.02 |
|
|
|
|
22. |
Навчальний проект. Сім чудес України |
20.02 |
|
|
|
|
23. |
Батьки зобов’язані – діти зобов’язані |
27.02 |
|
|
|
|
24. |
Навчання – основний обов’язок дітей |
06.03 |
|
|
|
|
25. |
Про правопорушення |
13.03 |
|
|
|
|
26. |
Передбачайте наслідки своїх учинків. За скоєне відповідають перед законом |
20.03 |
|
|
|
|
27. |
Культурна спадщина народу |
27.03 |
|
|
|
|
28. |
Свята нашого народу |
10.04 |
|
|
|
|
Я - ЄВРОПЕЄЦЬ |
||||||
29. |
Україна на карті світу. Найбільші українські спільноти в інших країнах світу |
17.04 |
|
|
|
|
30. |
Навчальний проект. Подорожуємо країнами світу |
24.04 |
|
|
|
|
31. |
Волонтерство як добровільна суспільно корисна діяльність. Практична робота. Складання листа до однолітка-іноземця про свою країну |
08.05 |
|
|
|
|
32. |
У кожному куточку світу – свої традиції та звичаї |
15.05 |
|
|
|
|
33. |
Охорона довкілля – спільна справа всіх землян |
22.05 |
|
|
|
|
34. |
Підсумковий урок за семестр |
29.05 |
|
|
|
|
ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ
(За підручником:Тименко В.П.,Веремійчик І.М..
Трудове начання: Підруч. для 4кл. –К.:Генеза,2015.)
35 годин на рік
ІI семестр (1год.на тиждень.)
№ з/п |
Тема уроку |
Дата |
Примітка |
|||
ДИЗАЙН СЕРЕДОВИЩА |
||||||
17. |
Робота із сучасними штучними матеріалами |
16.01 |
|
|
|
|
18. |
Робота із сучасними штучними матеріалами. Святковий сувенір |
23.01 |
|
|
|
|
19. |
Робота із сучасними штучними матеріалами. Прикраси з пластикату |
30.01 |
|
|
|
|
20. |
Плетіння «Восьминіжок» |
06.02 |
|
|
|
|
21. |
Вишивання хрестиком |
13.02 |
|
|
|
|
22. |
Вишивання. Оздоблення виробів технікою вишивки низинкою |
20.02 |
|
|
|
|
23. |
Вишивання низинкою. Вишивання манишки |
27.02 |
|
|
|
|
24. |
Проект «Свято 8 березня» |
06.03 |
|
|
|
|
25. |
Самобслуговування в художньому побуті. Український національний костюм |
13.03 |
|
|
|
|
26. |
Об’ємні іграшки з тканини та ґудзиків. Виготовленн м’якої іграшки «Котик» |
20.03 |
|
|
|
|
27. |
Проект «Декорування великодніх яєць» |
27.03 |
|
|
|
|
28. |
Дитячий графічний ігровий дизайн |
10.04 |
|
|
|
|
29. |
Дитячий графічний ігровий дизайн |
17.04 |
|
|
|
|
ПРОМИСЛОВИЙ ДИЗАЙН |
||||||
30. |
Промисловий дизайн. Технічні конструкції |
24.04 |
|
|
|
|
31. |
Емблема промислового дизайну (карбування) |
08.05 |
|
|
|
|
32. |
Дитячий промисловий ігровий дизайн. Промисловий дизайн «Ракета» |
15.05 |
|
|
|
|
33. |
Дитячий промисловий ігровий дизайн. «Павучок» |
22.05 |
|
|
|
|
34. |
Екскурсія до майстерні. Підсумковий урок за рік. |
29.05 |
|
|
|
|
ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я
(За підручником: Гнатюк О.В.
Осонови здоров’я: Підруч. Для 4кл. – К.: «Генеза», 2015. )
35 годин на рік (1 година на тиждень)
ІI семестр (19 год.)
№ з/п |
Тема уроку |
Дата |
Примітка |
|||
Соціальна складова здоров’я (продовження) |
||||||
16. |
Вплив реклами на рішення і поведінку людей |
15.01 |
|
|
|
|
17. |
Інфекційні хвороби, що набули соціального значення |
22.01 |
|
|
|
|
18. |
Охорона здоров’я дітей. Практична робота. Моделювання ситуації допомоги людям з особливими потребами |
29.01 |
|
|
|
|
19. |
Наодинці вдома. Дії дитини за умови опосередкованої небезпеки: пожежа в іншій квартирі, іншому будинку тощо |
05.02 |
|
|
|
|
20. |
Безпека школяра. Правила поведінки під час масових шкільних заходів |
12.02 |
|
|
|
|
21. |
Вихід із непередбачених ситуацій поза межами домівки, школи |
19.02 |
|
|
|
|
22. |
Безпека руху пішоходів. |
26.02 |
|
|
|
|
23. |
Сигнали регулювання дорожнього руху |
05.03 |
|
|
|
|
24. |
Види перехресть. Рух майданами |
12.03 |
|
|
|
|
25. |
Види перехресть. Рух майданами |
19.03 |
|
|
|
|
26. |
Дорожньо-транспортні пригоди |
26.03 |
|
|
|
|
27. |
Групи дорожніх знаків |
09.04 |
|
|
|
|
Психічна і духовна складові здоров’я |
||||||
28. |
Самооцінка і поведінка людини. Упевненість і самовпевненість |
16.04 |
|
|
|
|
29. |
Повага і самоповага. Вибір і досягнення мети. Практична робота. Виконання проекту «Моя мета» |
23.04 |
|
|
|
|
30. |
Бажання, можливості, обов’язки. Воля і здоров’я дитини |
30.04 |
|
|
|
|
31. |
Звички і здоров’я. Формування звичок. Практична робота. Виконання проекту з формування корисної звички |
07.05 |
|
|
|
|
32. |
Розвиток творчих здібностей. Заохочення однолітків до здорового способу життя. Практична робота. Виконання проекту «Відомі параолімпійці» |
14.05 |
|
|
|
|
33. |
Виконання проекту «Здоров’я всьому голова!» |
21.05 |
|
|
|
|
34. |
Підсумковий урок за рік. |
28.05 |
|
|
|
|
ЕЛЕМЕНТИ ГЕОМЕТРІЇ (варіативна складова)
35 годин на рік (1 година на тиждень)
II семестр (18 год.)
№ з/п |
Тема уроку |
Дата |
Примітка |
|||
Коло, круг. Задачі на побудову (6 год)(продовження)
|
||||||
17. |
Поділ відрізка навпіл |
17.01 |
|
|
|
|
18. |
Розв’язування задач |
24.01 |
|
|
|
|
Просторові геометричні фігури та їх елементи (16 год.) |
||||||
19. |
Куб. Елементи куба (вершини, грані, ребра) |
31.01 |
|
|
|
|
20. |
Куб. Елементи куба (вершини, грані, ребра) |
07.02 |
|
|
|
|
21. |
Прямокутний паралелепіпед (Вершини, грані ребра, основа, висота) |
14.02 |
|
|
|
|
22. |
Прямокутний паралелепіпед (Вершини, грані ребра, основа, висота) |
21.02 |
|
|
|
|
23. |
Розв’язування задач |
28.02 |
|
|
|
|
24. |
Призма (вершини, грані, ребра, основа) |
07.03 |
|
|
|
|
25. |
Призма (вершини, грані, ребра, основа) |
14.03 |
|
|
|
|
26. |
Піраміда (вершини, грані, ребра, основа, висота) |
21.03 |
|
|
|
|
27. |
Піраміда (вершини, грані, ребра, основа, висота) |
28.03 |
|
|
|
|
28. |
Циліндр (бічна поверхня, основа, висота) |
11.04 |
|
|
|
|
29. |
Циліндр (бічна поверхня, основа, висота) |
18.04 |
|
|
|
|
30. |
Конус (вершини, основа, висота) |
25.04 |
|
|
|
|
31. |
Куля, сфера (центр, радіус) |
02.05 |
|
|
|
|
32. |
Розв’язування логічних задач |
16.05 |
|
|
|
|
33. |
Інтегровані уроки |
23.05 |
|
|
|
|
34. |
Підсумковий урок за рік |
30.05 |
|
|
|
|
ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ
(за підручником О.Я.Савченко
Літературне читання. Підруч. для 4 кл.
Київ. Видавничий дім «Освіта»,2015)
119 годин на рік (3 години на тиждень)
І семестр (48 год.)
Перелік перевірних робіт у 4 класі з літературного читання
Вид перевірки |
І семестр |
ІІ семестр |
Читання напам’ять віршованих текстів |
3 |
3 |
Читання напам’ять прозових текстів |
1уривок з казки (35-40 слів) |
1 уривок з оповідання (35-40 слів) |
Вид перевірки |
І семестр |
ІІ семестр |
Навичка читання вголос (усно). Контрольні роботи №4 і №8 |
1 |
1 |
Навичка читання мовчки (письмово). Контрольні роботи №2 і №6 |
1 |
1 |
Аудіювання (письмово). Контрольні роботи №1 і №5 |
1 |
1 |
Усний переказ прочитаного твору (усно). Контрольна робота №3 |
1 |
- |
Робота з літературним твором (письмово). Контрольна робота №7 |
- |
1 |
Підсумкова контрольна робота/ Державна підсумкова атестація |
- |
1 |
Загальна кількість перевірок за семестр |
4 |
5 |
№ з/п |
Тема уроку |
Дата |
Примітка |
|||
ЯК НЕ ЛЮБИТЬ ТОЙ КРАЙ… |
||||||
49. |
В.Сосюра «Як не любить той край», Л.Костенко «Усе моє, все зветься Україна», В.Сухомлинський «Восени пахне яблуками». |
16.01 |
|
|
|
|
50. |
О.Олесь «Степ», М.Вовчок «Літній ранок» |
17.01 |
|
|
|
|
51. |
М.Коцюбинський «Літній день», Н.Кир’ян “Євшан» |
18.01 |
|
|
|
|
52. |
Г.Тютюнник «Ласочка». |
21.01 |
|
|
|
|
53. |
Т.Кара-Васильєва «Співуча глина», В.Лучук «Скільки річок в Україні?». |
23.01 |
|
|
|
|
54. |
Л.Костенко «Я хочу на озеро Світязь», В.Сухомлинський «Не забувай про джерело» |
24.01 |
|
|
|
|
55. |
А.Качан «Летючий корабель». Підсумок за темою «Як не любить той край…» |
25.01 |
|
|
|
|
56. |
Урок позакласного читання «Світ моєї країни».(с.80-86) |
28.01 |
|
|
|
|
ВИДАТНІ УКРАЇНСЬКІ ПИСЬМЕННИКИ
|
||||||
57. |
Тарас Шевченко «Про себе» |
30.01 |
|
|
|
|
58. |
Т.Г. Шевченко «Вітер віє повіває», «Вітер з гаєм розмовляє…» |
31.01 |
|
|
|
|
59. |
Т.Г.Шевченко «Реве та стогне Дніпр широкий…», (напам’ять) «Музей «Заповіту» Тараса Григоровича в Переяславі» |
01.02 |
|
|
|
|
60. |
Р.Завадович «Поет - каменяр» |
04.02 |
|
|
|
|
61. |
Іван Франко «Дивувалась зима» (с.88-91) |
06.02 |
|
|
|
|
62. |
Іван Франко «Дрімають села» (напам’ять) (с.91-92) |
07.02 |
|
|
|
|
63. |
Іван Франко «Лисичка-кума» (с.92-96) |
08.02 |
|
|
|
|
64. |
Леся Українка . творчий шлях поетеси. М.Олійник «Леся»(уривок) (с.97-100) |
11.02 |
|
|
|
|
65. |
Леся Українка «Конвалія» (уривок) (с.101) |
13.02 |
|
|
|
|
66. |
Леся Українка «Давня весна». (с.102) Проект «Леся Українка-поетична квітка України» |
14.02 |
|
|
|
|
67. |
Контрольна робота №5. Аудіювання (письмово) |
15.02 |
|
|
|
|
68. |
Урок позакласного читання «Письменники рідного краю. Поезія Михайла Стельмаха»(с.88-95) |
18.02 |
|
|
|
|
69. |
Аналіз контрольної роботи. Леся Українка «Біда навчить» (с.103-108) |
20.02 |
|
|
|
|
70. |
Леся Українка «Біда навчить» (с.108-109) |
21.02 |
|
|
|
|
71. |
Леся Українка «Біда навчить». Вивчення уривку напам’ять. |
22.02 |
|
|
|
|
72. |
Павло Тичина. «Де не глянь-колоски», «Хор лісових дзвіночків», (напам’ять ) (с.110-112) |
25.02 |
|
|
|
|
73. |
Максим Рильський «Дитинство»,»Ким хочеш бути, хлопчику?» (с.113-114) |
27.02 |
|
|
|
|
74. |
Василь Скуратівський «Як у серпні дбаємо, так узимку маємо». Підсумок за темою «Видатні українські письменники» |
28.02 |
|
|
|
|
75. |
Контрольна робота №6. Навички читання мовчки (письмово) (Т) |
01.03 |
|
|
|
|
РОЗПОВІДІ ПРО НАС САМИХ |
||||||
76. |
Аналіз контрольної роботи . Байки. Мораль байки. Езоп «Двоє приятелів і ведмідь» (с.117-118) |
04.03 |
|
|
|
|
77. |
Леонід Глібов «Зозуля і півень» (с.119-121) |
06.03 |
|
|
|
|
78. |
Олена Пчілка «Котова наука» (с.122-123) |
07.03 |
|
|
|
|
79. |
Урок позакласного читання. Байки(с.97-103). |
11.03 |
|
|
|
|
80. |
Н.Шейко-Медведєва «Лисиця, що впала з неба» (п’єса-казка) (с.123-128) |
13.03 |
|
|
|
|
81. |
Н.Шейко-Медведєва «Лисиця, що впала з неба» (продовження) (с.129-133) |
14.03 |
|
|
|
|
82. |
Підсумковий урок за темою «Розповіді про нас самих» |
15.03 |
|
|
|
|
ЛІТЕРАТУРНІ КАЗКИ ЗАРУБІЖНИХ ПИСЬМЕННИКІВ |
||||||
83. |
Ліна Костенко «Затишно дітям у пазусі казок». Ганс Крістіан Андерсен «Гидке каченя» (с.143-147) |
18.03 |
|
|
|
|
84. |
Ганс Крістіан Андерсен «Гидке каченя» (продовження) (с.147-150) |
20.03 |
|
|
|
|
85. |
Джанні Родарі «Дорога, що нікуди не вела» (с.151-153) |
21.03 |
|
|
|
|
86. |
Урок позакласного читання. «Пригоди Цибуліно» (уривки)(с.113-121) |
22.03 |
|
|
|
|
87. |
Алан Мілн «Аліса в країні чудес» (уривки) |
25.03 |
|
|
|
|
88. |
Контрольна робота №7. Робота з літературним твором (письмово) |
27.03 |
|
|
|
|
89. |
Аналіз контрольної роботи. Підсумок за темою «Літературні казки зарубіжних письменників» (Т) |
28.03 |
|
|
|
|
СВІТ ДИТИНСТВА В ЛІТЕРАТУРІ |
||||||
90. |
Любов Забашта «Сказав мудрець». Анатолій Костецький «Мрія» (с.156-157) |
29.03 |
|
|
|
|
91. |
Анатолій Костецький «Спішу додому» (с.158) |
08.04 |
|
|
|
|
92. |
Анатолій Костецький «Контакт» («Я люблю читати» (с.100-101) |
10.04 |
|
|
|
|
93. |
Василь Сухомлинський «Не загубив, а знайшов» (с.159-160) |
11.04 |
|
|
|
|
94. |
Всеволод Нестайко «Шурка і Шурко» (с.160-163) |
12.04 |
|
|
|
|
95. |
Всеволод Нестайко «Шурка і Шурко» (продовження) (с.163-166) |
15.04 |
|
|
|
|
96. |
Всеволод Нестайко «Шурка і Шурко» (продовження) . Робота над текстом. Складання плану.(с.160-166) |
17.04 |
|
|
|
|
97. |
Урок позакласного читання. «Світ у мені, і у світі я» (с.123-128) |
18.04 |
|
|
|
|
98. |
Марія Чумарна «Казка про друга» (с.166-168) |
19.04 |
|
|
|
|
99. |
Марія Чумарна «Казка про друга»(продовження) (с.168-169) |
22.04 |
|
|
|
|
100. |
Марія Чумарна «Казка про друга»(продовження) (с.169-171) |
24.04 |
|
|
|
|
101. |
В .Нестайко «Із сміхом треба бути обережним» Г. Малик «Мавпині іменини» (с.171-172) Контрольна робота № 8 Перевірка навичок читання вголос (усно) |
25.04 |
|
|
|
|
102. |
Г.Бойко «Консультант» (с.172-173) Контрольна робота № 8 . Перевірка навичок читання вголос (усно) |
26.04 |
|
|
|
|
103. |
М. Сингаївський «Сміх для всіх». Підсумок за темою «Світ дитинства в літературі» (Т) |
02.05 |
|
|
|
|
У КОЖНОГО Є СПІВУЧА ПІР’ЇНКА |
||||||
104. |
Василь Сухомлинський «Співуча пір’їнка» (174-175) |
03.05 |
|
|
|
|
105. |
Ганна Чубач «Найрідніші голоси»(с.175-176) |
06.05 |
|
|
|
|
106. |
Ліна Костенко «Якщо не можеш вітер змалювати», С. Жупанин «Намалюю вітер» (с.176) |
08.05 |
|
|
|
|
107. |
Урок позакласного читання. Чарівник Країни Оз.(с.130-139) |
10.05 |
|
|
|
|
108. |
Юрій Смаль «Хімія і їжа» (Хрестоматія» с.178) |
13.05 |
|
|
|
|
109. |
Юрій Смаль «Кольорова хімія» (Хрестоматія с.181) |
15.05 |
|
|
|
|
110. |
Саша Кочубей «Володарка лісу» (Хрестоматія с.141) |
16.05 |
|
|
|
|
111. |
Галина Ткачук «Нерозмінна монета» (Хрестоматія с.145) |
17.05 |
|
|
|
|
112. |
ДПА |
20.05 |
|
|
|
|
113. |
Аналіз контрольної роботи Пригоди голубого папуги» (скорочено) (Хрестоматія с.61) |
22.05 |
|
|
|
|
114. |
Пригоди голубого папуги» (скорочено) (Хрестоматія с.61) (продовження) |
23.05 |
|
|
|
|
115. |
Пригоди голубого папуги» (скорочено) (Хрестоматія с.61) (продовження) |
24.05 |
|
|
|
|
116. |
Олександр Єфімов «Тут усе є» (с.177-178 |
27.05 |
|
|
|
|
117. |
В.Рутківський «Як складають вірші» (с.179-180) |
29.05 |
|
|
|
|
118. |
М.Сингаївський «Дощ із краплі починається» (с.184) Підсумковий урок за темою «У кожного є співуча пір’їна» |
30.05 |
|
|
|
|
119. |
Урок позакласного читання «Що читати влітку» Підсумковий урок за рік |
31.05 |
|
|
|
|
Методична проблема, яку досліджує методичне обєднання вчителів району:
Підвищення кваліфікації та професійної майстерності, розвиток творчого потенціалу педагогічних працівників, досягнення позитивних результатів у навчально-виховному процесі на основі сучасної психолого-педагогічної науки і досвіду.
Методична тема, яку досліджують вчителі школи:
Використання технологій продуктивного навчання, забезпечення компетентнісного підходу в освіті з метою розвитку інноваційної особистості
Методична проблема, яку досліджує шкільне методичне обєднання вчителів початкових класів:
Розвиток інноваційної особистості молодших школярів засобами технологій креативної освіти
Методична проблема над якою працює вчитель:
Формування комунікативно компетентної особистості засобами інноваційних технологій навчання та виховання.
КАЛІГРАФІЯ З ЕЛЕМЕНТАМИ ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ (варіативна складова)
Автори:В.Трунова,Н.Боднар,В.Іовчева
35 годин на рік (1 година на тиждень)
ІI семестр (17 год.)
№ з/п |
Тема уроку |
Дата |
Примітка |
|||
17. |
Великі літери четвертої та маленькі літери третьої та п’ятої груп. |
21.01 |
|
|
|
|
18. |
Робота над зв’язним текстом з елементами опису. |
28.01 |
|
|
|
|
19. |
Маленькі літери четвертої та шостої груп. Робота над розповідним текстом з елементами опису. |
04.02 |
|
|
|
|
20. |
Великі літери четвертої та маленькі літери шостої груп. Робота над розповідним текстом з елементами опису. |
11.02 |
|
|
|
|
21. |
Великі літери п’ятої та маленькі літери четвертої і шостої груп. Робота над оповіданням. |
18.02 |
|
|
|
|
22. |
Великі літери шостої та маленькі літери четвертої груп. Робота над оповіданням. |
25.02 |
|
|
|
|
23. |
Маленькі літери п’ятої, шостої і першої груп. Робота над оповіданням. |
04.03 |
|
|
|
|
24. |
Великі літери шостої та маленькі літери першої груп. Творча робота над оповіданням. |
11.03 |
|
|
|
|
25. |
Великі літери першої та маленькі літери шостої груп. Творча робота над оповіданням. |
18.03 |
|
|
|
|
26. |
Маленькі літери шостої, першої та другої груп. Робота над текстом-розповіддю з елементами міркування. |
25.03 |
|
|
|
|
27. |
Великі літери шостої групи та маленькі літери першої та другої груп. Робота над текстом-розповіддю з елементами міркування. |
08.04 |
|
|
|
|
28. |
Великі літери першої групи та маленькі літери другої та шостої груп. Робота над текстом-розповіддю з елементами міркування. |
15.04 |
|
|
|
|
29. |
Великі літери другої групи та маленькі літери шостої і першої груп. Переказ за колективно складеним планом. |
22.04 |
|
|
|
|
30. |
Маленькі літери першої, третьої та п’ятої груп. Переказ за самостійно складеним планом. |
06.05 |
|
|
|
|
31. |
Великі літери першої групи та маленькі літери третьої групи. Вільний диктант. |
13.05 |
|
|
|
|
32. |
Обговорення своїх письмових робіт у парах, невеликих групах; відзначення позитивних сторін роботи, висловлювання порад щодо їх доопрацювання. |
20.05 |
|
|
|
|
33. |
Підсумковий урок за рік. |
27.05 |
|
|
|
|
ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО
Підручник: М.І. Різниченко, С. К. Трач «Образотворче мистецтво»:
підручн. для 4 кл. – Тернопіль Навчальна книга – Богдан, 2015
35 годин на рік (1 година на тиждень)
ІI семестр (19 год.)