Календарно - тематичне планування уроків індивідуального навчання для дитини з вадами зору, З клас
Інформатика
№ з/п
|
Дата |
Тема уроку |
Наскрізні змістові лінії |
Примітка |
Робота в інтернеті. Способи обробки інформації. Змістові лінії та очікувані результати: Інформація. Дії з інформацією. Пояснює значення інформації для життя людини, наводить приклади із власного досвіду; розрізняє види інформації за способом подання; пояснює поняття «комп’ютерна мережа»; створює папку та документи в ній. Комп’ютерні пристрої для здійснення дій із інформацією. Розповідає про історію виникнення пристроїв для роботи з інформацією; називає носії інформації; використовує пристрої для передавання інформації. Об’єкт. Властивості об’єкта. Порівнює властивості текстових і графічних об’єктів за спільними і відмінними ознаками; Створення інформаційних моделей. Змінення готових. Використання. Розрізняє сучасні пристрої для роботи з інформацією; використовує необхідні значки на Робочому столі для запуску і роботи в програмах; розробляє презентацію за логічною послідовністю; Алгоритми. Вміє діяти за інструкцією; розрізняє істинні та хибні висловлювання.
|
||||
1 |
|
Сучасні комп’ютери та їх застосування. Правила поведінки і безпеки життєдіяльності при роботі з комп’ютером. Носії повідомлень. Дані. Способи обробки даних. |
(ГВ) (ПФГ) (ЗБ) |
|
2 |
|
Поняття файлу та папки. Вкладенні папки. Перегляд вмісту папок. |
(ГВ) (ПФГ) (ЗБ) |
|
3 |
|
Основні об’єкти вікна (рядок заголовка, кнопки керування, робоча область). Операції над вікнами. Поняття меню. Контекстне меню. Різні способи запуску програм на виконання. |
(ГВ) (ПФГ) (ЗБ) |
|
4 |
|
Поняття про Інтернет. Знайомство з програмою- браузером. Поняття веб-сторінки, її адреси. |
(ГВ) (ЕБСР) (ПФГ) (ЗБ) |
|
5 |
|
Правила пошуку даних в Інтернеті. Збереження даних, знайдених в Інтернеті. Авторське право та Інтернет. Безпечна робота в Інтернеті. |
(ГВ) (ЕБСР) (ПФГ) (ЗБ) |
|
6 |
|
Презентація та слайди. Середовище редактора презентацій. Відкриття презентації та її запуск на перегляд. |
(ГВ) (ПФГ) (ЗБ) |
|
7 |
|
Текстові та графічні об’єкти слайдів. Переміщення об’єктів на слайді. Створення та редагування текстових об’єктів. |
(ГВ) (ПФГ) (ЗБ) |
|
8 |
|
Створення простих презентацій. |
(ГВ) (ЕБСР) |
|
Фізкультура
№ з/п |
Дата |
Тема уроку
|
Примітка |
Гімнастика
Змістові лінії та очікувані результати: Рухова діяльність. Має уявлення про історію виникнення Олімпійських ігор; називає олімпійське гасло та символ Олімпійських ігор; пояснює вплив позитивних та негативних чинників на стан здоров'я учнів; добирає спортивний інвентар відповідно виду спорту; розрізняє та виконує фізичні навантаження згідно команд. Ігрова діяльність. Бере участь у рухливих, спортивних іграх ; дотримується правил безпечної поведінки для себе та інших. |
|||
1 |
|
Історичні аспекти українського спорту і олимпійских ігор. Вплив фізичних навантажень на організм людини. Ігри з елементами естафети. |
|
2 |
|
Роль загартування для здоров'я людини, значення активного відпочинку на свіжому повітрі. Правила і методика загартування. |
|
3 |
|
Організаційні та загальнорозвиваючі вправи, вправи без предметів. Ігри з елементами естафети. |
|
4 |
|
Комплекс ЗРВ. Вправи на гімнастичних спорудах. |
|
5 |
|
Ходьба та її різновиди, ходьба з варіюванням довжини кроків, ходьба з палкою по залу, по щитах, по пересіченій місцевості; ходьба приставним кроком. |
|
6 |
|
Комплекс вправ ранкової гімнастики. Різновиди бігу та ходьби. |
|
7 |
|
Організаційні та загальнорозвиваючі вправи. Стрибки на скакалці та в довжину з місця. Ігри з елементами естафети. |
|
8 |
|
Комплекс ЗРВ. Гімнастичні вправи. Ігри з елементами естафети. |
|
Мистецтво: образотворче мистецтво
№ з/п |
Дата |
Тема уроку |
Наскрізні змістові лінії |
Примітка |
Змістові лінії та очікувані результати : Художньо-творча діяльність. Сприймання та інтерпретація мистецтва. Характеризує колір об’єктів довкілля відповідно до часу доби та пір року; вирізняє кольорову гаму твору (тепла, холодна), тональність (світлі й темні кольори), насиченість (яскравий, тьмяний) загальний колорит; елементи композиції твору (центр, головне і другорядне; побудову твору (симетричну та асиметричну, статичну, динамічну, ритмічну, метричну); розрізняє засоби виразності та характеризує твори живопису, графіки, скульптури; розпізнає та характеризує художні матеріали, якими виконана учнівська творча робота (кольорові олівці, фломастери, акварель, гуаш, пластилін тощо); визначає власні емоції від сприймання мистецьких творів; добирає слова для характеристики вражень із власного запасу; пояснює, що подобається або не подобається у творі. Комунікація через мистецтво. Характеризує власну творчість за поданими орієнтирами; обговорює з іншими враження від сприймання творів різних видів мистецтва та творчої діяльності.
|
||||
1 |
|
Бесіда «В гостях у художників». Матеріали, інструменти та обладнання художника-графіка. Практична робота на тему: «Осінь золотиста барвами горить». |
(ГВ) (ЕБСР) (ПФГ) (ЗБ) |
|
2 |
|
Матеріали, інструменти та обладнання художника-живописця. Кольорознавство. Практична робота на тему: «Сонячні квіти». |
(ГВ) (ЕБСР) (ПФГ) (ЗБ) |
|
3 |
|
Технічні прийоми роботи акварельними фарбами. Акварель «по-мокрому». Практична робота на тему: «Розбурхане море». |
(ГВ) (ЕБСР) (ПФГ) (ЗБ) |
|
4 |
|
Матеріали, інструменти й обладнання художника-архітектора. Види архітектури. Порівняння форм, розмірів, пропорцій споруд. Створення різних за формою та характером будівель. «Палац Снігової королеви ». |
(ГВ) (ЕБСР) (ПФГ) (ЗБ) |
|
5 |
|
Матеріали, інструменти та обладнання художника-скульптора. Передача основної форми будови тварин у простих позах. Практична робота на тему: «Африканські звірі». |
(ГВ) (ЕБСР) (ПФГ) (ЗБ) |
|
6 |
|
Основні види гончарного посуду, різноманітність форм. Узгодженість декору з формою. Практична робота на тему: «Найкращий виріб гончара» (глечик, декоративна тарілка). |
(ГВ) (ЕБСР) (ПФГ) (ЗБ) |
|
7 |
|
Актуалізація знань про елементарну трансформацію паперу. Формування художньо-конструктивних навичок роботи втехніці паперопластики. Практична робота на тему: Скринька скарбів. |
(ГВ) (ЕБСР) (ПФГ) (ЗБ) |
|
8 |
|
Матеріали, інструменти й обладнання народних майстрів. Основні види декоративно-прикладного мистецтва. Практична робота на тему: «Різдвяний янгол». |
(ГВ) (ЕБСР) (ПФГ) (ЗБ) |
|
9 |
|
Основні види декоративно-прикладного мистецтва. Практична робота на тему: «Новорічні прикраси».
|
(ГВ) (ЕБСР) (ПФГ) (ЗБ) |
|
Трудове навчання
№ з/п |
Дата |
Тема уроку
|
Наскрізні змістові лінії |
Примітка |
Тема: «Робота з папером та природними матеріалами»
Змістові лінії та очікувані результати : Інформаційно-комунікаційне середовище. Розрізняє предмети побуту в традиційному і сучасному інтер’єрі, матеріали, з яких вони зроблені; розробляє або добудовує орнамент з самостійно вибраних матеріалів; впорядковує орнаменти за кольоровою гамою та видами (геометричні, рослинні, зооморфні, антропоморфні); виготовляє виріб з тканих і нетканих матеріалів, зокрема вторинних; Середовище проєктування. Досліджує проблеми та потреби у створенні виробів; вибирає об’єкт проєктування і виготовлення із низки запропонованих або власних ідей; розрізняє і використовує формат композиції (горизонтальний, вертикальний), симетричні й асиметричні форми, рівновага, спектр кольорів, теплі і холодні кольори та відтінки; добирає матеріал для виготовлення спроєктованого виробу; розраховує орієнтовні витрати на виготовлення виробу. Середовище техніки і технологій. Працює з інструментами й пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів і норм санітарії; організовує робоче місце; виготовляє поетапно виріб за інструкцією з визначеною послідовністю самостійно або спільно з по-окремим розподілом частин роботи; раціонально використовує час та матеріали, зокрема і вторинні. Середовище соціалізації. Обговорює корисність, естетичність та якість індивідуально або спільно створених виробів; готує презентацію та рекламу, зокрема з використанням цифрових пристроїв; розрізняє професії за сферами життєдіяльності.
|
||||
1 |
|
Витинанка. Загальні відомості про техніку виготовлення витинанок. Практична робота: Виготовлення листівок, серветок способом витинанок. |
(ГВ) (ЕБСР) (ПФГ) (ЗБ) |
|
2 |
|
Мозаїка. Торцювання (контурне). Загальні відомості про виготовлення мозаїки технікою торцювання. Практична робота: Виготовлення контурної мозаїки технікою торцювання. |
(ГВ) (ЕБСР) (ПФГ) (ЗБ) |
|
3 |
|
Квілінг. Загальні відомості про техніку квілінг. Практична робота: Квіти з квілінгу. |
(ГВ) (ЕБСР) (ПФГ) (ЗБ) |
|
4 |
|
Квілінг. Виготовлення листівки у техніці квілінгу. |
(ГВ) (ЕБСР) (ПФГ) (ЗБ) |
|
5 |
|
Оригамі. Виготовлення об’ємних виробів технікою оригамі. Практична робота: виготовлення звірів у тхніці оригамі. |
(ГВ) (ЕБСР) (ПФГ) (ЗБ) |
|
6 |
|
Робота з пластиліном. Вироби об’ємної форми. Рельєф. Барельєф. Об’ємна фігура. Практична робота: «Морське дно». |
(ГВ) (ЕБСР) (ПФГ) (ЗБ) |
|
7 |
|
Комбінування природних і пластичних матеріалів. Послідовність дій під час виготовлення виробів з природних матеріалів і пластиліну. Практична робота: Виготовлення їжаків з шишок. |
(ГВ) (ЕБСР) (ПФГ) (ЗБ) |
|
8 |
|
Робота з текстильними волокнами та нитками. Властивості текстильних волокон та ниток. Практична робота: «Аплікація з ниток». |
(ГВ) (ЕБСР) (ПФГ) (ЗБ) |
|
9 |
|
Аплікація з тканини. Види та властивості тканин. Використання тканин. Практична робота: «Аплікація з тканини». |
(ГВ) (ЕБСР) (ПФГ) (ЗБ) |
|
Мистецтво: музичне мистецтво
№ з/п |
Дата |
Тема уроку
|
Наскрізні змістові лінії |
Примітка |
Пісенність, танцювальність і маршовість. Українські народні пісні. Змістові лінії та очікувані результати : Художньо-творча діяльність. Виконує дитячі пісні; добирає засоби музичної виразності (темп, динаміку), необхідні для створення настрою, характеру; мпровізує голосом (музичні, мовленнєві інтонації) та на музичних інструментах. Сприймання та інтерпретація мистецтва. Емоційно сприймає твори різних видів мистецтва і виявляє враження у вербальний або невербальний спосіб. Комунікація через мистецтво. Презентує результати власної творчості (співає улюблені пісні, виконує танцювальні рухи, демонструє власні роботи з образотворчого мистецтва тощо). |
||||
1 |
|
Пісенність, танцювальність і маршовість як особливі якості музики, пов’язані з піснею, танцем, маршем. Ф.Шуберт, «Військовий марш». Розучування пісні «Гей, там, на горі, Січ іде». |
(ГВ) (ЕБСР) (ПФГ) (ЗБ) |
|
2 |
|
Казка у музиці. М.Лисенко, дитячі опери «Коза-дереза»; «Пан Коцький». Виконання пісні «Гей, там, на горі, Січ іде». |
(ГВ) (ЕБСР) (ПФГ) (ЗБ) |
|
3 |
|
Танцювальність як особливість музики, пронизаної танцювальними ритмами, але не обов’язково призначеної для танців. Б.Сметана, «Полька», П.Чайковський, балети «Спляча красуня». Розучування пісні «Дощик», Н.Май. |
(ГВ) (ЕБСР) (ПФГ) (ЗБ) |
|
4 |
|
Елементи музичної мови: мелодія, тембр. «Щедрик», М.Леонтович. Виконання пісні «Дощик», Н.Май. |
(ГВ) (ЕБСР) (ПФГ) (ЗБ) |
|
5 |
|
Музика як мистецтво, що не існує без розвитку. Українська народна пісня, «Ой, весна-красна». Розучування пісні «Грицю, Грицю, до роботи». |
(ГВ) (ЕБСР) (ПФГ) (ЗБ) |
|
6 |
|
Способи розвитку музики: виконавські, динамічні, жанрові, ладовий, мелодичні, темпові, темброві. Е.Гріг, «Навесні»; «Пісня Сольвейг». Виконання пісні «Грицю, Грицю, до роботи». |
(ГВ) (ЕБСР) (ПФГ) (ЗБ) |
|
7 |
|
Сюжетний розвиток. Р.Щедрін, балет «Горбоконик». Розучування пісні «Подарунок мамі». |
(ГВ) (ЕБСР) (ПФГ) (ЗБ) |
|
8 |
|
Інтонаційно-мелодичний розвиток. Ф.Шопен, Прелюдія №7; Прелюдія №20. Виконання пісні «Подарунок мамі». |
(ГВ) (ЕБСР) (ПФГ) (ЗБ) |
|