Календарно – тематичне планування уроків географії
8 клас
( 68 г., 2 год. на тиждень )
За програмою 2015р.
НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИ ДЛЯ 6 – 9 КЛАСІВ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДЛЯ РОЗУМОВО ВІДСТАЛИХ ДІТЕЙ
Укладачі: Одинченко Л.К., кандидат педагогічних наук, доцент кафедри технологій корекційної та інклюзивної освіти «ДВНЗ» Донбаського державного педагогічного університету;
Скиба Т.Ю., викладач кафедри корекційної та інклюзивної освіти Сумського державного педагогічного університету ім. А.С. Макаренка, заступник директора з навчально-виховної роботи КУ Сумської спеціальної загальноосвітньої школи Сумської міської ради, вчитель географії вищої категорії
2021/2022 н.р.
Вчителя:
Географія
8 клас ( 68 г., 2 год. на тиждень )
I - семестр
№ п./п. |
Дата |
Тема |
При-мітки |
Дист. навч. |
1. |
|
Повторення « г. ) Земна куля, теплові пояси. |
|
|
2. |
|
Фізична карта і карта природних зон. |
|
|
3. |
|
Загальні відомості про Землю, Сонце, Місяць ( 7 г. ) Поняття про Всесвіт. Планети. Сонце, його розміри порівняно із Землею. Значення Сонця для життя на Землі.
|
|
|
4. |
|
Земля – планета. Розподіл води і суходолу на Землі. |
|
|
5. |
|
Обертання Землі навколо своєї осі і навколо Сонця. Зміна дня і ночі. Зміни пір року.
|
|
|
6. |
|
Супутники планет. Місяць – супутник Землі. Затемнення Сонця і Місяця. Штучні супутники Землі. Польоти людини в космос.
|
|
|
7. |
|
Практична робота.
|
|
|
8. |
|
Практична робота. 2. Виготовлення моделі Сонця, Землі, місяця із пластиліну (картону) для встановлення співвідношення розмірів
|
|
|
9. |
|
Практична робота. 3. Виконання в зошитах з географії малюнків руху Землі навколо Сонця, затемнення Сонця і Місяця.
|
|
|
10. |
|
Географія материків і океанів (короткий огляд) Вступ ( 2 г. ) Що вивчає географія материків. Поняття “материк”, умовність поняття “частина світу”. Материки й океани на глобусі та фізичній карті півкуль.
|
|
|
11. |
|
|
|
|
12. |
|
Океани ( 5 г. ) Світовий океан.
|
|
|
13. |
|
Тихий океан. Господарське значення. Судноплавство. Атлантичний океан. Господарське значення. Судноплавство. |
|
|
14. |
|
Індійський океан. Господарське значення. Судноплавство. |
|
|
15. |
|
Північний Льодовитий океан. Господарське значення. Судноплавство. |
|
|
16. |
|
Практична робота 1. Позначення океанів на контурній карті півкуль.
|
|
|
17. |
|
Африка ( 5 г. ) Географічне положення, контури берегів, океани і моря, острови та півострови. |
|
|
18. |
|
Особливості рельєфу. Загальні риси клімату. Води суходолу |
|
|
19. |
|
Своєрідність рослинного та тваринного світу. Населення. Держави (Конго, Алжир, Єгипет, Ефіопія, Нігерія, Південна Африка - за вибором вчителя) та їх столиці.
|
|
|
20 |
|
Практична робота. 1. Позначення на контурній карті океанів і морів (Середземне, Червоне), острову Мадагаскар, півострову Сомалі, пустелі Сахара, найбільших річок (Ніл, Конго, Нігер), гір (Атлаські), вивчених держав.
|
|
|
21. |
|
Практична робота. 2. Записи в зошиту назв найбільш типових представників рослинного та тваринного світу.
|
|
|
22. |
|
Австралія ( 5 г. ) Географічне положення, контури берегів, океани і моря, острови. Рельєф, клімат, води суходолу. |
|
|
23. |
|
Своєрідність рослинного і тваринного світу. Населення Австралії. |
|
|
24. |
|
Австралія – країна-материк. Міста: Канберра, Сідней, Мельбурн,.
|
|
|
25. |
|
Практична робота.
|
|
|
26. |
|
Практична робота. 2. Записи в зошиту назв найбільш типових представників рослинного та тваринного світу.
|
|
|
27. |
|
Антарктида ( 3 г. ) Географічне положення, океани і моря, острови. Відкриття та вивчення Антарктиди полярними експедиціями. Українська дослідна станція «Академік Вернадський». Особливості природи Антарктиди.
|
|
|
28. |
|
Практична робота.
|
|
|
29. |
|
Практична робота. 2. Записи в зошиту назв найбільш типових представників рослинного та тваринного світу.
|
|
|
30. |
|
Північна Америка ( 5 г. ) Географічне положення, контури берегів, океани і моря, острови і півострови. Особливості рельєфу. |
|
|
31. |
|
Загальні риси клімату. Води суходолу. Своєрідність рослинного та тваринного світу. |
|
|
32. |
|
Населення. Держави (США, Канада, Мексика, Куба) та їх столиці.. |
|
|
|
|
II - семестр |
|
|
33. |
|
Практична робота. 1. Позначення на контурній карті морів (Карибське), заток (Гудзонова, Мексиканська), островів (Гренландія, Куба), півостровів (Аляска, Флорида, Каліфорнія), гір (Кордильєри), найбільших річок (Міссісіпі, Міссурі), Великих озер, вивчених держав.
|
|
|
34. |
|
Практична робота. 2. Записи в зошиту назв найбільш типових представників рослинного та тваринного світу.
|
|
|
35. |
|
Південна Америка ( 5 г. ) Географічне положення, контури берегів, океани і моря, острови і півострови. Особливості рельєфу. |
|
|
36. |
|
Загальні риси клімату. Води суходолу. Своєрідність рослинного та тваринного світу. |
|
|
37. |
|
Практична робота. 1. Позначення на контурній карті Панамського перешийка, Магелланової протоки, острову Вогняна Земля, гір (Анди), Амазонської низовини, найбільших річок (Амазонка), вивчених держав.
|
|
|
38. |
|
Населення. Держави (Бразилія, Аргентина, Перу, Чилі – за вибором вчителя) та їх столиці.
|
|
|
39. |
|
Практична робота. 2. Фронтальна та індивідуальна робота по заповненню таблиць (систематизація навчального матеріалу).
|
|
|
40. |
|
Євразія ( 29 г. )Євразія – найбільший материк земної кулі. Географічне положення, контури берегів. Розташування на материку двох частин світу.
|
|
|
41. |
|
Практична робота. 1. Проведення на контурній карті умовної межи між Європою та Азією.
|
|
|
42. |
|
Європа. Положення на карті. Океани і моря, найбільші острови та півострови. Особливості рельєфу. |
|
|
43. |
|
Загальні риси клімату. Води суходолу: річки, озера. Своєрідність рослинного та тваринного світу. |
|
|
44. |
|
Населення. Культура та побут народів Європи.
|
|
|
45. |
|
Країни Західної Європи (Франція, Великобританія, Німеччина - за вибором вчителя). Географічне положення. |
|
|
46. |
|
Основне населення. Столиці. Великі міста.
|
|
|
47. |
|
Країни Центральної Європи ( Чехія, Австрія, Словакія - за вибором вчителя). Географічне положення. |
|
|
48. |
|
Основне населення. Столиці. Великі міста.
|
|
|
49. |
|
Країни Східної Європи (Білорусь, Молдова, Росія – за вибором вчителя). Географічне положення |
|
|
50. |
|
Основне населення. Столиці. Великі міста. |
|
|
51. |
|
Практична робота. 2. Позначення на контурній карті (за вибором вчителя): морів (Північне, Балтійське, Середземне, Чорне); островів (Британські, Ісландія); річок (Волга, Дніпро, Дунай); назв вивчених держав Євразії.
|
|
|
52. |
|
Азія. Положення на карті |
|
|
53. |
|
Океани і моря, найбільші острови та півострови. |
|
|
54. |
|
Особливості рельєфу. Загальні риси клімату. |
|
|
55. |
|
Води суходолу: річки, озера. |
|
|
56. |
|
Своєрідність рослинного та тваринного світу. |
|
|
57. |
|
Населення. Культура та побут народів Азії.
|
|
|
58. |
|
Країни Південно-західної Азії (Грузія, Вірменія, Азербайджан – за вибором вчителя). |
|
|
59. |
|
Географічне положення. |
|
|
60. |
|
Основне населення. Столиці. Великі міста.
|
|
|
61. |
|
Країни Центральної Азії (Казахстан, Узбекистан, Туркменія – за вибором вчителя). |
|
|
62. |
|
Географічне положення. |
|
|
63. |
|
Основне населення. Столиці. Великі міста |
|
|
64. |
|
Країни Південної та Східної Азії (Китай, Японія, Індія – за вибором вчителя). |
|
|
65. |
|
Географічне положення. |
|
|
66. |
|
Основне населення. Столиці. Великі міста.
|
|
|
67. |
|
Практична робота. 3. Фронтальна та індивідуальна робота по заповненню таблиць (систематизація навчального матеріалу).
|
|
|
68. |
|
Практична робота. 4. Складання описів географічних об’єктів за планом ( на основі ілюстрації, тексту підручника, картографічних зображень). |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|