Календарно - тематичне планування з англійської мови зі змістовими лініями 11 клас ІІ семестр для підручника "English 11" О. Д. Карп'юк ( Тернопіль " Лібра Терра " 2017 )
Календарно - тематичне планування
з англійської мови
11 класу Ніжинської ЗОШ I-III ступенів № 7
1І семестр 2018 – 2019 н. р.
Учитель Жимань Людмила Іванівна
Програма: Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим
вивченням іноземних мов 10-11 класи», К., 2017 р.
Підручник: «English 11» авт. О.Д. Карп’юк (Тернопіль «Лібра Терра» 2017)
№ з/п |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Змістова лінія |
Мовний інвентар |
Мовленнєва компетенція
|
Повто рення |
|||||||
Еколо гічна безпека та сталий розви ток |
Громадянська відпові даль ність |
Здоров'я і безпека |
Підпри ємли вість та фінан сова грамо тність |
фонети ка |
лексика |
грама тика |
аудію вання |
чита ння |
письмо |
|
|||
47. |
15.01.18 |
Наука і технічний прогрес. Природа і довкілля Людина і довкілля ст.132-133
|
Аналі зує вплив науко во-техніч ного прогресу на життя людини і дов кілля |
|
|
|
Вимова нової лексики |
Advance, breakdown, existence, fossil, fuel, implication, radiation, reduction, survival, yield, global warming, greenhouse gas, ozone layer, to preserve, consequent, nuclear, despite smth, in this respect, become commonplace, cope with smth, keep pace with, strive for perfection |
|
Впр.1 ст.132 |
Впр.2 ст.133 |
|
Сучасні винаходи |
48 |
17.01.18 |
Досягнення науки і техніки ст.133-136 |
Обгово рює важ ливість сучас них технологій для виріше ння еколо гічних проблем |
|
|
|
Вимова нової лексики |
To redefine, to pursue, irrelevant, a frustration, an application |
|
Впр.3(а) ст.133-136 |
Впр.3 (а) ст.133-136 |
|
|
49 |
17.01.18 |
Що відбувається з нашим довкіллям ст.136-139 |
|
|
Дискутує довкола питання впливу сучасних техноло гій на здоров'я людини |
|
Вимова нової лексики |
Pollution, to cause, harmful, to prevent, flooding, exhaust, fume |
Прикметники-винятки little-less-the least etc |
|
Впр.6 (b) ст.137 ст.138 |
Впр.6 (b) ст.138 |
|
50 |
22.01.18 |
Вплив науково-технічного прогресу на життя людей і довкілля ст.140-141 |
|
|
Оцінює позитив ні та негативні наслідки певних винахо дів на життя людини |
|
|
Vocabulary point ст.139 |
Модальне дієслово ought to |
|
Впр.1,2 ст.139 |
Впр.1 ст.139 |
Модаль ні дієслова |
51 |
24.01.18 |
Складові частини довкілля ст.142-143 |
Сприй має при роду як цілісну систему |
|
|
|
Вимова закінчення -ed |
|
Пасивний стан |
|
Впр.2,3 ст.142 Впр.4 ст.143 |
Впр.1 ст.142 Впр.5 ст.143 |
Активний стан |
52 |
24.01.18 |
Проблеми екології і здоров’я людини ст.144-145 |
|
Оцінює значення етичного споживання (екопро дукти, екотова ри) для навколишнього середовища |
|
|
Вимова нової лексики |
Acid rain, extinction, a particle, shortage, waste disposal, to escape, to react, damaging |
Інфінітив |
Впр.3 ст.144 |
Впр.2 ст.144 Впр.4,5 ст.145 |
Впр.1 ст.144 Склад. mind-map |
Питальні слова |
53 |
29.01.18 |
Шляхи розв’язання екологічних проблем ст.146-148 |
Презен тує та обгрун товує проекти щодо збереження довкіл ля та забезпе чення його сталого розвит ку |
|
|
|
Вимова нової лексики |
Interference, pesticides, to complain, convince, dig, persuade, remind, harmful, renewable, sustainable |
Інфінітив |
|
Впр.2 ст.147 Впр.3 ст.148 |
Впр.3 ст.148 |
|
54 |
31.01.18 |
