Календарно –тематичне планування уроків музичного мистецтва у 2 класі
2019 / 2020 н. р.
Програма: Типова освітня програма для закладів загальної середньої освіти. 1-2 класи, розроблена під керівництвом О.Я.Савченко – К.: ТД «Освіта – Центр+»,2018-240с. |
Підручник: Мистецтво: підруч. інтегрованого курсу для 2 класу закладів загальної середньої освіти / Т. Є. Рубля, Т. Л. Щеглова, І. Л. Мед. — Харків : Вид-во «Ранок», 2019. 102с.:іл. Рекомендовано МОН України (наказ МОН України від 28.03.2019 №407)
|
ІІ семестр
(1 година на тиждень)
№ |
Тема уроку |
Дата |
Корекція |
Погодж. |
Примітки |
|
16 |
Снігові розваги. Слухання: К. Дебюссі «Сніг танцює». Виконання: пісня «Просто снігопад» (с. 58-59) |
|
|
|
|
|
17 |
Зимова казка. Виконання: поспівка «Санчата». Слухання: Петро Чайковський «Лускунчик» (с.60) |
|
|
|
|
|
18 |
Навколосвітня подорож. Сюїта. Карнавал. Слухання: Частини музичної сюїти «Карнавал тварин» К. Сен-Санс. (с. 62-63) |
|
|
|
|
|
19 |
Птахи на крилах весну несуть. Слухання: К. Сенс-Санс «Карнавал тварин». Виконання: укр. нар. пісня «Щебетала пташечка». (с. 66) |
|
|
|
|
|
20 |
Підводні мандри. Слухання: М. Римський-Корсаков «»Океан- море синє» із опери «Садко» і тема морю із сюїти «Шехерезада». Виконання: «Морський бичок» сл. А. Олєйнікової, муз. В. Івченка (с.68-69) Слухання: «Пісенька восьминіжків». (с. 70) |
|
|
|
|
|
21 |
Створюємо красиві обереги. Музична ілюстрацію. Слухання: Сергій Прокоф’єв балет «Попелюшка» «Сцена з годинником». |
|
|
|
|
|
22 |
У родинному колі. Виконання: Н. Май «Родина». Слухання: Назарій Яремчук «Родина». (с.73, 75) |
|
|
|
|
|
23 |
Великодня радість. Символіка Великодня. Слухання: великодні дзвони. Виконання: пісня «Писанка» (с. 76-77) |
|
|
|
|
|
24 |
Весна крокує по землі. Веснянки. Слухання: «Вийди, вийди, сонечко», «Подоляночка». Виконання: поспівка «Весняночка-паняночка» у діалогах. (с. 79) |
|
|
|
|
|
25 |
Весняні штрихи. Урок-гра. Календарно-обрядові народні свята, традиції, звичаї. |
|
|
|
|
|
26 |
Чарівні перетворення. Весняні котики. Слухання: П. Чайковський «Квітень. Пролісок». Виконання: пісня «Весняні котики» на сл. М. Ясакової та муз. О. Янушкевича. (с.83-84) |
|
|
|
|
|
27 |
Космічні пригоди. Електронна музика. Слухання: гурт «Спейс» композиції «Балада», «Чарівний політ». Виконання: «Весняні котики». (с.86-87) |
|
|
|
|
|
28 |
Мандрівка рідним краєм. Слухання: «Віночок українських народних пісень». Виконання: пісня «Квітковий садочок» на сл. Л. Ратич, муз. А. Олєйнікової. (с. 89-90) |
|
|
|
|
|
29 |
У світі мультфільмів. Слухання: музичні уривки із різних мульт-філмів. Виконання: пісня «Мультики» А. Мігай. (с. 94-95) |
|
|
|
|
|
30 |
Театральна атмосфера. Слухання: фрагмент балету «Лускунчик» композитора П. Чайковського. Виконання: «Мультики». (с. 97) |
|
|
|
|
|
31 |
Фантастичний кіносвіт. Музика в кіно. Слухання:перегляд фрагменту із дитячого кінофільму «Іванко й цар Поганин». Виконання: «Пісня про дружбу» Ольги Янушкевич. (с. 100) |
|
|
|
|
|
32 |
Весняне різнобарв’я. Слухання: П. Чайковський пісня жайворонка; звуки весняного лісу та дощу. (с.101-102) |
|
|
|
|
|
33 |
Підсумковий урок «Вернісаж мистецтв» |
|
|
|
|
|