Календарно - тематичне планування з географії для спеціалізованих шкіл. 8 клас

Про матеріал
Календарно – тематичне планування уроків географії 8 клас ( 68 г., 2 год. на тиждень ) За програмою 2015р. НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИ ДЛЯ 6 – 9 КЛАСІВ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДЛЯ РОЗУМОВО ВІДСТАЛИХ ДІТЕЙ Укладачі: Одинченко Л.К., кандидат педагогічних наук, доцент кафедри технологій корекційної та інклюзивної освіти «ДВНЗ» Донбаського державного педагогічного університету; Скиба Т.Ю., викладач кафедри корекційної та інклюзивної освіти Сумського державного педагогічного університету ім. А.С. Макаренка, заступник директора з навчально-виховної роботи КУ Сумської спеціальної загальноосвітньої школи Сумської міської ради, вчитель географії вищої категорії
Перегляд файлу

 

Календарно – тематичне планування уроків  географії

 

8 клас

 ( 68 г., 2 год. на тиждень )

 

 

 

 

 

За програмою 2015р.

 

НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИ ДЛЯ 6 – 9 КЛАСІВ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДЛЯ РОЗУМОВО ВІДСТАЛИХ ДІТЕЙ

Укладачі:  Одинченко Л.К., кандидат педагогічних наук, доцент кафедри технологій корекційної та інклюзивної освіти «ДВНЗ» Донбаського державного педагогічного університету;

Скиба Т.Ю., викладач кафедри корекційної та інклюзивної освіти Сумського державного педагогічного університету ім. А.С. Макаренка, заступник директора з навчально-виховної роботи КУ Сумської спеціальної загальноосвітньої школи Сумської міської ради, вчитель географії вищої категорії

 

 

 

 

2021/2022 н.р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вчителя:

 

 

 

 

 

Географія

8 клас ( 68 г., 2 год. на тиждень )

 I - семестр

№ п./п.

Дата

Тема

При-мітки

Дист. навч.

1.

 

Повторення « г. )

 Земна куля, теплові пояси.

 

 

2.

 

Фізична карта і карта природних зон.

 

 

3.

 

Загальні відомості про Землю, Сонце, Місяць ( 7 г. )

Поняття про Всесвіт. Планети. Сонце, його розміри порівняно із Землею. Значення Сонця для життя на Землі.

 

 

 

4.

 

Земля – планета. Розподіл води і суходолу на Землі.

 

 

5.

 

Обертання Землі навколо своєї осі і навколо Сонця. Зміна дня і ночі. Зміни пір року.

 

 

 

6.

 

Супутники планет. Місяць – супутник Землі. Затемнення Сонця і  Місяця.              Штучні супутники Землі. Польоти людини в космос.

 

 

 

7.

 

Практична робота.

  1.   Вправи з телурієм.

 

 

 

8.

 

Практична робота.

2. Виготовлення моделі Сонця, Землі, місяця із пластиліну (картону) для встановлення співвідношення розмірів

 

 

 

9.

 

Практична робота.

3. Виконання в зошитах з географії малюнків руху Землі навколо Сонця, затемнення Сонця і Місяця.

 

 

 

10.

 

Географія материків і океанів

 (короткий огляд)

Вступ ( 2 г. )

Що вивчає географія материків. Поняття “материк”, умовність поняття “частина світу”. Материки й океани на глобусі та фізичній карті півкуль.

 

 

 

11.

 

  1.   Практична робота.
  2. Робота з глобусом та фізичною картою півкуль.

 

 

 

12.

 

Океани ( 5 г. )

Світовий океан.

 

 

 

13.

 

Тихий океан. Господарське значення. Судноплавство. Атлантичний океан. Господарське значення. Судноплавство.

 

 

14.

 

Індійський океан. Господарське значення. Судноплавство.  

 

 

15.

 

Північний Льодовитий океан. Господарське значення. Судноплавство. 

 

 

16.

 

Практична робота

1. Позначення океанів на контурній карті півкуль.

 

 

 

17.

 

Африка  ( 5 г. )

Географічне положення, контури берегів, океани і моря, острови та півострови.

 

 

18.

 

Особливості рельєфу.

Загальні риси клімату. Води суходолу

 

 

19.

 

Своєрідність рослинного та тваринного світу. Населення. Держави (Конго, Алжир, Єгипет, Ефіопія, Нігерія, Південна Африка - за вибором вчителя) та їх столиці.

 

 

 

20

 

Практична робота.

1. Позначення на контурній карті океанів і морів (Середземне, Червоне), острову Мадагаскар, півострову Сомалі, пустелі Сахара, найбільших річок (Ніл, Конго, Нігер), гір (Атлаські), вивчених держав.

 

 

 

 

21.

 

Практична робота.

2. Записи в зошиту назв найбільш типових представників рослинного та тваринного світу.

 

 

 

 

22.

 

Австралія ( 5 г. )

Географічне положення, контури берегів, океани і моря, острови. Рельєф, клімат, води суходолу.

 

 

23.

 

Своєрідність рослинного і тваринного світу. Населення Австралії.

 

 

24.

 

Австралія – країна-материк. Міста: Канберра, Сідней, Мельбурн,.

 

 

 

25.

 

Практична робота.

  1.                    Позначення на контурній карті морів (Коралове, Арафурське, Тиморське), острова Нова Гвінея,  Великої Піщаної пустелі, річки Муррей,  міста Канберра.

 

 

26.

 

Практична робота.

2. Записи в зошиту назв найбільш типових представників рослинного та тваринного світу.

 

 

 

27.

 

Антарктида ( 3 г. )

Географічне положення, океани і моря, острови. Відкриття та вивчення Антарктиди полярними експедиціями. Українська дослідна станція «Академік Вернадський». Особливості природи Антарктиди.

 

 

 

28.

 

Практична робота.

  1.   Позначення материка на контурній карті.

 

 

 

29.

 

Практична робота.

2. Записи в зошиту назв найбільш типових представників рослинного та тваринного світу.

 

 

 

30.

 

Північна Америка  ( 5 г. )

Географічне положення, контури берегів, океани і моря, острови і півострови. Особливості рельєфу.

 

 

31.

 

Загальні риси клімату. Води суходолу. Своєрідність рослинного та тваринного світу.

 

 

32.

 

Населення. Держави (США, Канада, Мексика, Куба) та їх столиці..

 

 

 

 

 

II - семестр

 

 

33.

 

Практична робота.

1. Позначення на контурній карті морів (Карибське), заток (Гудзонова,  Мексиканська), островів  (Гренландія, Куба), півостровів (Аляска, Флорида, Каліфорнія), гір (Кордильєри), найбільших річок (Міссісіпі, Міссурі), Великих озер, вивчених держав.

 

 

 

34.

 

Практична робота.

2. Записи в зошиту назв найбільш типових представників рослинного та тваринного світу.

 

 

 

35.

 

Південна Америка ( 5 г. )

Географічне положення, контури берегів, океани і моря, острови і півострови. Особливості рельєфу.

 

 

36.

 

Загальні риси клімату. Води суходолу. Своєрідність рослинного та тваринного світу.

 

 

37.

 

Практична робота.

1. Позначення на контурній карті Панамського перешийка, Магелланової  протоки, острову Вогняна Земля, гір (Анди), Амазонської низовини,  найбільших річок (Амазонка), вивчених держав.

 

 

 

38.

 

Населення. Держави (Бразилія, Аргентина, Перу, Чилі – за вибором вчителя) та їх столиці.

 

 

 

39.

 

Практична робота.

2. Фронтальна та індивідуальна робота по заповненню таблиць (систематизація навчального матеріалу).

 

 

 

40.

 

Євразія ( 29 г. )

 Євразія – найбільший материк земної кулі. Географічне положення, контури берегів. Розташування на материку двох частин світу.

 

 

 

41.

 

Практична робота.

1. Проведення на контурній карті умовної межи між Європою та Азією.

 

 

 

42.

 

Європа. Положення на карті. Океани і моря, найбільші острови та півострови. Особливості рельєфу.

 

 

43.

 

Загальні риси клімату. Води суходолу: річки, озера.  Своєрідність рослинного та тваринного світу.

 

 

44.

 

Населення. Культура та побут народів Європи.

 

 

 

45.

 

Країни Західної Європи (Франція, Великобританія, Німеччина - за вибором вчителя). Географічне положення.

 

 

46.

 

Основне населення. Столиці. Великі міста.

 

 

 

47.

 

Країни Центральної Європи ( Чехія, Австрія, Словакія - за вибором вчителя). Географічне положення.

 

 

48.

 

Основне населення. Столиці. Великі міста.

 

 

 

49.

 

Країни Східної Європи (Білорусь, Молдова, Росія – за вибором вчителя). Географічне положення

 

 

50.

 

Основне населення. Столиці. Великі міста.

 

 

51.

 

Практична робота.

2. Позначення на контурній карті (за вибором вчителя):

морів (Північне, Балтійське, Середземне, Чорне);

островів (Британські, Ісландія);

річок (Волга, Дніпро, Дунай);

назв вивчених держав Євразії.

 

 

 

52.

 

Азія. Положення на карті

 

 

53.

 

Океани і моря, найбільші острови та півострови.

 

 

54.

 

Особливості рельєфу. Загальні риси клімату.

 

 

55.

 

Води суходолу: річки, озера. 

 

 

56.

 

Своєрідність рослинного та тваринного світу.

 

 

57.

 

Населення. Культура та побут народів Азії.

 

 

 

58.

 

Країни Південно-західної Азії (Грузія, Вірменія, Азербайджан – за вибором вчителя).

 

 

59.

 

Географічне положення.

 

 

60.

 

Основне населення. Столиці. Великі міста.

 

 

 

61.

 

Країни Центральної Азії (Казахстан, Узбекистан, Туркменія – за вибором вчителя).

 

 

62.

 

Географічне положення.

 

 

63.

 

 Основне населення. Столиці. Великі міста

 

 

64.

 

Країни Південної та Східної Азії (Китай, Японія, Індія – за вибором вчителя).

 

 

65.

 

Географічне положення.

 

 

66.

 

Основне населення. Столиці. Великі міста.

 

 

 

67.

 

Практична робота.

3. Фронтальна та індивідуальна робота по заповненню таблиць (систематизація навчального матеріалу).

 

 

 

68.

 

Практична робота.

4. Складання описів географічних об’єктів за планом ( на основі ілюстрації, тексту підручника, картографічних зображень).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Географія, 8 клас, Планування
Інкл
Додано
25 вересня 2021
Переглядів
1897
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку