Календарно - тематичне планування уроків англійської мови у 9-х класах складено відповідно до
модельної навчальної програми «Іноземна мова 5-9 класи»для закладів загальної середньої освіти (автори: Редько В. Г.,
Шаленко О. П., Сотникова С. І., Коваленко О. Я., Коропецька І. Б., Якоб О. М., Самойлюкевич І. В., Добра О. М., Кіор Т. М.).
Календарно - тематичне планування уроків англійської мови у 9-х класах розроблено до підручника
Карпюк О. Д. Англійська мова: Підручник для 9-го класу закладів загальної середньої освіти (9-й рік навчання). —Тернопіль : “Видавництво Астон”, 2017. — 288 с. : іл.
Календарно - тематичне планування уроків англійської мови у 9-х класах розраховано на 3 години на тиждень:
I семестр – 48 годин, II семестр – 57 годин (всього 105 годин)
I семестр - 3 години на тиждень (48 годин)
№ |
Дата |
Тема уроку |
Очікувані результати |
Інтегровані змістові лінії |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Аудіювання |
Говоріння |
Читання |
Письмо |
Домашнє завдання |
|
ТЕМА: «Я, моя родина, мої друзі» (12 годин) |
||||||||||||
|
|
Ми – підлітки. Повторення лексико- граматичного матеріалу. |
|
Екологічна безпека і сталий розвиток : наведення учнями прикладів внеску своєї родини у сталий розвиток.
Громадян ська відповідаль ність: вибудова товариські стосунки з іншими.
Здоров’я і безпека: ілюстрування важливоті помічати позитивні риси в людях.
Підприєм ливість і фінансова грамотність: розуміння цінності праці |
|
Present Simple. Артикль. |
|
|
|
|
Впр.2, с.6 |
|
|
|
Мої однокласники. Повторення.
|
|
Although, injustice, digital, the sense of humor |
Present Continuous. Verb to be
|
|
впр.1, с.6 |
Впр.2, с.6-7 |
|
Впр.4, с.8 |
||
|
|
Яка ти особистість? Повторення.
|
Повідомляє особисту інформацію, запитує інформацію про особу |
Outgoing, honest, positive, determined, gorgeous, caring |
Present Perfect. Verb to have
|
|
Впр.5, с.8 |
Впр.6, 7, с.8-9 |
Впр.8, с.10 |
Впр.6, с.8
|
||
|
|
Активності на уроках. Повторення граматичного матеріалу. |
|
|
Past Simple. Займенники
|
|
Впр.8б), с.10 |
|
Впр.9а), с.10 |
Впр.8, с.10 |
||
|
|
Наші позашкільні справи. Повторення.
|
Висловлює свою думку про особу |
|
Future Simple.
|
|
Впр.1, 2 с.13 |
|
Впр.3, с.14 |
Впр.10, с.11, повтори ти правила |
||
|
|
Первинна діагностувальна робота. |
|
|
Passive Voice |
|
|
|
|
Тест |
||
|
|
Ми такі різні. Вживання герундія. |
Розповідає про свої інтереси та уподобання та інтереси своїх друзів |
|
Gerund |
|
Впр.5, с.14 |
|
Впр.4, с.14 |
Впр. 4, 6, ст.14,
|
||
|
|
Дозвольте представитись. Розвиток говоріння. |
Chatterbox, to admire, to complain, to prove, to rely, gossipy |
Gerund |
Впр.1,2, 3 с. 15-16 |
Впр.2, с.16 |
Впр.1, с. 15-16 |
Впр.4, с.17 |
Впр.4, с.17 |
|||
|
|
Здоровий спосіб життя. Розвиток читання. |
Freak, wizard, couch potato |
Giving your date of birth |
|
Впр.1, 2 с.20 |
Впр.4, ст.21 |
Впр.4, ст.21 |
Впр.1, ст.19 |
|||
|
|
Мій найкращий друг. Розвиток аудіювання. |
Розуміє, слухаючи інтерв’ю, як люди проводять дозвілля. |
|
Saying e-mail addresses |
Впр.5а) с.22 |
Впр.5с), 6 с.23 |
Впр.5б, с.22-23 |
|
Впр.5, с.23 |
||
|
|
Написання автобіографії. Розвиток письма. |
Ставить запитання і відповідає на запитання, обмінюється думками та інформацією на близькі теми у повсякденних ситуаціях. |
|
|
|
|
Впр.1, с.24 |
|
Впр.2, с.26 |
||
|
|
Узагальнюючий урок з теми «Я, моя родина, мої друзі» |
|
|
|
|
|
|
Тест |
|||
ТЕМА 2 : «Молодіжна культура» (11 годин) |
||||||||||||
|
|
Течії молодіжної культури. Уведення нових ЛО та МЗ. |
Обмінюється онлайн базовою інформацією зі співрозмовником, |
Громадянська відповідальність: розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі; толерантне ставлення до різних людей.
Опис власного стилю життя та визначення
інфраструктури дозвілля власної громади.
Екологічна безпека та сталий розвиток: повсякденні дії на захист довкілля та збереження ресурсів.
Здоров'я і безпека: розуміння безпечних та небезпечних ситуацій під час активного відпочинку та впливу деструктивних молодіжних рухів на життя однолітків.
Підприєм-ливість та фінансова грамотність: співвідношення власних потреби з можливостей і сімейного бюджету, раціональні сть покупок. |
|
Geek, prep, high-flyer, hang-out, outfit, software, trend, victim, to grab, to irritate, casual, fascinated, picky |
Впр.1, с.27 |
Впр.3, с.29 |
Впр.2, с.28 |
Впр.4, с.30 |
Впр. 2, с.28 - 29 |
|
|
|
Захоплення молоді. Розвиток аудіювання. |
Знаходить конкретну інформацію, і може розповісти |
Gerund |
Picky, ingenious, fashion-conscious, outfit, gadget, pastime, |
|
Впр.5б, с.31 |
впр.3, с.34 |
Впр.2, с.33 |
Впр.4, 6, с.34 |
||
|
|
Розповідь про мої захоплення. Розвиток говоріння. |
Обмінюється онлайн інформацією зі співрозмовником. |
Gerund or Infinitive?
|
|
Впр.5, с.34 |
Впр.6, с.34 |
|
Впр.4, с.34 |
Впр. 5, с.34
|
||
|
|
Молодіжна мода. Розвиток читання. |
Знаходить конкретну інформацію у простішому писемному матеріалі у формі листів |
Would you mind… |
Hostel, item, leather, message, sportswear, spiky, to provide, to revolve |
Впр.2б, с.36 |
Впр.5а, с.38 |
Впр.1, с.35; впр.1 б, с.37 |
Впр.2 с, с.37; впр. 5 б, с.38 |
Впр.3, 5, с.38 |
||
|
|
Модний одяг молоді. Розвиток говоріння. |
|
|
Fuss, give in, pick, glittery |
Впр.2, с.39-40 |
Впр.1, с.39 |
Впр.2, с.39-40 |
Впр.2, с.40 |
Впр.2, с.39 - 40 |
||
|
|
Молодіжні стилі. Розвиток читання. |
|
|
|
|
Впр.3, 5 с.41 |
Впр.1, с.42 |
Впр.1, с.42 |
Впр.2, с.42 |
||
|
|
Молодіжні клуби. Розвиток письма. |
|
|
|
|
впр.1б, с.44 |
Впр.2а, с.43 |
Впр.1, с.43 |
Впр.3, с.45 - 46 |
||
|
|
Спілкування молоді. Лексико-граматичний практикум. |
|
|
|
|
Впр.8, с.49 |
Впр.6, с.47 |
Впр.8б, с.50 |
Впр. 6, с.47 |
||
|
|
Молодіжні культури. Розвиток говоріння. |
|
|
Belief, conclusion, image, movement, opportunity unemployment, wealth, to consume, enable, violent |
|
Впр.12, с.53 |
Впр.11, с.52 |
|
Впр.13, с.53 |
||
|
|
Урок позакласного читання «Youth cultures» Розвиток читання. |
Знаходить основну інформацію в коротких простих статтях |
|
|
Впр.1а, с.54 |
Впр.1б, с.54 |
Впр.2а, с.57 |
Впр.3, с.57 |
|||
|
|
Узагальнюючий урок з теми «Молодіжна культура» |
Називає та описує підліткові групи |
|
|
|
|
|
|
Тест |
||
ТЕМА 3 : «Засоби масової інформації» (11 годин) |
||||||||||||
|
|
Найшвидший спосіб розповсюдження новин. Уведення нових ЛО та МЗ. |
|
Громадянська відповідальність: розуміння основ медіа-грамотності; співпраця з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою; визначення достовірністі інформації.
Здоров'я і безпека: проєктує власну професійну діяльність відповідно до своїх схильностей і потреб суспільства; впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя.
Екологічна безпека та сталий розвиток: проектує власні повсякденні дії на захист довкілля та збереження ресурсів.
Підприєм-ливість та фінансова грамотність: аргументує раціональніс ть покупки; ставить запитання про можливості купівлі товарів та замовлення послуг у мережі Інтернет.
|
|
Website, chat room, native speaker, education, tool, network, to connect, an excitement, to connect, to surf, related, human |
|
Впр.1а, с.62 |
Впр.1б, с.62 |
Впр.2, с.63 Впр.3а, с.64 |
впр.3, с.64 |
|
|
|
Типи телевізійних програм. Розвиток читання. |
Бере участь у коротких повсякденних розмовах на теми, що входять до сфери особистих інтересів. |
|
Criteria, a dignity, a reability, to avoid, to judge, to substitute, desperate, shallow, spiritual |
|
Впр.4, с.65 |
Впр.6, с. 66 |
Впр.7а, с.68 |
Впр.5, с.66 |
||
|
|
Телевізійні стереотипи. Розвиток аудіювання. |
|
Впр.1, с.69, впр.2, с.71 |
Впр.2а, с.70 |
Впр.2б, с.70 |
Впр.2с, с.71 |
Впр.3, 4, с.71 - 72 |
||||
|
|
Телевізійні програми для підлітків. Розвиток говоріння. |
Розуміє, слухаючи інтерв’ю по радіо, як люди проводять дозвілля, що саме їм подобається і не подобається робити, якщо мовлення чітке й повільне. |
Defining and Non-Defining Relative Clause
|
|
|
|
|
|
Впр.2, с.74 - 75 |
||
|
|
Моя улюблена телевізійна програма. Розвиток письма. |
Relative Clause |
An addict, an expert, a finding, to view, contrary, to conduct a survey |
Впр.4б, с.72 |
Впр.4а, с.72 |
|
Впр.2а, с.74 |
Впр. 5, с.76 |
|||
|
|
Інтереси та уподобання підлітків у мережі Інтернет. Розвиток читання. |
Non-Defining Relative Clause |
|
|
|
|
Впр.3, с.75, впр.4с, с.76 |
Інтерактивне завдання |
|||
|
|
Спілкування у мережі Інтернет. Розвиток говоріння.
|
Розуміє, слухаючи текст, може переказати. |
|
Commerc- ial, politics, preference, to advertise, to plug, to roar |
Впр.2а, с.78 |
Впр.1, с.77, впр.2б, с.78 |
Впр.2а, c.78 |
Впр.6, c.76 |
Впр.1, с.77 |
||
|
|
Сторінками сайтів новин. Розвиток читання. |
Обмінюється думками, порівнює предмети і людей, використовуючи дуже прості мовні засоби. |
|
|
Впр.3а, с.79 |
Впр.4 с.80 |
Впр.3, с.79-80 |
|
Впр.5, с. 81 |
||
|
|
Моя улюблена соцмережа. Розвиток говоріння. |
|
|
|
Впр.5, с.81 |
Впр.6, с.81 |
|
Впр.4 с.80 |
|||
|
|
Роль ЗМІ в нашому житті. Розвиток письма. |
|
|
|
Впр.7, с.82 |
|
Впр.2, с.82 |
Впр.7, с.102 |
|||
|
|
Узагальнюючий урок з теми «Засоби масової інформації» |
Погоджується або не погоджується з іншими |
|
|
|
|
|
|
Тест |
||
Тема 4: «Робота і професії» (14 годин) |
||||||||||||
|
|
Навички роботи. Уведення і опрацювання нових ЛО та МЗ. |
|
Екологічна безпека та сталий розвиток: розуміє які уміння та риси характеру необхідні для різних професій.
Громадянська відповідальність: повідомляє про свій професійний вибір; у спілкуванні дотримується толерантності та демонструє розуміння основ медіа-грамотності.
Здоров'я і безпека: проектує власну професійну діяльність відповідно до своїх схильностей і потреб суспільства; впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя.
Підприєм-ливість та фінансова грамотність проявляє обізнаність і
своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій. |
|
An aptitude, a career, employment, to affect, to require, available, certain, employed, an smb`s footsteps, a job, a profession, an occupation |
|
Впр.1, с.83, впр.3, с.86 |
Впр.1, с.83 |
Впр.4, с.86 |
Впр.2, 3, с.85 - 86 |
|
|
|
Незвичні професії чи незвичні люди. Розвиток аудіювання. |
Погоджується або не погоджується з іншими, аргументуючи свою думку. |
|
|
Впр.2, с.88, Впр.4, с.88 |
Впр.1, с.87, впр.3, с.88, Впр.5б, с.89 |
Впр.5а, с.86, Впр.6, с.89 |
Впр.5б, с.87, Впр.5а, с.89 |
Впр.5, с.89 |
||
|
|
Популярні професії. Лексико-граматичний практикум. |
Слідкує за телерекламою або трейлером, розуміючи, про що говорять актори. |
Relative Pronouns |
|
|
Впр.1а, с.90, впр.4, с.91 |
|
Впр.2, с.91, впр. 5, 7 с.92 |
Впр.2, с.91 |
||
|
|
Важливі професії. Лексико-граматичний практикум. |
Розуміє, слухаючи інтерв’ю по радіо, як люди проводять дозвілля. |
Relative Pronouns |
|
Впр.2, с.94 |
Впр.1а, с.93; впр.4, с.94 |
Впр.1а, с.93 |
Впр.1б, с.94 |
Впр.6, с.92 |
||
|
|
Робота. Співбесіда. Розвиток говоріння. |
Розуміє короткі прості тексти, побудовані на основі мовного матеріалу, пов’язаного з побутом і навчанням. |
|
Babysitting, a camping, a volunteer, to take up, to be excited about smth, to workhard |
Впр.5а, с.99 |
Впр.1а, с.98 |
Впр.6, с.100 |
Впр.2, с.98 |
Впр.5, с.95 |
||
|
|
Моя майбутня професія. Розвиток письма. |
Обмінюється думками, порівнює предмети і людей, використовуючи дуже прості мовні засоби. |
|
Owner, funds, license fee, Exhausted, skilful, rewarding |
Впр.10, с.103 |
Впр.7б, с.102 |
Впр.7а, с101 |
Впр.8, с.102 |
Впр.10, с.103 |
||
|
|
Контроль аудіювання "The perfect body". |
Взаємодіє з однолітками під час роботи над простим спільним завданням; просить про роз’яснення; виконує прості інструкції, за наявності засобів візуалізації |
|
|
|
|
|
|
Контрольна робота |
||
|
|
Контроль читання "Mass media". |
|
Контрольна робота |
||||||||
|
|
Контроль письма "Let's talk about your job". |
|
Контрольна робота |
||||||||
|
|
Контроль говоріння "About me and my preferences". |
|
Контрольна робота |
||||||||
|
|
Урок позакласного читання «TV MOZAIC» Розвиток читання. |
Погоджується або не погоджується з іншими, аргументуючи свою думку |
|
|
announcer, confidence, a majority, representative, technican, vision, worldwide, to go on air, to make dicisions |
Впр.2, с.108 |
Впр.1, с.108, впр.4, 5 с.112 |
Впр.1,2, с.108 |
Впр.3, с.112 |
Впр.6, с. 113 |
|
|
|
Світ роботи та професій. Розвиток говоріння. |
Обмінюється думками, порівнює предмети і людей, використовуючи дуже прості мовні засоби. |
|
Relative Pronouns |
Впр.11, с.104
|
Впр.12а, с.104
|
Впр.12б, ст.105
|
|
Впр.11, с.104
|
||
|
|
Узагальнюючий урок з теми «Робота і професії» |
|
|
|
|
|
|
|
|
Тест |
|
|
|
Підсумковий урок за І семестр |
|
|
|
|
|
|
|
|
Повтори- ти правила |
|