Організації по захисту навколишнього середовища ст.151-153 |
|
|
|
Аналізує та оцінює шляхи фінансу вання розвитку науки і техніки |
|
|
Пасивний стан |
Впр.3,4 ст.152-153 |
Впр.1 ст.151 Впр.5 ст.153 |
|
|
55 |
31.01.18 |
ГМО-продукти – за чи проти ст.154-157 |
|
|
|
Обговорює пози тивні та негатив ні наслід ки від пе вних ви находів |
Вимова особо вих форм дієсло ва to be |
Вивчена лексика |
Пасивний стан |
Текст для аудію-вання |
Впр.1,4-6 ст.154-157 |
Впр.4 ст.156 |
Дієслово to be |
56 |
05.02.18 |
Твій внесок у захист довкілля. Есе ст.157-160 |
|
Обговорює свою роль у сучасно му техноло гічному середо вищі |
|
|
|
Discursive, subsequently |
|
Текст |
Впр.7 ст.158 Впр.7(b) ст.159 |
|
Правила написання есе Вводні слова |
57 |
07.02.18 |
Екологія мого міста. Зміни клімату ст.161-164
|
Описує види еко - туризму |
|
|
|
Вимова нових слів |
Shrinking, irreparable, projections, to knock down |
Впр.2 ст.161 |
Впр.3 ст.162 |
Впр.4 ст.163 |
Впр.1 ст.161 |
|
58 |
07.02.18 |
Узагальнюю че повторення |
|
|
|
|
|
Узагальнення лексики з теми |
Пасивний стан. Систематизація часових форм |
|
Презен-тація творчих робіт |
Тестові завда-ння |
Неправильні дієслова |
59 |
12.02.18 |
Мистецтво Жанри мистецтва ст.165-168 |
|
Вислов лює власне ставлен ня до розмаїт тя видів сучасно го мистецтва |
|
|
Вимова форм неправильних дієслів |
To make smb gasp, affect, absorb, be sinking out of sight, put into words, catch smb’s breath, feel a lump in smb’s throat, enliven, pore over smth with delight, sheer surprise, floating, shadow, discord, victims, arrangements, significant |
|
Впр.4 ст.165 |
Впр.2-4 ст.165 |
Впр.5 ст.168 |
Минулий неозначений час |
60 |
14.02.18 |
Твори живопису ст.169-170 |
|
Вислов лює влас ні почу ття та емоції виклика ні творами ми мистецтва |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
61 |
14.02.18 |
Вплив мистецтва на естетичний розвиток людини ст.171-172 |
|
|
|
Диску тує довкола впливу мистец тва на емоцій ний стан людини |
|
Lots of twists and turns, gripping, utterly believable, predictable |
Текст для аудію-вання |
Опис творів живо-пису |
Впр.6-8 ст.169 Впр.10 ст.170 |
|
Будова розповідних речень |
62 |
19.02.18 |
Видатні англійські митці ст.173-175 |
Вислов лює власні почуття та емоції виклика ні твора ми мис тецтва |
Форму лює особисті цінності |
|
|
Вимова –ing закінчення |
|
Дієпри-кметник ст. 173 впр.1 ст.174 впр.3 |
|
Впр.2 ст.173 Впр.7 ст.175 |
Впр.4,5 ст.174-175 |
Активний і пасивний стан дієслова |
63 |
21.02.18 |
Всесвітньо відомі твори живопису ст.178 |
|
|
|
|
Лексика із тексту |
|
Текст за вибо-ром учителя |
Впр.5(a,b) ст.178 |
Опис картини |
Прийменник by для орудного відмінка |
|
64 |
21.02.18 |
Улюблений фільм ст.176-177 |
|
|
|
Обгово рює можливості замовлення квитків он лайн |
|
Ст.173, Вивчена лексика |
Дієпри-кметник ст. 175 впр.6 |
Впр.2,3 ст.176 |
Впр.1 ст.176 Впр.4,3 ст. 177 |
|
Характеристика фільму |
65 |
26.02.18 |
Після вистави ст.179-181 Театральні програми та афіші ст.181-183 |
Вислов лює власні почуття та емоції виклика ні твора ми мис тецтва |
Пояснює правила поведін ки у закладах культури |
|
|
|
Artistry, craftsmanship, failure, insight, performance, shape, confess, contemporary |
Дієпри-кметник |
Впр.6 ст.179 |
Впр.7 ст.179 Впр.1,2 ст.180 |
|
Характеристика вистави |
66 |
28.02.18 |
Видатні українські митці ст.184-187 |
|
|
|
|
Still-life, water-mill |
ст.184 впр.4
|
|
|
Впр.5 ст.185 Впр.1 ст.186 |
|
|
67 |
28.02.18 |
Кіномистец тво. Фестивалі ст.188-192 |
|
|
Співвід носить можли вість відвіду вання культур них заходів із власною фінансо вою спромож ністю |
Інтонація питальних речень |
Вивчена лексика |
|
|
Впр.4 ст.188 Впр.5,6 ст.189 |
Впр.4 ст.189 |
Будова питальних речень |
|
68 |
05.03.18 |
Роль телебачення в сучасному суспільстві ст.189-192 |
Форму лює особисті цінності |
|
|
|
Інтонація спеціальних питань |
|
Wh-питання |
|
Впр.6 ст. 189-190 Впр.7-9 ст191-192 |
|
Питальні слова |
69 |
07.03.18 |
Рецензія на улюблений витвір мистецтва ст.193-195 |
|
|
|
|
|
Useful Phrases ст.195 впр.5
|
|
|
Впр.1,2 ст.193 Впр.3 ст.194 |
Впр.4 ст.194 |
|
70 |
07.03.18 |
Узагальню юче повторення |
|
|
|
|
|
ст.196 впр.1
|
Дієпри-кметник ст. 196 впр.2 |
Впр.3 ст.197 |
Впр.4(a,b) ст.197 |
|
|
71 |
12.03.18 |
Молодь і молодіжна культура Молодь та суспільство ст.199-201 |
|
Наво дить при клади особистого внеску в життя громади |
|
Співвід носить власні культур ні потре би з можли востями сімейно го бюджету |
Скорочені заперечні форми допоміжних дієслів часів групи Simple |
To get dumped by, have a chat, get training on, handle calls, benefit, raise money for, exhausting, non-existent
|
Часи групи Simple |
Впр.2 ст.199 |
Впр.1,2 ст.199 |
Впр.2(b) ст.201 |
Допоміжні дієслова часів групи Simple |
72 |
14.03.18 |
Проблема СНІДУ в Україні ст.202-205 |
|
Усвідомлює важ ливість толерантного ставлен ня до інших людей |
|
Демонструє розу міння важливості благо дійної діяльно сті |
Скорочені форми допоміжних дієслів часів групи Conti nuous |
Addict, citizen, drug, government, hardship, participant, pregnancy, society, worldwide, transmitted, AIDS, HIV-positive, get-dumped |
Часи групи Conti nuous |
|
Впр.3 ст.202 Впр.4,5 ст.203 Впр.6 ст.204 |
Впр.7 ст.205 |
Допоміжні дієслова часів групи Conti nuous |
73 |
14.03.18 |
Працевлаштування молоді ст.206-209 |
Аналі зує влас ні бажан ня та по треби у контек сті май бутньої професії |
|
|
Оцінює фінансо ві можли вості сучасних професій |
Вимова суфіксів і префіксів |
Self-confident, self-assured |
Безособові форми дієслова ст. 208 впр.1 |
|
Впр.4 ст. 207 Впр.2 ст.208 Впр.1,4 ст.209 |
Впр.3 ст.207 Впр.3,5 ст.209 |
Словотво-рення, антоніми |
74 |
19.03.18 |
Уміння керувати емоціями ст.210-214 |
|
|
Дискутує щодо впливу побуто вих проблем на емо ційний стан людини |
|
3-тя форма неправильних дієслів |
Anxiety, envy, handicap, rage, response, contented, vulnerable, to stunt
|
Часи групи Perfect |
Впр.3 ст.211 |
Впр.1,2(а) ст.210 |
Впр.2(b) ст.211 |
Дієслова 3-ї форми |
75 |
21.03.18 |
Проблеми молоді. Психологічна допомога ст.215-216 ст.228-230 |
|
|
|
Закінчення -ing |
Word File ст.215 |
Інфінітив і герундій |
|
Впр.2 ст.215 Впр.3,4 ст.217 |
|
Частка to з інфініти вом |
|
76 |
21.03.18 |
Допомога молоді з боку влади ст.220-221 |
|
Вислов лює свою громадянську пози цію щодо соціаль них викликів |
|
|
Вимова суфіксів, префік сів |
Word File ст.221 |
Словотво-рення |
|
Впр.3 ст.230 Впр.4 ст.221 |
Впр.2 ст.215-216 |
|
77 |
02.04.18 |
Молодіжний рух в Україні та у світі ст.224-225 |
|
|
|
|
Ulcer, inhibition, to disrupt
|
Питальні речення |
|
Впр.6-7 ст.224 Впр.8 ст.225 Впр.1-4 ст233-236 |
|
|
|
78 |
04.04.18 |
Молодіжні організації та громади ст.233-236 |
|
Вислов лює свою громадянську пози цію щодо соціаль них викликів |
|
|
Інтона ція пита льних речень |
Useful Phrases
|
Питальні речення |
|
Впр.1-4 ст233-236 |
Питан ня до окре мих речень |
Будова питаль них речень |
79 |
11.04.18 |
Узагальню юче повторення
|
|
|
|
|
Закінчення -ed |
ст.226-227
|
Пасивний стан |
|
Впр.9 ст.226 |
|
|
80 |
11.04.18 |
Україна у світі Суспільно-політичне життя в країні ст.237-240 |
|
Усвідом лює роль України в міжнародних орга нізаціях |
|
|
|
Solemnly, self-determination, anthem, awareness, court, disarmament, division, law official, sovereignty, vote, to declare, elect, proceed, proclaim, vest, executive, judicial, legislative, long-cherished, supreme |
|
Впр.2 ст.237 |
Впр.2 ст.237 Впр.4 ст.240 |
Впр.3 ст.239 |
Особові форми дієслова to be |
81 |
16.04.18 |
Декларація про державний суверенітет України ст.244-247 |
|
Вислов лює свою громадянську пози цію щодо соціаль них викликів |
|
|
|
Embarrass, bore, exhaust, excite |
Безособові форми дієслова Впр.1 ст.246 |
|
|
|
|
82 |
18.04.18 |
Конституція – основний закон України ст.249-251 |
Демонструє розу міння ці нностей культурного розмаїт тя та потреби жити разом у мирі |
|
|
|
|
Alternative, equality, circumstances, fair trial, private ownership, to comprise, fight, restore, settle, civilized, considerable, permanent, be concerned with, be in power
|
Безособові форми діє-слова |
Усне по-відомлення про Раду Єв-ропи і Україну. ст.250 впр.5 |
Впр.2 ст.251 Впр.4 ст.249 |
Впр.1 ст.251 |
Безособові речення |
83 |
18.04.18 |
Представни цькі місії за кордоном ст.241-243 |
|
|
|
Демонструє розу міння важливості благо дійної діяльно сті |
Інтона ція питаль них речень |
Policy and politics. Join and unite |
|
|
Впр.6,7 ст.241 Впр.1,2,8 ст.242 |
|
Типи питань |
84 |
23.04.18 |
Міжнародні організації: Рада Європи, ООН ст.253-254 |
|
|
|
|
|
Enlarge, reconcile |
Типи питань |
|
Впр.4 ст.254 |
Впр.3 (b) ст.253 |
Вживан ня неозначеного артикля |
85 |
25.04.18 |
Міжнародні організації: UNESCO, UNISEF cт.253 |
|
|
|
|
Вимова назв міжна родних організацій |
|
|
Текст за вибо-ром учителя |
Вибо ри Прези-дента Украї ни (тези) |
Впр.3 (b) ст.253 |
|
86 |
25.04.18 |
Вибори в Україні ст.255-256 |
|
|
|
|
|
Poll, cubicle |
Герундій |
|
Впр.1,3 ст.255-256 |
Впр.2,4 ст.256 |
Присвійні займен ники |
87 |
02.05.18 |
Міжнародні освітні програми ст.258-260 |
|
Демонст рує обізна ність з міжнародними освітніми програмами |
|
Обговорює та оцінює фінансо ві перспе ктиви на майбут нє навча ння |
|
Retain, irrespective of |
|
|
Впр.6 (а),5 ст.258 |
Впр.6 (b) ст.258 |
|
88 |
02.05.18 |
Державний устрій України ст.267-269 |
|
|
|
|
|
ст.260 впр.7(b) ст.267 впр.1
|
Безособові форми діє-слова |
Впр.3 ст.268 |
Впр.4 ст.269 |
Впр.2 ст.268 |
Граматичні часи |
89 |
02.05.18 |
Політичний устрій Великобританії та США |
|
|
|
|
|
Bills, justice, to declare
|
|
Презентація |
Текст |
Завдання на картках |
|
90 |
05.05.18 |
Узагальнююче повторення |
|
|
|
|
|
Лексика попередніх уроків |
Вивчені структури |
|
|
Завдан ня на картках |
|
91 |
07.05.18 |
Контроль аудіювання |
|||||||||||
92 |
14.05.18 |
Контроль читання |
|||||||||||
93 |
16.05.18 |
Контроль письма |
|||||||||||
94 |
16.05.18 |
Контроль говоріння |
|||||||||||
95 |
21.05.18 |
Узагальнююче повторення |
|||||||||||
96 |
23.05.18 |
Узагальнюючий урок |
|||||||||||
97 |
23.05.18 |
Узагальнювально-підсумковий урок |