Календарно - тематичне планування уроків індивідуального навчання для дитини з вадами зору

Про матеріал

Календарно - тематичне планування уроків індивідуального навчання для дитини з вадами зору, З клас

Перегляд файлу

Інформатика

№ з/п

 

Дата

Тема уроку

Наскрізні змістові лінії

Примітка

Робота в інтернеті. Способи обробки інформації.

Змістові лінії та очікувані результати:

Інформація. Дії з інформацією. Пояснює значення інформації для життя людини, наводить приклади із власного досвіду; розрізняє види інформації за способом подання; пояснює поняття «комп’ютерна мережа»; створює папку та документи в ній.

Комп’ютерні пристрої для здійснення дій із інформацією. Розповідає про історію виникнення пристроїв для роботи з інформацією; називає носії інформації; використовує пристрої для передавання інформації.

Об’єкт. Властивості об’єкта. Порівнює властивості текстових і графічних об’єктів за спільними і відмінними ознаками;

Створення інформаційних моделей. Змінення готових. Використання. Розрізняє сучасні пристрої для роботи з інформацією; використовує необхідні значки на Робочому столі для запуску і роботи в програмах; розробляє презентацію за логічною послідовністю;

Алгоритми. Вміє діяти за інструкцією; розрізняє істинні та хибні висловлювання.

 

1

 

Сучасні комп’ютери та їх застосування. Правила поведінки і безпеки життєдіяльності  при роботі з комп’ютером. Носії повідомлень. Дані. Способи обробки даних.

(ГВ) (ПФГ) (ЗБ)

 

2

 

Поняття файлу та папки. Вкладенні папки. Перегляд вмісту папок.

(ГВ)

(ПФГ) (ЗБ)

 

3

 

Основні об’єкти вікна (рядок заголовка, кнопки керування, робоча область). Операції над вікнами. Поняття меню. Контекстне меню. Різні способи запуску програм на виконання.

(ГВ) (ПФГ) (ЗБ)

 

4

 

Поняття про Інтернет. Знайомство з програмою- браузером. Поняття веб-сторінки, її адреси.

(ГВ) (ЕБСР)

(ПФГ) (ЗБ)

 

5

 

Правила пошуку даних в Інтернеті. Збереження даних, знайдених в Інтернеті. Авторське право та Інтернет. Безпечна робота в Інтернеті.

(ГВ) (ЕБСР)

(ПФГ) (ЗБ)

 

6

 

Презентація та слайди.

Середовище редактора презентацій. Відкриття презентації та її запуск на перегляд.

(ГВ) (ПФГ) (ЗБ)

 

7

 

Текстові та графічні об’єкти слайдів. Переміщення об’єктів на слайді. Створення та редагування текстових об’єктів.

(ГВ) (ПФГ) (ЗБ)

 

8

 

Створення простих презентацій.

(ГВ) (ЕБСР)

 

Фізкультура

№ з/п

Дата

Тема уроку

 

 

Примітка

Гімнастика

 

Змістові лінії та очікувані результати:

Рухова діяльність. Має уявлення про історію виникнення Олімпійських ігор; називає олімпійське гасло та символ Олімпійських ігор; пояснює вплив позитивних та негативних чинників на стан здоров'я учнів; добирає спортивний інвентар відповідно виду спорту;  розрізняє та виконує фізичні навантаження згідно команд.

Ігрова діяльність. Бере участь у рухливих, спортивних іграх ; дотримується правил безпечної поведінки для себе та інших.

1

 

Історичні аспекти українського спорту і олимпійских ігор. Вплив фізичних навантажень на організм людини.  Ігри з елементами естафети.

 

2

 

Роль загартування для здоров'я людини, значення активного відпочинку на свіжому повітрі. Правила і методика загартування.

 

3

 

 Організаційні та загальнорозвиваючі вправи, вправи без предметів. Ігри з елементами естафети.

 

4

 

 Комплекс ЗРВ. Вправи на гімнастичних спорудах.

 

5

 

Ходьба та її різновиди, ходьба з варіюванням довжини кроків, ходьба з палкою по залу, по щитах, по пересіченій місцевості; ходьба приставним кроком.

 

6

 

Комплекс вправ ранкової гімнастики.  Різновиди бігу та ходьби.

 

7

 

Організаційні та загальнорозвиваючі вправи. Стрибки на скакалці та  в довжину з місця. Ігри з елементами естафети.

 

8

 

Комплекс ЗРВ. Гімнастичні вправи. Ігри з елементами естафети.

 

 

 

 

 

Мистецтво: образотворче мистецтво

№ з/п

Дата

Тема уроку

Наскрізні змістові лінії

Примітка

Змістові лінії та очікувані результати :

Художньо-творча діяльність.

Сприймання та інтерпретація мистецтва. Характеризує колір об’єктів довкілля відповідно до часу доби та пір року; вирізняє кольорову гаму твору (тепла, холодна), тональність (світлі й темні кольори), насиченість (яскравий, тьмяний) загальний колорит; елементи композиції твору (центр, головне і другорядне; побудову твору (симетричну та асиметричну, статичну, динамічну, ритмічну, метричну); розрізняє засоби виразності та характеризує твори живопису, графіки, скульптури; розпізнає та характеризує художні матеріали, якими виконана учнівська творча робота (кольорові олівці, фломастери, акварель, гуаш, пластилін тощо); визначає власні емоції від сприймання мистецьких творів; добирає слова для характеристики вражень із власного запасу; пояснює, що подобається або не подобається у творі.

Комунікація через мистецтво. Характеризує власну творчість за поданими орієнтирами; обговорює з іншими враження від сприймання творів різних видів мистецтва та творчої діяльності.

 

1

 

Бесіда «В гостях у художників». Матеріали, інструменти та обладнання художника-графіка. Практична робота на тему: «Осінь золотиста барвами горить».

(ГВ) (ЕБСР)

(ПФГ) (ЗБ)

 

2

 

Матеріали, інструменти та обладнання художника-живописця. Кольорознавство. Практична робота на тему: «Сонячні квіти».

(ГВ) (ЕБСР)

(ПФГ) (ЗБ)

 

3

 

Технічні прийоми роботи акварельними

фарбами. Акварель «по-мокрому». Практична робота на тему: «Розбурхане море».

(ГВ) (ЕБСР)

(ПФГ) (ЗБ)

 

4

 

 Матеріали, інструменти й обладнання художника-архітектора. Види архітектури.

Порівняння форм, розмірів, пропорцій споруд. Створення різних за формою та характером будівель. «Палац  Снігової  королеви ».

(ГВ) (ЕБСР)

(ПФГ) (ЗБ)

 

5

 

Матеріали, інструменти та обладнання

художника-скульптора. Передача основної форми будови тварин у простих позах. Практична робота на тему: «Африканські звірі».

(ГВ) (ЕБСР)

(ПФГ) (ЗБ)

 

6

 

Основні види гончарного посуду, різноманітність форм. Узгодженість декору з формою.

Практична робота на тему: «Найкращий виріб гончара» (глечик, декоративна тарілка).

(ГВ) (ЕБСР)

(ПФГ) (ЗБ)

 

7

 

Актуалізація знань про елементарну трансформацію паперу. Формування художньо-конструктивних навичок роботи втехніці паперопластики.

Практична робота на тему:  Скринька скарбів.

(ГВ) (ЕБСР)

(ПФГ) (ЗБ)

 

8

 

Матеріали, інструменти й обладнання народних майстрів. Основні види декоративно-прикладного мистецтва. Практична робота на тему: «Різдвяний янгол».

(ГВ) (ЕБСР)

(ПФГ) (ЗБ)

 

9

 

Основні види декоративно-прикладного мистецтва. Практична робота на тему: «Новорічні прикраси».

 

(ГВ) (ЕБСР)

(ПФГ) (ЗБ)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Трудове навчання

№ з/п

Дата

Тема уроку

 

 

 

Наскрізні змістові лінії

Примітка

Тема: «Робота з папером та природними матеріалами»

 

Змістові лінії та очікувані результати :

Інформаційно-комунікаційне середовище. Розрізняє предмети побуту в традиційному і сучасному інтер’єрі, матеріали, з яких вони зроблені; розробляє або добудовує орнамент з самостійно вибраних матеріалів; впорядковує орнаменти за кольоровою гамою та видами (геометричні, рослинні, зооморфні, антропоморфні); виготовляє виріб з тканих і нетканих матеріалів, зокрема вторинних;

Середовище проєктування. Досліджує проблеми та потреби у створенні виробів; вибирає об’єкт проєктування і виготовлення із низки запропонованих або власних ідей; розрізняє і використовує формат композиції (горизонтальний, вертикальний), симетричні й асиметричні форми, рівновага, спектр кольорів, теплі і холодні кольори та відтінки; добирає матеріал для виготовлення спроєктованого виробу; розраховує орієнтовні витрати на виготовлення виробу.

 Середовище техніки і технологій. Працює з інструментами й пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів і норм санітарії; організовує робоче місце; виготовляє поетапно виріб за інструкцією з визначеною послідовністю самостійно або спільно з по-окремим розподілом частин роботи; раціонально використовує час та матеріали, зокрема і вторинні.

Середовище соціалізації. Обговорює корисність, естетичність та якість індивідуально або спільно створених виробів; готує презентацію та рекламу, зокрема з використанням цифрових пристроїв; розрізняє професії за сферами життєдіяльності.

 

1

 

Витинанка. Загальні відомості про техніку виготовлення витинанок. Практична робота: Виготовлення листівок, серветок способом витинанок.

(ГВ) (ЕБСР)

(ПФГ) (ЗБ)

 

2

 

Мозаїка. Торцювання (контурне). Загальні відомості про виготовлення мозаїки технікою торцювання. Практична робота: Виготовлення контурної мозаїки технікою торцювання.

(ГВ) (ЕБСР)

(ПФГ) (ЗБ)

 

3

 

Квілінг. Загальні відомості про техніку квілінг. Практична робота:  Квіти з квілінгу.

(ГВ) (ЕБСР)

(ПФГ) (ЗБ)

 

4

 

 Квілінг. Виготовлення листівки у техніці квілінгу.

(ГВ) (ЕБСР)

(ПФГ) (ЗБ)

 

5

 

Оригамі. Виготовлення об’ємних виробів технікою оригамі. Практична робота:

виготовлення звірів у тхніці оригамі.

(ГВ) (ЕБСР)

(ПФГ) (ЗБ)

 

6

 

Робота з пластиліном. Вироби об’ємної форми. Рельєф. Барельєф. Об’ємна фігура. Практична робота:   «Морське дно».

(ГВ) (ЕБСР)

(ПФГ) (ЗБ)

 

7

 

 Комбінування природних і пластичних матеріалів. Послідовність дій під час виготовлення виробів з природних матеріалів і пластиліну. Практична робота:  Виготовлення  їжаків з шишок.                                                                                                                                                                                                                                                           

(ГВ) (ЕБСР)

(ПФГ) (ЗБ)

 

8

 

Робота з текстильними волокнами та нитками. Властивості текстильних волокон та ниток. Практична робота:  «Аплікація з ниток».

(ГВ) (ЕБСР)

(ПФГ) (ЗБ)

 

9

 

Аплікація з тканини. Види та властивості тканин. Використання тканин. Практична робота:  «Аплікація з тканини».

(ГВ) (ЕБСР)

(ПФГ) (ЗБ)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мистецтво: музичне мистецтво

№ з/п

Дата

Тема уроку

 

Наскрізні змістові лінії

Примітка

Пісенність, танцювальність і маршовість. Українські народні пісні.

Змістові лінії та очікувані результати :

Художньо-творча діяльність. Виконує дитячі пісні; добирає засоби музичної виразності (темп, динаміку), необхідні для створення настрою, характеру; мпровізує голосом (музичні, мовленнєві інтонації) та на музичних інструментах.

Сприймання та інтерпретація мистецтва. Емоційно сприймає твори різних видів мистецтва і виявляє враження у вербальний або невербальний спосіб.

Комунікація через мистецтво. Презентує результати власної творчості (співає улюблені пісні, виконує танцювальні рухи, демонструє власні роботи з образотворчого мистецтва тощо).

1

 

Пісенність, танцювальність і маршовість як особливі якості музики, пов’язані з піснею, танцем, маршем. Ф.Шуберт, «Військовий марш». Розучування пісні «Гей, там, на горі, Січ іде».

(ГВ) (ЕБСР)

(ПФГ) (ЗБ)

 

2

 

Казка у музиці. М.Лисенко, дитячі опери «Коза-дереза»; «Пан Коцький». Виконання  пісні  «Гей, там, на горі, Січ іде».

(ГВ) (ЕБСР)

(ПФГ) (ЗБ)

 

3

 

Танцювальність як особливість музики, пронизаної танцювальними ритмами, але не обов’язково призначеної для танців. Б.Сметана, «Полька», П.Чайковський, балети «Спляча красуня». Розучування пісні «Дощик», Н.Май.

(ГВ) (ЕБСР)

(ПФГ) (ЗБ)

 

4

 

Елементи музичної мови:

мелодія, тембр. «Щедрик», М.Леонтович.  Виконання  пісні  «Дощик», Н.Май.

(ГВ) (ЕБСР)

(ПФГ) (ЗБ)

 

5

 

Музика як мистецтво, що не існує без розвитку. Українська народна пісня, «Ой, весна-красна». Розучування пісні «Грицю, Грицю, до роботи».

(ГВ) (ЕБСР)

(ПФГ) (ЗБ)

 

6

 

Способи розвитку музики: виконавські, динамічні, жанрові, ладовий, мелодичні, темпові, темброві. Е.Гріг, «Навесні»; «Пісня Сольвейг». Виконання  пісні  «Грицю, Грицю, до роботи».

(ГВ) (ЕБСР)

(ПФГ) (ЗБ)

 

7

 

Сюжетний розвиток. Р.Щедрін, балет «Горбоконик». Розучування пісні «Подарунок мамі».

(ГВ) (ЕБСР)

(ПФГ) (ЗБ)

 

8

 

Інтонаційно-мелодичний розвиток. Ф.Шопен, Прелюдія №7; Прелюдія №20. Виконання  пісні  «Подарунок мамі».

(ГВ) (ЕБСР)

(ПФГ) (ЗБ)

 

 

docx
Пов’язані теми
Інформатика, Планування
Інкл
Додано
29 вересня 2020
Переглядів
884
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку