Презентація до уроку: "Адаптуємося до основної школи"

Про матеріал
Ця презентація допоможе в проведенні уроку в 5 класі, за новою навчальною програмою "Здоров*я, безпека та добробут"
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ТЕМА: Адаптуємося до основної школи

Номер слайду 2

На цьому уроці ви:проаналізуєте зміни у навчанні в основній школі;- з'ясуєте, хто ви: митці чи мислителі;обговорите, для чого потрібно вчитися;- дізнаєтеся, як опанувати складний предмет.

Номер слайду 3

ЗМІНИ У НАВЧАННІ «Дерево очікувань»1. Що змінилося після переходу до основної школи. Проаналізуйте, які зміни вам до вподоби, а які — ні.2. Намалюйте дерево спочатку без листя. Намалюйте листочки і напишіть на них свої очікування від цього навчального року. По черзі прочитайте їх

Номер слайду 4

ЯК НЕ ЗАКОПАТИ ТАЛАНТ У ЗЕМЛЮ• Що означає вислів «закопати талант у землю»?• До чого, на вашу думку, ви маєте вроджені здібності

Номер слайду 5

ДО ЧОГО МИ БІЛЬШ СХИЛЬНІПроведемо дослід, який допоможе з’ясувати, яка з півкуль головного мозку у вас активніша. Вправи виконуйте швидко, не замислюючись

Номер слайду 6

Щоб обидві півкулі головного мозку взаємодіяли між собою, корисно писати лівою рукою, якщо ви правша, і навпаки, а також виконувати спеціальні вправи. Намалюйте восьминога одночасно обома руками 

Номер слайду 7

Стрибаючи на одній нозі, спробуйте одночасно плескати себе по голові та круговими рухами гладити по животіПерейдіть за QR-кодом і виконайте вправи для розвитку взаємодії півкуль головного мозку

Номер слайду 8

ЯК ПОДРУЖИТИСЯ З НАВЧАЛЬНИМ ПРЕДМЕТОМУсі шкільні предмети корисні кожній людині, незалежно від її уподобань та майбутньої професії.

Номер слайду 9

1. Установіть відповідність.1) права А) відповідає за операції з літерами та числами півкуля2) ліва Б) відповідальна за уяву, здатність орієнтуватися в просторі півкуля2. Визначте, які твердження є фактами, а які — судженнями.• Математика — цариця наук.• Корисно виконувати вправи на взаємодію півкуль головно-го мозку.• Якщо людина хоче стати перукарем, математика їйне знадобиться.

Номер слайду 10

3. О беріть вправи для розвитку лівої півкулі головного мозку (1),правої (2), міжпівкульної взаємодії. Г) розв’язувати головоломкиҐ) малювати одночасно обома руками. А) читати. В) писати не тією рукою, якою звикли. Б) слухати музику4. Напишіть три приклади того, що ви робите добре, і триприклади того, що хотіли б робити краще.

Номер слайду 11

 Перейдіть за QR-кодом і прочитайте статтю про наслідки відмови від вивчення математики. Запишіть, про що ви дізналися і що вас найбільше здивувало. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:

Номер слайду 12

Оцініть свої досягнення. Я знаю свої сильні та слабкі сторони. ☆☆☆Я можу розповісти, чому навчання потрібне для мого успішного майбутнього. ☆☆☆

pptx
Додано
1 листопада 2022
Переглядів
706
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку