Календарно - тематичне планування
з німецької мови
11 класу
IІ семестр
№ |
Підтема
|
Дата |
|
Громадянська відпові-дальність |
Здоров'я і безпека |
|
Мовний інвентар |
Домашнє завдання |
Примітка |
|||||||||||
Лексика
|
Граматика |
|||||||||||||||||||
|
Мої зимові канікули |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
|
Вільний час взимку |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
|
Час з сім’єю |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
Тема: Мистецтво. |
||||||||||||||||||||
|
Види мистецтва. |
|
|
Висловлює власне ставлення до розмаїття видів сучасного мистецтва.
Висловлює власні почуття та емоції викликані творами мистецтва. |
Дискутує довкола питання впливу мистецтва на емоційний стан людини. |
Співвідносить можливість відвідування мистецьких заходів із власною фінансовою спроможністю. |
die Gattung -en, das Genre [ˈʒã:rǝ] -s, begleiten (begleitete, hat begleitet), dar¦stellen (stellte dar, hat dargestellt), erzeugen (erzeugte, hat erzeugt), vor¦führen (führte vor, hat vorgeführt) |
Пасивнийстан (Das Passiv) |
с.109,вивч.ЛО,с.112, впр.7 |
|
||||||||||
|
Мистецькі епохи. |
|
die Abbildung -en, der Fortschritt -e, der Künstler -, das Rokoko (nur Sg.), die Wirklichkeit -en, hervor¦rufen (rief hervor, hat hervorgerufen), schaffen (schuf, hat geschaffen) |
Konsekutivsätze |
с.109,вивч.ЛО,с.112, впр.7 |
|
||||||||||||||
|
Про що говорить мені ця картина? |
|
edel, gleichgültig, imponierend, lebhaft, seltsam, warmherzig |
Минулий час Perfekt (DasPerfekt) |
с.92,вивч. ЛО,с.93, впр.6 |
|
||||||||||||||
|
Графіті-тату на стінах? |
|
das Graffiti -s, die Schmiererei -en, besprühen (besprühte, hat besprüht), streichen (strich, hat gestrichen), beschmiert, bei Bedarf |
Підряднедопустоверечення (DerKon-zessivsatz) |
с.94,вивч. ЛО,с.95, впр.5 |
|
||||||||||||||
|
Роль мистецтва. |
|
die Definition -en, die Entwicklung -en, ab¦hängen (hing ab, hat abgehangen) von (Dat.), ästhetisch, obwohl, trotzdem |
Множина іменників (повторен-ня) |
с.96,вивч.ЛО,с.97, впр.7 |
|
||||||||||||||
|
Театр , телебачення чи кіно?
Театр , телебачення чи кіно? |
|
|
|
|
Усвідомлюєобмеженістьресурсівродини для задоволеннявласних потреб.
Співвідноситьвласнікультурні потреби з можливостямисімейного бюджету.
|
das Drehbuch -¨-er, die DVD -s, die Reality-Show [riˈɛltiʃɔʊ̯] -s, die Talkshow [ˈtɔːkʃɔʊ̯] -s, einmalig, in Frage kommen |
Множина іменників (повторен-ня) |
с.98,вивч.ЛО,с.99, впр.6 |
|
||||||||||
|
Телебачення і кіно проти інтернету. |
|
|
|
|
|
basieren (basierte, hat basiert) auf (Dat.), gucken (guckte, hat geguckt), endgültig, vorbei sein, vs. (versus = gegen) |
|
|
|
||||||||||
|
Мій улюблений фільм. |
|
|
|
|
|
die Auszeichnung -en, der Hauptdarsteller -, die Titelrolle -n, die Verfilmung -en,erfinden (erfand, hat erfunden), verfilmen (verfilmte, hat verfilmt), die Regie führen |
|
с.102,вивч.ЛО,с.103, впр.6 |
|
||||||||||
|
Мій улюблений фільм. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
|
Фестиваль. |
|
|
|
|
|
das Festival -s, die Festspiele (Pl.), das Freilichtspiel -e, die Hochburg -en, die Jury -s, das Open-Air-Festival [ˈɔʊ̯pn̩ ˈɛːɐ̯-] -s, das Schloss -¨-er |
|
с.104,вивч.ЛО,с.105, впр.5 |
|
||||||||||
|
Фестиваль. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
|
Виконання граматичних вправ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
|
Виконання граматичних вправ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
|
Самостійна робота |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
Тема:Наука та винаходи.
|
||||||||||||||||||||
|
Німецькі винаходи. |
|
Обговорює важливість сучасних засобів комунікації та комп’ютерних технологій для розв’язання екологічних проблем.
|
.
|
Дискутує довкола питання впливу сучасних засобів комунікації та компютерних технологій на здоров’я людини |
Демонструє розуміння ролі сучасних засобів комунікації та комп’ютерних технологій у розвитку грошових відносин. |
die Erfindung -en, das Düsenflugzeug -e, der Fallschirm -e, die Glühbirne -n, der Kaffeefilter -, die Stromerzeugung |
|
с.109,вивч.ЛО,с.112, впр.7 |
|
||||||||||
|
Німецькі винаходи. |
|
|
|
|
|
||||||||||||||
|
Винаходи українців |
|
|
|
|
|
||||||||||||||
|
Історія авто.
|
|
die Automarke -n, das Herstellungsland -¨-er, das Warenzeichen -, ein¦bauen (baute ein, hat eingebaut) |
Основні форми дієслова, Konsekutivsätze |
с.113,вивч.ЛО,с.115, впр.7 |
|
||||||||||||||
|
Як функціонує комп’ютер |
|
der Bildschirm -e/der Monitor -e/-en, der Drucker -, das Laufwerk -e, die Maus -¨-e, der Prozessor -en, der WLAN-Router -, an¦schließen (schloss an, hat angeschlossen), speichern (speicherte, hat gespeichert) |
|
с.116,вивч.ЛО,с.117, впр.8 |
|
||||||||||||||
|
Мобільний термінал |
|
die Ausstattung -en, das Endgerät -e, das Zugangsgerät -e, mobil, posten (postete, hat gepostet), gefolgt von… |
|
с.118,вивч.ЛО,с.119, впр.7 |
|
||||||||||||||
|
Мобільні додатки |
|
|
|
|
|
||||||||||||||
|
Дослідження німецької молоді |
|
der Brandschaden -¨-, die Emissions-werte (Pl.), die UV-Strahlung, sich aus¦wirken (wirkte sich aus, hat sich ausgewirkt) auf (Akk.), fest¦stellen (stellte fest, hat festgestellt), löschen (löschte, hat gelöscht) |
|
с.120,вивч.ЛО,с.122, впр.6 |
|
||||||||||||||
|
Дослідження української молоді |
|
|
|
|
|
die Entsalzung -en, die Gewinnung -en, das Süßwasser -/-¨-, der Ultraschall -e, behindert |
Утворення іменників від дієслів. |
с.123,вивч.ЛО,с.124, впр.5 |
|
||||||||||
|
Смартмашини і люди. |
|
|
|
|
|
der Abbau (nur Sg.), die Bedrohung -en, der Einsatz -¨-e, ersetzen (ersetzte, hat ersetzt), kreieren (kreierte, hat kreiert), überflüssig, j-m (Dat.) überlegen sein, umgekehrt
|
|
с.125,вивч.ЛО,с.127, впр.7 |
|
||||||||||
|
Написання електронного листа |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
|
Прогрес і його наслідки |
|
Аналізує вплив науковотехнічного прогресу на життя людини і довкілля. |
|
Оцінює позитивні та негативні наслідки певних винаходів для здоров’я людини. |
Аналізує та оцінює шляхи фінансування (наприклад, гранти) розвитку науки і техніки. |
das Artensterben (nur Sg.), die Erschöpfung -en, der Fußabdruck -¨-e, die Nachhaltigkeit (nur Sg.), die Wegwerfgesellschaft -en, erschöpfen (erschöpfte, hat erschöpft), hinterlassen (hinterließ, hat hinterlassen), einerseits, andererseits |
|
с.128,вивч.ЛО,с.130, впр.7 |
|
||||||||||
|
Виконання граматичних вправ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
|
Виконання граматичних вправ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
|
Проектна робота |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
Тема: Робота і професії. |
||||||||||||||||||||
|
Популярні професії. |
|
|
Оцінює свої здібності та можливості на шляху до мети.
Усвідомлює важливість «розумних» цілей |
Дискутуєнавколоважливостіемоційного комфорту в майбутнійпрофесії. |
Обговорюєматеріальнікритерії та мотиви для вибору професії.
Обґрунтовує піприємницькукомпетентність,керування власним життям та кар’єрою. |
das Gericht -e, der Priester -, der Rechtsanwalt -¨-e, aus¦üben (übte aus, hat ausgeübt), verteidigen (verteidigte, hat verteidigt), angesehen, verpflichtet |
|
с.135,вивч.ЛО,с.137, впр.8 |
|
||||||||||
|
Омріяна професія. |
|
der/die Angestellte -n, die Bedingung -en, die Herausforderung -en, der Sachbearbeiter -,die Versicherung -en, Teilzeit arbeiten |
|
с.138,вивч.ЛО,с.141, впр.7 |
|
||||||||||||||
|
Майбутня професія.
|
|
der Einfluss -¨-e, die Hotellerie (nur Sg.), der Mangel -¨-, der Mechatroniker -, der Social-Media-Manager [ˈsəuʃ(ə)-] -, der Software-Entwickler [ˈzɔftvɛːɐ̯-] -, die Vernetzung -en, gefragt |
|
с.142,вивч.ЛО,с.144, впр.5 |
|
||||||||||||||
|
Вибір професії. |
|
der Aufstieg -e, die Beratung -en, die Bezahlung -en, die Sonderleistung -en, der Zweifel -, sich entscheiden (entschied sich, hat sich entschieden) |
|
с.145,вивч.ЛО,с.147, впр.5 |
|
||||||||||||||
|
Пошуки роботи |
|
|
|
|
Оцінює фінансові можливості сучасних професій. |
der Arbeitgeber -, der Arbeitnehmer -, die Betreuung -en, die Teilzeitarbeit -en, die Vollzeitarbeit -en, mindestens |
Порядкові числівники |
с.148,вивч.ЛО,с.151, впр.5 |
|
||||||||||
|
Заява на роботу. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
|
Виконання граматичних вправ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
|
Підсумкове тестування |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
Тема: Наша країна і світ
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
|
Україна як держава. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
|
Україна як держава. |
|
|
|
Демонструєрозуміннявпливуекологічнихчинників на здоров’ялюдини |
Демонструє Розуміння важливості благодійної діяльності.. |
der Chef -s, die Präsidentschaftswahlen (Pl.), die Regierung -en, das Staatsober-haupt -¨-er, die Verfassung -en, die Währung -en |
Утворення іменників (повторен-ня) |
с.156,вивч.ЛО,с.158, впр.7 |
|
||||||||||
|
||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||
|
Міжнародні організації |
|
|
Усвідомлює роль України у міжнародних організаціях. Висловлює власну громадянську позицію щодо соціальних викликів. |
die Menschenrechte (Pl.), der Mitglied-staat -en, die Sicherung -en, die Verein-ten Nationen (VN), die Zusammenarbeit -en, fördern (förderte, hat gefördert) |
|
с.159,вич..ЛО,с.161,впр.8 |
|
||||||||||||
|
Україна у світі. |
|
das Abkommen -, die Botschaft -en, der Handel (nur Sg.), das Konsulat -e, der Reisepass -¨-e, die Vertretung -en, unter-zeichnen (unterzeichnete, hat unter-zeichnet) |
Множина іменників (повторен-ня) |
с.162,вивчЛО,с.163,впр.6 |
|
||||||||||||||
|
Україна у світі
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
|
Події, що творили історію. |
|
die Besatzung -en, der Bund -¨-e, die Gewalt -en, die Macht -¨-e, die Würde (nur Sg.) |
Множина іменників (повторен-ня) |
с.164,вивчЛО,с.165,впр.6 |
|
||||||||||||||
|
Відомі особистості. |
|
der Begründer -, der Friedensnobelpreis -e, der Walzer -, die Weltrangliste -n, |
|
.166,вивчЛО,с.168,впр.6 |
|
||||||||||||||
|
Відомі особистості. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
Переказ тексту |
|
||||||||||
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
Скласти план до тексту |
|
||||||||||
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
|
Виконання граматичних вправ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
|
Виконання граматичних вправ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
|
Повторення |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
|
Урок читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
|
Перегляд фільму з виконанням завдань |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
|
Повторення вивченого матеріалу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||