Розвага. Сценарій "Магазин іграшок"

Про матеріал
продовжувати знайомити дітей із дерев’яними музичними інструментами та прийомами гри на них. Вчити використовувати для озвучування віршів «звучні жести». Під час танку вчити дітей свідомо починати й закінчувати рухи одночасно з початком та кінцем музики. Закріплювати навички вирозного використання дерев’яних звуків, вміння співвідносити образ горобчиків та виконавські прийоми. Розвивати чуттєвість тембрового слуху, фантазію, уяву. Виховувати позитивне ставлення до музики, бережливе ставлення до іграшок.
Перегляд файлу

 

Розвага «Магазин іграшок»

 

Музичний керівник:          Симчіч Інна Аліківна

 


                                          «МАГАЗИН ІГРАШОК»

(Розвага заняття для дітей молодшої групи 3-4 р.ж.)

 

Програмовий зміст: продовжувати знайомити дітей із дерев’яними музичними інструментами та прийомами гри на них. Вчити використовувати для озвучування віршів «звучні жести». Під час танку вчити дітей свідомо починати й закінчувати рухи одночасно з початком та кінцем музики. Закріплювати навички вирозного використання деревяних звуків, вміння співвідносити образ горобчиків та виконавські прийоми. Розвивати чуттєвість тембрового слуху, фантазію, уяву. Виховувати позитивне ставлення до музики, бережливе ставлення до іграшок.

Обладнання: іграшки для «магазину», музичні інструменти: ксилофон, ложки, кубики, дерев’яні коробочки

Репертуар: вірш В. Степанова «Іграшки»; Музично-дидактична гра «Музичні молоточки» О. Тілічеївої…

 

Хід заняття

(Діти заходять до залу. Одна частина залу перетворена під магазин іграшок).

Зв.м.  музичне привітання з дітьми

Розспівування: Звуки музики

Вихователь: Діти, а чи знаєте ви, що існує багато різних магазинів.

- А які магазини ви знаєте?

- Діти називають магазини…..

Сьогодні я запрошую вас до магазину іграшок. Давайте візьмемося за руки і підемо до магазину.

Діти ідуть по колу і промовляють:

Дзінь-дзінь-дзінь, дзінь-дзінь-дзінь, відчиняєм магазин!

Завітайте, завітайте,  що хто хоче вибирайте!

Мовленнєва гра «Іграшки»

(Діти промовляють текст, супроводжуючи його «звучними» жестами)

Є іграшки – хихотушки, є іграшки – торохтушки,

            (діти плескають в долоні)

Реготушки все хихочуть, торохтушки – торохтять

            (топають ногами)

Дуже весело їм разом розлучатись не хотять.

          (виконують щиглики пальцями)

Торохтушки – реготушки  заразили всіх

            (плескають по колінах)

Звідусіль тепер лунає

             (труть долоню об долоню)

Сміх, сміх, сміх.

                  (плескають в долоні)

Вихователь веде дітей до прилавка з іграшками

Музкерівник: Діти, подивіться, у нашому магазині ляльки стали у рядок, всіх запрошують в танок. Зараз ми з вами також станемо веселими, красивими.

Зв.м. Хоровод: «Встаньте дети, встаньте в круг»

Музкерівник: Але чомусь наша лялька сумна, мабуть, вона захворіла.

Зв.м. П.І. Чайковський «Хвора лялька» (діти слухають музику, характеристика музики)

Музкерівник: Ви її не обминайте, і з собою забирайте.

Лялька: Я і з вами подружуся, а звуть мене Катруся, трошки захворіла я.

Музкерівник: Хто хоче ляльку купити і вилікувати?

Вихователь: Ми хочемо іграшку - лялку купити, вилікувати і  з нею  дружити.

Музкерівник: Щоб ляльку ви могли забрати, треба пісню заспівати.

Зв.м. (Пісня про медузу, діти сідають)

Муз керівник: Подивіться, в нашому магазині продаються ось такі музичні молоточки та дерев’яні кубики. Послухайте, які вони видають звуки.

(Характеристика звука з показом гри на дерев*яних інструментах):

Дерев’яний звук який? Він стукітливий та сухий, теплий та тріскучий, тихий та гримучий.

Вихователь:

Тук-тук-тук-тук,  що це там за дивний звук?  (Стукають кулачками один по одному)

Молоточки гучно б’ють, до гри усіх нас звуть. (Стукають кулачками по підлозі).

Зв.м.  Пісня «Рученята золоті»

(Вихователь веде дітей до наступного відділу в магазині).

Вихователь.  Діти, у цьому відділі продаються механічні заводні іграшки.

Музкерівник. Завітайте, завітайте, що хто хоче, вибирайте!  

Музкерівник.  Щоб іграшку купити, треба ось що вам зробити:

Інструменти вибирайте, і кричалку нам  заграйте.

( «Купим ми з бабушкой…..)

Вихователь. Дзінь-дзінь-дзінь, дзінь-дзінь-дзінь зачиняють магазин.

Іграшки ми вибирали, іграшки ми купували.

Непомітно пройшов час,  час перерви і для нас.

(Вихователь пропонує дітям сісти на килим).

Музкерівник.  Поки магазин іграшок на перерві, я хочу розповісти вам про іграшки давніх часів. У давнину не було таких магазинів і не було таких яскравих, різноманітних іграшок. Діти гралися всім, що їх оточувало: камінцями, коробочками, травичкою, листочками, паличками.

Дітям дуже подобалося слухати звуки, які видавали ці речі. І згодом ці звуки переселилися в музичні інструменти. Які з цих речей могли видавати дерев'яні звуки? Давайте і ми з вами пограємо, як колись, у давнину, дерев'яними паличками.

Вправа « Брязкальця ударні»

Зв.м.  «Літо»   ( діти ударяють  в брязкальця)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Музкерівник: Одразу хочу вас спитати:

- Чи музика вам до вподоби, малюки? (Так)

- А слухати її вам залюбки? (Так)

Тоді до вас прохання маю:

Я загадки вам загадаю

Про музичні інструменти чародійні,

Що мають голоси прекрасні, мелодійні.

Ви інструменти ці назвіть

Та їх зображення знайдіть….

 

Гра «Загадки – добавлянки».

  1. Взяли порожню паличку чи калинову гілочку, у ній зробили отвори – дірочка, ще дірочка.

   Тепер співає  й грає нам ота колишня гілочка, бо це уже не гілочка: вона – дзвінка…..(сопілочка)

  1.  Посередині міх має, кнопочки малі по краю, якщо міх той розтягнути, вміло кнопочки торкнути,

то почують тут і там, як виспівує…. (баян)

  1.  Клавіші чорні  і клавіші білі вправно лише піаніст натискає –

    Звуки музичні приємні і милі зі скрині великої гарно лунають.

Цей інструмент грає, дітки, відмінно, а звуть його …. (піаніно)

Музкерівник:  От молодці, дітки! Ви, мабуть, уже знаєте, що для того, щоб на будь - якому інструменті навчитися грати, треба мати вправні рученят а. А у вас такі рученята? Зараз ми перевіримо! Нумо, люба дітвора, заспівайте – ка нам!

Зв.м. «Я на скрипочці іграю….»

 

Музкерівник.   А тепер давайте, під музику, розфарбуємо найулюбленіші музичні інструменти.

 

1

 

docx
Додано
5 січня 2020
Переглядів
1969
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку