Погоджено
Заступник директора з НВР
_________ С.П.Стасюк
«___»________ 2022р.
Календарно-тематичне планування
з уроків ЛФК
на I семестр 2022-2023 навчального року
інструктора з фізкультури
Комунального закладу Львівської обласної ради
«Львівська загальноосвітня санаторна школа №1
I-III ст..імені Б.-І.Антонича»
Руденко Елеонори Іванівни
Схвалено
_____________Ст. лікар Янушевська М.В.
«______»
Завдання уроків ЛФК.
- Зміцнення здоров’я, поліпшення пристосувальних можливостей організму, сприяння його правильному фізичному розвитку, загартуванню.
- Активізація обмінних процесів, підвищення функціонального стану організму.
- Підвищення захисних сил організму та його опірності. Розвиток компенсаторних можливостей організму.
- Покращення емоційного стану організму після хвороби.
- Оволодіння основними руховими навиками та якостями.
- Профілактика та корекція порушень опорно- рухового апарату.
- Виховання морально- вольових якостей та інтересу до регулярних самостійних занять ЛФК.
- Роз’яснення значення здорового способу життя, принципів гігієни, правильному режиму праці та відпочинку, перебування на повітрі, раціонального харчування.
Календарний план для 1, 2 ,3 ,4 класів.
Очікувані результати.
1.Учні дотримуються правил безпеки на уроках ЛФК.
2. Знають назву спортивного інвентарю.
3. Розуміють і виконують вихідні положення: стоячи,сидячи,лежачи.
4.Знають і виконують основні стройові команди.
5.Вміють правильно тримати поставу під час ходьби.
6. Вміють виконувати вправи з предметами.
7. Розрізняють основні частини тіла, задіяні при виконанні вправ.
8. Вміють узгоджувати дихання з рухами при виконанні вправ.
№ |
Розділи програми |
1 |
2 |
3 |
4 |
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24. 25.
26. 27.
28.
29.
30.
31. 32.
33. 34. |
Правила техніки безпеки на уроках ЛФК. Одяг для занять фізичними вправами. Ознайомлення з правилами поведінки під час повітряної тривоги. Пальчикова гімнастика. Рухлива гра. Різновиди ходьби,бігу. Комплекс вправ для дрібної моторики рук. Рухлива гра. Пальчикова гімнастика. Імітаційні вправи: імітація їжачка, хом’ячка; пересування як заєць, кіт, мишка; імітація рухів м’яча, поїзда. імітація рухів м’яча, поїзда, хом’ячка, горобчика. Рухлива гра. Основні стройові вправи, повороти ліворуч, праворуч. Дихальні вправи. Вправи з обручами. Комплекс загально-розвиваючих вправ № 2. Рухлива гра. Різні види ходьби. Комплекс загально-розвиваючих вправ. Вправи на дихання. Біг, ходьба. Комплекс загально-розвиваючих вправ №2. Рухлива гра. Розвиток координації рухів. Комплекс загально розвиваючих вправ №2. Комплекс вправ з малим м’ячем. Стрибки через скакалку. Комплекс вправ з малим м’ячем. Рухлива гра. Комплекс вправ для хворих ревматизмом №1. Рухлива гра. Ходьба, біг. Комплекс вправ для хворих ревматизмом №1. Вправи з обручами. Комплекс вправ для хворих ревматизмом№1. Вправи на дихання. Комплекс вправ для хворих ревматизмом№1. Рухлива гра. Бесіда « Природно – біологічні основи формування здорового способу життя. Комплекс вправ на надувному м’ячі. Вправи з промовлянням звуків на видиху. Лазання по гімнастичній стінці. Комплекс вправ на надувному м’ячі. Різні види ходьби. Стрибки через скакалку,гра у бадмінтон. Комплекс вправ на надувному м’ячі. Вправи на дихання . Комплекс вправ на надувному м’ячі. Комплекс вправ на корекцію постави №3. Естафети. Комплекс вправ на корекцію постави№3. Вправи на дихання. Комплекс вправ на корекцію постави№3. Ходьба, біг. Комплекс вправ з гімнастичними палицями №1. Рухлива гра. Комплекс прав з гімнастичними палицями №1. Вправи на дихання. Комплекс вправ з гімнастичними палицями №1. Комплекс загально – розвиваючих вправ. Різні види ходьби. Комплекс загально - розвиваючих вправ №1. Розвиток координації рухів. Рухлива гра. Комплекс загально - розвиваючих вправ. Стрибки через скакалку. Комплекс вправ на корекцію та попередження плоскостопості №1. Масаж ніг за допомогою тренажерів. Рухлива гра. Комплекс вправ для профілактики і лікування плоскостопості №2. Вправи з ходьби . Народні ігри. Вправи для розвитку гнучкості хребта. Рухлива гра. Різні види ходьби,біг. Смуга перешкод. Повторення пройденого матеріалу. Правила поведінки під час зимових канікул.
|
|
|
|
|
Календарний план для 5,6,7А,7Б,8А,8Б класів.
Очікувані результати:
1. Учні мають уяву про ЛФК, як складову частину здорового способу життя.
2. Вміють узгоджувати дихання з виконанням вправ (за допомогою чи наслідуючи вчителя).
3. Сприймають використані під час заняття з ЛФК наочні посібники (кіно -, відеозапис, світлосигналізацію, плакати, таблички тощо) (за допомогою вчителя).
4. Виконують елементи загальнорозвиваючих та спортивно-прикладних вправ з предметами та без них (наслідуючи чи за показом вчителя).
5. Вміють порівнювати та аналізувати рухи інших учнів (за допомогою вчителя).
6. Вміють узгоджувати свої дії в парі, в групі (за допомогою чи при підказці вчителя).
№ |
Розділи програми |
5 |
6 |
7а |
7б |
8а |
8б |
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17. |
Правила техніки безпеки на уроках ЛФК. Теренкур ( дозована ходьба ). Теренкур (дозована ходьба ). Вправи на дихання. Руховий режим учня. Теренкур(дозована ходьба).Вправи на дихання. Теренкур ( дозована ходьба). Рухлива гра з м’ячем. Комплекс загально - розвиваючих вправ №2. Вправи на розслаблення. Комплекс загально – розвиваючих вправ №2. Рухлива гра. Комплекс загально - розвиваючих вправ №2. Вправи на розслаблення. Комплекс загально – розвиваючих вправ №2. Рухлива гра. Комплекс вправ для хворих ревматизмом № 1. Розвиток уваги. Розвиток координації рухів. Комплекс вправ для хворих ревматизмом №1. Естафети. Природно – біологічні основи формування здорового способу життя. Комплекс вправ для хворих ревматизмом № 3. Комплекс вправ для хворих ревматизмом № 3. Стрибки через скакалку. Вправи на корекцію та попередження плоскостопості. Рухлива гра. Вправи на корекцію та попередження плоскостопості. «Значення рухливих ігор у фізичному розвитку учня». Комплекс вправ на корекцію постави № 2. Комплекс вправ на корекцію постави №2. Вправи з обручами.
|
|
|
|
|
|
|
Календарний план для 9,10,11 класів
Очікувані результати:
1. Учні мають уяву про ЛФК, як складову частину здорового способу життя.
2. Вміють узгоджувати дихання з виконанням вправ.
3. Сприймають використані під час заняття з ЛФК наочні посібники (кіно -, відеозапис, світлосигналізацію, плакати, таблички тощо)
4. Виконують елементи загальнорозвиваючих та спортивно-прикладних вправ з предметами та без них.
5. Вміють порівнювати та аналізувати рухи інших учнів
6. Вміють узгоджувати свої дії в парі, в групі.
№ |
Розділи програми |
9 |
10 |
11 |
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17. |
Правила техніки безпеки на уроках ЛФК. Теренкур( дозована ходьба ). Руховий режим учня. Теренкур (дозована ходьба ). Теренкур ( дозована ходьба). Вправи на дихання. Теренкур ( дозована ходьба). Рухлива гра. Гігієнічні заходи після занять ЛФК. Комплекс вправ для хворих ревматизмом № 1. Різні види ходьби. Комплекс вправ для хворих ревматизмом № 1. Гра у волейбол. Комплекс вправ для хворих ревматизмом № 1. Рухлива гра з м’ячем. Вправи на дихання. Комплекс вправ для хворих ревматизмом № 1. Комплекс вправ для хворих вегето – судинною дистонією №1. Спортивна гра. Природно – біологічні основи формування здорового способу життя. Комплекс вправ для хворих вегето – судинною дистонією №1. Комплекс вправ для хворих вегето – судинною дистонією №1. Вправи з обручами. Комплекс вправ для хворих вегето – судинною дистонією №1. Вправи з обручами. Різні види ходьби. Комплекс вправ для хворих вегето- судинною дистонією №1. Комплекс загально – розвиваючих вправ № 1. Розвиток уваги. Біг, різні види ходьби. Комплекс загально – розвиваючих вправ № 1. Комплекс загально – розвиваючих вправ № 1. Розвиток спритності. Комплекс загально – розвиваючих вправ №1. Перевірка набутих умінь та навичок. Правила поведінки під час зимових канікул.
|
|
|
|
Модельні програми:
1. Бобренко І.В. « Корекційно – розвивальна програма» : Лікувальна фізкультура-К. 2016.
2. Ковтун А.В., Кунникова О.О. ,Стригунова А.І. « Корекційно- розвивальна програма»- Острівець здоров’я / укл. Бобренко І.В. –К.2016