Календарно - тематичне планування уроків з курсу "Я досліджую світ" для 4 класу НУШ за підручником І.Грущинської, З.Хитрої "Я досліджую світ". 4 клас, 3 год/тиждень

Про матеріал
Календарно - тематичне планування уроків з курсу "Я досліджую світ" для 4 класу НУШ за підручником І.Грущинської, З.Хитрої "Я досліджую світ". 4 клас, 3 год/тиждень
Перегляд файлу

Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ

за підручником

І. Грущинської, 3.Хитрої 

 «Я досліджую світ»

4 клас

3 год/тиждень

І семестр

№ п/п

Тема уроку

Дата

Як бути людиною

1

 Чому життя людини — це найбільша цінність? (с. 6-7)

 

2

 Як потрібно піклуватися про своє здоров’я? (с. 8-10)

 

3

Як ти дотримуєшся безпечного способу життя?с. 10-12)

 

4

Які моральні цінності в житті — найважливіші? (с. 14-16)

 

5

Чому життєлюби почуваються щасливішими? (с. 16-19)

 

6

Як самооцінка впливає на якість життя?(с. 20-23)

 

7

Як правильно організовувати свій розпорядок дня? (с.25-26)

 

8

Що означає вислів «мати силу волі»?(с. 27-28)

 

9

Для чого потрібне вміння критично мислити?(с. 29-31)

 

10

 Коли спілкування приносить радість?(с. 33-35)

 

11

 Чому кажуть: «Вік живи — вік учись»?(с. 36-38)

 

12

Застосовуємо знання щодня.

Діагностувальна робота.  «Як бути людиною»

 

Людина і Всесвіт

13

Аналіз діагностувальної роботи.Яка космічна адреса нашої планети? (с. 41-43)

 

14

Чому нашу систему називають Сонячною?(с. 43-44)

 

15

Які планети Сонячної системи називають великими?(с. 45-46)

 

16

Які тіла Сонячної системи називають малими?(с. 48-50)

 

17

Якими бувають зорі?(с. 50-52)

 

18

Які сузір’я можна побачити на нічному небі?(с. 53-55)

 

19

Чому на Землі відбувається зміна дня і ночі?(с. 57-59)

 

20

Чому на Землі відбувається зміна пір року?(с. 60-62)

 

21

У чому неповторність Землі та Місяця?(с. 63-64)

 

22

Як людство змінювало свої уявлення про Землю й Всесвіт?(с. 66-68)

 

23

Як досліджують Всесвіт у наш час?(с. 69-71)

 

24

Застосовуємо знання щодня.

Діагностувальна робота з теми «Людина і Всесвіт».

 

Людина і планета земля

25

 Аналіз діагностувальної роботи.Чому не можна зайти за обрій? (с. 74-77)

 

26

Як орієнтуватися на місцевості? (с. 77-79)

 

27

Для чого потрібні плани місцевості?(с. 79-82)

 

28

Про що «розповідають» карти? (с.84-86)

 

29

Для чого потрібно вміти «читати» плани й карти?(с.87-88)

 

30

 Які океани та материки є на Землі?(с. 89-90)

 

31

Який океан — найбільший? (с. 92-93)

 

32

Який океан — найбільший? (с. 94-95), продовження

 

33

Який океан — найдовший?(с. 96-98)

 

34

Які неповторні риси має Індійський океан?(с. 100-103)

 

35

Який океан — найменший? (с. 104-108)

 

36

Застосовуємо знання щодня.

Діагностувальна робота з теми «Людина і планета Земля».

 

37

Аналіз діагностувальної роботи. Який материк на Землі — найбільший?(с. 110-114)

 

38

У чому виявляються особливості рослинного й тваринного світу Європи й Азії?(с. 114-118)

 

39

Який материк — найспекотливіший на планеті?(с. 119-121).

 

40

У чому виявляються особливості рослинного й тваринного світу Африки?(с. 123-128)

 

41

У чому неповторність континенту Північна Америка?(с. 129-132)

 

42

У чому виявляються особливості рослинного й тваринного світу Північної Америки?(с. 133-136)

 

43

Чим Південна Америка відрізняється від інших материків?(с. 138-141)

 

44

У чому полягають неповторні риси рослинного й тваринного світу Південної Америки?(с. 142-146)

 

45

Які риси має Австралія — найсухіший материк Землі?(с. 147-149)

 

46

Які рослини і яких тварин можна побачити лише в Австралії?(с. 151-153)

 

47

Чим Антарктида відрізняється від інших материків?(с. 153-156)

 

48

Застосовуємо знання щодня.  Діагностувальна робота з теми «Людина і планета Земля»

 

Людина й історія

49

 Аналіз діагностувальної роботи. Чому Єгипет називають «дарунком Нілу»? (с. 5-7)

 

50

 Як Єрусалим став колискою трьох релігій? (с. 7-9)

 

51

Чим славився Давній Китай? (с. 9-11)

 

52

Як жили у Стародавній Греції? (с. 13-15)

 

53

Якою була культура Давнього Риму? (с. 16-17)

 

54

Хто були видатними мандрівниками й першовідкривачами на Землі? (с. 18-20)

 

55

Які є символи в різних країн? (с.22-24)

 

56

Які існують міжнародні союзи? (с. 24-25)

 

57

Застосовуємо знання щодня (с. 26)

 

58

 Які народи жили на території давньої України?(с. 28-30)

 

59

 Чим славилась княжа Київська Русь? (с. 30-33)

 

60

Якою була Галицько-Волинська держава? (с. 33-34)

 

61

Чому  козаків називали запорожцями? (с. 36-38)

 

62

Хто прославив Запорозьку Січ? (с. 38-40)

 

63

Якими були ремесла та народні промисли українців?(с. 41-42)

 

64

Як гривня стала національною грошовою одиницею?(с. 44-46)

 

65

Хто прославив Україну у світі?(с. 46-49)

 

66

Застосовуємо знання щодня.(с. 49) Діагностувальна робота з теми «Людина й історія»

 

Людина і природа України

67

Аналіз діагностувальної роботи.Як знайти Україну на карті світу? (с. 52-55)

 

68

Які форми земної поверхні переважають в Україні? (с. 55-57)

 

69

На  які корисні копалини багата українська земля?(с. 58-60)

 

70

Які водні багатства є в Україні?(с. 62-64)

 

71

Чим схожі всі річки?(с. 64-65)

 

72

 Як відрізнити рівнинну річку від гірської? (с. 66)

 

73

 Чому Чорне й Азовське моря неповторні? (с. 68-70)

 

74

Чи достатньо прісної води у твоєму краї? (с. 70-71)

 

75

Чи родючі ґрунти у твоєму краї?(с. 72-74)

 

76

Який клімат в Україні? (с.76-78)

 

77

Про що розповідає карта природних зон України?(с.78-81)

 

78

 Застосовуємо знання щодня (с.81)  Діагностувальна робота з теми « Людина і природа України»

 

79

Аналіз д.Р.Яка природа в Поліссі – зоні мішаних лісів?                                                       (с. 83-85)

 

80

Які особливості рослинного і тваринного світу Полісся?(с. 85-88)

 

81

Чому господарська діяльність людей залежить    від природи  в Поліссі? (с. 88-91)

 

82

Чому природну зону назвали лісостеповою?(с. 93-94)

 

83

Чому природну зону назвали лісостеповою?(с. 95-96), продовження

 

84

Як природа лісостепу впливає на господарську діяльність людини? (с. 97-98)

 

85

Яка природа у степу?(с. 100-101)

 

86

Які рослини і тварини  населяють степову зону?(с. 102-104)

 

87

Які галузі господарства  розвинуті у степовій зоні?(с. 105-106)

 

88

Яка природа в Карпатських  горах?(с. 108-111)

 

89

Яка природа у Кримських горах і на Південному березі Криму?(с. 112-114)

 

90

 

 

91

Які природні ресурси є в Україні?(с. 116-118)

 

92

Які  несприятливі природні явища  відбуваються в Україні?(с. 119-121)

 

93

Застосовуємо знання щодня.(с. 121) Діагностувальна робота з теми «Людина і природа України»

 

Людина і майбутнє

94

Аналіз діагностувальної роботи.Чи давні люди впливали на природу?(с. 124-125)

 

95

Як сільське господарство змінює природу?(с. 126-127)

 

96

Як розвиток промисловості впливав на природу?  (с. 128-129)

 

97

Які екологічні катастрофи природні, а які —рукотворні? (с. 131-133)

 

98

Що таке глобальне потепління? (с. 134-136)

 

99

Чому наступають пустелі? (с. 136-138)

 

100

Чому ліси вважають оберегами природи? (с. 140-142)

 

101

Чому зникають ліси? (с. 142-144)

 

102

Де будемо брати питну воду?  (с. 144-146)

 

103

Які загрози рослинам і тваринам несе діяльність людини? (с. 148-152)

 

104

Застосовуємо знання щодня. (с. 152-155)  Діагностувальна робота з теми «Людина і майбутнє»

 

105

Аналіз діагностувальної роботи. Як стати природі «другом»?

 

 

ПОГОДЖЕНО

Заступник директора з НВР

_________Галина ВОЙТЕНКО

«                 »    2024/2025 н. р.

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 4 клас, Планування
НУШ
Додано
25 серпня 2024
Переглядів
1027
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку