Погоджено Затверджено
Заст. директора з НВР Директор школи
____________ ____________
Календарно-тематичне планування
«Формування здорового способу життя», 8 клас, (0, 5 год)
(Воронцова Т.В., Пономаренко В.С. «Школа проти СНІДу», К-2006)
№ п/п |
Зміст уроку |
К- год |
Дата |
|
Модуль 1.Базова інформація про ВІЛ/СНІД/ІПСШ. Тренінг 1 «Шляхи зараження». Запитання і відповіді. |
|
|
|
Як поширюються ВІЛ/СНІД/ІПСШ |
|
|
|
Як люди інфікуються ВІЛ. ВІЛ не передається |
|
|
|
Як ВІЛ руйнує імунітет. Стадії ВІЛ-інфікування |
|
|
|
Тренінг 2. ВІЛ: способи захисту |
|
|
|
Як захиститися від ВІЛ |
|
|
|
Уявіть себе лікарем. До кого звертатися з питань інфікування |
|
|
|
Тренінг 3. Поведінка і ризики. Оціни ризик |
|
|
|
Чи можу я вважати себе відповідальною людиною |
|
|
|
Наслідки ризикованої поведінки |
|
|
|
Тестування на ВІЛ-інфекцію. Узагальнення теми |
|
|
|
Модуль 2 «Відповідальна поведінка:відстрочення початку статевого життя». Тренінг 4. Асертивність і упевнена поведінка. Що таке адекватна манера спілкування? |
|
|
|
Життєві ситуації:розпізнаємо і описуємо моделі поведінки |
|
|
|
Як подолати сором’язливість. Стать і гендер |
|
|
|
Гендерні стереотипи. Аналіз. Узагальнення теми |
|
|
|
Тренінг 5. Будуємо рівноправні стосунки. Правила рівноправного спілкування |
|
|
|
Вчимося відмовляти |
|
|
|
Життєві ситуації:розробляємо власну модель упевненої поведінки |
|
|
|
Як протидіяти маніпуляціям. Як реагувати на небезпечні пропозиції |
|
|
|
Тренінг 6. Відстрочення початку статевого життя. Що ти обереш? Твої життєві цінності |
|
|
|
Наслідки ранніх статевих контактів. Твій свідомий вибір |
|
|
|
Аргументи на користь утримання. Поради другу |
|
|
|
Відстрочення статевих стосунків. Як виявити любов без сексу |
|
|
|
Тренінг 7. Протидія сексуальним домаганням і сексуальному насиллю |
|
|
|
Як уникнути сексуального насилля. Допомога жертві сексуального насилля |
|
|
|
Модуль 3. «Відповідальна поведінка: «Ні» наркотикам і незахищеному сексу. Тренінг 8. «Ні» алкоголю, наркотикам, спільному використанню гострих і ріжучих предметів. Факти і міфи про наркотики. |
|
|
|
Наслідки вживання наркотичних речовин |
|
|
|
Антиреклама цигарок і алкоголю |
|
|
|
Наркотики: навчіться говорити «НІ!». Уявіть себе лікарем |
|
|
|
Модуль 4. Протидія дискримінації. Підтримка людей, які живуть з ВІЛ. Тренінг 10. «Ні» дискримінації. «Ні» незахищеному сексу |
|
|
|
Стигма і дискримінація. ВІЛ і права людини |
|
|
|
Що відчуває жертва дискримінації. |
|
|
|
Тренінг 11.Підтримка людей, які живуть з ВІЛ |
|
|
|
Як висловити підтримку і надати допомогу |
|
|
|
Лист другу. Узагальнення теми |
|
|