Календарно - тематичне планування уроків ЛФК

Про матеріал
Каледарно- тематичне планування уроків ЛФК у санаторній школі серцево-судинних захворювань для молодшої школи - 2 уроки на тиждень
Перегляд файлу

Погоджено

Заступник директора з НВР

_________ С.П.Стасюк

«___»________ 2022р.                   

 

Календарно-тематичне планування

з уроків ЛФК

на I семестр 2022-2023  навчального року

 інструктора з фізкультури

Комунального закладу Львівської обласної ради

«Львівська загальноосвітня санаторна школа  №1

I-III ст..імені Б.-І.Антонича»

Руденко Елеонори Іванівни

 

 

                            Схвалено

               _____________Ст. лікар  Янушевська М.В.

    «______»

 

 

 

 

 

 

 

Завдання уроків ЛФК.

-         Зміцнення здоров’я, поліпшення пристосувальних можливостей організму, сприяння його правильному фізичному розвитку, загартуванню.

-         Активізація обмінних процесів, підвищення функціонального стану організму.

-         Підвищення захисних сил організму та його опірності. Розвиток компенсаторних можливостей організму.

-         Покращення емоційного стану організму після хвороби.

-         Оволодіння основними руховими навиками та якостями.

-         Профілактика та корекція порушень опорно- рухового апарату.

 

-         Виховання морально- вольових якостей та інтересу до регулярних самостійних занять ЛФК.

-         Роз’яснення значення здорового способу життя, принципів гігієни, правильному режиму праці та відпочинку, перебування на повітрі, раціонального харчування.

 

 

 

 

 

Календарний план для 1, 2 ,3 ,4 класів.

Очікувані результати.

1.Учні дотримуються правил безпеки на уроках ЛФК.

2. Знають назву спортивного інвентарю.

3. Розуміють і виконують вихідні положення: стоячи,сидячи,лежачи.

4.Знають і виконують основні стройові команди.

5.Вміють правильно тримати поставу під час ходьби.

6. Вміють виконувати вправи з предметами.

7. Розрізняють основні частини тіла, задіяні при виконанні вправ.

8. Вміють узгоджувати дихання з рухами при виконанні вправ.

 

 Розділи програми

1

2

3

4

1.

 

 

 

 

2.

 

3.

 

 

 

 

4.

 

 

5.

 

6.

 

7.

 

8

 

9.

 

10.

 

11.

 

12.

 

13.

 

14.

 

15.

 

 

 

16.

 

17.

 

 

18.

 

19.

 

 

20.

 

21.

 

22.

 

23.

 

24.

25.

 

26.

27.

 

28.

 

29.

 

30.

 

31.

32.

 

33.

34.

Правила техніки безпеки на уроках ЛФК. Одяг для занять фізичними вправами. Ознайомлення з правилами поведінки під час повітряної тривоги. Пальчикова гімнастика. Рухлива гра.

Різновиди ходьби,бігу. Комплекс вправ для дрібної моторики рук. Рухлива гра.

Пальчикова гімнастика. Імітаційні вправи:

імітація їжачка, хом’ячка; пересування як заєць, кіт, мишка; імітація рухів м’яча, поїзда. імітація рухів м’яча, поїзда, хом’ячка, горобчика. Рухлива гра.

Основні стройові вправи, повороти ліворуч, праворуч. Дихальні вправи. Вправи з обручами.

Комплекс загально-розвиваючих вправ

 № 2. Рухлива гра.

Різні види ходьби. Комплекс загально-розвиваючих вправ. Вправи на дихання.

Біг, ходьба. Комплекс загально-розвиваючих вправ №2. Рухлива гра.

Розвиток координації рухів. Комплекс загально розвиваючих вправ №2.

Комплекс вправ з малим м’ячем. Стрибки через скакалку.

Комплекс вправ з малим м’ячем. Рухлива гра.

Комплекс вправ для хворих ревматизмом №1. Рухлива гра.

Ходьба, біг. Комплекс вправ для хворих ревматизмом №1.

Вправи з обручами. Комплекс вправ для хворих ревматизмом№1.

Вправи на дихання. Комплекс вправ для хворих ревматизмом№1. Рухлива гра.

Бесіда « Природно – біологічні основи формування здорового способу життя. Комплекс вправ на надувному м’ячі. Вправи з промовлянням звуків на видиху.

Лазання по гімнастичній стінці. Комплекс вправ на надувному м’ячі.

Різні види ходьби. Стрибки через скакалку,гра у бадмінтон. Комплекс вправ на надувному м’ячі.

Вправи на дихання . Комплекс вправ на надувному м’ячі.

Комплекс вправ на корекцію постави №3.

Естафети. Комплекс вправ на корекцію постави№3.

Вправи на дихання. Комплекс вправ на корекцію постави№3.

Ходьба, біг. Комплекс вправ з гімнастичними палицями №1.

Рухлива гра. Комплекс прав з гімнастичними палицями №1.

Вправи на дихання. Комплекс вправ з гімнастичними палицями №1.

Комплекс загально – розвиваючих вправ.

Різні види ходьби. Комплекс загально - розвиваючих вправ №1.

Розвиток координації рухів. Рухлива гра.

Комплекс загально - розвиваючих вправ.

Стрибки через скакалку.

Комплекс вправ на корекцію та попередження плоскостопості №1.

Масаж ніг за допомогою тренажерів. Рухлива гра.

Комплекс вправ для профілактики і лікування плоскостопості №2.

Вправи з ходьби . Народні ігри.

Вправи для розвитку гнучкості хребта. Рухлива гра.

Різні види ходьби,біг. Смуга перешкод. Повторення пройденого матеріалу. Правила поведінки під час зимових канікул.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарний план для 5,6,7А,7Б,8А,8Б класів.

Очікувані результати:

1. Учні мають уяву про ЛФК, як складову частину здорового способу життя.

2.  Вміють  узгоджувати дихання з виконанням вправ (за допомогою чи наслідуючи вчителя).

3.  Сприймають використані під час заняття з ЛФК наочні посібники (кіно -, відеозапис, світлосигналізацію, плакати, таблички тощо) (за допомогою вчителя).

4. Виконують елементи загальнорозвиваючих та спортивно-прикладних вправ з предметами та без них (наслідуючи чи за показом вчителя).

5. Вміють порівнювати та аналізувати рухи інших учнів (за допомогою вчителя).

6. Вміють узгоджувати свої дії в парі, в групі (за допомогою чи при підказці вчителя).

Розділи програми

5

6

1.

 

2.

 

3.

 

4.

 

5.

 

6.

 

7.

 

8.

 

9.

 

10.

 

 

11.

 

12.

 

13.

 

14.

 

15.

 

16.

 

 

17.

Правила техніки безпеки на уроках ЛФК. Теренкур ( дозована ходьба ).

Теренкур (дозована ходьба ). Вправи на дихання. Руховий режим учня.

Теренкур(дозована ходьба).Вправи на дихання.

Теренкур ( дозована ходьба). Рухлива гра з м’ячем.

Комплекс загально -  розвиваючих вправ №2. Вправи на розслаблення.

Комплекс загально – розвиваючих вправ №2. Рухлива гра.

Комплекс загально -  розвиваючих вправ №2. Вправи на розслаблення.

Комплекс загально – розвиваючих вправ №2. Рухлива гра.

Комплекс вправ для хворих ревматизмом № 1. Розвиток уваги.

Розвиток координації рухів. Комплекс вправ для хворих ревматизмом №1. Естафети.

Природно – біологічні основи формування здорового способу життя.

Комплекс вправ для хворих ревматизмом № 3.

Комплекс вправ для хворих ревматизмом № 3. Стрибки через скакалку.

Вправи на корекцію та попередження плоскостопості. Рухлива гра.

Вправи на корекцію та попередження плоскостопості.

«Значення рухливих ігор у фізичному розвитку учня». Комплекс вправ на корекцію постави № 2.

Комплекс вправ на корекцію постави №2. Вправи з обручами.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарний план для  9,10,11 класів

Очікувані результати:

1. Учні мають уяву про ЛФК, як складову частину здорового способу життя.

2.  Вміють  узгоджувати дихання з виконанням вправ.  

3.  Сприймають використані під час заняття з ЛФК наочні посібники (кіно -, відеозапис, світлосигналізацію, плакати, таблички тощо) 

4. Виконують елементи загальнорозвиваючих та спортивно-прикладних вправ з предметами та без них.  

5. Вміють порівнювати та аналізувати рухи інших учнів    

6. Вміють узгоджувати свої дії в парі, в групі.

Розділи програми

9

10

11

1.

 

2.

 

3.

 

4.

 

 

 

5.

 

6.

 

7

 

8.

 

9.

 

 

 

10.

 

 

11.

 

 

12.

 

13.

 

14.

 

15.

 

16.

 

17.

Правила техніки безпеки на уроках ЛФК. Теренкур( дозована ходьба ).

Руховий режим учня. Теренкур 

(дозована ходьба ).

Теренкур ( дозована ходьба). Вправи на дихання.

Теренкур ( дозована ходьба). Рухлива гра.

Гігієнічні заходи після занять ЛФК. Комплекс вправ для хворих ревматизмом № 1.

Різні види ходьби. Комплекс вправ для хворих ревматизмом № 1. Гра у волейбол.

Комплекс вправ для хворих ревматизмом № 1. Рухлива гра з м’ячем.

Вправи на дихання. Комплекс вправ  для хворих ревматизмом № 1.

Комплекс вправ для хворих вегето – судинною дистонією №1. Спортивна гра.

Природно – біологічні основи формування здорового способу життя. Комплекс вправ для хворих вегето – судинною дистонією №1.

Комплекс вправ для хворих вегето – судинною дистонією №1. Вправи з обручами.

Комплекс вправ для хворих вегето – судинною дистонією №1. Вправи з обручами.

Різні види ходьби. Комплекс вправ для хворих вегето- судинною дистонією №1.

Комплекс загально – розвиваючих вправ № 1. Розвиток уваги.

Біг, різні види ходьби. Комплекс загально – розвиваючих вправ № 1.

Комплекс загально – розвиваючих вправ № 1. Розвиток спритності.

Комплекс загально – розвиваючих вправ №1.

Перевірка набутих умінь та навичок. Правила поведінки під час зимових канікул.

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Модельні програми:

1. Бобренко І.В. « Корекційно – розвивальна програма» : Лікувальна фізкультура-К. 2016.

2. Ковтун А.В., Кунникова О.О. ,Стригунова А.І. « Корекційно- розвивальна програма»- Острівець здоров’я / укл. Бобренко І.В. –К.2016

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Кошмак Ірина
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
10 вересня 2023
Переглядів
526
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку