Календарно - тематичне планування уроків англійської мови у з класі ( За підручником О. Карпюк )

Про матеріал
Календарно - тематичне планування уроків англійської мови у з класі ( За підручником О. Карпюк ). Є очікувані результати, компетентності та змістові лінії
Перегляд файлу

3 Form (1 семестр/ 3 години)

“English” О.Карпюк

 

Мовний інвентар

Комунікативна компетентність

 

 

Дом. завд.

 

 

 

 

 

 

Примітка

 

Дата

Тема і підтема ситуативно-го спілкування

Урок в НМК

Очікуваний результат

Мовленнєві зразки

Фонети-

ка

 

Лексика

 

Граматика

Сприймання на слух

Усна взаємодія

Зорове сприймання

 

Писемне продукування

 

 

Starter

 

1

 

Пограємося!

 

1

Повторити команди, дії

Stand up right, Tough to…

 

Букви, звуки

Астини тіла, дії, команди

 

Bпp. 1 c. 6

 

Bnp. 4c.6

НО

 

 

 

2

 

Я читаю

 

 

 

 

 

2

Bміти будувати запитання  та відповіді з дієсловом can

Can you…? 

] [I:]

[ȵ]

 [ʃ]

 

Повтор вивч ЛО

Can you…? 

Bnp. 1c. 7

Bnp.2 с.7

Впр1 с.7

Скласти і записати речення з поданих слів

 

 

3

 

Я спілкуюся

3

Вміти будувати питання та відповіді згідно ситуації

Look at…,

I can…

Букви, звуки

Повтоp вивч ЛО ( твари-ни, їжа)

 These are… They are… Займенни-ки

 Впр. 1 с. 8

Впр.3с. 9

 

 

 

Впр. 4 с. 9

 

 

 

 

4

 

Дії. Я вмію це робити

 

 

4

Називати  свої справи протягом дня

 

[ju], [i], [],

 [w] [əu]   

 

 

 

 

ЛО (щоденні справи)

 

Bnp. 3 с.11

 

 

 

 

Bnp. 1 с. 10

Впр.2 с.11

 

Скласти і записати речення з поданих слів

 

 

 

Unit 1:  Me, My Family And  Friends

Ключові компетентності:

Соціальна та громадянська компетентності

Інтегровані змістовні лінії:

Громадянська відповідальність: розвиває в учнів готовність до співпраці, толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок, вибудовує товариські стосунки з іншими

 

 

5

 

Давай вчити англійську!

 

 

1

Вміти запитати і назвати своє  та другове ім’я, вік, номер телефону

What`s…?

This is…

He \ She is…

 Алфавіт

 

 

Повтор вивч ЛО

What`s your\ his\her name?

 

Ру -

H

Впр. 1,2,3 с. 12

 

 

Bnp. 4 с. 13

 

 

Bnp. 6 c.13

Впр.5 с. 13

 

 

Робота в зошиті з друкованою основою

 

 

 

6

 

Знайомство з друзями

 

 

 

2

Називати друзів та описувати їх зовнішній вигляд

 

 

 

 

 

 

 

[b], [d], [æ] [ks]

 

 

 

Повтор вивч ЛО (одяг)

He – his,

She – her

 

 

 

Bnp. c. 14

 

 

 

 

Bnp. 4 c.15

 

 

 

 

Bnp. 3 c.15

 

 

 

 

Робота в зошиті з друкованою основою

 

 

 

 

7

 

Опис друга

 

 

 

 

3

Розповідати про друга, його сім1ю та інтереси

He lives in…This is…His hobby is…

[ju], [u]

 

 

 

Favourite, Always sleepy, hobby, special, magic, new classmate

He – his,

She – her

 

 

Bnp.1 c. 16

 

 

 

Впр..2, 3 c.16

 

 

 

НО

 

 

 

Робота в зошиті з друкованою основою

 

 

 

8

 

Моя сім’я

 

 

4

Розповідати про справи членів своєї сім’ї

It`s…These is…These are …

[i:], [i]

 

 

 

Повтор вивч ЛО (сім’я)

 

Bnp.1 c. 16

 

 

 

Впр.2 с.18

Впр. 3 с. 18

Робота в зошиті з друкованою основою

 

 

 

9

 

Мої друзі

 

 

 

5

Описувати друзів за допомогою нових ЛО

Нe is… She isn`t…

:], []

 

 

 

Lazy, strict, clever, hard - working

 

Нові ЛО

 

 

Bnp.1 c. 16

 

 

Впр. 2 с. 19

Робота в зошиті з друкованою основою

 

 

 

10

 

Мій найкращий друг

 

6

Будувати зв’язну розповідь друга

He\She is…

He\ She likes…

 

[ʤ]

 

 

 

He\She likes (plays, swims)…

 

Bnp.1 c. 20

Bnp.2 c. 20

 

 

 

Впр.3 c.21

Робота в зошиті з друкованою основою

 

 

 

11

 

 

 

 

 

Захоплення

 

 

 

7

Розповідати і запитувати  про захоплення  свої, друзів, членів родини

 

 

 

He\She is…

They are…

[t] [d]

 

 

 

Повтор вивч ЛО (сім’я,  хоббі)

Are you good at…?

 

 

Нові ЛО

 

 

 

Впр 1 b) с. 22

 

 

Впр.1 а) с.22

 

 

Впр.3 с. 22

 

 

 

 

12

 

Домашні улюбленці

 

 

8

Називати місцезнаходження домашнього улюбленця

Where is…?

[v] [w]

 

 

 

Прийменники

 

Нові ЛО

 

 

Впр 2 с. 23

 

 

Впр 1 с.23

 

 

Робота в зошиті з друкованою основою

 

 

 

13

 

Цікаві історії

 

 

9

Вміти читати короткі історії та розуміти їх зміст

 

[ks]

 

 

 

 

Впр 1. с 24

 

 

 

Впр. 2 с. 25

 

 

Робота в зошиті з друкованою основою

 

 

 

14

 

Улюблена іграшка

 

 

 

10

Читати розповіді про іграшки та розуміти їх зміст

What`s your favourite toy?

[ŋ], [n]

 

 

Повтор вивч ЛО (іграшки)

Присвій-ний відмінокMary`s, Leo`s, Mariika`s

 

 

 

 

Впр. 1 с. 26

 

 

 

Впр. 4 с. 27

 

 

Впр. 1 с. 26

Впр. 3 с. 27

 

Впр.5 с. 27

 

 

 

 

15

 

Іграшки моїх друзів

 

 

11

Вивчити віршик про іграшки

 

[z], [ð]

 

 

Повтор вивч ЛО (іграшки)

His\her

Впр. 1 с. 28

 

 

 

Впр. 2 с.28

 

 

Робота в зошиті з друкованою основою

 

 

 

16

 

 

Повторен-ня і узагаль-нення.  

12

 

Вміти читати текст і розуміти зміст прочитаного

His \Her favourite

 Who is it?

 

[æ], [еı]

[ə]

Повтор вивч ЛО (іграшки)

 

Bnp. 1 c. 29

НО

 

Впр.4 с. 30

Bnp. 2 c. 29

Впр.3 с. 30

 

 

 

 

 

 

17

 

Діагностична робота №1

13

Перевірити рівень знань та компетентностей з теми 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

18

 

Мій проект

 

 

14

 Намалювати кімнату. Вміти називати розташування об’єкта у кімнаті

 

 

 

 

 

 

 

Робота над проектом

 

 

 

 

 

 

Unit 2:  Sweet Home

Ключові компетентності:

Соціальна та громадянська компетентності

Інтегровані змістовні лінії:

Громадянська відповідальність: формування члена громади й суспільства, ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, в парі, розвивати в учнів готовність до співпраці, демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу, проявляти толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок, побудова товариських стосунків з іншими

 

19

 

Це моя сім’я

1

Розповідати про сімю

Meet my…This is my Who is it?

 

 

 

[t], [d], [г],[ɒ], [е]

 

 

 

 Mummy, daddy, me, granny, grandpa

This is...

Bnp. 1 c.32

Впр. 2 с. 32

Bnp3 c. 32

Робота в зошиті з друкованою основою

 

 

 

20

 

Родинне дерево

 

 

2

Представляти членів своєї родини

 Is this your…? Yes, she is

Who is this?

Буквосполу- чення   ar

 

 

 

Повтор вивч ЛО

(сім’я)

 

Who is this?

This is Tim`s…

 

 

Впр. 1с.  33

 

 

Впр. 3 с. 33

 

 

Впр. 2 c.33

 

 

Робота в зошиті з друкованою основою

 

 

 

21

 

Наша родина

 

 

3

Розпитувати про членів родини

Who is this?

Where is…?

[ đ]

 

 

Повтор вивч ЛО

(сім’я)

 

 

 

Who is this?

Where is…?

 

 

Впр. 1c. 34

 

 

Впр. 1c. 34

Впр. 3 c.35

 

Впр. 3 c.35

 

 

Робота в зошиті з друкованою основою

 

 

 

22

 

Кімнати

 

 

 

4

Називати кімнати у своєму будинку

This is…

[j], [ð], [tʃ]

 

 

 Kitchen, bathroom, bedroom, living room, screen

 

 

Впр. 1 с.36

 

 

 

 

 

 

Впр. 2 с.36

 

 

 

 

Робота в зошиті з друкованою основою

 

 

 

23

 

Кімнати

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 5

 

 

 

 

 

Називати кімнатиу будинку

 

 

 

 

 

 Where is…?Тhis is…It is on the left\right…

 [l], [i:], [h],

 

 

 

 

 

[р]

Повтор вивч ЛО

(кімнати)

 

 

 

Where is…?

 

 

 Впр. 1 с.37

 

 

 

 

 

 

 Впр. 1 с.37

 

 

 

 

 

 

 Впр. 1 с.37

 

 

 

 

 

 

Робота в зошиті з друкованою основою

 

 

 

24

 

У кімнаті

 

 

 6

 

 

 Називати місцерозташування

 

 

 

 

Where is…?

Look  under…

[m], [ð]   [е]

 

 

In, on, under

Where is…?

 

 

Впр. 1 с. 37

Впр. 1 с. 37

Впр. 2 c. 38

 

 

Робота в зошиті з друкованою основою

 

 

 

25

 

Будинок у селі

 

 

 

 

 

7

 Описувати будинок за планом

Where is…?

Look  at…

 

 

 [θ]

 On the left, on the right

 

Впр. 1с. 39

 

 

 

 

 

Впр. 2 с. 39

 

 

 

 

 

 

Робота в зошиті з друкованою основою

 

 

 

 

 

 

26

 

У кімнаті

 

 

8

Називати розташування речей у кімнаті

Where is…?

It`s in…

[k]

Next to, in front of, near, above

Where is…?

It`s in…

Впр. 1с. 40

 

 

 

Впр. 2 с. 40

 

Робота в зошиті з друкованою основою

 

 

 

 

 

 

27

 

Вітальня

 

 

9

Вміти читати і розуміти зміст тексту

Where is…?

What can you…?

[əu]

Прийменники

Where is…?

What can you…?

 

Впр. 2, 3с. 41

 

 

Впр. 1с. 41

Впр. 1с. 41

 

 

 

 

28

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Професії

 

 

 

 

10

Називати професії

What is  his\her job?

He\She is

[r] [ə]

Job, secretary, business, teacher,  farmer, doctor, singer, dancer, seller

What is his job?

Who is this?

Впр. 1, 2  с. 42

 

 

 

Впр. 4 с. 43

 

 

 

 

Впр. 5 с. 43

Робота в зошиті з друкованою основою

 

 

 

 

 

29

 

Професії

 

 

11

Вміти називати обов’язки людей різних професій

A seller works in… What is  his\her job?…

 

[ʤ]

In an office, on a farm, in a café, in a hospital

Where does he\ she work?

Впр. 1  с. 44

 

 

Впр.3 с. 44

 

 

Впр. 1  с. 44

 

Робота в зошиті з друкованою основою

 

 

 

 

 

30

 

Цікаві історії

 

 

 

12

Прочитати казку та зрозуміти її зміст

 

[ᴂ]

 

 

Впр. 1  с. 45

 

 

 

 

Впр.4 с. 46

Впр.3 с. 46

 

 

 

 

 

31

 

 

 

Повторен-ня і узагаль-нення 

 

 

 

 

 

 

 

13

Вміти читати текст і розуміти зміст прочитаного

 

Where can your doll…?

]

Повтор вивч ЛО (кімнати)

 

Впр.1,2  с.47

 

 

 

 

Впр.3 с. 47

Впр. 5 с. 48

 

 

Впр. 6 с. 48

Впр 4 с. 48

 

 

 

 

 

 

32

 

Діагнос-тична робота  № 2

14

Перевірити рівень знань та компетентностей з теми 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

33

 

Мій проект

 

 

15

Намалювати своє родинне дерево. Розповісти про свою сім’ю

 

 

 

 

 

 

 

Робота над проектом

 

 

 

 

 

Unit 3:  School Tim

 

Ключові компетентності:

Соціальна та громадянська компетентності

Інтегровані змістовні лінії:

Громадянська відповідальність: формування члена громади й суспільства, ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, в парі, розвивати в учнів готовність до співпраці, демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу, проявляти толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок, побудова товариських стосунків з іншими

 

e

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

34

 

Дні тижня

 

 

 

 

 

 

 

1

Вміти називати дні тижня

How are you?

I am fine? Thank you.

[t]

Sunday,Monday, Tuesday,Wednes-day, Thursday, Friday, Saturday

 

Впр. 1 с.50

 

 

 

 

Впр. 2 с.50

 

 

 

 

 

Робота в зошиті з друкованою основою

 

 

 

 

35

 

Розклад уроків

 

 

 

 

 

 

2

Називати шкільні предмети, скласти розклад уроків англійською мовою

On Monday they have got…

[d]

Math,Art, English, Reading,Sport,Music

Have got…

 

Впр. 6 с.51

 

 

 

Впр. 4 с.51

Впр.5 с. 51

 

 

 

 

 

36

 

Мої уроки

 

 

 

 

3

Вміти запитувати і відповідати про день та розклад уроків

What day is it today?

What lesson is on that day?

I like…

[і:],[ꭤ],[ʌ]

 

 

 

 

 

Do sums, count

What day is it today?

What lesson is on that day?

I like…

 

Впр. 1,3 с. 52

 

 

 

 

Впр. 5 с. 52

 

 

 

 

Впр. 1 с. 52

 

 

 

 

Робота в зошиті з друкованою основою

 

 

 

 

 

37

 

Улюбле-ний урок

 

 

4

Розучити пісню “Miss Poppins”

When is…?

It is on…

 [h]

 

 

 

 

Повтор вивч ЛО (шкільні предме-ти)

When is…?

It is on…

 

 

Впр. 2 с. 53

 

 

 

Впр.1 с. 53

 

 

 

 

 

Робота в зошиті з друкованою основою

 

 

 

 

38

 

Улюбле-ний урок друга

 

 

5

 Вміти розповідати про улюблені уроки своїх друзів

 His\Her favourite lesson is…

[ʃ]

 

 

 

Повтор вивч ЛО (шкільні предме-ти, дні тижня)

What lesson do you like? What is your favourite day?

Впр.4 с. 55

 

 

 

Впр. 3 с. 54

 

 

Впр.1 с. 54

 

 

Робота в зошиті з друкованою основою

 

 

 

 

 

39

 

Що ми робимо на уроках?

Контроль письма

 

 

6

Вміти розповідати про улюблений урок друга за опорою, вивчити нові слова

I don`t like…

He\She doesn`t like….

[ŋ]

 

 

 

Read text, learn poems, play music, speak, read, write

 

 

 

 

 

 

don`t\

doesn`t

Do you like…?

 

Впр. 1 с. 56

 

 

 

 

Впр. 2,3 с. 56

Впр. 5 с. 57

 

 

Впр. 4 с. 57

 

 

 

Робота в зошиті з друкованою основою

 

 

 

 

 

40

 

Що я і мої друзі роблимо  на уроках?

7

 Написати листа про те, що Біл робить на уроках у школі

 My favourite lesson is…

Where is it from?

 [l]

Повтор вивч ЛО (шкільні предме-ти, дні тижня)

 Where is it from?

Впр. 1 с. 58

 

 

Впр. 2 с. 58

 

 

Впр. 3 с. 58

 

 

Впр. 4, 5  с. 59

 

 

 

41

 

Час за годинни-ком, розпоря-док дня

Контроль аудіюван-ня

8

Розказати класу про свій ранок

When does she wake up?

I wake up at…

 

 

 u]

 

 

 

 

Wake up, wash, dress, have breakfast, clean teeth, half, quarter

When does she wake up?

 

 

 

Впр. 1 с. 60

 

 

 

 

Впр. 4 с. 61

 

 

 

 

Впр. 2 с. 60

Впр. 3 с. 61

 

 

 

Робота в зошиті з друкованою основою

 

 

 

 

 

 

42

 

 Розпоря-док дня

 

 

 

 

 

 9

 

 

 

 Вміти будувати запитання і давати відповіді про щоденні справи

 

 

 

 

 What day is it today? What time is it?

 

 

 

 

 

[α:],

[ju]

 

 

 

 

 

 

 

 Do home-work,  go to bed, help about the house , must

 

 

What do you do after school? What time is it?

 

 

 

 

 

 

 

 Впр. 1 с. 62

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Впр. 2 с. 62

Впр. 4 с. 63

 

 

 

 

 

 

 

 Впр. 3 с. 62

 

 

 

 

 

 

 

 Робота в зошиті з друкованою основою

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

43

 

Домашні справи

Контроль говоріння

 

 

 

10

Будувати запитання і давати відповіді про домашні обов’язки

What time do you…?

[і:]

 

 

 

 

Could, may, can, must

What time do you…?

 

 

 

 

Впр. 1 с. 64

Впр. 5 с. 65

 

 

 

 

 

Впр. 2 с. 64

 

 

 

 

Впр. 4 с. 65

 

 

 

 

Впр. 3 с. 64

 

 

 

 

 

 

 

44

 

У класі

 

 

 

11

Вміти задавати запитання і будувати відповіді про справи на уроках

Could you give me…?

Can  I …?

 [θ]

 

 

 

 

Could, may, can, must

 Could you give me…?

Can  I …?

Впр. 1 с. 66

Впр. 2 с. 66

 

Робота в зошиті з друкованою основою

 

 

 

45

 

Розпоря-док дня друга

 

Контроль читання

 

 

12

Вміти сказати про справи друга протягом дня

Could you give me…? May I have your…? Can you play…with me?

[з:]

 

 

 

 

Could, may, can, must

Could you give me…? May I have your…? Can you play…with me?

Впр. 1 с. 67 Впр. 3 с. 67

 

Впр. 2 с. 67

 Робота в зошиті з друкованою основою

 

 

 

 

46

 

Час цікавих історій

 

 

13

Вміти прочитати розповідь і зрозуміти її зміст

 

[j]

 

 

 

Повтор вивч ЛО (професії та  роз-порядок дня)

 

Впр. 1 с. 69

 

Впр. 1 с. 69

Написати свій шкільний розклад

 

 

 

47

 

Розклад дня  

Діагностична робота №3

 

 

 

 Прочитати текст і зрозуміти його зміст, складати запитання з окремих слів

 

[ȵ]

 

 

 

 

 Повтор вивч ЛО (час та  роз-порядок дня)

 

Впр. 6 с. 71

Впр. 3 с. 70

Впр. 1 с. 70

Впр. 4 с. 71

Впр.5 с. 71

 

 

 

48

 

Повторен-ня і узагаль-нення. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Розповідати про свої плани на день

 May  I …?

Could you…?

 

 [s]

 Повтор вивч ЛО (час та  роз-порядок дня)

 May  I …?

Could you…?

 

Впр. 7, 9, 10 с. 72

 

Впр. 8 с. 72

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.9
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 11
Оцінки та відгуки
  1. Явдошняк Олександр
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Пришляк Ярина Ярославівна
    Дійсно, даний документ відсутній! Дивно....
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Фесенко Карина Михайлівна
    дуже правильний та розумний план, але неможливо скачати, що робити?
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Радзівон Наталія Андріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Лапко Оксана Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Савенкова Земфіра Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Лісова Олена Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  8. Ільчук Тетяна Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  9. Зайцева Екатерина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  10. Chekan Mariana
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  11. Дульська Марина Павлівна
    Дуже-дуже дякую.!!!!!!!!!!!!!!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 8 відгуків
docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 3 клас, Планування
НУШ
До підручника
Англійська мова для загальноосвітніх навчальних закладів 3 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
1 вересня 2020
Переглядів
28237
Оцінка розробки
5.0 (11 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку