Календарно - тематичне планування з німецької мови 6 клас зі змістовими лініями 2 - й семестр до підручника " Німецька мова 6 " ( другий рік навчання ) , М. М. Сидоренко , О. А. Палій
Календарно-тематичне планування уроків німецької мови у 6 класі ( другий рік навчання ) зі змістовими лініями 2 – й семестр
№ з/п |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Змістова лінія |
Мовний інвентар |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
|||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадська відповідальність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Фонетика |
Лексика |
Граматика |
Аудіювання |
Читання |
Письмо |
||||
1. |
|
Тема: Зимові канікули. Зимові канікули. |
Говорить про екологічні види транспорту |
|
|
Порівнює витрати на різні види транспорту |
Вимова тематичної лексики |
ЛО теми |
|
|
Впр.3, ст.101, впр.6, ст.101 |
Впр.1, ст.100 |
Впр. 1, 2, ст.102 |
2. |
|
Що ти любиш робити? |
|
Обговорює особливості взаємодії з батьками |
Демонструє безпечні та небезпечні ситуації з власного життя |
|
Інтонація питань і відповідей |
ЛО теми |
Минулий час Perfekt впр.2, ст. 103 |
Впр. 5, ст. 104 |
Впр.1, ст. 103, впр.4, ст.104 |
|
Впр.1, 2, 3, ст.105 |
3. |
|
Відвідування бабусі. Розвиток навичок граматики. |
|
|
Упорядковує свій день із дотримання здорового способу життя |
|
Інтонація розповідних речень |
ЛО теми vor kurzem |
Минулий час Perfekt |
|
Впр.1, ст. 105, впр.4, ст.106 |
Впр.2, ст. 106 |
Впр.1, ст.107 |
4. |
|
Я це не виконав! |
|
|
|
|
Вимова Partizip !! сильних дієслів |
ЛО теми |
Минулий час Perfekt |
Впр. 3, ст.108 |
Впр.4, ст.108, впр.6, ст.109 |
|
Впр.1, ст. 109 |
5. |
|
Я прочитав книгу. |
|
Формулює власні пріоритети |
|
|
|
ЛО уроку |
Partizip !! сильних дієслів впр. 2, ст.109 |
|
Впр. 4, 5, ст.110 |
Впр.3, ст.110 |
Впр.1,2, ст.111 |
6. |
|
Я прийшов на урок. |
|
Планує розпорядок дня |
|
|
|
ЛО уроку |
Минулий час Perfekt Partizip !! + sein |
|
Впр.1, ст.111, впр. 4, ст.112 |
Впр.2, ст.111, впр.3, ст.112 |
Впр.6, ст.113 |
7. |
|
Ми зробили це разом! |
|
|
|
|
Вимова сильних дієслів впр. 2, ст. 109-110 |
ЛО уроку |
Минулий час Perfekt Partizip !! + sein |
Впр. 4, 114 |
Впр.5,ст.114 |
Впр.2, ст.113 |
Впр.6, ст. 115 |
8. |
|
Робота над проектом. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ст. 115 |
Доробити проект |
9. |
|
Узагальнююче повторення з теми « Зимові канікули». |
|
|
|
|
|
ЛО теми |
Минулий час Perfekt |
|
Впр.2. 3, 116 |
Test 4 ст. 116-117 |
Впр.4, 6, ст. 117, повторити ст.118 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10. |
|
Тема: Людина. Частини тіла. |
|
|
|
|
Вимова нових ЛО |
Der Korper, der Kopf, der Arm, der Bauch, die Brust, die Hand, das Bein, der Fuss, der Hals, die Schulter, der Finger, das Knie, der Elbogen, der Zeh |
Множина іменників |
Впр. 5, ст. 124 |
Впр.1,ст. 122 |
|
Впр.6, ст.124, вивчити ЛО уроку |
11. |
|
Моє обличчя. |
|
Порівнює людей різних країн |
|
|
Впр. 1, ст.124 |
Das Gesicht, die Nase, das Ohr, das Auge, die Lippe, der Mund, das Haar, schmal, eckig, breit, schlank, lockig,rund |
Вживання прикметників з іменниками |
Впр.3, ст. 125 |
Впр.1, ст. 124 |
|
Впр.1, ст.126 |
12. |
|
Моя зовнішність. |
|
|
|
|
Інтонація питання і відпоіді |
Aussehen, muskulos, hubsch, hasslich, komisch, romantisch |
|
Впр.3, 127 |
Впр.5,ст.128 |
Впр.1, ст.127 |
Впр.1,2, ст.128 |
13. |
|
Зовнішність. |
|
|
|
|
Впр.2А, ст. 130 |
|
Особові займенники в знахідному відмінку ст. 209 |
Впр.4, 131 |
Впр.1В, ст.129, впр.3, ст.130, впр.5, ст.131 |
Впр.2, ст. 130 |
Впр.6, ст. 132 |
14. |
|
Мій друг. |
|
Оцінює відносини між людьми |
Формулює правила безпеки онлайн- спілкування |
|
впр.1А, ст.132 |
|
|
Впр.1, ст. 132, впр.2, ст. 133 |
Впр.3,ст.133, впр.4, ст.134 |
|
Впр.5, ст.135 |
15. |
|
Мені болить живіт. |
|
|
|
|
Вимова текстової лексики |
Der Artz, der Schmerz, Schmerzen haben, ( jemandem ) weh tun, der Zahn, im Bett bleiben, Medizin nehmen, gesund, Was ist los ? |
Словотвір |
|
Впр.1, ст.135, впр.3,ст.135 |
|
Впр.6, ст.137 |
16. |
|
Мій друг захворів. |
|
Демонструє розуміння цінності стосунків між друзями. |
|
|
|
|
Порядок слів у реченні |
Впр.1, ст. 137, впр.4, ст.139 |
Впр.5, ст.140 |
Впр.3, ст.138 |
Впр.1, ст.140 |
17. |
|
У лікаря. |
|
|
Обговорює шляхи профілактики захворювань |
|
Інтонація спеціальних запитань |
Tabletten nehmen, Tee mit Zitrone trinken, Halskompressen machen, die Nasentropfen erkaltet sein |
|
Впр.1, ст.141, впр.3, 4, ст.142 |
Впр.2, ст.141 |
|
Впр.1, ст.144 |
18. |
|
Одужуйте! |
|
|
|
|
|
|
Порядок слів у реченні |
|
Впр.1,ст.144, впр.2, ст.145, впр.3,ст.146 |
|
Впр.1, ст.146 |
19. |
|
Узагальнююче повторення |
|
|
|
|
|
|
Особові займенники в знахідному відмінку. Порядок слів у реченні. |
|
Впр.1, 2, 4, ст.147 |
Test 5 ст.147 |
Повторити ст.148 |
20. |
|
Тема: Люди. Моя родина. |
Розповідає про традиції сталого розвитку в родині |
|
|
|
Впр. 1, ст. 152 |
|
|
Впр.1, ст.152, впр. 2, ст.152 |
Впр.3, ст.152, впр.4,, ст.152 |
|
Впр.5, ст.153 |
21. |
|
На кого ти схожий? |
|
|
|
|
Впр.1А, ст.154 |
Jemandem ( Dativ) ahnlich sein |
Вживання виразу jemandem ( D ) ahnlich sein |
Впр.1, ст. 154 |
|
Впр.4С,ст.155 |
Впр.1,2, ст.155 |
22. |
|
Професії. Мій татко – лікар. |
|
Позитивно оцінює важливість набуття професії |
|
|
|
Der Arbeiter, der Verkaufer, der Maler, er Bauer, der Bauarbeiter, die Sekretarin, der Ingenieur, der Agronom, der Journalist, der Manager |
Професії в жіночому роді. |
Впр.3, ст.158 |
Впр.1, ст.156, впр.2, ст.157 |
Впр.4, ст.158 |
Впр.6, ст.159 |
23. |
|
Я хочу стати актором! |
|
Планує траєкторію власного життя. |
|
|
Впр.1А, 2А, ст. 159-160 |
Der Handwerker,der Glaser, der Tischler, der Schauspieler, der Steward, der Dolmetscher, der Friseur, das Fotomodell, aufregend, spannend, anstrengend |
Порядок слів у реченні |
Впр.1, 2, ст.159 |
Впр.4, 5,ст. 161 |
|
Впр.1, ст.162, впр.2, ст.163 |
24. |
|
Котра година? |
|
|
|
|
Вимова числівників |
Die Uhr, die Uhrzeit, dauern, von… bis, Wie spat ist es? Wie lange? |
|
Впр. 4, ст. 165 |
Впр. 1, 2, ст.163, впр. 5,6, ст. 165 |
Впр. 7, ст. 166 |
Впр.1, ст.166 |
25. |
|
Домашні справи. |
|
Розповідає про розподіл обов язків у родині |
|
|
Впр.1, ст.167 |
Den Staub wischen, das Geschirr spulen, den Tisch decken, in den Supermarkt / in den Laden / ins Geschaft gehen, einkaufen, den Fussboden fegen, die Blumen Giessen, das Zimmer aufraumen, der Tagesablauf |
|
Впр.1, ст. 167, впр.4, ст.168 |
|
|
Впр. 1,2, ст.170 |
26. |
|
У квітні. |
|
|
|
|
Впр.1, ст.170 |
Der Scherz, der Witz, plotzlich, sich andern |
Відмінювання частки sich |
Впр.1, ст.170 |
Впр.3, ст. 172 |
|
Впр.1, 2, ст.173 |
27. |
|
Свято Пасхи. Робота над проектом. |
|
Порівнює сімейні традиції |
|
|
Впр.1, ст.173 |
|
|
Впр.1, ст.173 |
Впр.5. ст.174, впр.6,ст.175 |
Впр.2, ст.174 |
Впр.1,2, ст. 175, зробити проект |
28. |
|
Узагальнююче повторення з теми. |
|
|
|
|
|
|
Відмінювання частки sich. Порядок слів у реченні. |
|
Впр.1, 3 ст.177 |
Test 6 ст.177 |
Повторити тему ст. 178 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
29. |
|
Тема: Незабаром літні канікули. Моє місто. |
Складає перелік міст для еко-туризму у власній країні |
|
|
|
|
Der Hauptplatz, die Apotheke, der Bahnhof, die Fabrik, die Backerei, die Post, ie Bank, der Kindergarten, das Kaufhaus, das Kino |
Множина іменників |
Впр.2, ст.183 |
Впр.1, ст.182, впр.5, 6,ст. 184 |
Впр.4, ст.183 |
Впр.1,2, ст.184 |
30. |
|
Наша столиця. |
Описує еко-туризм |
|
|
|
Впр. 1, ст.185 |
Die Sehenswurdigkeiten, vorhaben, einladen, schicken, seheswert |
Конструкція Es gibt |
Впр.1, ст.185 |
Впр.3а, ст.185, впр. 4, ст.186 |
Впр.2, ст.185 |
Впр.5, ст.186 |
31. |
|
Історія Києва. |
|
Робить повідомлення про пам ятки культури та історії. |
|
|
Впр.1А, ст.187 |
Das Jahrhundert, das Ufer, der Hugel, die Festung, entstehen, errichten, grunden |
Впр. 3, 187 |
Впр. 1, ст.187 |
Впр.2, ст.187, впр.4, ст.188 |
|
Впр.6, ст. 189 |
32. |
|
Знайомство з Берліном. |
|
Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки. |
Запитує про правила безпеки пересування по місту |
Визначає орієнтовну вартість перебування у країні |
Впр.1, ст.189 |
Der Einwohner, die Grenze, die Brucke, das Wappen, die Flache, der Fluss, sich entwickeln zu D, betragen |
Вживання означеного артикля впр. 3, ст.190 |
Впр. 1, ст. 189 |
Впр.4, ст. 190 |
|
Впр.1, 2, 3, ст.192 |
33. |
|
Свято 1 травня |
|
|
|
|
Впр.1, ст.192 |
Der Maibaum, die Maitour, das Grillfest, das Picknick, weltweit |
|
Впр.1, ст.192 |
Впр. 2, ст.192, впр.3 ст.193 |
|
Впр.4, ст. 193 |
34. |
|
Останній місяць весни. |
|
|
|
Робить повідомлення про погодні умови |
Впр.1А, ст.194 |
Die Wanderung, sich verlaufen, unbedingt. Das kommt nicht in Frage. |
Вживання присвійних займенників. |
Впр. 1, ст.194, впр.4, ст.195 |
Впр.3,ст.194 |
|
Впр.1,2, ст. 195 |
35. |
|
Літо. |
|
|
|
|
Впр.1, ст.196 |
|
Порядок слів у реченні. |
Впр.1, ст. 196 |
Впр.5, ст. 196, впр. 6, ст.197 |
Впр. 2, ст. 196 |
Впр.7, ст. 198 |
36. |
|
Літні канікули. |
Говорить про екологічні види транспорту |
Обговорює особливості взаємодії з батьками |
Демонструє безпечні та небезпечні ситуації з власного досвіду |
|
Впр.1, ст.198 |
|
|
Впр.1, ст.198, впр.4, ст.199 |
Впр.3, ст. 198 |
Впр.2, ст.198 |
Повторити ЛО теми |
37. |
|
Узагальнююче повторення з теми «Незабаром літні канікули». |
|
|
|
|
|
|
Вживання означеного артикля |
|
Впр.1, 2 ст.202 |
Test 7 ст.202-203 |
Повторити ст. 203 |
38. |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ПовторитиModul 4, 5 |
39. |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ПовторитиModul 4,5 |
40. |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ПовторитиModul 6,7 |
41. |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ПовторитиModul 6,7 |
42. |
|
Узагальнююче повторення |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
43. |
|
Узагальнювально-підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|