Подорож по країні англійської мови. Пікнік разом з героями диснеївських мультфільмів.

Про матеріал
  • Ознайомлюю дітей із мовленнєвими зразками: Hello! Hi! Bye – bye; I like…; I am…; розвиваю увагу, пам'ять; формую правильну вимову англійських звуків; ознайомлюю дітей з LO: apple; banana; sweet; orange; sandwich; picnic rug; виховую пізнавальні інтереси учнів.
Перегляд файлу

Тема: Подорож по країні англійської мови. Пікнік разом з героями диснеївських мультфільмів.

 Цель: ознайомити дітей із мовленнєвими зразками: Hello! Hi! Byebye;  

I like…; I am…; розвивати увагу, пам'ять; формувати правильну вимову англійських звуків; ознайомити дітей з LO: apple; banana; sweet; orange; sandwich; picnic rug виховувати пізнавальні інтереси учнів.

Матеріали: роздатковий матеріал, кольорові олівці, клей малюнки казкових героїв  і англомовних країн, предметні малюнки.

1. Органайзер (дзвенить дзвінок)

 Добрий день, діти!

Продзвенів і стих дзвінок. Починається урок.

Всі за парти тихо всілись

І на мене подивились.

2. Мотивація

До уроку всі готові?

Вирушаємо в дорогу.

Візьмемо ми цей девіз:  «Будь уважним, не лінись!»

(повторюють девіз декілька разів повільно, швидше, ще швидше). 

   А зараз подивіться на тих, хто праворуч, посміхніться їм. А тепер на тих, хто ліворуч, і теж посміхніться. Посміхніться всім. Зручно вам за партами сидіти? Ну от і добре!  

   Діти, за короткий час ви багато чого нового навчилися робити з Аллою Олегівною. Також спортом займалися з Любов Василівною, працювали за компютерами.

   А сьогодні ви разом зі мною відправитися в подорож по чарівній країні англійської мови. Мене звати Олена Сергіївна. 

    Дітки, для того, щоб наша робота була плідною пропоную познайомитися ближче і подружитися. А допоможе нам в цьому цікава казка та гра. Отже, слухайте казочку.

3. Слухання казки «Країна Теплого Пуху»

  Давним-давно існувала така собі Країна Теплого Пуху. Кожен мешканець цієї країни мав м’яку сумочку, в якій завжди знаходився теплий пух. Пуху було дуже багато, його вистачало на всіх. Мешканці країни дарували його один одному, потрібно було тільки сказати: «Дайте мені, будь ласка, трішечки пуху!» Населяли цю країну добрі, щирі, дружні, веселі люди. Вони допомагали один одному, весело проводили вільний час, часто запрошували один одного в гості і здавалося, що так буде завжди…

  Але поблизу в холодному, крижаному будинку мешкала дуже зла відьма, яка заздрила дружбі, доброзичливості цих людей. Тому і вирішила знищити Країну Теплого Пуху. Перетворившись на принцесу, вона одного чудового дня з’явилася в цій країні. Вона проходжувалася містом, вдивлялася в обличчя людей; і от одна жінка, спіймавши її пильний погляд, вирішила подарувати їй пух із сумочки. Відьма не могла взяти цей пух, бо взявши його, вона одразу б стала доброю. Тому вона вирішила обдурити жінку. «Навіщо ви даруєте мені пух? Я чула, що він скоро закінчиться і зовсім зникне», сказала вона жінці. Жінка повірила їй, швидко заховала пух у сумочку і пішла геть. Це вона сказала багатьом мешканцям і вони їй повірили. Відтоді люди припинили дарувати один одному теплий пух, життя в країні стало зовсім іншим: ніхто нікого не запрошував в гості, люди перестали допомагати один одному – вони стали холодними, злими, заздрісними і неввічливими. Якось до цієї країни приїхала одна добра сім’я, у якої зберігся теплий пух. Побачивши, що відбувається в країні, члени родини почали роздавати теплий пух всім мешканцям, його вистачило на всіх. Відтоді у країні панує щастя, доброта та благополуччя.

  • Як ви розумієте, що таке теплий пух?
  • На що він схожий?
  • Чи існує теплий пух в нашому житті?

    Отже, від сьогодні ми починаємо жити з вами однією дружною родиною. Я сподіваюся, що ми будемо чуйними, добрими один до одного. І як доказ пограємо в гру  «Добринка по колу».

(Кожному ряду роздати добринку «теплий пух», під музику діти передають пух один одному. Перемагає той ряд, який швидше виконає завдання).

  Ми з вами познайомилися, подружилися і можемо сміливо відправлятися в подорож по країні англійської мови. Скористаємося таким видом транспорту як потяг (прикріпляю на дошку потяг). Займаємо свої місця у вагонах. Увага! Поїхали! (при цьому діти вимовляють такі звуки: ту – ту!) 

   Щоб нам не було нудно їхати пропоную пограти в гру «Вгадай героїв мультфільмів»  

(учитель показує слайди з персонажами мультфільмів, а діти вгадують)

(Чип і Дейл, Міккі Маус, Том і Джері, Русалочка та інш.)

-Молодці! Мультфільми ви дивитися. 

Діти, а чи знаєте ви в якій країні ми живемо?

- В Україні.

- А на якій мові розмовляємо?

- На українській.

- Правильно. В світі є дуже багато країн, де люди розмовляють на інших мовах. А на якій мові розмовляють наші мульт герої? На каком языке разговаривает Белоснежка, Том и Джерри, Чип и Дейл, Микки Маус, Русалочка?

- На англійській.

- А як називається країна в якій люди розмовляють на англійській мові?

 - Англія  (показати слайд).

 -Англійською розмовляють також в Великобританії (слайд), Ірландії (слайд)…  

 

  Увага, хлопчики і дівчатка! Робимо зупинку, бо на нашому шляху зустрілися англійські пінгвіни. Вони пропонують нам трішки розім’ятися і потанцювати з ними їхній улюблений танок «Пінгвін Данс». 

 

( діти танцюють  танок пінгвінів)

  Поїхали далі! Ту – ту! Далі з нами буде подорожувати містер Тан. А хто це такий – Mr. Tongue? (слайд). 

  • Це наш язик. 

 

Фонетична зарядка.

   Він живе у наших ротиках. Англійці називають його – Mr Tongue. Ось він. А тепер ви покажіть вашого Містера Тана. Він нам буде допомагати правильно вимовляти звуки і слова на англійській мові. 

  А зараз послухайте казку про англійський язичок. У вас в ротиках живе язичок. Ваш ротик – це його будиночок (слайд). В будиночку є і підлога, і стеля, і навіть двері (слайд). Давайте відкриємо і закриємо двері (відкриваємо і закриваємо наші роти, слайд). А чим займається язичок? Він у себе в будиночку сидить то на підлозі (показуємо), то прихилиться до однієї стіночки, то другої стіночки (показуємо), то заплигне на стелю. У нього є улюблене місце в будиночку  - це бугорки за верхніми зубами.

Давайте зробимо так, щоб наші язички теж туди заплигнули. Язичок полюбляє там співати пісні: а –а –а (зверніть увагу, що співає він не на зубах, а на бугорках). 

Наш язичок також полюбляє читати казки. Але йому доводиться запалювати свічку, тому що в будиночку у нього дуже темно. А коли настає час лягати спати, він гасить свічку, ось так:[h-h-h]. Містер Тан любить. Коли в нього в будиночку чисто, тому він часто вибиває пил із килимка, сидячи на своїх бугорках. Ось так:[t-t-t] (слайд). Кожного ранку він провітрює свій будиночок, а двері від вітру хлопають. Ось так:[w-w-w] (слайд, дмухаємо на свічку).

Раптом пішов дощ і язичок сховався в своєму затишному будиночку, присів на своє улюблене місце – на бугорки і слухає, як капає дощ:[p-p-p] (слайд, м’ячики зіткнулися).

Молодці! Very well!

Ознайомлення з мовними зразками.

(звук) А що це таке? Це Мікі Маус  хоче допомогти нам подорожувати по своїй країні. Давайте візьмемо його з собою. Мікі Маус дуже хоче з вами познайомитися, але він не вміє говорити на українській мові. Що ж ми будемо робити? Я знаю, що потрібно робити. Давайте, ми навчимося вітатися на англійській мові. 

  Коли ми хочемо сказати «Привіт», ми говоримо «Hello!». Повторюйте за мною: Hello! Hello! Як ми з вами привіталися на англійській мові?

- Hello! 

- Що означає Hello!

 - Привіт .

-Привіт, Мікі Маус! Hello, Micky Mouse. 

  Увага! Ми приїхали на казкову англійську галявину. На цій галявині зібралися на пікнік усі герої диснеївських мультфільмів. Ходімо і ми на пікнік. Але спочатку

привітайтеся з усіма мульт героями (діти вітаються англійською мовою з мульт героями).

 - Ми вже вміємо вітатися, а тепер давайте навчимося знайомитися. Послухайте як я це роблю: I am Olena Sergiivna. (I am – I am…).

- Послухайте, що говорить Мікі Маус. Hello! I am Микки Маус.

- Що він сказав?

- Привіт! Я Мікі Маус! (вітається з дітьми Мінні, Вінні Пух).

- Тепер ваша черга розповісти, як вас звати. Але спочатку я вам відкрию таємницю: англійці коли вітаються і говорять, як їх звати, махають рукою. Ось так! (показую). Спробуємо? (діти по черзі вітаються).   

 

-Молодці! Але для того щоб стати справжніми англійцями, ми повинні виконати завдання, яке приніс для нас Міккі (завдання в конверті за Міккі). Подивимося, що в конверті?

Ой, Міккі дарує кожному із вас свою рукавичку. А на рукавичках написані ваші імена англійською мовою. Ваше завдання – почути своє імя і підняти руку (читаю і роздаю). А тепер приклеїмо рукавичку ось тут (портфоліо), де написано великими англійськими літерами Hello! I amРозфарбуйте ці слова будь - яким кольором. Тепер ви стали справжніми друзями Міккі та його знайомих.

 Фізхвилинка.

Ознайомлення з лексичними одиницями.

 - Я вам відкрию ще одну таємницю. Англійці дуже полюбляють пікнік. Вони ходять на пікнік кожні вихідні. А що ж вони беруть на пікнік? Міккі з друзями бере:

Яблуко – an apple

Банан   a banana

Апельсин –an orange

цукерки   a sweet

Бутерброд –   a sandwich

  Повторюємо за мной: (вчимо слова, називаємо, шукаємо, ласкаво, тихо, голосніше, тихо). Діти, а ви любите яблука? Аладін теж любить яблука. Ось як він про це говорить: I like an apple. А Рапунцель любить апельсини ( і т. д.)

Діти, ви помітили, що у наших друзів пустий стіл. Пригостіть їх. 

(діти прикріплюють продукти на стіл)

    Фізхвилинка 

Відпрацювання ЛО.

Гра «Whats missing

На дошці розкладені картки із зображенням вивчених продуктів. Діти називають слова. Запам’ятовують місцезнаходження карток. Закривають очі. Вчитель забирає одну карточку. Діти відкривають очі і називають відсутній продукт.  

«Listen and show»

Діти працюють з роздатковим матеріалом. У кожного набір картинок із зображенням нових слів. Діти слухають, що говорить учитель і піднімають потрібний малюнок.

 I like

Діти, розкажіть мені, який продукт, що лежить у вас на столі, вам подобається. Мені подобається…(говорю на англ мові). А тепер приклейте на першу тарілку спочатку те, що вам подобається, а на другу тарілку -  те, що не подобається (робота в портфоліо)

  Фізхвилинка

    Розфарбуй.

  А тепер приготували кольорові олівці. Ось на цих папірцях у вас намальовані продукти, які потрібно брати на пікнік, вони не розфарбовані. Розфарбуйте їх. Але за моїм командами (робота в портфоліо) 

Червоний -  apple, оранжевий – orange, синій – sweet, жовтий – banana, коричневий -  sandwich. 

Гра « Picnic basket ».

   Подивіться як нашим друзям з мультфільмів подобається на пікніку. Ходімо і ми до них. Але нам потрібно кошик зібрати. Що ми з собою візьмемо? Ми візьмемо яблуко an apple. Приклейте ваше яблуко в свій кошик. (так приклеюють всі продукти). А теперь один одному покажіть свої кошики. 

Ці кошики ви забираєте додому.

(звук)

Міккі Маусу та його друзям пора додому. Їм дуже сподобалося з вами подорожувати. Ви молодці! А тепер давайте скажемо їм до побачення! Коли ми прощаємося з друзями ми говоримо:ByeBye! Пока.  

(дзвенить дзвінок)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   Фонетические сказки
1. Есть у нас один помощник, маленький, но очень-очень нужный. Живет он в уютном и теплом домике. В этом домике есть пол, потолок, стены и даже крепкий заборчик. Окон в домике нет, но есть большие двери. Когда они открываются, то раздвигается заборчик,и сразу видно и весь домик, и того, кто в нем живет. Когда дети догадаются, что идет речь о язычке, предложите им немного поиграть и сделать артикуляционную разминку: несколько раз широко откройте и плотно закройте «двери в домик» (рот); попросите провести кончиком языка по «заборчику — верхнему и нижнему» (зубам)
и притронуться к «полу, потолку и стенам домика» (нижнему и верхнему небу, внутренним стенкам щёк).После игры-разминки продолжайте рассказывать сказку. Зовут этого симпатичного помощника Язычок. По-английски мы будем называть его Mr. Tongue. Tongue, потому что по-английски это означает язычок, а Mister — потому что все англичане люди очень вежливые и ко всем мужчинам обращаются Mister. Вот у нас и вышло — Mr. Tongue. С нашим Mr. Tongue все время происходят интересные истории. Одну из них я вам сейчас расскажу. Однажды Mr. Tongue решил вымыть зеркало. Он взял маленькую тряпочку и начал дуть на зеркало и протирать его. Mr. Tongue очень старался. Он полегоньку дул: [h-h-h] и вытирал тряпочкой. Попросите детей помочь Язычку и показать, как он дул и вытирал зеркало. Следите, чтобы звук [h] произносился на выдохе легко и протяжно: [h-h-h]. Напомните детям, что они уже слышали этот звук в слове Hello. Попросите их произнести слово Hello. Отработайте его произношение, предложив детям повторять за вами.

2. Однажды ночью разыгралось ненастье. Дул сильный северный ветер: [u-u-u]. Mr. Tongue проснулся от того, что сильно громыхали входные двери: [w-w-w]. Он плотно закрыл двери и пытался заснуть. Пошел сильный дождь, и его капли застучали по стеклу: [b-b-b], [р-р-р]. Mr. Tongue слушал, как стучат капли, и незаметно заснул. Утром Язычок решил навести у себя в домике порядок, взял веник и начал подметать. Вот так: [w-w-w]. Потом начал выбивать пыль из дивана: [t-t-t]. Испугавшись шума, из-под дивана вылез еж и сердито забурчал: [g-g-g]. Собака услышала ежика и грозно зарычала: [r-r-r].

3. Сегодня наш друг Mr. Tongue приглашает нас прогуляться с ним по лесу (учитель включает кассету с записью звуков леса). Итак, мы с вами в лесу. Под ногами у нас шуршит листва и ветки, иглы и шишки: [∫-∫-∫]. И вдруг на нас нападают комары и жужжат: [z-z-z]. А мы их отгоняем вот так: дети хлопают в ладоши. Комары испугались и улетели, и мы дальше идем по лесу: [∫-∫-∫]. Вдруг на нас нападают пчелы
и жужжат: [ð-ð-ð]. Мы стараемся не делать резких движений, и пчелы улетают, а мы с вами выходим на красивую опушку, на ней много разноцветных бабочек и мы говорим: [wau-w-wau]. 4. Однажды Mr. Tongue решил пойти в лес на прогулку. Погода была замечательная, светило яркое солнышко, и Mr. Tongue сказал: [ɔ-ɔ-ɔ]. Дул легкий ветерок, и деревья чуть заметно колыхались: [h-h-h]. Вдруг мимо пролетел шмель и прожужжал: [ð-ð-ð]. Mr. Tongue поздоровался с ним и пошел дальше. Но вдруг прямо перед собой он увидел змею, которая угрожающе прошипела: [∫-∫-∫]. Mr. Tongue испугался и шмыгнув кусты. Все стихло, лишь слышно было, как стучит дятел по дереву: [d-d-d]. Mr. Tongue облегченно вздохнул: [u-u-u].

1

 

docx
Додано
13 січня 2018
Переглядів
997
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку