Календарно-тематичне планування за підручником
«Німецька мова. (авт. С.І.Сотникова, Г.В.Гоголєва), Харків, Видавництво «Ранок», 2019 рік»
11 клас 1 семестр
№ |
тема
|
Дата |
|
Громадянсь-ка відпові-дальність |
Здоров'я і безпека |
|
Мовний інвентар |
Домаш-нє зав-дання |
Примітка |
||||||||||
Лексика
|
Грама-тика |
||||||||||||||||||
Родина і друзі
|
|||||||||||||||||||
1 |
Вступ. Діагностична робота |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
2 |
Я про себе розповідаю. Повторення ЛО |
|
Дискутує щодо якості та цінності життя.
Пояснює необхідність гуманного ставлення до тварин.
|
|
|
|
|
Temporalsätze |
Впр.7 ст.5 |
|
|||||||||
3 |
Батьки і діти. Повторення ГМ |
|
das Mobbing (nur Sg.), leiden (litt, hat gelitten) an (Dat.), prügeln (prügelte, hat geprügelt), vertrauen (vertraute, hat vertraut) (Dat.), Drogen nehmen, drogensüchtig, einander, jemanden ganz/total fertig machen |
|
|
|
|||||||||||||
4 |
Друзі і знайомі |
|
die Clique [ˈklɪkə] -n, lügen (log, hat gelogen), sich sehnen (sehnte sich, hat sich gesehnt) nach (Dat.), verkehren (verkehrte, hat verkehrt), Blicke auf sich ziehen |
|
|
|
|||||||||||||
5 |
Справжні друзі |
|
das Verständnis -se (Pl. selten), sich verlassen (verließ sich, hat sich verlassen) auf (Akk.), verraten (verriet, hat verraten), intolerant, tolerant |
|
|
|
|||||||||||||
6 |
Конфлікти у класі |
|
der Einzelgänger -, die Streitigkeit -en, sich ekeln (ekelte sich, hat sich geekelt) vor (Dat.), wechseln (wechselte, hat gewechselt), furchtbar |
|
|
|
|||||||||||||
7 |
Завести нових друзів |
|
das Sprachlager -, sich engagieren [ɑ̃ɡaˈʒiːrən] (engagierte sich, hat sich engagiert) für (Akk.), unter¦bringen (brachte unter, hat untergebracht) in/bei (Dat.) |
|
|
|
|||||||||||||
8 |
Повторення |
|
|
|
|
|
|||||||||||||
9 |
Виконання граматичних вправ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
10 |
Самостійна робота |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
Шкільне життя
|
|||||||||||||||||||
11 |
У школі |
|
|
Аналізує стосунки з однолітками.
Обговорює та порівнює способи протидії агресії та насиллю у підлітковому середовищі в Україні та в країнах виучуваної мови.
Демонструє обізнаність з міжнародними освітніми програмами. |
Розуміє важливість принципів рівноправного спілкування.
Усвідомлює ризики перебування у деструктивних неформальних групах.
Оцінює та обирає ефектив-ний спосіб підготовки до випускних іспитів з точки зору розумового навантаження. |
Обговорює та оцінює фінансові перспективи на майбутнє навчання |
die Nachbarschaft -en, der Schwerpunkt -e, hoch qualifiziert, naturwissenschaftlich, sich großer Beliebtheit erfreuen bei (Dat.) |
|
|
|
|||||||||
12 |
Іспити близько |
|
das Abitur -e (Pl. selten), das Abi -s (Pl. selten), der Glücksbringer -, die Nachhilfe -n, durch¦arbeiten (arbeitete durch, hat durchgearbeitet) |
Konsekutivsätze |
|
|
|||||||||||||
13 |
Плани на майбутнє |
|
die App [ɛp] -s, der Bereich -e, die Grundlage -n, die Stärke -n, schaffen (schaffte, hat geschafft), weiter¦entwickeln (entwickelte weiter, hat weiterentwickelt) |
|
|
|
|||||||||||||
14 |
Навчання чи викладання |
|
die Aussicht -en, die Pension [pãˈzio̯ ːn] -en, der Verdienst -e, der/die Vollzeitbeschäftigte -n, das Für und Wider erwägen |
|
|
|
|||||||||||||
15 |
Програми фінансування молоді |
|
der/die Auszubildende -n, der/die Azubi -s, das Förderprogramm -e, der Freiwilligendienst -e, die Stiftung -en, sich eine Auszeit nehmen |
|
|
|
|||||||||||||
16 |
Повторення |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
17 |
Самостійна робота |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
Дозвілля |
|||||||||||||||||||
18 |
Молодь і мода |
|
|
Аналізує стосунки з однолітками.
Обговорює та порівнює способи протидії агресії та насиллю у підлітковому середовищі в Україні та в країнах виучуваної мови.
|
Обговорює участь у клубах за інтересами Розуміє важливість принципів рівноправного спілкування.
Усвідомлює ризики перебування у деструктивних неформальних групах.
|
Усвідомлює обмеженість ресурсів родини для задоволення власних потреб.
Співвідносить власні культурні потреби з можливостями сімейного бюджету.
|
der Lautsprecher -, tragbar, hip sein, total stehen auf (Akk.) |
|
|
|
|||||||||
19 |
Молодь та їх інтереси |
|
der Parkourläufer [parˈkuːɐ̯-] -, die Tätowierung -en, die Umgebung -en, der Workshop [ˈwoeːɐ̯kʃɔp] -s, piercen [ˈpiːɐ̯sn̩] (piercte, hat gepierct), rappen [ˈræpn̩] (rappte, hat gerappt), tätowieren (tätowierte, hat tätowiert) |
|
|
|
|||||||||||||
20 |
Спілкування молоді у мережі |
|
der/das Blog -s, das Forum …ren, die Sofortnachricht -en, die Newsgroup [ˈnju:sgru:p] -s |
|
|
|
|||||||||||||
21 |
Молодь живе здорово |
|
die Bewegung -en, die Halfpipe [ˈhaːfpaɪ̯p] -s, das Skateboarden [ˈskɛɪ̯tbɔːdn̩], die Sportaktivität -en, verbessern (verbesserte, hat verbessert) |
|
|
|
|||||||||||||
22 |
Залучається молодь |
|
der/die Behinderte -n, der Bürgermentor -en, der/die Obdachlose -n, der/die Sehbehinderte -n, vertreten (vertrat, hat vertreten), ehrenamtlich |
|
|
|
|||||||||||||
23 |
Повторення |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
24 |
Виконання граматичних вправ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
25 |
Самостійна робота |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
Харчування |
|||||||||||||||||||
26 |
Вподобання їжі |
|
Оцінює переваги органічних продуктів.
Аналізує та складає харчовий раціон відповідно до енергетичних затрат власного організму. |
|
Висловлює власні судження щодо значення якісних продуктів харчування для здоров’я людини.
Висловлює власні судження щодо пріоритетів у харчуванні для нормального розвитку і збереження здоров’я. |
Обґрунтовує корисність раціонального харчування
Обґрунтовує корисність раціонального харчування і підтверджує це відповідними прикладами. |
der Apfelstrudel -, das Geflügel -, der Kaviar -e, der Pfifferling -e, der Sprudel -, vor¦ziehen (zog vor, hat vorgezogen), exotisch |
|
|
|
|||||||||
27 |
Святкова страва |
|
das Büfett [byˈfɛt] -s/-e, der Karpfen -, die Naschkatze -n, das Plätzchen -, der Stollen - |
|
|
|
|||||||||||||
28 |
Здорова дієта |
|
die Diät -en, Diät halten, der Nährstoff -e, ab¦nehmen (nahm ab, hat abgenommen), zu¦nehmen (nahm zu, hat zugenommen), abwechslungsreich, einseitig, kalorienreich |
|
|
|
|||||||||||||
29 |
Ми ідемо їсти |
|
die Gaststätte -n, die Imbissbude -n, der Imbiss-Stand -¨-e, das Lokal -e, das Schnellrestaurant -s, die Sushi-Bar -s |
|
|
|
|||||||||||||
30 |
Повторення |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
31 |
Самостійна робота |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
Природа та довкілля
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
32 |
Наша природа |
|
Усвідомлює причинно-наслідкові зв’язки у взаємодії людини, суспільства і природи.
Аргументує необхідність відповідального ставлення до довкілля. |
|
Демонструє розуміння впливу екологічних чинників на здоров’я людини |
Демонструє розуміння необхідності використання енергозбере-жувальних технологій. |
die Lunge -n, der Ozean -e, die Vegetation -en, erwärmen (erwärmte, hat erwärmt) |
|
|
|
|||||||||
33 |
Природа та погода |
|
die Bö -en/Böe -n, frostfrei, gebietsweise, mancherorts, unverändert |
«wenn»-Sätze, |
|
|
|||||||||||||
34 |
Відновлюва-ні джерела енергії |
|
der Energieträger -, die Solaranlage -n, der Meeresspiegel (nur Sg.), die Stromerzeugung -en, der Treibhauseffekt -e, die Windturbine -n, erneuerbar |
|
|
|
|||||||||||||
35 |
Туризм |
|
die Allmendweide -n, das Biosphärengebiet -e, der Naturpark -s, beeindrucken (beeindruckte, hat beeindruckt), umfassen (umfasste, hat umfasst), nachhaltig |
|
|
|
|||||||||||||
36 |
Екоподорожі по Україні |
|
der Buchenwald -¨-er, der Felsgrat -e, der Nadelwald -¨-er, der Nationalpark -s, das Naturwunder -, das Rehabilitationszentrum …zentren, vom Aussterben bedroht |
|
|
|
|||||||||||||
37 |
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
Переказ тексту |
|
|||||||||
38 |
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
39 |
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
Скласти план до тексту |
|
|||||||||
40 |
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
41 |
Повторення вивченого |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
42 |
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||