Календарно - тематичне планування інтегрованого курсу "Здоров'я, безпека та добробут" 6 клас до підручника Олени Шиян

Про матеріал
Календарне планування уроків "Здоров'я, безпека та добробут" згідно матеріалів підручника О.Шиян
Перегляд файлу

Погоджено:                                                                                          Затверджено:

Заступник директора з НВР ________                                              Директор _______________

«_____» «___________» «2023 р»                                                     «______» «_____________» «2023 р»

«_____» « ___________» «2024 р»                                                    «______» «_____________» « 2024р»

 

Календарно – тематичне планування

Інтегрований курс «Здоров’я, безпека та добробут»

6 клас

2023-2024 н.р.

 

(Прізвище, ім’я та по батькові вчителя)

(35 годин – 1 година на тиждень)

 Рекомендовано Міністерством освіти і науки України

(наказ Міністерства освіти і науки України від 08.03.2023 №254)

Відповідно до модельної навчальної програми «Здоров’я, безпека та добробут» 5-6 класи(інтегрований курс) для закладів загальної середньої освіти

Підручник: «Здоров’я, безпека та добробут»:підруч. для 6 кл. закл.загал.серед.освіти/О.І.Шиян, О.В.Волощенко, В.Г.Дяків, О.П.Козак, А.Б.Седоченко – Київ: Світич, 2023.-176с.:іл.

 

 

Зміст уроку

Дата уроку

Домашня робота

Вид навчальної діяльності

Модуль 1. Суспільний добробут

1

Добробут -особистий і суспільний

 

Опрацювати §1, створити етегамі(японська саморобна листівка, де є зображення і кілька  слів) на тему «Суспільний добробут»

Обговорення поняття «суспільний добробут». Обговорення в загальному колі проблемного запитання «Чому суспільний добробут важливий?»

2

Добробут громади і умови життя

 

Опрацювати §2, зробити світлини, фотоколаж чи малюнок «Найкращі місця моєї громади»

Обговорення «Чому кожен/кожна з нас важливі для добробуту громади?»

3

Добробут школи і шкільна родина

 

§3, написати коротке есе на тему «Моє улюблене місце в школі»

Створення мапи думок «Добробут у школі – це як?»

Модуль 2. Добробут і безпека в соціумі

4

Соціальне середовище. Види небезпек

 

Опрацювати §4

 

5

Ризики і небезпеки

 

§5, заповнити таблицю вправа 6, ст.26

Інсценізація в класі виклики служб порятунку в різних ситуаціях

6

Небезпеки соціального походження

 

§6, записати головні правила, які необхідно дотримуватись в разі виявлення вибухонебезпечних предметів

Обговорення «Що покласти в «тривожну валізку»?

7

Небезпеки природного походження

 

Опрацювати §7

Розробити алгоритм дій при виявленні пожежі в лісі

8

Засоби побутової хімії та небезпечні речовини

 

Опрацювати §8

Обговорення «Які засоби побутової хімії використовують у вашій родині?»

9

Безпека у віртуальному середовищі

 

Опрацювати §9, скласти сенкан до слова «інтернет»

Створення  пам’ятки «Правила поведінки в Інтернеті для збереження здоров’я і добробуту»

10

Узагальнення знань модуль 1 та модуль 2

 

 

 

Модуль 3. Добробут та громадське здоров’я

11

Право на здоров’я. Громадське здоров’я

 

Опрацювати §10

Обговорення «Чому усім важливо вакцинуватись від хвороб?»

12

Соціальна небезпека інфекційних захворювань

 

Опрацювати §11

Огляд світових прикладів приборкання хвороб

13

Неінфекційні захворювання

 

Опрацювати§12, сформулюйте 4-5 порад щодо профілактики неінфекційних захворювань

Обговорення «Що спричиняє неінфекційні захворювання?»

14

Спорт і здоров’я

 

Опрацювати §13, підготувати фізкульхвилинку(одну вправу)

Створення презентації «Відомі українці, які досягли значних успіхів у спорті».

Провести опитування в класі «Якими видами спорту займаються учні 6 класу?»

15

Громадське харчування

 

Опрацювати §14, намалювати малюнок, комікс колаж «Святкова українська вечеря»

Дискусія « Вулична їжа – за і проти». Практична робота зі зчитування маркування на продуктах харчування

16

Вплив реклами на рішення людини

 

§15, підготуватись до тестової перевірки

Створення рекламного ролика соціального спрямування (спорт, здоровий спосіб життя, правильне харчування, дружба тощо).

Виконання вправи «Що приховує реклама»

17

Узагальнення знань модуль 3

 

 

 

Модуль 4. Добробут і вміння вчитися

18

Способи навчання

 

Опрацювати §16

Моделювання «Що та для чого я хочу підсилити у своїх вміннях?». Ознайомлення з різними способами засвоєння інформації та складання практичних порад для успішного навчання

19

Менеджмент навчання

 

Опрцювати§17, виконати вправу 10, ст. 99

Створення презентації «Як я використовую свої сильні сторони, інтереси та вподобання». Складання розкладу свого позаурочного вільного часу

20

Уміння вчитися

 

Опрацювати §18, запиши вислів про навчання

 Обговорення «Чого я хочу досягнути в 6 класі?»

Модуль 5. Добробут, співпраця та спілкування

21

Емоції та їх вираження

 

Опрацювати §19

Обговорення «Культура онлайн-спілкування (нетикет)»

22

Ефективне  спілкування

 

Опрацювати §20, намалювати свої кола спілкування

Проблемне питання « Чому ефективна комунікація  з іншими – ключ до успіху будь-якої справи?»

23

Ефективна співпраця

 

Опрацювати §21, записати 2-3 прислів’я про спільну працю

Виконання вправ на відпрацювання навичок розуміння інших людей, себе, а також взаємовідносин між людьми

24

Конфліктні ситуації та їх залагодження

 

Опрацювати §22, записати поради для вирішення конфліктних ситуацій

Обговорення «Якими бувають конфлікти, чому вони виникають?»

25

Товариство. Підліткові компанії

 

Опрацювати §23, створити мапу думок або колаж «Якою є моя компанія?»

Обговорення «Яку користь і шкоду можуть приносити підліткові компанії?»

26

Узагальнення знань модуль 4 та модуль 5

 

 

 

Модуль 6. Добробут і підприємливість

Розділ 6.1. Підприємливість і фінансова грамотність

27

Підприємливість і відповідальність

 

Опрацювати §24

Обговорення пунктів Декларації відповідальності людини, які пов’язані з курсом «Здоров’я, безпека та добробут»

28

Підприємливість. Створення цінності

 

Опрацювати §25

Виконання проєкту  «Створюємо цінності для нашої громади»

29

Фінансова грамотність та фінансова безпека

 

Опрацювати §26

Аналіз грошових витрат, пов’язаних зі шкідливими звичками. Мозковий штурм «Ощадливе використання кишенькових грошей». Обговорення «Що таке податки, на що вони витрачаються?»

30

Потреба людини та обмеженість ресурсів

 

Опрацювати §27, написати кілька цілей сталого розвитку на які ви можете вплинути

Дослідження «Як професії співпрацюють?»

 

Розділ 6.2. Волонтерство

31

Волонтерство. Волонтерський рух в Україні

 

Опрацювати §28

Роздуми про волонтерську діяльність

32

Доброчинність

 

Опрацювати §29, виконати вправу 8,с.161

Обговорення «Чому важливо не лише мати, а й віддавати?»

33

Доброчинний проєкт

 

Опрацювати §30, виконати вправу 8, с.168

Мапа думок «Що таке доброчинність?»

34

Узагальнення знань модуль 6

 

 

 

35

Підсумок за рік

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 12
Оцінки та відгуки
  1. Косарук Людмила
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Анциборова Вера
    Щиро дякую за допомогу
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Паращук Галина Броніславівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Качмар Олександра Петрівна
    Чудове планування. Повністю відповідає вимогам Програми курсу та підручнику. Щиро дякую.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Войтович Mарія Богданівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Ткаленко Оксана Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Постолюк Петро Іванович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  8. Гуськова Вікторія Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  9. Франчук Мар'яна Віталіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  10. Сігнаєвська Олена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  11. Юзьвяк Любов Михайлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  12. Пасішник Любов
    Дякую за підготовлене планування та продумані домашні завдання, тільки я не зможу ним скористатися. Документ не піддається корегуванню, копіюванню.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 9 відгуків
docx
Додано
26 червня 2023
Переглядів
17460
Оцінка розробки
5.0 (12 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку