КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
З МАТЕМАТИКИ
(за підручником Н.Листопад)
(4 годин на тиждень)
№ з/п |
Зміст навчального предмету |
К-ть год. |
Дата |
Корекція |
Примітка |
Тема 1. Властивості і відношення предметів.Лічба. |
9 |
|
|
|
|
|
Лічба об’єктів |
1 |
|
|
|
|
Спільні та відмінні ознаки предметів. Поділ на групи. Лічба |
1 |
|
|
|
|
Ознаки та властивості предметів. Форма, розмір, колір |
1 |
|
|
|
|
Розміщення предметів. Більший, менший. Лічба |
1 |
|
|
|
|
Лічба. Вгорі, внизу. На, над, під. Праворуч, ліворуч |
1 |
|
|
|
|
Порівняння предметів за довжиною, шириною, висотою |
1 |
|
|
|
|
Пара предметів |
1 |
|
|
|
|
Лічба. Більше, менше, порівну |
1 |
|
|
|
|
Порівняння. Стільки само. Стільки, скільки |
1 |
|
|
|
Тема 2. Числа 1–10 |
21 |
|
|
|
|
|
Число і цифра 1 |
1 |
|
|
|
|
Число і цифра 2 |
1 |
|
|
|
|
Число і цифра 3. Попереднє і наступне числа |
1 |
|
|
|
|
Порівняння чисел. Нерівність. Знаки <, > |
1 |
|
|
|
|
Порівняння чисел. Рівність. Знак = |
1 |
|
|
|
|
Число і цифра 4 |
1 |
|
|
|
|
Склад чисел 2, 3, 4 |
1 |
|
|
|
|
Число і цифра 5 |
1 |
|
|
|
|
Додавання чисел. Знак + |
1 |
|
|
|
|
Склад числа 5 |
1 |
|
|
|
|
Число і цифра 6. Склад числа 6 |
1 |
|
|
|
|
Число і цифра 7. Склад числа 7 |
1 |
|
|
|
|
Число і цифра 8. Склад числа 8 |
1 |
|
|
|
|
Число і цифра 9. Склад числа 9 |
1 |
|
|
|
|
Число 10. Склад числа 10 |
1 |
|
|
|
|
Віднімання чисел. Знак – |
1 |
|
|
|
|
Число і цифра 0 |
1 |
|
|
|
|
Сантиметр |
1 |
|
|
|
|
Доба. Замкнені і незамкнені лінії |
1 |
|
|
|
|
Повторення вивченого |
1 |
|
|
|
|
Урок узагальнення і систематизації. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тема2.Додавання і віднімання в межах 10 |
(20 год) |
|
|
|
|
31 |
Компоненти дії додавання |
|
|
|
|
32 |
Компоненти дії віднімання |
|
|
|
|
33 |
Додавання і віднімання числа 0 |
|
|
|
|
34 |
Додавання і віднімання числа 1 |
|
|
|
|
35 |
Додавання і віднімання числа 2. Збільшення, зменшення числа |
|
|
|
|
36 |
Додавання і віднімання числа частинами |
|
|
|
|
37 |
Додавання і віднімання числа 3. Переставний закон додавання |
|
|
|
|
38 |
Вирази. Сума. Різниця |
|
|
|
|
39 |
Додавання і віднімання числа 4. Побудова відрізка |
|
|
|
|
40 |
Додавання і віднімання числа 5. Взаємозв’язок дій додавання і віднімання |
|
|
|
|
41 |
Значення виразу. Читання виразів |
|
|
|
|
42 |
Обчислення значень виразів
|
|
|
|
|
43 |
Задача |
|
|
|
|
44 |
Додавання і віднімання числа 6 |
|
|
|
|
45 |
Додавання і віднімання числа 7 |
|
|
|
|
46 |
Порівняння числа і виразу |
|
|
|
|
47 |
Додавання і віднімання чисел 8 і 9 |
|
|
|
|
48 |
Повторення вивченого |
|
|
|
|
49 |
Повторення вивченого |
|
|
|
|
50 |
Урок узагальнення і систематизації |
|
|
|
|
|
Тема 3. Додавання і віднімання в межах 10. Задачі |
(18 год) |
|
|
|
51 |
Додавання і віднімання в межах 10. Задачі |
|
|
|
|
52 |
Задачі. Обчислення в межах 10 |
|
|
|
|
53 |
Задачі. Обчислення в межах 10 |
|
|
|
|
54 |
Додавання кількох чисел |
|
|
|
|
55 |
Віднімання кількох чисел |
|
|
|
|
56 |
Задачі. Обчислення в межах 10 |
|
|
|
|
57 |
Обчислення значень виразів. Задачі |
|
|
|
|
58 |
Обчислення значень виразів. Задачі |
|
|
|
|
59 |
Різницеве порівняння чисел |
|
|
|
|
60 |
Задачі |
|
|
|
|
61 |
Задачі. Обчислення значень виразів |
|
|
|
|
62 |
Задачі. Обчислення значень виразів |
|
|
|
|
63 |
Маса. Кілограм |
|
|
|
|
64 |
Місткість. Літр |
|
|
|
|
65 |
Обчислення значень виразів. Задачі |
|
|
|
|
66 |
Повторення вивченого |
|
|
|
|
67 |
Повторення вивченого |
|
|
|
|
68 |
Урок узагальнення і систематизації |
|
|
|
|
|
Тема 4. Числа 11–20 |
(17 год) |
|
|
|
69 |
Десяток. |
|
|
|
|
70 |
Числа 11–15. Утворення чисел, запис чисел, читання. Задача на знаходження решти. Відтворення малюнка. |
|
|
|
|
71 |
Числа 16–20. Утворення чисел, запис чисел, читання чисел. Задача на знаходження решти. Рух по вказаному маршруту. |
|
|
|
|
72 |
Десятковий склад числа. Аналіз задачі, схеми. Відтворення малюнка. |
|
|
|
|
73 |
Наступне і попереднє числа. Складання задачі за малюнком. Розпізнавання фігур. |
|
|
|
|
74 |
Порівняння чисел. Задача на зменшення числа на кілька одиниць. Побудова відрізка заданої довжини. |
|
|
|
|
75 |
Порівняння чисел. Задача на різницеве порівняння. Складання нерівностей. |
|
|
|
|
76 |
Додавання виду 10 + 4. Складання задач за одним сюжетом. Вимірювання довжини відрізка і побудова відрізка заданої довжини. |
|
|
|
|
77 |
Дециметр. Складання задач за одним сюжетом. Вимірювання довжини відрізка і побудова відрізка заданої довжини. |
|
|
|
|
78 |
Віднімання виду 17 – 7, 17 – 10. Задача на знаходження суми. Відтворення малюнка. |
|
|
|
|
79 |
Обчислення в межах 20 на основі нумерації чисел. Творча робота над задачею. Вимірювання довжини відрізка і побудова відрізка заданої довжини. |
|
|
|
|
80 |
Обчислення виду 13 + 2. Задачі з одним сюжетом. Відтворення малюнка. |
|
|
|
|
81 |
Обчислення виду 18 – 5. Складання за малюнком задачі на знаходження суми та задачі на різницеве порівняння. Побудова відрізка заданої довжини. |
|
|
|
|
82 |
Обчислення в межах 20. Задача на різницеве порівняння. Рух по вказаному маршруту. |
|
|
|
|
83 |
Повторення вивченого |
|
|
|
|
84 |
Повторення вивченого |
|
|
|
|
85 |
Урок узагальнення і систематизації |
|
|
|
|
|
Тема 5. Числа 21 – 100 |
(19 год) |
|
|
|
86 |
Лічба десятками. Аналіз задачі. Відтворення малюнка. |
|
|
|
|
87 |
Числа 21 – 40 . Назви чисел, читання, їх запис. Творча робота над задачею. Відтворення малюнка. |
|
|
|
|
88 |
Числа 21 – 40. Круглі числа. Утворення чисел. Задача на збільшення числа на кілька одиниць. Розпізнавання фігур. |
|
|
|
|
89 |
Числа 21 – 40. Попереднє і наступне числа. Задача на знаходження невідомого доданка. Побудова відрізка заданої довжини. |
|
|
|
|
90 |
Числа 21 – 40. Задача на знаходження невідомого доданка. Відтворення малюнка. |
|
|
|
|
91 |
Порівняння чисел. Задача на знаходження невідомого доданка. Побудова відрізка заданої довжини. |
|
|
|
|
92 |
Числа 41 – 90. Утворення чисел, запис чисел, читання чисел. Задача на знаходження невідомого доданка. Відтворення малюнка. |
|
|
|
|
93 |
Десятковий склад числа. Розклад числа на розрядні доданки. Задача на знаходження невідомого доданка. Побудова відрізка заданої довжини. |
|
|
|
|
94 |
Наступне і попереднє числа. Обчислення виду 49 + 1, 60 – 1. Аналіз схеми задачі. Вимірювання довжини відрізка. |
|
|
|
|
95 |
Числа 41 – 90. Читання і запис чисел. Задача, яка містить два запитання. Вимірювання довжини відрізка. |
|
|
|
|
96 |
Числа 41 – 90. Задача на знаходження невідомого доданка. |
|
|
|
|
97 |
Числа 91 – 100. Сотня. Задача на знаходження невідомого доданка. Рух по вказаному маршруту. |
|
|
|
|
98 |
Порівняння чисел у межах сотні. Задача на знаходження невідомого доданка. Запис плану маршруту. |
|
|
|
|
99 |
Одиниці довжини. Метр. Співвідношення між одиницями довжини. Вимірювання довжини, ширини, висоти предметів. Задачі на різницеве порівняння. |
|
|
|
|
100 |
Вартість. Гривня і копійка. Дії з іменованими числами. Задачі на різницеве порівняння. |
|
|
|
|
101 |
Числа 1 – 100. Дії з іменованими числами. |
|
|
|
|
102 |
Повторення вивченого |
|
|
|
|
103 |
Повторення вивченого |
|
|
|
|
104 |
Урок узагальнення і систематизації |
|
|
|
|
|
Тема 6. Арифметичні дії в межах 100 |
(10 год) |
|
|
|
105 |
Нумерація чисел першої сотні. Знаходження невідомого доданка. |
|
|
|
|
106 |
Обчислення виду 40 + 50, 60 – 30. Знаходження невідомого доданка. Задача на різницеве порівняння. Вимірювання і порівняння відстаней. Упорядкування чисел. |
|
|
|
|
107 |
Додавання виду 60 + 4, 5 + 40. Знаходження невідомого доданка. Обчислення вартості покупки. Знаходження довжини ламаної. |
|
|
|
|
108 |
Віднімання виду 48 – 8, 48 – 40. Знаходження невідомого доданка. Розв’язування і складання задача на різницеве порівняння. Вимірювання і порівняння відстаней. Визначення часу. |
|
|
|
|
109 |
Обчислення на основі нумерації. Знаходження невідомого доданка. Складання задачі за частиною умови. Вимірювання довжини ламаної та побудова відрізків. Визначення часу. |
|
|
|
|
110 |
Обчислення на основі нумерації. Складання задачі за малюнком. Вимірювання і порівняння відстаней. Визначення маси. |
|
|
|
|
111 |
Обчислення на основі нумерації. Знаходження невідомого доданка. Складання задачі за числовими даними. Розпізнавання об’ємних геометричних фігур. |
|
|
|
|
112 |
Повторення вивченого |
|
|
|
|
113 |
Повторення вивченого |
|
|
|
|
114 |
Урок узагальнення і систематизації |
|
|
|
|
|
Тема 7. Арифметичні дії в межах 100 |
(15 год) |
|
|
|
115 |
Додавання виду 45 + 3. Знаходження невідомого доданка. Аналіз умови задачі. Розпізнавання геометричних фігур. |
|
|
|
|
116 |
Віднімання виду 48 – 5. Знаходження невідомого доданка. Задача на знаходження невідомого від’ємника. |
|
|
|
|
117 |
Додавання виду 45 + 30. Знаходження невідомого доданка. Задача на знаходження невідомого від’ємника. |
|
|
|
|
118 |
Додавання виду 45 + 30. Знаходження невідомого доданка. Задача на знаходження невідомого від’ємника. |
|
|
|
|
119 |
Віднімання виду 45 – 20. Знаходження невідомого доданка. Задача на знаходження невідомого від’ємника. Розпізнавання об’ємних геометричних фігур. |
|
|
|
|
120 |
Віднімання виду 45 – 20. Задача на знаходження невідомого від’ємника. Задача, яка містить два запитання, на зменшення числа та знаходження суми. |
|
|
|
|
121 |
Додавання виду 24 + 35 (ознайомлення). Задача на знаходження невідомого від’ємника. |
|
|
|
|
122 |
Додавання двоцифрових чисел. Задача на знаходження невідомого зменшуваного. |
|
|
|
|
123 |
Віднімання виду 65 – 24 (ознайомлення). Знаходження невідомого доданка. Задача на знаходження невідомого зменшуваного. |
|
|
|
|
124 |
Віднімання виду 65 – 24 (ознайомлення). Задача на знаходження невідомого зменшуваного. |
|
|
|
|
125 |
Віднімання двоцифрових чисел. Задача на знаходження невідомого зменшуваного. |
|
|
|
|
126 |
Дії з двоцифровими числами. |
|
|
|
|
127 |
Дії з двоцифровими числами. Задача на знаходження невідомого зменшуваного. |
|
|
|
|
128 |
Повторення вивченого |
|
|
|
|
129 |
Урок узагальнення і систематизації. |
|
|
|
|
|
Тема 8. Повторення |
(6 год) |
|
|
|
130 |
Числа 1–10. Дії з числами. Задача на знаходження суми. Розпізнавання фігур. Склад числа. |
|
|
|
|
131 |
Числа 1–20. Дії з числами. Задача, яка містить два запитання, на зменшення числа та знаходження суми. Вимірювання довжини та побудова відрізків. |
|
|
|
|
132 |
Числа 1–20. Дії з числами. Дії з іменованими числами. |
|
|
|
|
133 |
Числа 1–100. Дії з числами. Задачі, які розв’язуються послідовно, на зменшення числа та знаходження суми. Побудова відрізків. |
|
|
|
|
134 |
Числа 1–100. Дії з числами. Складання задач. Розпізнавання фігур. |
|
|
|
|
135 |
Числа 1–20. Дії з числами. Задача, яка містить два запитання, на зменшення числа та знаходження суми. Дії з іменованими числами. |
|
|
|
|
136 |
Розв’язування завдань для розвитку кмітливості. |
1 |
|
|
|