3 Form (1 семестр/ 3 години) “English” О.Карпюк
|
Мовний інвентар |
Комунікативна компетентність |
Дом. завд.
|
Примітка |
|||||||||||
№ |
Дата |
Тема і підтема ситуативно-го спілкування |
Урок в НМК |
Очікуваний результат |
Мовленнєві зразки |
Фонети- ка
|
Лексика
|
Граматика |
Сприймання на слух |
Усна взаємодія |
Зорове сприймання
|
Писемне продукування |
|||
Starter
|
|||||||||||||||
1 |
|
Пограємося!
|
1 |
Повторити команди, дії |
Stand up right, Tough to… |
Букви, звуки |
Астини тіла, дії, команди |
|
Bпp. 1 c. 6
|
Bnp. 4c.6 |
НО |
|
|
|
|
2 |
|
Я читаю
|
2 |
Bміти будувати запитання та відповіді з дієсловом can |
Can you…? |
[ʃ] [I:] [ȵ] [ʃ]
|
Повтор вивч ЛО |
Can you…? |
Bnp. 1c. 7 |
Bnp.2 с.7 |
Впр1 с.7 |
Скласти і записати речення з поданих слів |
|
|
|
3 |
|
Я спілкуюся |
3 |
Вміти будувати питання та відповіді згідно ситуації |
Look at…, I can… |
Букви, звуки |
Повтоp вивч ЛО ( твари-ни, їжа) |
These are… They are… Займенни-ки |
Впр. 1 с. 8 |
Впр.3с. 9
|
|
Впр. 4 с. 9
|
|
|
|
4 |
|
Дії. Я вмію це робити
|
4 |
Називати свої справи протягом дня |
|
[ju], [i], [iə], [w] [əu]
|
ЛО (щоденні справи) |
|
Bnp. 3 с.11
|
|
Bnp. 1 с. 10 Впр.2 с.11
|
Скласти і записати речення з поданих слів
|
|
|
|
Unit 1: Me, My Family And Friends Ключові компетентності: Соціальна та громадянська компетентності Інтегровані змістовні лінії: Громадянська відповідальність: розвиває в учнів готовність до співпраці, толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок, вибудовує товариські стосунки з іншими
|
|||||||||||||||
5 |
|
Давай вчити англійську!
|
1 |
Вміти запитати і назвати своє та другове ім’я, вік, номер телефону |
What`s…? This is… He \ She is… |
Алфавіт
|
Повтор вивч ЛО |
What`s your\ his\her name?
Ру - H |
Впр. 1,2,3 с. 12
|
Bnp. 4 с. 13
|
Bnp. 6 c.13 Впр.5 с. 13
|
Робота в зошиті з друкованою основою
|
|
|
|
6 |
|
Знайомство з друзями
|
2 |
Називати друзів та описувати їх зовнішній вигляд
|
|
[b], [d], [æ] [ks]
|
Повтор вивч ЛО (одяг) |
He – his, She – her
|
Bnp. c. 14
|
Bnp. 4 c.15
|
Bnp. 3 c.15
|
Робота в зошиті з друкованою основою
|
|
|
|
7 |
|
Опис друга
|
3 |
Розповідати про друга, його сім1ю та інтереси |
He lives in…This is…His hobby is… |
[ju], [u]
|
Favourite, Always sleepy, hobby, special, magic, new classmate |
He – his, She – her
|
Bnp.1 c. 16
|
Впр..2, 3 c.16
|
НО
|
Робота в зошиті з друкованою основою
|
|
|
|
8 |
|
Моя сім’я
|
4 |
Розповідати про справи членів своєї сім’ї |
It`s…These is…These are … |
[i:], [i]
|
Повтор вивч ЛО (сім’я) |
|
Bnp.1 c. 16
|
|
Впр.2 с.18 Впр. 3 с. 18 |
Робота в зошиті з друкованою основою
|
|
|
|
9 |
|
Мої друзі
|
5 |
Описувати друзів за допомогою нових ЛО |
Нe is… She isn`t… |
[ɔ:], [ꭤ]
|
Lazy, strict, clever, hard - working |
|
Нові ЛО
|
Bnp.1 c. 16
|
Впр. 2 с. 19 |
Робота в зошиті з друкованою основою
|
|
|
|
10 |
|
Мій найкращий друг
|
6 |
Будувати зв’язну розповідь друга |
He\She is… He\ She likes…
|
[ʤ]
|
|
He\She likes (plays, swims)…
|
Bnp.1 c. 20 Bnp.2 c. 20
|
|
Впр.3 c.21 |
Робота в зошиті з друкованою основою
|
|
|
|
11
|
|
Захоплення
|
7 |
Розповідати і запитувати про захоплення свої, друзів, членів родини
|
He\She is… They are… |
[t] [d]
|
Повтор вивч ЛО (сім’я, хоббі) |
Are you good at…?
|
Нові ЛО
|
Впр 1 b) с. 22
|
Впр.1 а) с.22
|
Впр.3 с. 22
|
|
|
|
12 |
|
Домашні улюбленці
|
8 |
Називати місцезнаходження домашнього улюбленця |
Where is…? |
[v] [w]
|
Прийменники |
|
Нові ЛО
|
Впр 2 с. 23
|
Впр 1 с.23
|
Робота в зошиті з друкованою основою
|
|
|
|
13 |
|
Цікаві історії
|
9 |
Вміти читати короткі історії та розуміти їх зміст |
|
[ks]
|
|
|
Впр 1. с 24
|
|
Впр. 2 с. 25
|
Робота в зошиті з друкованою основою
|
|
|
|
14 |
|
Улюблена іграшка
|
10 |
Читати розповіді про іграшки та розуміти їх зміст |
What`s your favourite toy? |
[ŋ], [n]
|
Повтор вивч ЛО (іграшки) |
Присвій-ний відмінокMary`s, Leo`s, Mariika`s
|
Впр. 1 с. 26
|
Впр. 4 с. 27
|
Впр. 1 с. 26 Впр. 3 с. 27
|
Впр.5 с. 27
|
|
|
|
15 |
|
Іграшки моїх друзів
|
11 |
Вивчити віршик про іграшки |
|
[z], [ð]
|
Повтор вивч ЛО (іграшки) |
His\her |
Впр. 1 с. 28
|
|
Впр. 2 с.28
|
Робота в зошиті з друкованою основою
|
|
|
|
16
|
|
Повторен-ня і узагаль-нення. |
12
|
Вміти читати текст і розуміти зміст прочитаного |
His \Her favourite… Who is it?
|
[æ], [еı] [ə] |
Повтор вивч ЛО (іграшки) |
|
Bnp. 1 c. 29 НО
|
Впр.4 с. 30 |
Bnp. 2 c. 29 |
Впр.3 с. 30
|
|
|
|
17 |
|
Діагностична робота №1 |
13 |
Перевірити рівень знань та компетентностей з теми |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
Мій проект
|
14 |
Намалювати кімнату. Вміти називати розташування об’єкта у кімнаті |
|
|
|
|
|
|
|
Робота над проектом
|
|
|
|
Unit 2: Sweet Home Ключові компетентності: Соціальна та громадянська компетентності Інтегровані змістовні лінії: Громадянська відповідальність: формування члена громади й суспільства, ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, в парі, розвивати в учнів готовність до співпраці, демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу, проявляти толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок, побудова товариських стосунків з іншими
|
|||||||||||||||
19 |
|
Це моя сім’я |
1 |
Розповідати про сім’ю |
Meet my…This is my… Who is it?
|
[t], [d], [г],[ɒ], [е]
|
Mummy, daddy, me, granny, grandpa |
This is... |
Bnp. 1 c.32 |
Впр. 2 с. 32 |
Bnp3 c. 32 |
Робота в зошиті з друкованою основою
|
|
|
|
20 |
|
Родинне дерево
|
2 |
Представляти членів своєї родини |
Is this your…? Yes, she is Who is this? |
Буквосполу- чення ar
|
Повтор вивч ЛО (сім’я)
|
Who is this? This is Tim`s…
|
Впр. 1с. 33
|
Впр. 3 с. 33
|
Впр. 2 c.33
|
Робота в зошиті з друкованою основою
|
|
|
|
21 |
|
Наша родина
|
3 |
Розпитувати про членів родини |
Who is this? Where is…? |
[ đ]
|
Повтор вивч ЛО (сім’я)
|
Who is this? Where is…?
|
Впр. 1c. 34
|
Впр. 1c. 34 Впр. 3 c.35
|
Впр. 3 c.35
|
Робота в зошиті з друкованою основою
|
|
|
|
22 |
|
Кімнати
|
4 |
Називати кімнати у своєму будинку |
This is… |
[j], [ð], [tʃ]
|
Kitchen, bathroom, bedroom, living room, screen |
|
Впр. 1 с.36
|
|
Впр. 2 с.36
|
Робота в зошиті з друкованою основою
|
|
|
|
23 |
|
Кімнати
|
5
|
Називати кімнатиу будинку
|
Where is…?Тhis is…It is on the left\right… |
[l], [i:], [h],
[р] |
Повтор вивч ЛО (кімнати)
|
Where is…?
|
Впр. 1 с.37
|
Впр. 1 с.37
|
Впр. 1 с.37
|
Робота в зошиті з друкованою основою
|
|
|
|
24 |
|
У кімнаті
|
6
|
Називати місцерозташування
|
Where is…? Look under… |
[m], [ð] [е]
|
In, on, under |
Where is…?
|
Впр. 1 с. 37 |
Впр. 1 с. 37 |
Впр. 2 c. 38
|
Робота в зошиті з друкованою основою
|
|
|
|
25 |
|
Будинок у селі
|
7 |
Описувати будинок за планом |
Where is…? Look at…
|
[θ] |
On the left, on the right |
|
Впр. 1с. 39
|
Впр. 2 с. 39
|
|
Робота в зошиті з друкованою основою
|
|
|
|
26 |
|
У кімнаті
|
8 |
Називати розташування речей у кімнаті |
Where is…? It`s in… |
[k] |
Next to, in front of, near, above |
Where is…? It`s in… |
Впр. 1с. 40
|
|
Впр. 2 с. 40
|
Робота в зошиті з друкованою основою
|
|
|
|
27 |
|
Вітальня
|
9 |
Вміти читати і розуміти зміст тексту |
Where is…? What can you…? |
[əu] |
Прийменники |
Where is…? What can you…? |
|
Впр. 2, 3с. 41
|
Впр. 1с. 41 |
Впр. 1с. 41
|
|
|
|
28
|
|
Професії
|
10 |
Називати професії |
What is his\her job? He\She is… |
[r] [ə] |
Job, secretary, business, teacher, farmer, doctor, singer, dancer, seller |
What is his job? Who is this? |
Впр. 1, 2 с. 42
|
Впр. 4 с. 43
|
Впр. 5 с. 43 |
Робота в зошиті з друкованою основою
|
|
|
|
29 |
|
Професії
|
11 |
Вміти називати обов’язки людей різних професій |
A seller works in… What is his\her job?…
|
[ʤ] |
In an office, on a farm, in a café, in a hospital |
Where does he\ she work? |
Впр. 1 с. 44
|
Впр.3 с. 44
|
Впр. 1 с. 44
|
Робота в зошиті з друкованою основою
|
|
|
|
30 |
|
Цікаві історії
|
12 |
Прочитати казку та зрозуміти її зміст |
|
[ᴂ] |
|
|
Впр. 1 с. 45
|
|
Впр.4 с. 46 |
Впр.3 с. 46
|
|
|
|
31
|
|
Повторен-ня і узагаль-нення
|
13 |
Вміти читати текст і розуміти зміст прочитаного
|
Where can your doll…? |
[ʃ] |
Повтор вивч ЛО (кімнати) |
|
Впр.1,2 с.47
|
Впр.3 с. 47 Впр. 5 с. 48
|
Впр. 6 с. 48 |
Впр 4 с. 48
|
|
|
|
32 |
|
Діагнос-тична робота № 2 |
14 |
Перевірити рівень знань та компетентностей з теми |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
33 |
|
Мій проект
|
15 |
Намалювати своє родинне дерево. Розповісти про свою сім’ю |
|
|
|
|
|
|
|
Робота над проектом
|
|
|
|
|
Unit 3: School Tim
Ключові компетентності: Соціальна та громадянська компетентності Інтегровані змістовні лінії: Громадянська відповідальність: формування члена громади й суспільства, ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, в парі, розвивати в учнів готовність до співпраці, демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу, проявляти толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок, побудова товариських стосунків з іншими
e
|
||||||||||||||
34 |
|
Дні тижня
|
1 |
Вміти називати дні тижня |
How are you? I am fine? Thank you. |
[t] |
Sunday,Monday, Tuesday,Wednes-day, Thursday, Friday, Saturday |
|
Впр. 1 с.50
|
Впр. 2 с.50
|
|
Робота в зошиті з друкованою основою
|
|
|
|
35 |
|
Розклад уроків
|
2 |
Називати шкільні предмети, скласти розклад уроків англійською мовою |
On Monday they have got… |
[d] |
Math,Art, English, Reading,Sport,Music |
Have got… |
|
Впр. 6 с.51
|
Впр. 4 с.51 |
Впр.5 с. 51
|
|
|
|
36 |
|
Мої уроки
|
3 |
Вміти запитувати і відповідати про день та розклад уроків |
What day is it today? What lesson is on that day? I like… |
[і:],[ꭤ],[ʌ]
|
Do sums, count |
What day is it today? What lesson is on that day? I like…
|
Впр. 1,3 с. 52
|
Впр. 5 с. 52
|
Впр. 1 с. 52
|
Робота в зошиті з друкованою основою
|
|
|
|
37 |
|
Улюбле-ний урок
|
4 |
Розучити пісню “Miss Poppins” |
When is…? It is on… |
[h]
|
Повтор вивч ЛО (шкільні предме-ти) |
When is…? It is on…
|
Впр. 2 с. 53
|
Впр.1 с. 53
|
|
Робота в зошиті з друкованою основою
|
|
|
|
38 |
|
Улюбле-ний урок друга
|
5 |
Вміти розповідати про улюблені уроки своїх друзів |
His\Her favourite lesson is… |
[ʃ]
|
Повтор вивч ЛО (шкільні предме-ти, дні тижня) |
What lesson do you like? What is your favourite day? |
Впр.4 с. 55
|
Впр. 3 с. 54
|
Впр.1 с. 54
|
Робота в зошиті з друкованою основою
|
|
|
|
39 |
|
Що ми робимо на уроках? Контроль письма
|
6 |
Вміти розповідати про улюблений урок друга за опорою, вивчити нові слова |
I don`t like… He\She doesn`t like…. |
[ŋ]
|
Read text, learn poems, play music, speak, read, write
|
don`t\ doesn`t Do you like…?
|
Впр. 1 с. 56
|
Впр. 2,3 с. 56 Впр. 5 с. 57
|
Впр. 4 с. 57
|
Робота в зошиті з друкованою основою
|
|
|
|
40 |
|
Що я і мої друзі роблимо на уроках? |
7 |
Написати листа про те, що Біл робить на уроках у школі |
My favourite lesson is… Where is it from? |
[l] |
Повтор вивч ЛО (шкільні предме-ти, дні тижня) |
Where is it from? |
Впр. 1 с. 58
|
Впр. 2 с. 58
|
Впр. 3 с. 58
|
Впр. 4, 5 с. 59 |
|
|
|
41 |
|
Час за годинни-ком, розпоря-док дня Контроль аудіюван-ня |
8 |
Розказати класу про свій ранок |
When does she wake up? I wake up at…
|
[əu]
|
Wake up, wash, dress, have breakfast, clean teeth, half, quarter |
When does she wake up?
|
Впр. 1 с. 60
|
Впр. 4 с. 61
|
Впр. 2 с. 60 Впр. 3 с. 61
|
Робота в зошиті з друкованою основою
|
|
|
|
42 |
|
Розпоря-док дня
|
9
|
Вміти будувати запитання і давати відповіді про щоденні справи
|
What day is it today? What time is it?
|
[α:], [ju]
|
Do home-work, go to bed, help about the house , must
|
What do you do after school? What time is it?
|
Впр. 1 с. 62
|
Впр. 2 с. 62 Впр. 4 с. 63
|
Впр. 3 с. 62
|
Робота в зошиті з друкованою основою
|
|
|
|
43 |
|
Домашні справи Контроль говоріння
|
10 |
Будувати запитання і давати відповіді про домашні обов’язки |
What time do you…? |
[і:]
|
Could, may, can, must |
What time do you…?
|
Впр. 1 с. 64 Впр. 5 с. 65
|
Впр. 2 с. 64
|
Впр. 4 с. 65
|
Впр. 3 с. 64
|
|
|
|
44 |
|
У класі
|
11 |
Вміти задавати запитання і будувати відповіді про справи на уроках |
Could you give me…? Can I …? |
[θ]
|
Could, may, can, must |
Could you give me…? Can I …? |
Впр. 1 с. 66 |
Впр. 2 с. 66 |
|
Робота в зошиті з друкованою основою |
|
|
|
45 |
|
Розпоря-док дня друга
Контроль читання
|
12 |
Вміти сказати про справи друга протягом дня |
Could you give me…? May I have your…? Can you play…with me? |
[з:]
|
Could, may, can, must |
Could you give me…? May I have your…? Can you play…with me? |
Впр. 1 с. 67 Впр. 3 с. 67 |
|
Впр. 2 с. 67 |
Робота в зошиті з друкованою основою
|
|
|
|
46 |
|
Час цікавих історій
|
13 |
Вміти прочитати розповідь і зрозуміти її зміст |
|
[j]
|
Повтор вивч ЛО (професії та роз-порядок дня) |
|
Впр. 1 с. 69 |
|
Впр. 1 с. 69 |
Написати свій шкільний розклад |
|
|
|
47 |
|
Розклад дня Діагностична робота №3
|
|
Прочитати текст і зрозуміти його зміст, складати запитання з окремих слів |
|
[ȵ]
|
Повтор вивч ЛО (час та роз-порядок дня) |
|
Впр. 6 с. 71 |
Впр. 3 с. 70 |
Впр. 1 с. 70 Впр. 4 с. 71 |
Впр.5 с. 71 |
|
|
|
48 |
|
Повторен-ня і узагаль-нення.
|
|
Розповідати про свої плани на день |
May I …? Could you…?
|
[s] |
Повтор вивч ЛО (час та роз-порядок дня) |
May I …? Could you…? |
|
Впр. 7, 9, 10 с. 72 |
|
Впр. 8 с. 72 |
|
|
|