Календарно - тематичне планування уроків з курсу "Здоров'я, безпека, добробут"

Про матеріал

Календарно - тематичне планування уроків з курсу "Здоров'я, безпека, добробут" за модельною програмоє Хитра З.М., Романенко О.А. за новим зразком

Перегляд файлу

 

Дата

Тема уроку

Обов’язкові очікувані результати

Наскрізні вміння  +  види діяльності

Ключові

компетенції

Загальні

результати

Конкретні результати

Орієнтири для

оцінювання

1

 

Людина, її життя, здоров’я та безпека – найвищі соціальні цінності.

Діє відповідально

СЗО 1.1.

демонструє прихильність до безпечних і корисних практик поведінки, які зменшують ризики для життя і здоров’я або запобігають їм

[6 СЗО 1.1.1]

демонструє модель безпечної поведінки згідно  з інструкціями і правилами в соціальному і природному середовищі

[6 СЗО 1.1.1-1]

- висловлювати власну думку

- критично і системно мислити

 

Складання рейтингу життєвих цінностей.

 

 

  • Спілкування державною мовою
  • Навчання впродовж життя
  • підприємливість

2

 

Принципи здорового способу життя

Поводиться безпечно

СЗО 2.4

пояснює послідовність дій у небезпечних ситуаціях природного, техногенного, соціального і побутового походження

[6 СЗО 2.4.1]

моделює послідовність дій у небезпечних ситуаціях природного, техногенного, соціального і побутового походження

[6 СЗО 2.4.1-1]

поводиться безпечно під час спілкування, зокрема з тваринами

[6 СЗО 2.4.1-3]

- оцінювати ризики

- приймати рішення, що передбачає здатність обирати способи розв'язання проблем

 

Проведення опитування думок або мозкового штурму про здоровий спосіб життя, чинники, що пливають на здоров’я людини.

  • Спілкування державною мовою
  • Соціальні компетентності

3.

 

Вікова періодизація життя людини

Приймає зміни власного організму

[СЗО 3.2]

вирізняє та пояснює вікові зміни в організмі як ознаку здоров’я та розвитку

[6 СЗО 3.2.1]

приймає індивідуальні темпи вікових змін в організмі як вияв норми 

[6 СЗО 3.2.1-2]

 

 

- читати з розумінням, що передбачає здатність до емоційного, інтелектуального, естетичного сприймання і усвідомлення прочитанного

-  логічно обґрунтовувати позицію

Складання таблиці «Вікові зміни організму»

  • Спілкування державною мовою
  • Соціальні компетентності

4

 

Вплив рухової активності та фізичних вправ на ріст та розвиток організму

Приймає рішення

[СЗО 2.3]

 

використовує перевірену інформацію для прийняття рішення в типових (знайомих) повсякденних ситуаціях

[6 СЗО 2.3.1]

використовує перевірену інформацію для прийняття рішення щодо вибору повсякденної поведінки на користь здоров’я, безпеки та добробуту

[6 СЗО 2.3.1-1]

  • Вміння оцінювати ризики
  • Співпраця з іншими
  • Вміння приймати рішення

Складання переліку фізичних вправ для ранкової гімнастики.

  • Спілкування державною мовою
  • Навчання впродовж життя

5

 

Профілактика плоскостопості та порушень постави.

Діє  відповідально

[СЗО 1.1]

демонструє прихильність до безпечних і корисних практик поведінки, які зменшують ризики для життя і здоров’я або запобігають їм

[6 СЗО 1.1.1]

демонструє модель безпечної поведінки згідно  з інструкціями і правилами в соціальному і природному середовищі

[6 СЗО 1.1.1-1]

 

- оцінювати ризики

 - логічно обгрунтовувати позицію

Виконання вправ для формування правильної постави та профілактики плоскостопості.

  • Спілкування державною мовою
  • Навчання впродовж життя

6

 

Інфекційні захворювання (ГРВІ, грип, кір)

Розпізнає небезпечні ситуації

[СЗО 2.1]

визначає ймовірні небезпеки в повсякденному житті

[6 СЗО 2.1.1]

визначає потенційні небезпеки навколишнього середовища для здоров’я і безпеки людини (дорожній рух, забруднення, хімічні речовини, ультрафіолетове випромінювання тощо) 

[6 СЗО 2.1.1-1]

- оцінювати ризики

- мислити системно

Відпрацювання навичок вимірювання температури тіла.

  • Спілкування державною мовою
  • Соціальні компетентності

7

 

Профілактика інфекційних захворювань. Профілактичні щеплення ̶ вакцинація.

Аналізує вплив поведінки на здоров’я

[СЗО 3.3]

усвідомлює наслідки впливу індивідуальної поведінки на стан здоров’я 

 

досліджує та обговорює чинники, що впливають на стан здоров’я і розвиток організму, зокрема профілактичні заходи щодо інфекційних і неінфекційних захворювань 

  • Виявляти власне ставлення до проблеми
  • оцінювати ризики

 

Виконання проєктів «Найпоширеніші інфекційні хвороби», «У світі патогенів»

  • Спілкування державною мовою
  • Навчання впродовж життя

8

 

Емоційно-вольове життя людини. Емоції. Настрій.

Приймає рішення

[СЗО 2.3]

використовує перевірену інформацію для прийняття рішення в типових (знайомих) повсякденних ситуаціях

 

використовує перевірену інформацію для прийняття рішення щодо вибору повсякденної поведінки на користь здоров’я, безпеки та добробуту

[6 СЗО 2.3.1-1]

 

 

 - логічно обгрунтовувати позицію

  • Відпрацювання навичок висловлювання емоцій і почуттів
  • анкетування

Інформаційно-комунікаційна компетентність

Математична компетентність

9

 

Умови успішного навчання.

 

Діє  відповідально

[СЗО 1.1]

демонструє прихильність до безпечних і корисних практик поведінки, які зменшують ризики для життя і здоров’я або запобігають їм

[6 СЗО 1.1.1]

демонструє модель безпечної поведінки згідно  з інструкціями і правилами в соціальному і природному середовищі

 

Відпрацювання навичок успішного навчання у класі.

 

 

  • Спілкування державною мовою
  • Навчання впродовж життя

10

 

Здоров'язбережувальне навчальне середовище

Вчиться вчитися 

[СЗО 4.1]

відстежує власний поступ і висловлює бажання пізнавати нове без шкоди для здоров’я 

[6 СЗО 4.1.1]

організовує власний освітній простір, раціонально розподіляє час 

[6 СЗО 3.4.1-1]

 

Складання пам’ятки про ефективні

способи запам’ятовування інформації.

  • Діяти творчо
  • Висловлювати власну думку
  • Спілкування державною мовою
  • Соціальні компетентності

11

 

Сон і безсоння. Значення сну. Умови здорового сну. Гігієна розумової діяльності.

Аналізує вплив поведінки на здоров’я

[СЗО 3.3]

усвідомлює наслідки впливу індивідуальної поведінки на стан здоров’я 

[6 СЗО 3.3.1]

аналізує причини вибору нездорової поведінки 

[6 СЗО 3.3.1-5]

Робота в группах «Умови здорового сну»

  • Спілкування державною мовою
  • Навчання впродовж життя

12

 

Конфлікти. Причини виникнення конфліктів.

 

Спілкується конструктивно

[СЗО 4.4]

досягає ефективного спілкування, виявляючи  повагу до особистого простору інших осіб, для організації ефективної спільної діяльності, задоволення власних потреб і потреб інших осіб 

[6 СЗО 4.4.1]

пояснює вплив спілкування на складники здоров’я, безпеки і добробуту

[6 СЗО 4.4.1-1]

 

Моделювання вербального і невербального спілкування.

  • Робота в парах
  • Спілкування державною мовою
  • Соціальні компетентності

13

 

Способи подолання конфліктів.

 

Спілкується конструктивно

[СЗО 4.4]

досягає ефективного спілкування, виявляючи  повагу до особистого простору інших осіб, для організації ефективної спільної діяльності, задоволення власних потреб і потреб інших осіб 

[6 СЗО 4.4.1]

застосовує вербальні і невербальні засоби спілкування для конструктивної комунікації 

[6 СЗО 4.4.1-2]

 

 

розрізняє ситуації, коли силу переконання використали з позитивними чи негативними намірами

[6 СЗО 4.4.1-3]

 

Моделювання ситуацій звернення до батьків, учителів та інших дорослих.

  • Виявляти ініціативу
  • Розв’ятувати проблемну ситуацію

 

  • Спілкування державною мовою
  • Навчання впродовж життя
  • Інформаційно-комунікаційна компетентність

14

 

Булінг та кібербулінг.

 

Поводиться етично

[СЗО 4.8]

виявляє повагу до почуттів інших людей, шанобливо ставиться до їх поглядів щодо збереження  здоров’я, безпеки і добробуту 

[6 СЗО 4.8.1]

 

толерантно ставиться до поглядів, переконань, інтересів і потреб інших осіб, що не загрожують здоров’ю, безпеці і доброту 

[6 СЗО 4.8.1-2]

 

Складання рекомендацій або плану покращення міжособистісних стосунків.

  • Співпрацювати з іншими
  • Розв’язувати проблеми
  • Спілкування державною мовою
  • Соціальні компетентно ком
  • Інноваційність

15

 

Способи подолання булінгу та кібербулінгу.

 

Відстоює власні інтереси та інтереси інших осіб

[СЗО 1.2]

відстоює власні інтереси та інтереси інших осіб, протидіючи проявам тиску, неповаги і приниження

[6 СЗО 1.2.1]

виокремлює інформацію та обговорює ситуації булінгу, зокрема кібербулінгу

[6 СЗО 1.2.1-2]

 

Розробка стратегії подолання

булінгу та кібербулінгу.

  • Критично та системнго мислити
  • -оцінювати ризики
  • Спілкування державною мовою
  • Соціальні компетентно ком
  • Інноваційність

16

 

Узагальнення опрацьованого матеріалу та отриманих знань

Планує майбутнє

[СЗО 4.6]

аналізує потенціал опанування різних видів діяльності 

[6 СЗО 4.6.1]

доводить, що здоров’я, безпека і добробут є підґрунтям успішного майбутнього

[6 СЗО 4.6.1-1]

 

 - виявляти інтерес до навчання

- Інноваційність

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Погоджено

директорка Плпав’я – Вадрусівського ЗЗСО

_____________Оксана БРИТАН

 

 

 

 

 

 

 

Календарно – тематичне планування інтегрованого курсу

«Здоров’я, безпека та добробут»

Відповідно до модельної програми «Здоров’я, безпека та добробут. 5-6 класи (інтегрований курс) для закладів загальної середньої освіти» автори: Хитра З.М., Романенко О.А. (наказ МОН від 12.07.2021 № 795)

Підручник «Здоров’я, безпека та добробут» підручник інтегрованого курсу для 5 класу закладів загальної середньої освіти

 5 НУШ 2022-2223 н.р.

1 година на тиждень

 

 

Вчитель:

Тимочко Л.Я.

doc
Додав(-ла)
Тимочко Лідія
Додано
23 жовтня 2022
Переглядів
584
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку