Календарно - тематичне планування уроків англійської мови у 9-х класах до підручника Карпюк О. Д. Англійська мова для 9-го класу

Про матеріал
Календарно - тематичне планування уроків англійської мови у 9-х класах розроблено до підручника Карпюк О. Д. Англійська мова: Підручник для 9-го класу закладів загальної середньої освіти (9-й рік навчання). —Тернопіль, 2017.
Перегляд файлу

                   

Календарно - тематичне планування уроків англійської мови у 9-х класах  складено відповідно до  

модельної навчальної програми «Іноземна мова 5-9 класи»для закладів загальної середньої освіти (автори: Редько В. Г.,

Шаленко О. П., Сотникова С. І., Коваленко О. Я., Коропецька І. Б., Якоб О. М., Самойлюкевич І. В., Добра О. М., Кіор Т. М.).

 

Календарно - тематичне планування уроків англійської мови у 9-х класах розроблено до підручника

Карпюк О. Д. Англійська мова: Підручник для 9-го класу закладів загальної середньої освіти (9-й рік навчання). —Тернопіль : “Видавництво Астон”, 2017. — 288 с. : іл.

 

Календарно - тематичне планування уроків англійської мови у 9-х класах  розраховано на 3 години на тиждень:

I семестр –  48 годин, II семестр – 57 годин (всього 105 годин)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

       I семестр - 3 години на тиждень  (48 годин)

 

Дата

Тема уроку

Очікувані результати

Інтегровані змістові лінії

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Аудіювання

Говоріння

Читання

Письмо

Домашнє

завдання

ТЕМА: «Я, моя родина, мої друзі»  (12 годин) 

  1.                             

 

Ми – підлітки.

Повторення лексико- граматичного матеріалу.

 

 

Екологічна безпека і сталий розвиток : наведення учнями прикладів внеску своєї родини у сталий розвиток.

 

Громадян

ська відповідаль

ність: вибудова товариські стосунки з іншими.

 

Здоров’я і безпека: ілюстрування важливоті помічати позитивні риси в людях.

 

 

 

 

 

 

Підприєм

ливість і фінансова грамотність:  розуміння цінності праці

 

Present Simple. Артикль.

 

 

 

 

Впр.2, с.6

  •  

 

Мої однокласники.

Повторення.

 

 

Although, injustice, digital, the sense of humor

Present Continuous.

Verb to be

 

 

впр.1, с.6

Впр.2, с.6-7

 

Впр.4, с.8

  1.                             

 

Яка ти особистість? Повторення.

 

Повідомляє особисту інформацію, запитує інформацію про особу

Outgoing, honest, positive, determined, gorgeous, caring

Present   Perfect.

Verb to have

 

 

Впр.5, с.8

Впр.6, 7, с.8-9

Впр.8, с.10

Впр.6, с.8

 

  1.                             

 

Активності на уроках. Повторення граматичного матеріалу.

 

 

Past Simple.

Займенники

 

 

Впр.8б), с.10

 

Впр.9а), с.10

Впр.8, с.10

  1.                             

 

Наші позашкільні справи. Повторення.

 

Висловлює свою думку про особу

 

Future Simple.

 

 

Впр.1, 2 с.13

 

Впр.3, с.14

Впр.10, с.11, повтори

ти правила

  1.                             

 

Первинна діагностувальна робота.

 

 

Passive Voice

 

 

 

 

Тест

  1.                             

 

Ми такі різні. Вживання герундія.

Розповідає про свої інтереси та уподобання та інтереси своїх друзів

 

Gerund

 

Впр.5, с.14

 

Впр.4, с.14

Впр. 4, 6, ст.14,

 

  1.                             

 

Дозвольте представитись. Розвиток говоріння.

Chatterbox, to admire, to complain, to prove, to rely, gossipy

Gerund

Впр.1,2, 3 с. 15-16

Впр.2,

с.16

Впр.1,

с. 15-16

Впр.4, с.17

Впр.4, с.17

  1.                             

 

Здоровий спосіб життя.

Розвиток читання.

Freak, wizard, couch potato

Giving your date of birth

 

Впр.1, 2 с.20

Впр.4, ст.21

Впр.4, ст.21

Впр.1, ст.19

  1.                         

 

Мій найкращий друг. Розвиток аудіювання.

Розуміє, слухаючи інтерв’ю, як люди проводять дозвілля.

 

Saying

e-mail addresses

Впр.5а) с.22

Впр.5с), 6 с.23

Впр.5б, с.22-23

 

Впр.5, с.23

  1.                         

 

Написання автобіографії. Розвиток письма.

Ставить запитання і відповідає на запитання, обмінюється думками та інформацією на близькі теми у повсякденних ситуаціях.

 

 

 

 

Впр.1, с.24

 

Впр.2, с.26

  1.                         

 

Узагальнюючий урок з теми «Я, моя родина, мої друзі»

 

 

 

 

 

 

 

Тест

ТЕМА 2 : «Молодіжна культура»   (11 годин)

  1.                         

 

Течії молодіжної культури. Уведення нових ЛО та МЗ.

Обмінюється онлайн базовою інформацією зі співрозмовником,

 

Громадянська відповідальність:  розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі; толерантне ставлення до різних людей.

 

Опис власного стилю життя та визначення

 

інфраструктури дозвілля власної громади.

 

 

 

 

Екологічна безпека та сталий розвиток:  повсякденні дії на захист довкілля та збереження ресурсів.

 

Здоров'я і безпека: розуміння безпечних та небезпечних ситуацій під час активного відпочинку та впливу деструктивних молодіжних рухів на життя однолітків.

 

Підприєм-ливість та фінансова грамотність:

співвідношення власних потреби з можливостей і сімейного бюджету,

раціональні сть покупок.

 

Geek, prep, high-flyer, hang-out, outfit, software, trend, victim, to grab, to irritate, casual, fascinated, picky

Впр.1,

с.27

Впр.3, с.29

Впр.2, с.28

Впр.4, с.30

Впр. 2,

с.28 - 29

  1.                         

 

Захоплення молоді. Розвиток аудіювання.

Знаходить конкретну інформацію, і може розповісти

Gerund

Picky, ingenious, fashion-conscious, outfit, gadget, pastime,

 

Впр.5б, с.31

впр.3, с.34

Впр.2, с.33

Впр.4, 6, с.34

  1.                         

 

Розповідь про мої захоплення. Розвиток говоріння.

Обмінюється онлайн  інформацією зі співрозмовником.

Gerund or Infinitive?

 

 

Впр.5, с.34

Впр.6, с.34

 

Впр.4, с.34

Впр. 5, с.34

 

  1.                         

 

Молодіжна мода.

Розвиток читання.

Знаходить конкретну інформацію у простішому писемному матеріалі у формі листів

Would you mind…

Hostel, item, leather, message, sportswear, spiky, to provide, to revolve

Впр.2б, с.36

Впр.5а, с.38

Впр.1, с.35; впр.1 б, с.37

Впр.2

с, с.37; впр. 5 б, с.38

Впр.3, 5, с.38

  1.                         

 

Модний одяг молоді. Розвиток говоріння.

 

 

Fuss, give in, pick, glittery

Впр.2, с.39-40

Впр.1, с.39

Впр.2, с.39-40

Впр.2,  с.40

Впр.2, с.39 - 40

  1.                         

 

Молодіжні стилі.

Розвиток читання.

 

 

 

 

Впр.3, 5 с.41

Впр.1, с.42

Впр.1, с.42

Впр.2, с.42

  1.                         

 

Молодіжні клуби.

Розвиток письма.

 

 

 

 

впр.1б, с.44

Впр.2а, с.43

Впр.1, с.43

Впр.3, с.45 - 46

  1.                         

 

Спілкування молоді. Лексико-граматичний практикум.

 

 

 

 

Впр.8, с.49

Впр.6, с.47

Впр.8б, с.50

Впр. 6, с.47

  1.                         

 

Молодіжні культури. Розвиток говоріння.

 

 

Belief, conclusion, image, movement, opportunity unemployment, wealth, to consume, enable, violent

 

Впр.12, с.53

Впр.11, с.52

 

Впр.13, с.53

  1.                         

 

Урок позакласного читання «Youth cultures» Розвиток читання.

Знаходить основну інформацію в коротких простих статтях

 

 

Впр.1а,  с.54

Впр.1б, с.54

Впр.2а, с.57

Впр.3, с.57

  1.                         

 

Узагальнюючий урок з теми «Молодіжна культура»

Називає та описує підліткові групи

 

 

 

 

 

 

Тест

ТЕМА 3 : «Засоби масової інформації»   (11 годин)

  1.                         

 

Найшвидший спосіб розповсюдження новин.

Уведення нових ЛО та МЗ.

 

 

Громадянська відповідальність:  розуміння основ медіа-грамотності; співпраця з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою; визначення достовірністі інформації.

 

Здоров'я і безпека: проєктує власну професійну діяльність відповідно до своїх схильностей і потреб

суспільства; впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя.

 

Екологічна безпека та сталий розвиток: проектує власні повсякденні дії на захист довкілля та збереження ресурсів.

 

Підприєм-ливість та фінансова грамотність:

аргументує

раціональніс

ть покупки;

ставить запитання про можливості купівлі товарів та замовлення послуг у мережі Інтернет.

 

 

Website, chat room, native speaker, education, tool, network, to connect, an excitement, to connect, to surf, related, human

 

Впр.1а, с.62

Впр.1б, с.62

Впр.2, с.63 Впр.3а, с.64

впр.3, с.64

  1.                         

 

Типи телевізійних програм. Розвиток читання.

Бере участь у коротких повсякденних розмовах на теми, що входять до сфери особистих інтересів.

 

Criteria, a dignity, a reability, to avoid, to judge, to substitute, desperate, shallow, spiritual

 

Впр.4, с.65

Впр.6,

с. 66

Впр.7а, с.68

Впр.5, с.66

  1.                         

 

Телевізійні стереотипи. Розвиток аудіювання.

 

Впр.1, с.69, впр.2, с.71

Впр.2а, с.70

Впр.2б, с.70

Впр.2с, с.71

Впр.3, 4, с.71 - 72

  1.                         

 

Телевізійні програми для підлітків. Розвиток говоріння.

 

Розуміє, слухаючи інтерв’ю по радіо, як люди проводять дозвілля, що саме їм подобається і не подобається робити, якщо мовлення чітке й повільне.

Defining and Non-Defining Relative Clause

 

 

 

 

 

 

Впр.2, с.74 - 75

  1.                         

 

Моя улюблена телевізійна програма. Розвиток письма.

Relative Clause

An addict, an expert, a finding, to view, contrary, to conduct a survey

Впр.4б, с.72

Впр.4а, с.72

 

Впр.2а, с.74

Впр. 5, с.76

  1.                         

 

Інтереси та уподобання підлітків у мережі Інтернет. Розвиток читання.

Non-Defining Relative Clause

 

 

 

 

Впр.3, с.75, впр.4с, с.76

Інтерактивне завдання

  1.                         

 

Спілкування у мережі Інтернет. Розвиток говоріння.

 

Розуміє, слухаючи текст, може переказати.

 

Commerc-

ial, politics, preference, to advertise, to plug, to roar

Впр.2а, с.78

Впр.1, с.77, впр.2б, с.78

Впр.2а, c.78

Впр.6, c.76

Впр.1, с.77

  1.                         

 

Сторінками сайтів новин. Розвиток читання.

Обмінюється думками, порівнює предмети і людей, використовуючи дуже прості мовні засоби.

 

 

Впр.3а, с.79

Впр.4 с.80

Впр.3, с.79-80

 

Впр.5,             с. 81

  1.                         

 

Моя улюблена соцмережа. Розвиток говоріння.

 

 

 

Впр.5, с.81

Впр.6, с.81

 

Впр.4 с.80

  1.                         

 

Роль ЗМІ в нашому житті. Розвиток письма.

 

 

 

Впр.7, с.82

 

Впр.2, с.82

Впр.7, с.102

 

 

Узагальнюючий урок з теми «Засоби масової інформації»

Погоджується або не погоджується з іншими

 

 

 

 

 

 

Тест

Тема 4:  «Робота і професії»  (14 годин)

 

 

Навички роботи. Уведення і опрацювання нових ЛО та МЗ.

 

Екологічна безпека та сталий розвиток:

розуміє які уміння та риси характеру необхідні для різних професій.

 

Громадянська відповідальність: повідомляє про свій професійний вибір; у спілкуванні дотримується толерантності

та демонструє розуміння основ медіа-грамотності.

 

Здоров'я і безпека: проектує власну професійну діяльність відповідно до своїх схильностей і потреб суспільства; впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя.

 

Підприєм-ливість та фінансова грамотність

проявляє обізнаність і

 

своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій.

 

An aptitude, a career, employment, to affect, to require, available, certain, employed, an smb`s footsteps, a job, a profession, an occupation

 

Впр.1, с.83, впр.3, с.86

Впр.1, с.83

Впр.4, с.86

Впр.2, 3, с.85 - 86

  1.                         

 

Незвичні професії чи незвичні люди. Розвиток аудіювання.

Погоджується або не погоджується з іншими, аргументуючи свою думку.

 

 

Впр.2, с.88, Впр.4, с.88

Впр.1, с.87, впр.3, с.88, Впр.5б, с.89

Впр.5а, с.86, Впр.6, с.89

Впр.5б, с.87, Впр.5а, с.89

Впр.5, с.89

  1.                         

 

Популярні професії. Лексико-граматичний практикум.

Слідкує за телерекламою або трейлером, розуміючи, про що говорять актори.

Relative Pronouns

 

 

Впр.1а, с.90, впр.4, с.91

 

Впр.2, с.91, впр. 5, 7 с.92

Впр.2, с.91

  1.                         

 

Важливі професії. Лексико-граматичний практикум.

Розуміє, слухаючи інтерв’ю по радіо, як люди проводять дозвілля.

Relative Pronouns

 

Впр.2, с.94

Впр.1а, с.93; впр.4, с.94

Впр.1а, с.93

Впр.1б, с.94

Впр.6, с.92

  1.                         

 

Робота. Співбесіда. Розвиток говоріння.

Розуміє короткі прості тексти, побудовані на основі мовного матеріалу, пов’язаного з побутом і навчанням.

 

Babysitting, a camping, a volunteer, to take up, to be excited about smth, to workhard

Впр.5а, с.99

Впр.1а, с.98

Впр.6, с.100

Впр.2, с.98

Впр.5, с.95

  1.                         

 

Моя майбутня професія. Розвиток письма.

Обмінюється думками, порівнює предмети і людей, використовуючи дуже прості мовні засоби.

 

Owner, funds, license fee, Exhausted, skilful, rewarding

Впр.10, с.103

Впр.7б, с.102

Впр.7а, с101

Впр.8, с.102

Впр.10, с.103

  1.                         

 

Контроль аудіювання "The perfect body".

 

Взаємодіє з однолітками під час роботи над простим спільним завданням; просить про роз’яснення; виконує прості інструкції, за наявності засобів візуалізації

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота

  1.                         

 

Контроль читання "Mass media".

 

Контрольна робота

  1.                         

 

Контроль письма  "Let's talk about your job".

 

Контрольна робота

  1.                         

 

Контроль говоріння "About me and my preferences".

 

Контрольна робота

  1.                         

 

Урок позакласного читання «TV MOZAIC»

Розвиток читання.

Погоджується або не погоджується з іншими, аргументуючи свою думку

 

 

announcer, confidence, a majority,  representative,  technican,  vision, worldwide, to go on air, to make dicisions

Впр.2, с.108

Впр.1, с.108, впр.4, 5 с.112

Впр.1,2, с.108

Впр.3, с.112

Впр.6,             с. 113

  1.                         

 

Світ роботи та професій. Розвиток говоріння.

Обмінюється думками, порівнює предмети і людей, використовуючи дуже прості мовні засоби.

 

Relative Pronouns

Впр.11, с.104

 

Впр.12а, с.104

 

Впр.12б, ст.105

 

 

Впр.11, с.104

 

  1.                         

 

Узагальнюючий урок з теми «Робота і професії»

 

 

 

 

 

 

 

 

Тест

  1.                         

 

Підсумковий урок за І семестр

 

 

 

 

 

 

 

 

Повтори-

ти правила

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Шевелин Леся Валеріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Шевченко Юлия
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
До підручника
Англійська мова (9-й рік навчання) 9 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
27 липня
Переглядів
8989
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку