Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ
за підручником
І. Грущинської, 3.Хитрої
«Я досліджую світ»
4 клас
3 год/тиждень
І семестр
|
№ п/п |
Тема уроку |
Дата |
|
Як бути людиною |
||
|
1 |
Чому життя людини — це найбільша цінність? (с. 6-7) |
|
|
2 |
Як потрібно піклуватися про своє здоров’я? (с. 8-10) |
|
|
3 |
Як ти дотримуєшся безпечного способу життя?с. 10-12) |
|
|
4 |
Які моральні цінності в житті — найважливіші? (с. 14-16) |
|
|
5 |
Чому життєлюби почуваються щасливішими? (с. 16-19) |
|
|
6 |
Як самооцінка впливає на якість життя?(с. 20-23) |
|
|
7 |
Як правильно організовувати свій розпорядок дня? (с.25-26) |
|
|
8 |
Що означає вислів «мати силу волі»?(с. 27-28) |
|
|
9 |
Для чого потрібне вміння критично мислити?(с. 29-31) |
|
|
10 |
Коли спілкування приносить радість?(с. 33-35) |
|
|
11 |
Чому кажуть: «Вік живи — вік учись»?(с. 36-38) |
|
|
12 |
Застосовуємо знання щодня. Діагностувальна робота. «Як бути людиною» |
|
|
Людина і Всесвіт |
||
|
13 |
Аналіз діагностувальної роботи.Яка космічна адреса нашої планети? (с. 41-43) |
|
|
14 |
Чому нашу систему називають Сонячною?(с. 43-44) |
|
|
15 |
Які планети Сонячної системи називають великими?(с. 45-46) |
|
|
16 |
Які тіла Сонячної системи називають малими?(с. 48-50) |
|
|
17 |
Якими бувають зорі?(с. 50-52) |
|
|
18 |
Які сузір’я можна побачити на нічному небі?(с. 53-55) |
|
|
19 |
Чому на Землі відбувається зміна дня і ночі?(с. 57-59) |
|
|
20 |
Чому на Землі відбувається зміна пір року?(с. 60-62) |
|
|
21 |
У чому неповторність Землі та Місяця?(с. 63-64) |
|
|
22 |
Як людство змінювало свої уявлення про Землю й Всесвіт?(с. 66-68) |
|
|
23 |
Як досліджують Всесвіт у наш час?(с. 69-71) |
|
|
24 |
Застосовуємо знання щодня. Діагностувальна робота з теми «Людина і Всесвіт». |
|
|
Людина і планета земля |
||
|
25 |
Аналіз діагностувальної роботи.Чому не можна зайти за обрій? (с. 74-77) |
|
|
26 |
Як орієнтуватися на місцевості? (с. 77-79) |
|
|
27 |
Для чого потрібні плани місцевості?(с. 79-82) |
|
|
28 |
Про що «розповідають» карти? (с.84-86) |
|
|
29 |
Для чого потрібно вміти «читати» плани й карти?(с.87-88) |
|
|
30 |
Які океани та материки є на Землі?(с. 89-90) |
|
|
31 |
Який океан — найбільший? (с. 92-93) |
|
|
32 |
Який океан — найбільший? (с. 94-95), продовження |
|
|
33 |
Який океан — найдовший?(с. 96-98) |
|
|
34 |
Які неповторні риси має Індійський океан?(с. 100-103) |
|
|
35 |
Який океан — найменший? (с. 104-108) |
|
|
36 |
Застосовуємо знання щодня. Діагностувальна робота з теми «Людина і планета Земля». |
|
|
37 |
Аналіз діагностувальної роботи. Який материк на Землі — найбільший?(с. 110-114) |
|
|
38 |
У чому виявляються особливості рослинного й тваринного світу Європи й Азії?(с. 114-118) |
|
|
39 |
Який материк — найспекотливіший на планеті?(с. 119-121). |
|
|
40 |
У чому виявляються особливості рослинного й тваринного світу Африки?(с. 123-128) |
|
|
41 |
У чому неповторність континенту Північна Америка?(с. 129-132) |
|
|
42 |
У чому виявляються особливості рослинного й тваринного світу Північної Америки?(с. 133-136) |
|
|
43 |
Чим Південна Америка відрізняється від інших материків?(с. 138-141) |
|
|
44 |
У чому полягають неповторні риси рослинного й тваринного світу Південної Америки?(с. 142-146) |
|
|
45 |
Які риси має Австралія — найсухіший материк Землі?(с. 147-149) |
|
|
46 |
Які рослини і яких тварин можна побачити лише в Австралії?(с. 151-153) |
|
|
47 |
Чим Антарктида відрізняється від інших материків?(с. 153-156) |
|
|
48 |
Застосовуємо знання щодня. Діагностувальна робота з теми «Людина і планета Земля» |
|
|
Людина й історія |
||
|
49 |
Аналіз діагностувальної роботи. Чому Єгипет називають «дарунком Нілу»? (с. 5-7) |
|
|
50 |
Як Єрусалим став колискою трьох релігій? (с. 7-9) |
|
|
51 |
Чим славився Давній Китай? (с. 9-11) |
|
|
52 |
Як жили у Стародавній Греції? (с. 13-15) |
|
|
53 |
Якою була культура Давнього Риму? (с. 16-17) |
|
|
54 |
Хто були видатними мандрівниками й першовідкривачами на Землі? (с. 18-20) |
|
|
55 |
Які є символи в різних країн? (с.22-24) |
|
|
56 |
Які існують міжнародні союзи? (с. 24-25) |
|
|
57 |
Застосовуємо знання щодня (с. 26) |
|
|
58 |
Які народи жили на території давньої України?(с. 28-30) |
|
|
59 |
Чим славилась княжа Київська Русь? (с. 30-33) |
|
|
60 |
Якою була Галицько-Волинська держава? (с. 33-34) |
|
|
61 |
Чому козаків називали запорожцями? (с. 36-38) |
|
|
62 |
Хто прославив Запорозьку Січ? (с. 38-40) |
|
|
63 |
Якими були ремесла та народні промисли українців?(с. 41-42) |
|
|
64 |
Як гривня стала національною грошовою одиницею?(с. 44-46) |
|
|
65 |
Хто прославив Україну у світі?(с. 46-49) |
|
|
66 |
Застосовуємо знання щодня.(с. 49) Діагностувальна робота з теми «Людина й історія» |
|
|
Людина і природа України |
||
|
67 |
Аналіз діагностувальної роботи.Як знайти Україну на карті світу? (с. 52-55) |
|
|
68 |
Які форми земної поверхні переважають в Україні? (с. 55-57) |
|
|
69 |
На які корисні копалини багата українська земля?(с. 58-60) |
|
|
70 |
Які водні багатства є в Україні?(с. 62-64) |
|
|
71 |
Чим схожі всі річки?(с. 64-65) |
|
|
72 |
Як відрізнити рівнинну річку від гірської? (с. 66) |
|
|
73 |
Чому Чорне й Азовське моря неповторні? (с. 68-70) |
|
|
74 |
Чи достатньо прісної води у твоєму краї? (с. 70-71) |
|
|
75 |
Чи родючі ґрунти у твоєму краї?(с. 72-74) |
|
|
76 |
Який клімат в Україні? (с.76-78) |
|
|
77 |
Про що розповідає карта природних зон України?(с.78-81) |
|
|
78 |
Застосовуємо знання щодня (с.81) Діагностувальна робота з теми « Людина і природа України» |
|
|
79 |
Аналіз д.Р.Яка природа в Поліссі – зоні мішаних лісів? (с. 83-85) |
|
|
80 |
Які особливості рослинного і тваринного світу Полісся?(с. 85-88) |
|
|
81 |
Чому господарська діяльність людей залежить від природи в Поліссі? (с. 88-91) |
|
|
82 |
Чому природну зону назвали лісостеповою?(с. 93-94) |
|
|
83 |
Чому природну зону назвали лісостеповою?(с. 95-96), продовження |
|
|
84 |
Як природа лісостепу впливає на господарську діяльність людини? (с. 97-98) |
|
|
85 |
Яка природа у степу?(с. 100-101) |
|
|
86 |
Які рослини і тварини населяють степову зону?(с. 102-104) |
|
|
87 |
Які галузі господарства розвинуті у степовій зоні?(с. 105-106) |
|
|
88 |
Яка природа в Карпатських горах?(с. 108-111) |
|
|
89 |
Яка природа у Кримських горах і на Південному березі Криму?(с. 112-114) |
|
|
90 |
|
|
|
91 |
Які природні ресурси є в Україні?(с. 116-118) |
|
|
92 |
Які несприятливі природні явища відбуваються в Україні?(с. 119-121) |
|
|
93 |
Застосовуємо знання щодня.(с. 121) Діагностувальна робота з теми «Людина і природа України» |
|
|
Людина і майбутнє |
||
|
94 |
Аналіз діагностувальної роботи.Чи давні люди впливали на природу?(с. 124-125) |
|
|
95 |
Як сільське господарство змінює природу?(с. 126-127) |
|
|
96 |
Як розвиток промисловості впливав на природу? (с. 128-129) |
|
|
97 |
Які екологічні катастрофи природні, а які —рукотворні? (с. 131-133) |
|
|
98 |
Що таке глобальне потепління? (с. 134-136) |
|
|
99 |
Чому наступають пустелі? (с. 136-138) |
|
|
100 |
Чому ліси вважають оберегами природи? (с. 140-142) |
|
|
101 |
Чому зникають ліси? (с. 142-144) |
|
|
102 |
Де будемо брати питну воду? (с. 144-146) |
|
|
103 |
Які загрози рослинам і тваринам несе діяльність людини? (с. 148-152) |
|
|
104 |
Застосовуємо знання щодня. (с. 152-155) Діагностувальна робота з теми «Людина і майбутнє» |
|
|
105 |
Аналіз діагностувальної роботи. Як стати природі «другом»? |
|
ПОГОДЖЕНО
Заступник директора з НВР
_________Галина ВОЙТЕНКО
« » 2024/2025 н. р.