29 травня о 18:00Вебінар: Філософія для дітей: закордонні та українські практики

Майстер-клас "Квіти для мами"

Про матеріал

: Розвиток пізнавальних та творчих здібностей молодших школярів через впровадження інноваційних технологій. Ознайомлення з інтерактивними вправами, які використовую на своїх уроках, що дають змогу учням комфортно і легко здобувати знання, розвивати образне мислення, пам'ять, увагу, уяву.

Перегляд файлу

                                         Майстер-клас

Тема: Розвиток пізнавальних та творчих здібностей молодших школярів через впровадження інноваційних технологій. 

 

Мета: поділитися з колегами своїм надбанням із теми; ознайомити з інтерактивними вправами, які використовую на своїх уроках, що дають змогу учням комфортно і легко здобувати знання, розвивати образне мислення, пам’ять, увагу, уяву.

1. Привітання. Вступне слово.

- Добрий день! Я, вчитель початкових класів Біловодської гімназії Безкобильна Олена Сергіївна поділюся з вами своїм надбанням з теми Розвиток пізнавальних та творчих здібностей молодших школярів через впровадження інноваційних технологій. 

   Одним із основних завдань, яке ставить перед педагогами сучасна школа – формування ключової компетентності уміння вчитися. Діти повинні навчитися здобувати, переробляти, запам’ятовувати інформацію, обсяг якої щорічно зростає. Як наслідок, програми предметів та їх обсяг теж швидко зростають. Це, в свою чергу, супроводжується труднощами у засвоєнні програмного матеріалу і головне – в учнів зникає бажання вчитися.  

   Для того, щоб активізувати бажання дітей вчитися треба привнести елемент цікавості як у зміст так і в форму роботи.

   В моєму майстер – класі, який я з вами проведу, елементом цікавості буде гра та арт-терапія. Крім цього, я використаю такі форми і методи роботи як робота в парах, групах, колективна робота, вправа «Мікрофон».

   Саме від вчителя початкових класів значною мірою залежить, чи полюблять діти іноземну мову. Тому під час вивчення англійської мови в початкових класах учитель повинен слідкувати, щоб процес не перетворився на механічне заучування букв, слів, фраз, а підібрати такі види роботи, які б пробудили у дітей вогник допитливості та цікавості.

2.Очікуванні результати.

   Цей майстер-клас навчить вас:

  1. Організовувати роботу парах, групах, колективну роботу;
  2. Створювати ігрову ситуацію з теми;
  3. Організовувати співпрацю, співтворчість між групами;

3. Створення емоційного настрою.

  - Діти, хотіли би ви, щоб сьогоднішнє заняття було цікавим? Для цього потрібно подарувати усмішку і  тепло своїх долоньок один одному.

(Повертаються обличчям один до одного. Долоньками торкаються один до одного і промовляють:)

  Тепло своїх долоньок

  Я друзям віддаю.

  Вправу нову, цікаву,

  Я з радістю почну.

 

4. Хід тренінгу.

1).

- Діти, підніміть руки ті, хто хочуть намалювати квіти для своєї мами. Щоб це зробити ми повинні  відправитися в цікаву подорож до країни, де живуть англійські кольори і виконати дуже важливе завдання: повторити назви кольорів на англійській мові. Вперед до пригод!

 2). 

- Щоби квіти намалювати, 

   Треба кожен колір знати.

Пропоную згадати кольори за допомогою вірша, який прочитаємо  хором.

(на слайді вірш, який читають усі хором)

3). Вправа «Мікрофон»

  (Смужки і мікрофон, питаю у кожного)

- Now look and say: What colour is it?

4).Гра «Touch»

- I have some pencils. Let’s play a game “Touch”.

- Touch red pencil, please.

5). Робота в парах.

- Наступне завдання ми зможемо виконати лише об’єднавшись в пари. Потрібно розповісти про те який колір вам подобається. Наприклад,

-  My favourite colour is red. And what about you?

- I like green.

6). Робота в групах.

Кожна група на парті має завдання: розфарбувати слова відповідним кольором. Починаємо.

7). Створення колективної композиції «Квіти для мами».

Завдання виконали на відмінно, тому починаємо малювати квіти. Але робитимемо ми це незвичайним способом. Вам потрібно розмалювати свою долоньку тим кольором фарби, який вам найбільше подобається. Потім зробити відбиток своєї долоньки на плакаті сказавши: My flower is red.

Почали працювати. 

  • А тепер пропоную подивитися на результат нашої роботи. Назви кольорів на англійській мові повторили і квіти мамі намалювали. Молодці!

Подякуємо один одному оплесками.

 

Рефлексія.

Дякую всім учасникам за  співпрацю і співтворчість. Сподіваюсь, що наша зустріч стала для вас корисною, викликала позитивні емоції, надихнула на вас нові ідеї, думки, фантазії. Якщо це так, прикрасьте метеликом нашу вазу. Бажаю всім творчої наснаги, натхнення, віри в свої сили і можливості.

 

docx
Додано
13 січня 2018
Переглядів
607
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку