Урок у 9 класі "Засоби масової інформації. Означальні речення. Розвиток граматичних навичок"

Про матеріал
Урок розроблено на основі підручника "English 9" О. Карп'юк. Урок зорієнтовано на досягнення таких цілей: повторити лексичні одиниці теми «Засоби масової інформації», практикувати вживання слів у відповідних мовленнєвих ситуаціях, розвивати граматичні навички вживання Relative Clauses, вправляти учнів в умінні працювати із завданнями мультимедійної презентації, тренувати учнів у виконанні завдань з опорою на зразок, навчати учнів адекватно оцінювати результати своєї навчальної діяльності на уроці; розвивати навички індивідуальної роботи та роботи в парах, розвивати навички усного мовлення і читання, розвивати мовну здогадку; виховувати культуру спілкування та інтерес до іноземної мови.
Перегляд файлу

 

Урок корекції основних компетентностей

 

 

Клас                                     Дата                               Урок №

              9-Б                                       13/11                                   24

 

Тема: Засоби масової інформації

C:\Users\Julia\Desktop\Снимок.JPG

Підтема: Означальні речення. Розвиток граматичних навичок

 

 

I. ОРІЄНТАЦІЯ, МОТИВАЦІЯ ДІЯЛЬНОСТІ

 

Урок зорієнтовано на досягнення мети:

практична: повторити лексичні одиниці теми «Засоби масової інформації», практикувати вживання слів у відповідних мовленнєвих ситуаціях, розвивати граматичні навички вживання Relative Clauses, вправляти учнів в умінні працювати із завданнями мультимедійної презентації, тренувати учнів у виконанні завдань з опорою на зразок, навчати учнів адекватно оцінювати результати своєї навчальної діяльності на уроці;

розвиваюча: розвивати навички індивідуальної роботи та роботи в парах, розвивати навички усного мовлення і читання, розвивати мовну здогадку;

виховна: виховувати культуру спілкування та інтерес до іноземної мови.

 

Мотивація: наголосити на важливості дозованого споживання продуктів засобів масової інформації, умінні застосовувати здобуті знання на практиці.

 

Обладнання: підручники (English 9 by O. Karpyuk), Unit 2, lesson 1, робочі зошити, workbooks, мультимедійна презентація.

 

 

II. ЦІЛЕПОКЛАДАННЯ

 

Аim        1. Повідомлення теми, мети та завдань уроку.

Т: Good morning, everybody! I'm glad to see you. How are you today?

      Ss. Good morning! We are glad to see you, too. We are fine, thank you.

 

T: Look at the board.

The topic of today`s lesson is “How Close Are Relative Clauses?

The aim of the lesson is to revise the words and word combinations on the topic “Magic Box”, speak, read and write the information connected with Mass Media and Relative Clauses.

Your task will be to cooperate with others in teams to get excellent marks for your good job.

 

Motivation        2. Мотивація навчальної діяльності.

T: Mass media helps people to get new information, fresh facts about the world’s events but sometimes there are lots of trash on the screens of your TV sets or computers. You need to learn how to use it safely. 

 

Outcomes        3. Визначення очікуваних результатів.

At the end of our lesson you’ll be able:

  • to revise the words from the previous lessons,
  • to work with the presentation,
  • to read and write the new rules about Relative Clauses,
  • to speak about Relative Pronouns,
  • to write several tasks.

 

Warming-up        5. Уведення в іншомовну атмосферу.

  T. Match the words and their definitions (Slide 2).

               

Key: 1g, 2d, 3f, 4c, 5b, 6i, 7h, 8a, 9e.

III. ЦІЛЕРЕАЛІЗАЦІЯ

1. Перевірка домашнього завдання.

Homework        1. Контроль домашнього завдання.

WB ex. 4, p. 34 (Read the types of the programmes of the pictures.)

 

2. Відтворення і коригування опорних знань, умінь і навичок.

Grammar        2. Повторення і вивчення правил, що стосуються складнопідрядних означальних речень (індивідуальна робота).

T. Look at the interactive board. There are several slides about Relative Clauses. Read the rules and be ready to discuss them in groups (Slides 3-9).

 

Slide 3:

 

 

 

Slide 4:

 

Slide 5:

 

Slide 6:

 

 

 

 

Slide 7:

 

Slide 8:

 

Slide 9:

 

Speaking        3. Розвиток навичок говоріння (робота в групах).

T. I divide you into three groups. Open your Pupil’s Books on pages 73-75. Read the rules, discuss them in groups and write down the important information into your copybooks.

 

 

Pupils’ Book        4. Робота з підручником (робота в групах).

  1.     Writing.

Group 1: PB ex. 2a), p. 74 (Fill in the sentences with “who” or “which/that”.)

Group 2: PB ex. 2b), p. 75 (Fill in the sentences with “whose”, “where” or “when”.)

Group 3: PB ex. 3, p. 75 (Copy and add commas to change these defining relative clauses to non-defining relative ones.)

 

(Teacher checks the exercises orally and adds the points to the marks at the end of the lesson to the pupils of the group which exercise was correct. Pupils take their places back.)

 

3. Узагальнення понять, застосування системних знань для виконання практичних завдань.

Speaking        5. Розвиток навичок усного мовлення (Slide 10).

T. Look at slide 10. Let’s do the task together.

 

 

Writing        6. Розвиток навичок писемного мовлення (Slide 11).

T. Look at slide 11. Let’s do the tasks 2 and 3 in a written form. Write them down in your copybooks.

 

 

 

 

 

 

IV. РЕФЛЕКСИВНО-ОЦІНЮЮЧИЙ ЕТАП

 

1. Підведення підсумків уроку.

T: So, in conclusion Answer the questions (Slide 12):

 

 

 

2. Повідомлення домашнього завдання.

T:  Open your PB on page 76. Find ex. 5. Match the beginnings with the endings to make correct sentences.

 

3. Цінування, оцінювання.

T. Thank you for your hard work today. Your marks are … .The lesson is over. Good-bye.

docx
До підручника
Англійська мова (9-й рік навчання) 9 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
15 серпня
Переглядів
173
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку