Календарно - тематичне планування з інформатики 8 класу І семестр (2018-2019 н.р.), розроблено за навчальною програмою для загальноосвітніх навчальних закладів
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ
ПЛАНУВАННЯ
з предмету
«ІНФОРМАТИКА»
8 клас
І СЕМЕСТР
на 2018-2019 навчальний рік
Інформатика 8 клас
(І семестр)
№ |
№ |
Тема уроку |
Кількість годин |
Дата проведення уроку |
Корекція дати уроку |
|
Тема 1. «Кодування даних. Апаратно-програмне забезпечення комп’ютера.» (8 годин) |
||||||
1 |
|
Правила поведінки і БЖ в комп’ютерному класі. Опрацювання даних як інформаційний процес. Кодування та декодування повідомлень |
1 |
|
|
|
2 |
|
Кодування символів. Двійкове кодування. Одиниці вимірювання довжини двійкового коду. |
1 |
|
|
|
3 |
|
Кодування символів Інструктаж з БЖД. Практична робота №1. Розв‘язування задач на визначення довжини двійкового коду текстових даних |
1 |
|
|
|
4 |
|
Архітектура комп’ютера. Процесор, його призначення. Пам'ять комп’ютера. Зовнішні та внутрішні запам’ятовуючі пристрої. Пристрої введення та виведення даних. |
1 |
|
|
|
5 |
|
Історія засобів опрацювання інформаційних об’єктів. Технічні характеристики складових комп’ютера. Види сучасних комп’ютерів та їх застосування. Інструктаж з БЖД. Практична робота №2. Конфігурація комп’ютера під потребу. |
1 |
|
|
|
6 |
|
Класифікація та загальна характеристика програмного забезпечення. Системне та службове програмне забезпечення. |
1 |
|
|
|
7 |
|
Архіватори. Архівування даних. Стиснення даних. Інструктаж з БЖД. Практична робота №3. Архівування та розархівування даних |
1 |
|
|
|
8 |
|
Урок узагальнення знань з теми «Кодування даних. Апаратно-програмне забезпечення комп’ютера». |
1 |
|
|
|
Тема 2. «Опрацювання текстових даних» (7 годин) |
||||||
9 |
|
Створення та опрацювання в текстовому документі символів, колонок, списків |
1 |
|
|
|
10 |
|
Створення, редагування та форматування таблиць в текстовому документі. |
1 |
|
|
|
11 |
|
Створення, редагування та форматування графічних об’єктів у текстовому документі |
1 |
|
|
|
12 |
|
Створення, редагування та форматування формул в текстовому документі. Інструктаж з БЖД. Практична робота №4. Створення текстового документа, що містить об’єкти різних типів |
1 |
|
|
|
13 |
|
Структура документа. Розділи. Колонтитули. Стильове оформлення абзаців. |
1 |
|
|
|
14 |
|
Засоби автоматизації створення текстового документа. Інструктаж з БЖД. Практична робота №5. Структура документа. Автоматизоване створення змісту та покажчиків |
1 |
|
|
|
15 |
|
Урок узагальнення знань з теми «Опрацювання текстових даних». |
1 |
|
|
|
Тема 3. «Опрацювання об’єктів мультимедіа» (7 годин) |
||||||
16 |
|
Формати аудіо- та відеофайлів. Програмне забезпечення для опрацювання об’єктів мультимедіа. |
1 |
|
|
|
17 |
|
Програми для редагування аудіо- та відеоданих. Загальні поняття про відеофільм. Розробка сценарію відеофільму |
1 |
|
|
|
18 |
|
Побудова аудіо- та відеоряду. Додавання до відеокліпу відеоефектів та налаштування переходів між його фрагментами. |
1 |
|
|
|
19 |
|
Налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду. Інструктаж з БЖД. Практична робота №6. Створення відеокліпу. |
1 |
|
|
|
20 |
|
Сервіси розміщення аудіо- та відеофайлів в Інтернеті |
1 |
|
|
|
21 |
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота №7. Розміщення аудіо- та відеоматеріалів в Інтернеті. |
1 |
|
|
|
22 |
|
Урок узагальнення знань з теми «Опрацювання об’єктів мультимедіа». |
1 |
|
|
|
Тема 4. «Основи подійно- та об'єктно-орієнтованого програмування» (7 годин) |
||||||
23 |
|
Поняття мови програмування. Складові мови програмування. |
1 |
|
|
|
24 |
|
Знайомство з середовищем програмування. Поняття форми. Програмний проект і файли, що входять до його складу. |
1 |
|
|
|
25 |
|
Поняття події, обробника події. Редагування коду обробника події. Використання вікон повідомлень. Запис програми засобами середовища програмування. |
1 |
|
|
|
26 |
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота № 8. Створення об’єктно-орієнтованої програми, що відображає вікно повідомлення. |
1 |
|
|
|
27 |
|
Елемент керування «кнопка». Основні компоненти програми для ОС з графічним інтерфейсом. Властивості і методи елементів керування. |
1 |
|
|
|
28 |
|
Елемент керування «напис». Складання програм, що обробляють натискання кнопок та визначають вміст написів на формі. Інструктаж з БЖД. Практична робота № 9. Створення програми з кнопками та написами. |
1 |
|
|
|
29 |
|
Урок узагальнення знань з теми «Основи подійно- та об'єктно-орієнтованого програмування». |
1 |
|
|
|
30 |
|
Підсумковий урок. |
1 |
|
|
|