Календарно – тематичне планування
Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ
№ уроку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітки |
І СЕМЕСТР |
|||
Тема 1. Подорожуємо і відкриваємо світ |
|||
Тиждень 1. |
|||
1. |
|
Спогади про літо. |
|
2. |
|
Що будемо вивчати протягом місяця? |
|
3. |
|
Знайомтеся: нова книжка. Прудка білка – вивірка. ( ТОГ) |
|
4. |
|
Пригода перша “У кабінеті вченого”. Чи можуть винаходи бути небезпечними? |
|
5. |
|
Світ комах. Чи можуть винаходи бути небезпечними? |
|
6. |
|
Побутова хімія — обережність не зайва! Чи можуть винаходи бути небезпечними? |
|
7. |
|
Безпека у побуті. Чи можуть винаходи бути небезпечними? |
|
8. |
|
Без винаходів жити неможливо. Які відкриття змінили світ? |
|
Тиждень 2. |
|||
9. |
|
Від давнини до сьогодення. Готуємо проєкт. |
|
10. |
|
Пригода друга “Хто з’їдає зелених корів?” Що цікавого можна побачити навколо? Ласунка панда. ( ТОГ) |
|
11. |
|
Наш ланчбокс. Чому важливо дотримуватися режиму харчування? |
|
12. |
|
Обережно — отруйні рослини! Які загрози чатують на нас у довкіллі та як їх уникнути? |
|
13. |
|
Не всі гриби можна збирати. Які загрози чатують на нас у довкіллі та як їх уникнути? |
|
14. |
|
Небезпечні тварини. Які загрози чатують на нас у довкіллі та як їх уникнути? |
|
15. |
|
Як врятувати хліб від цвілі. Досліджуємо разом.
|
|
Тиждень 3. |
|||
16. |
|
Пригода третя “Рослина-схованка”. Які таємниці приховують рослини?" |
|
17. |
|
Квітковий годинник. Які таємниці приховують рослини? Морський пейзаж. ( ТОГ) |
|
18. |
|
Вихід є! Що робити, якщо заблукаєш у лісі? |
|
19. |
|
Рослини збираються в дорогу. Як мандрують рослини?" |
|
20. |
|
Іноземці на наших грядках. Як мандрують рослини? |
|
21. |
|
Професор Фейковський vs 4-А. Раунд 1. Чи завжди інформації можна довіряти? |
|
22. |
|
Захист проєкту “Від давнини до сьогодення”. Готуємо проєкт. |
|
Тиждень 4. |
|||
23. |
|
Пригода 4 “Такий великий маленький світ”. Чим небезпечні комахи для людини? |
|
24. |
|
Обережно — комахи! Чим небезпечні комахи для людини? Осіннє розмаїття. ( ТОГ) |
|
25. |
|
Мандрівка та наші емоції. Які почуття викликає завершення мандрівки? |
|
26. |
|
Звіт про мандрівку. Які почуття викликає завершення мандрівки?" |
|
27. |
|
Діагностувальна робота за темою “Подорожуємо і відкриваємо світ”. |
|
28. |
|
Перевір себе. |
|
29. |
|
Підсумковий урок з теми “Подорожуємо і відкриваємо світ”. |
|
Тема 2. Машина часу. |
|||
Тиждень 1. |
|||
30. |
|
Машина часу поряд з нами. Що будемо вивчати протягом місяця? |
|
31. |
|
Книжка — мандрівка музеями. Що будемо вивчати протягом місяця? Часник захисник ( ТОГ) |
|
32. |
|
Похід до музею. Як поводитися в музеї?
|
|
33. |
|
Наша історія. Чому важливо знати про своє минуле? |
|
34. |
|
Одна дата — три свята. Чому важливо знати про своє минуле? |
|
35. |
|
Марійка Підгірянка про красу природи. Як далеко в минуле ми можемо зазирнути? |
|
36. |
|
Комікс-спогад. Як далеко в минуле ми можемо зазирнути? |
|
Тиждень 2. |
|||
37. |
|
Презентуємо колекцію. Готуємо проєкт. |
|
38. |
|
Пригода друга «Смачні музеї». Чи тільки про минуле музеї можуть розповідати? Дерево мого роду. ( ТОГ) |
|
39. |
|
Бюджет сім’ї. Про що потрібно поміркувати перед екскурсією до музею? |
|
40. |
|
Історія цукерок. Де з’явились цукерки? |
|
41. |
|
Солодка принада. Де з’явились цукерки? |
|
42. |
|
Історія картоплі. Чи давно люди вирощують картоплю? |
|
43. |
|
Картопля — другий хліб. Чи давно люди вирощують картоплю? |
|
Тиждень 3. |
|||
44. |
|
Виявлення каротину. Досліджуємо разом. |
|
45. |
|
Пригода третя “Реальний музей вигаданої людини”. Що має вміти детектив? Жайворонки-мотанки. ( ТОГ) |
|
46. |
|
Такий реальний літературний персонаж. Що має вміти детектив? |
|
47. |
|
Як працюють детективи. Чому за відбитками пальців можна визначити особу? |
|
48. |
|
Я унікальний! Чому за відбитками пальців можна визначити особу? |
|
49. |
|
Небезпечні ситуації і ми. Як діяти в непередбачуваних ситуаціях? |
|
50. |
|
Професор Фейковський vs 4-А. Раунд 2. Чи вся інформація з інтернету надійна? |
|
Тиждень 4. |
|||
51. |
|
Пригода четверта “Комп’ютерна історія”. Як технології змінюють наше життя? |
|
52. |
|
Комп’ютер: “за” і “проти”. Як технології змінюють наше життя? Український віночок. ( ТОГ) |
|
53. |
|
Де і як ми використовуємо новинки техніки. Як технології змінюють наше життя? |
|
54. |
|
Наше минуле у нашому сучасному. Які традиції українців ми хочемо продовжити в майбутньому? |
|
55. |
|
Діагностувальна робота за темою «Машина часу» |
|
56. |
|
Перевір себе. |
|
57. |
|
Підсумковий урок з теми “Машина часу”. |
|
Тема 3. Чарівні перетворення. |
|||
Тиждень 1. |
|||
58. |
|
Людина на Землі — унікальна істота. Що будемо вивчати протягом місяця? |
|
59. |
|
Пригода перша. “Чарівне перетворення”. Що будемо вивчати протягом місяця? Квіткова феєрія. ( ТОГ) |
|
60. |
|
Травна система. Як їжа подорожує нашим організмом? |
|
61. |
|
Як розпочинається перетравлювання їжі. Для чого людині слина? |
|
62. |
|
Навіщо людині зуби. Чому в нас часом болять зуби? |
|
63. |
|
Швидка зубна допомога. Чому в нас часом болять зуби? |
|
64. |
|
Людина, яка мене надихає. Готуємо проєкт. |
|
Тиждень 2. |
|||
65. |
|
Пригода друга. “Провідник у невідомому світі”. Навіщо людині кров? |
|
66. |
|
Найзагадковіший орган. Чому печінку називають фільтром організму? Оригамі « Лисенятко» ( ТОГ) |
|
67. |
|
Допомагаємо печінці бути здоровою. Чому печінку називають фільтром організму? |
|
68. |
|
Знай про себе, дбай про себе. Як зберегти своє здоров’я? |
|
69. |
|
Здоров’я і харчування. Як зберегти своє здоров’я? |
|
70. |
|
Працездатність і відпочинок. Як зберегти своє здоров’я? |
|
71. |
|
Опріснення води. Досліджуємо разом. |
|
Тиждень 3. |
|||
72. |
|
Пригода третя. “Несподіваний атракціон”. Навіщо кров людині? |
|
73. |
|
Кровоносна система людини. Навіщо кров людині? Подарунковий пакунок. ( ТОГ) |
|
74. |
|
Клітини крові. Чому кров червона? |
|
75. |
|
Перша допомога при кровотечі. Чому кров червона? |
|
76. |
|
Серце — невтомний м’яз. Як працює серце? |
|
77. |
|
Професор Фейковський vs 4-А. Раунд 3. Чи завжди варто довіряти блогерам? |
|
78. |
|
Людина, яка мене надихає. Презентуємо проєкт. |
|
Тиждень 4. |
|||
79. |
|
Пригода четверта. “Небезпека поруч”. Як ми дихаємо? |
|
80. |
|
Органи дихання. Як ми дихаємо? Натюрморт із фруктами. ( ТОГ) |
|
81. |
|
Дихаймо правильно. Чи вміємо ми дихати? |
|
82. |
|
Самі собі не шкодимо! Чому лікарі кажуть, що куріння вбиває? |
|
83. |
|
Діагностувальна робота за темою «Чарівні перетворення.» |
|
84. |
|
Перевір себе. |
|
85. |
|
Підсумковий урок з теми «Чарівні перетворення.» |
|
Тема 4. Факти і таємниці. |
|||
Тиждень 1. |
|||
86. |
|
Факти навколо нас. Що ми будемо вивчати протягом місяця? |
|
87. |
|
Пригода перша. “У центрі керування”. Навіщо людині потрібна нервова система? Зірочки – сніжинки. ( ТОГ) |
|
88. |
|
Як працює нервова система. Навіщо людині потрібна нервова система? |
|
89. |
|
Що насправді бачать очі. Як працює око? |
|
90. |
|
Око під мікроскопом. Як працює око? |
|
91. |
|
Я та інформація з довкілля. Як я сприймаю інформацію ззовні? |
|
92. |
|
Створюємо комікси. Готуємо проєкт. |
|
Тиждень 2. |
|||
93. |
|
Пригода друга. “М’язи та кістки”. Що таке опорно-рухова система? |
|
94. |
|
Вивчаємо — уявляємо — моделюємо. Що таке опорно-рухова система? Сніговичок. ( ТОГ) |
|
95. |
|
Досліджуємо скелет детальніше. Що таке опорно-рухова система? |
|
96. |
|
М’язи-трудівники — помітні та непомітні. Що таке опорно-рухова система? |
|
97. |
|
Працюємо над поставою. Чому важливо мати гарну поставу? |
|
98. |
|
Взаємодія води та олії. Досліджуємо разом. |
|
99. |
|
Створюємо комікси. Презентуємо проєкт. |
|
Тиждень 3. |
|||
100. |
|
Пригода третя “Там, де зароджується життя”. Як я з’явився / з’явилася на світ? |
|
101. |
|
Дівчатка та хлопчики. Як я з’явився / з’явилася на світ? Ялинка з ґудзиків. ( ТОГ) |
|
102. |
|
Знайомтеся: новонароджений. Як я з’явився / з’явилася на світ? |
|
103. |
|
Чому ми схожі на батьків. Як я з’явився / з’явилася на світ? |
|
104. |
|
Наші думки та вчинки. Як ми дорослішаємо? |
|
105. |
|
Зовнішні зміни. Як ми дорослішаємо? |
|
106. |
|
Професор Фейковський vs 4-А. Раунд 4. Яка інформація не для всіх? |
|