Календарно - тематичне планування з навчального курсу "Математика" для 1 класу

Про матеріал
Календарно - тематичне планування з навчального курсу "Математика" для 1 класу за Типовою освітньою програмою НУШ, розробленою під керівництвом Савченко О.Я. Відповідно Типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти І ступеня.
Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

З МАТЕМАТИКИ  

(за підручником Н.Листопад)

(4 годин на тиждень)

 

№ з/п

Зміст навчального предмету

К-ть год.

Дата

Корекція

Примітка

Тема 1. Властивості і відношення предметів.Лічба.

9

 

 

 

  1.  

Лічба об’єктів

1

 

 

 

  1.  

Спільні та  відмінні ознаки предметів. Поділ на групи. Лічба

1

 

 

 

  1.  

Ознаки та властивості предметів. Форма, розмір, колір

1

 

 

 

  1.  

Розміщення предметів. Більший, менший. Лічба

1

 

 

 

  1.  

Лічба. Вгорі, внизу. На, над, під.  Праворуч, ліворуч

1

 

 

 

  1.  

Порівняння предметів за довжиною,  шириною, висотою

1

 

 

 

  1.  

Пара предметів

1

 

 

 

  1.  

Лічба. Більше, менше, порівну

1

 

 

 

  1.  

Порівняння. Стільки само. Стільки, скільки

1

 

 

 

Тема 2. Числа 1–10

21

 

 

 

  1.  

Число і цифра 1

1

 

 

 

  1.  

Число і цифра 2

1

 

 

 

  1.  

Число і цифра 3. Попереднє і наступне числа

1

 

 

 

  1.  

Порівняння чисел. Нерівність. Знаки <, >

1

 

 

 

  1.  

Порівняння чисел. Рівність. Знак =

1

 

 

 

  1.  

Число і цифра 4

1

 

 

 

  1.  

Склад чисел 2, 3, 4

1

 

 

 

  1.  

Число і цифра 5

1

 

 

 

  1.  

Додавання чисел. Знак +

1

 

 

 

  1.  

Склад числа 5

1

 

 

 

  1.  

Число і цифра 6. Склад числа 6

1

 

 

 

  1.  

Число і цифра 7. Склад числа 7

1

 

 

 

  1.  

Число і цифра 8. Склад числа 8

1

 

 

 

  1.  

Число і цифра 9. Склад числа 9

1

 

 

 

  1.  

Число 10. Склад числа 10

1

 

 

 

  1.  

Віднімання чисел. Знак –

1

 

 

 

  1.  

Число і цифра 0

1

 

 

 

  1.  

Сантиметр

1

 

 

 

  1.  

Доба. Замкнені і незамкнені лінії

1

 

 

 

  1.  

Повторення вивченого

1

 

 

 

  1.  

Урок узагальнення і систематизації.

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема2.Додавання і віднімання в межах 10

(20 год)

 

 

 

31

Компоненти дії додавання

 

 

 

 

32

Компоненти дії віднімання

 

 

 

 

33

Додавання і віднімання числа 0

 

 

 

 

34

Додавання і віднімання числа 1

 

 

 

 

35

Додавання і віднімання числа 2.

Збільшення, зменшення  числа

 

 

 

 

36

Додавання і віднімання числа частинами

 

 

 

 

37

Додавання і віднімання числа 3.

Переставний закон додавання

 

 

 

 

38

Вирази. Сума. Різниця

 

 

 

 

39

Додавання і віднімання числа 4.

Побудова відрізка

 

 

 

 

40

Додавання і віднімання числа 5.

Взаємозв’язок дій додавання і віднімання

 

 

 

 

41

Значення виразу. Читання виразів

 

 

 

 

42

Обчислення значень виразів

 

 

 

 

 

43

Задача

 

 

 

 

44

Додавання і віднімання числа 6

 

 

 

 

45

Додавання і віднімання числа 7

 

 

 

 

46

Порівняння числа і виразу

 

 

 

 

47

Додавання і віднімання чисел 8 і 9

 

 

 

 

48

Повторення вивченого

 

 

 

 

49

Повторення вивченого

 

 

 

 

50

Урок узагальнення і систематизації

 

 

 

 

 

Тема 3. Додавання і віднімання в межах 10. Задачі 

(18 год)

 

 

 

51

Додавання і віднімання в межах 10. Задачі

 

 

 

 

52

Задачі. Обчислення в межах 10

 

 

 

 

53

Задачі. Обчислення в межах 10

 

 

 

 

54

Додавання кількох чисел

 

 

 

 

55

Віднімання  кількох чисел

 

 

 

 

56

Задачі. Обчислення  в межах 10

 

 

 

 

57

Обчислення значень виразів. Задачі

 

 

 

 

58

Обчислення значень виразів. Задачі

 

 

 

 

59

Різницеве порівняння чисел

 

 

 

 

60

Задачі

 

 

 

 

61

Задачі. Обчислення значень виразів

 

 

 

 

62

Задачі. Обчислення значень виразів

 

 

 

 

63

Маса. Кілограм

 

 

 

 

64

Місткість. Літр

 

 

 

 

65

Обчислення значень виразів. Задачі

 

 

 

 

66

Повторення вивченого

 

 

 

 

67

Повторення вивченого

 

 

 

 

68

Урок узагальнення і систематизації

 

 

 

 

 

Тема 4. Числа 11–20

(17 год)

 

 

 

69

Десяток.

 

 

 

 

70

Числа 11–15. Утворення чисел,  запис чисел, читання. Задача на знаходження решти. Відтворення малюнка.

 

 

 

 

71

Числа 16–20. Утворення чисел,  запис чисел, читання чисел. Задача на знаходження решти. Рух по вказаному маршруту.

 

 

 

 

72

Десятковий склад числа. Аналіз задачі, схеми. Відтворення малюнка.

 

 

 

 

73

Наступне і попереднє числа. Складання задачі за малюнком. Розпізнавання фігур. 

 

 

 

 

74

Порівняння чисел. Задача на зменшення числа на кілька одиниць. Побудова відрізка заданої довжини.

 

 

 

 

75

Порівняння чисел. Задача на різницеве порівняння. Складання нерівностей.

 

 

 

 

76

Додавання виду 10 + 4. Складання задач за одним сюжетом. Вимірювання довжини відрізка і побудова відрізка заданої довжини. 

 

 

 

 

77

Дециметр. Складання задач за одним сюжетом. Вимірювання довжини відрізка і побудова відрізка заданої довжини. 

 

 

 

 

78

Віднімання виду 17 – 7,  17 – 10. Задача на знаходження суми. Відтворення малюнка.

 

 

 

 

79

Обчислення в межах 20 на основі нумерації чисел. Творча робота над задачею. Вимірювання довжини відрізка і побудова відрізка заданої довжини.

 

 

 

 

80

Обчислення виду 13 + 2.  Задачі з одним сюжетом. Відтворення малюнка.

 

 

 

 

81

Обчислення виду  18 – 5. Складання за малюнком задачі на знаходження суми та задачі на різницеве порівняння. Побудова відрізка заданої довжини.

 

 

 

 

82

Обчислення в межах 20. Задача на різницеве порівняння. Рух по вказаному маршруту.

 

 

 

 

83

Повторення вивченого

 

 

 

 

84

Повторення вивченого

 

 

 

 

85

Урок узагальнення і систематизації

 

 

 

 

 

Тема 5. Числа 21 – 100

(19 год)

 

 

 

86

Лічба десятками. Аналіз задачі. Відтворення малюнка.

 

 

 

 

87

Числа 21 –  40 . Назви чисел, читання, їх запис. Творча робота над задачею. Відтворення малюнка.

 

 

 

 

88

Числа 21 – 40. Круглі числа.  Утворення чисел. Задача на збільшення числа на кілька одиниць. Розпізнавання фігур.

 

 

 

 

89

Числа 21 – 40. Попереднє і наступне числа. Задача на знаходження невідомого доданка.  Побудова відрізка заданої довжини.

 

 

 

 

90

Числа 21 – 40. Задача на знаходження невідомого доданка. Відтворення   малюнка.

 

 

 

 

91

Порівняння чисел.  Задача на знаходження невідомого доданка. Побудова відрізка заданої довжини.

 

 

 

 

92

Числа 41 – 90. Утворення чисел, запис чисел, читання чисел. Задача на знаходження невідомого доданка. Відтворення малюнка.

 

 

 

 

93

Десятковий склад числа. Розклад числа на розрядні доданки. Задача на знаходження невідомого доданка. Побудова відрізка заданої довжини.

 

 

 

 

94

Наступне і попереднє числа. Обчислення виду

49 + 1, 60 – 1. Аналіз схеми задачі. Вимірювання довжини відрізка.

 

 

 

 

95

Числа 41 –  90. Читання і запис чисел.  Задача, яка містить два запитання. Вимірювання довжини відрізка.

 

 

 

 

96

Числа 41 –  90. Задача на знаходження невідомого доданка.

 

 

 

 

97

Числа 91 – 100. Сотня.  Задача на знаходження невідомого доданка. Рух по вказаному маршруту.

 

 

 

 

98

Порівняння чисел у межах сотні. Задача на знаходження невідомого доданка. Запис плану маршруту.

 

 

 

 

99

Одиниці довжини. Метр. Співвідношення між одиницями довжини. Вимірювання довжини, ширини, висоти предметів.  Задачі на різницеве порівняння.

 

 

 

 

100

Вартість. Гривня і копійка. Дії з іменованими числами. Задачі на різницеве порівняння.

 

 

 

 

101

Числа 1 – 100. Дії з іменованими числами.

 

 

 

 

102

Повторення вивченого

 

 

 

 

103

Повторення вивченого

 

 

 

 

104

Урок узагальнення і систематизації

 

 

 

 

 

Тема 6. Арифметичні дії в межах 100

(10 год)

 

 

 

105

Нумерація чисел першої сотні. Знаходження невідомого доданка.

 

 

 

 

106

Обчислення виду 40 + 50, 60 – 30. Знаходження невідомого доданка. Задача на різницеве порівняння. Вимірювання і порівняння відстаней. Упорядкування чисел.

 

 

 

 

107

Додавання виду 60 + 4, 5 + 40. Знаходження невідомого доданка.  Обчислення вартості покупки. Знаходження довжини ламаної.

 

 

 

 

108

Віднімання виду 48 – 8, 48 – 40. Знаходження невідомого доданка. Розв’язування і складання задача на різницеве порівняння. Вимірювання і порівняння відстаней. Визначення часу.

 

 

 

 

109

Обчислення на основі нумерації. Знаходження невідомого доданка. Складання задачі за частиною умови. Вимірювання довжини ламаної та побудова відрізків. Визначення часу.

 

 

 

 

110

Обчислення на основі нумерації. Складання задачі за малюнком. Вимірювання і порівняння відстаней. Визначення маси. 

 

 

 

 

111

Обчислення на основі нумерації. Знаходження невідомого доданка. Складання задачі за числовими даними. Розпізнавання об’ємних геометричних фігур.

 

 

 

 

112

Повторення вивченого

 

 

 

 

113

Повторення вивченого

 

 

 

 

114

Урок узагальнення і систематизації

 

 

 

 

 

Тема 7. Арифметичні дії в межах 100

(15 год)

 

 

 

115

Додавання виду 45 + 3. Знаходження невідомого доданка. Аналіз умови задачі. Розпізнавання  геометричних фігур.

 

 

 

 

116

Віднімання виду 48 – 5. Знаходження невідомого доданка. Задача на знаходження невідомого від’ємника.

 

 

 

 

117

Додавання виду 45 + 30. Знаходження невідомого доданка. Задача на знаходження невідомого від’ємника.

 

 

 

 

118

Додавання виду 45 + 30. Знаходження невідомого доданка. Задача на знаходження невідомого від’ємника.

 

 

 

 

119

Віднімання виду 45 – 20. Знаходження невідомого доданка. Задача на знаходження невідомого від’ємника. Розпізнавання об’ємних геометричних фігур.

 

 

 

 

120

Віднімання виду 45 – 20. Задача на знаходження невідомого від’ємника. Задача, яка містить два запитання, на зменшення числа та знаходження суми.

 

 

 

 

121

Додавання виду 24 + 35 (ознайомлення). Задача на знаходження невідомого від’ємника.

 

 

 

 

122

Додавання двоцифрових чисел. Задача на знаходження невідомого зменшуваного.

 

 

 

 

123

Віднімання виду 65 – 24 (ознайомлення). Знаходження невідомого доданка. Задача на знаходження невідомого зменшуваного.

 

 

 

 

124

Віднімання виду 65 – 24 (ознайомлення). Задача на знаходження невідомого зменшуваного.

 

 

 

 

125

Віднімання двоцифрових чисел. Задача на знаходження невідомого зменшуваного.

 

 

 

 

126

Дії з двоцифровими числами.

 

 

 

 

127

Дії з двоцифровими числами. Задача на знаходження невідомого зменшуваного.

 

 

 

 

128

Повторення вивченого

 

 

 

 

129

Урок узагальнення і систематизації.

 

 

 

 

 

Тема 8. Повторення

(6 год)

 

 

 

130

Числа 1–10. Дії з числами. Задача на знаходження суми. Розпізнавання фігур. Склад числа.

 

 

 

 

131

Числа 1–20. Дії з числами. Задача, яка містить два запитання, на зменшення числа та знаходження суми. Вимірювання довжини та побудова відрізків.

 

 

 

 

132

Числа 1–20. Дії з числами. Дії з іменованими числами. 

 

 

 

 

133

Числа 1–100. Дії з числами. Задачі, які розв’язуються послідовно, на зменшення числа та знаходження суми. Побудова відрізків.

 

 

 

 

134

Числа 1–100. Дії з числами. Складання задач. Розпізнавання фігур.

 

 

 

 

135

Числа 1–20. Дії з числами. Задача, яка містить два запитання, на зменшення числа та знаходження суми. Дії з іменованими числами.

 

 

 

 

136

Розв’язування завдань для розвитку кмітливості.

1

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Планування
НУШ
Додано
26 жовтня 2020
Переглядів
5030
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку