Календарно - тематичне планування уроків польської мови в 10 класі сплановане за Програмою для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання авторів О. А. Войцевої, Т. Г. Бучацької "Польська мова. 10 - 11 класи. Рівень стандарту". Розраховане на учнів 10 класу, які вчать польську мову шостий рік, мають дві години на тиждень для вивчення цього предмета. Таке планування сприяє реалізації мовленнєвої, мовної, соціокультурної та діяльнісної змістових ліній, з опорою на "Рекомендації Європейського Парламенту та Ради Європи щодо формування ключових компетентностей освіти впродовж життя". Підбір граматичного матеріалу передбачає систематизацію, повторення та узагальнення матеріалу, вивченого в попередніх класах. Особлива увага спрямована на форми дієслова, службові частини мови й вигук. Теми з розвитку мовлення сприятимуть вдосконаленню комунікативних навичок учнів, розширенню їхнього культурно - пізнавального та розвитку творчого потенціалів; розвитку особистісних якостей громадянина України, який поважає культуру сусідньої країни Польщі, усвідомлює свою належність до європейської та світової спільноти.
Календарно-тематичне планування уроків польської мови у 10 класі (шостий рік навчання, дві години на тиждень, ІІ семестр; за програмою авторів О.А.Войцевої, Т.Г.Бучацької)
№ |
Дата |
Підтема |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Примітка |
1 |
|
Відпочинок і дозвілля Канікули й відпочинок |
Лексичний словник |
Форми дієслова. Дієприслівник |
|
2 |
|
Відпочинок і дозвілля |
Лексичний словник |
Способи творення дієприслівника |
|
3 |
|
На дозвіллі |
Як я проводжу вільний час? |
Проектна робота в групах |
|
4 |
|
На дозвіллі |
Лексичний словник |
Види дієприслівників |
|
5 |
|
Який відпочинок - корисний? |
Лексичний словник з теми «Дозвілля» |
Письмовий твір-роздум |
|
6 |
|
Що таке активний відпочинок? |
Лексичний словник |
Написання НЕ з дієприкметниками
Переписування з редагуванням речень і тексту |
|
7 |
|
КР №3 «Відпочинок і дозвілля» |
|
Тести |
|
8 |
|
Сучасне мистецтво |
Лексичний словник |
Дієприкметник |
|
9 |
|
Сучасне мистецтво |
Лексичний словник |
Робота з текстом. Види дієприкметників |
|
10 |
|
Сім найтепліших місць у Європі |
Лексичний словник |
Способи творення дієприкметників |
|
11 |
|
Туризм в Європі |
«Карта Європи» |
Відмінювання дієприкметників |
|
12 |
|
Міста біля водойм |
Лексичний словник |
Дієприкметники в ролі іменників і прикметників |
|
13 |
|
Подорож Україною |
Лексичний словник |
Правопис дієприкметників |
|
14 |
|
Складання туристичної карти України |
Назви визначних місць |
Дієприкметниковий зворот |
|
15 |
|
Кам’янець-Подільський |
Лексичний словник |
Переказ тексту художнього стилю |
|
16 |
|
Що ти знаєш про Житомир? Головні зупинки |
Лексичний словник |
Вживання дієприкметників |
|
17 |
|
КР №4 з теми «Сучасне мистецтво» |
Лексичний словник |
Тести, завдання |
|
18 |
|
Європа – наш дім |
Лексичний словник |
Прийменник |
|
19 |
|
Назви європейських країн |
Лексичний словник |
Прийменники прості й складні |
|
20 |
|
Міф про Європу |
Лексичний словник |
Роль прийменників в реченні |
|
21 |
|
Порцелянові фігурки Європи |
Лексичний словник |
Правопис прийменників |
|
22 |
|
Характеристика художнього образу |
Лексичний словник |
Прийменники ДО/НА в польській мові |
|
23 |
|
Картина Рембрандта «Викрадення Європи» |
Лексичний словник |
Твір-опис за картиною |
|
24 |
|
Євросоюз |
Лексичний словник |
Сполучник |
|
25 |
|
ЄС. Співпраця |
Лексичний словник |
Сполучники сурядності |
|
26 |
|
Склад ЄС. Прапори країн |
Лексичний словник |
Сполучники підрядні |
|
27 |
|
Установа ЄС. Органи першої категорії |
Лексичний словник |
Роль сполучників у реченні, розділові знаки |
|
28 |
|
Трибунал справедливості |
Лексичний словник |
Частки |
|
29 |
|
Рада ЄС |
Лексичний словник |
Написання частки НЕ з різними частинами мови |
|
30 |
|
Україна і ЄС |
Лексичний словник |
Вигук |
|
31 |
|
Тімоті Снайдер «Двадцять правил вільних людей»
|
Робота з особистим словником |
Коментоване читання |
|
32 |
|
КР №5 з теми «Європа – наш дім» |
|
Тести |
|
33 |
|
Гімн ЄС |
Оформлення картки-пам’ятки тексту гімну ЄС |
Розучування слів і мелодії гімну |
|
34 |
|
КР |
|
Письмо |
|
35 |
|
КР |
|
Аудіювання |
|
36 |
|
КР |
|
Читання |
|
37 |
|
КР |
|
Говоріння |
|
38 |
|
Повторення вивченого матеріалу за ІІ семестр і рік |
Рекомендації: література на літо |
|
|