Календарно - тематичне планування з німецької мови 6 клас зі змістовими лініями 2 - й семестр до підручника " Німецька мова 6 " , М. М. Сидоренко , О. А. Палій

Про матеріал

Календарно - тематичне планування з німецької мови 6 клас зі змістовими лініями 2 - й семестр до підручника " Німецька мова 6 " ( другий рік навчання ) , М. М. Сидоренко , О. А. Палій

Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків німецької мови у 6 класі ( другий рік  навчання ) зі змістовими лініями 2 – й семестр

№ з/п

Дата

Тематика ситуативного спілкування

Змістова лінія

Мовний інвентар

Мовленнєва компетенція

Домашнє завдання

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадська відповідальність

Здоровя та безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

Фонетика

Лексика

Граматика

Аудіювання

Читання

Письмо

1.

 

Тема: Зимові канікули. Зимові канікули.

Говорить про екологічні види транспорту

 

 

Порівнює витрати на різні види транспорту

Вимова тематичної лексики

ЛО теми

 

 

Впр.3, ст.101, впр.6, ст.101

Впр.1, ст.100

Впр. 1, 2, ст.102

2.

 

Що ти любиш робити?

 

Обговорює особливості взаємодії з батьками

Демонструє безпечні та небезпечні ситуації з власного життя

 

Інтонація питань і відповідей

ЛО теми

Минулий час Perfekt впр.2, ст. 103

Впр. 5, ст. 104

Впр.1, ст. 103, впр.4, ст.104

 

Впр.1, 2, 3, ст.105

3.

 

Відвідування бабусі. Розвиток навичок граматики.

 

 

Упорядковує свій день із дотримання здорового способу життя

 

Інтонація розповідних речень

ЛО теми vor kurzem

Минулий час Perfekt

 

Впр.1, ст. 105, впр.4, ст.106

Впр.2, ст. 106

Впр.1, ст.107

4.

 

Я це не виконав!

 

 

 

 

Вимова Partizip !! сильних дієслів

ЛО теми

Минулий час Perfekt

Впр. 3, ст.108

Впр.4, ст.108, впр.6, ст.109

 

Впр.1, ст. 109

5.

 

Я прочитав книгу.

 

Формулює власні пріоритети

 

 

 

ЛО уроку

Partizip !! сильних дієслів впр. 2, ст.109

 

Впр. 4, 5, ст.110

Впр.3, ст.110

Впр.1,2, ст.111

6.

 

Я прийшов на урок.

 

Планує розпорядок дня

 

 

 

ЛО уроку

Минулий час Perfekt Partizip !! + sein

 

Впр.1, ст.111, впр. 4, ст.112

Впр.2, ст.111, впр.3, ст.112

Впр.6, ст.113

7.

 

Ми зробили це разом!

 

 

 

 

Вимова сильних дієслів впр. 2, ст. 109-110

ЛО уроку

Минулий час Perfekt Partizip !! + sein

Впр. 4, 114

Впр.5,ст.114

Впр.2, ст.113

Впр.6, ст. 115

8.

 

Робота над проектом.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ст. 115

Доробити проект

9.

 

Узагальнююче повторення з теми « Зимові канікули».

 

 

 

 

 

ЛО теми

Минулий час Perfekt

 

Впр.2. 3, 116

Test 4 ст. 116-117

Впр.4, 6, ст. 117, повторити ст.118

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10.

 

Тема: Людина. Частини тіла.

 

 

 

 

Вимова нових ЛО

Der Korper, der Kopf, der Arm, der Bauch, die Brust, die Hand, das Bein, der Fuss, der Hals, die Schulter, der Finger, das Knie, der Elbogen, der Zeh

Множина іменників

Впр. 5, ст. 124

Впр.1,ст. 122

 

Впр.6, ст.124, вивчити ЛО уроку

11.

 

Моє обличчя.

 

Порівнює людей  різних країн

 

 

Впр. 1, ст.124

Das Gesicht, die Nase, das Ohr, das Auge, die Lippe, der Mund, das Haar, schmal, eckig, breit, schlank, lockig,rund

Вживання прикметників з іменниками

Впр.3, ст. 125

Впр.1, ст. 124

 

Впр.1, ст.126

12.

 

Моя зовнішність.

 

 

 

 

Інтонація питання і відпоіді

Aussehen, muskulos, hubsch, hasslich, komisch, romantisch

 

Впр.3, 127

Впр.5,ст.128

Впр.1, ст.127

Впр.1,2, ст.128

13.

 

Зовнішність.

 

 

 

 

Впр.2А, ст. 130

 

Особові займенники в знахідному відмінку ст. 209

Впр.4, 131

Впр.1В, ст.129, впр.3, ст.130, впр.5, ст.131

Впр.2, ст. 130

Впр.6, ст. 132

14.

 

Мій друг.

 

Оцінює відносини між людьми

Формулює правила безпеки онлайн- спілкування

 

впр.1А, ст.132

 

 

Впр.1, ст. 132, впр.2, ст. 133

Впр.3,ст.133, впр.4, ст.134

 

Впр.5, ст.135

15.

 

Мені болить живіт.

 

 

 

 

Вимова текстової лексики

Der Artz, der Schmerz, Schmerzen haben, ( jemandem ) weh tun, der Zahn, im Bett bleiben, Medizin nehmen, gesund, Was ist los ?

Словотвір

 

Впр.1, ст.135, впр.3,ст.135

 

Впр.6, ст.137

16.

 

Мій друг захворів.

 

Демонструє розуміння цінності стосунків між друзями.

 

 

 

 

Порядок слів у реченні

Впр.1, ст. 137, впр.4, ст.139

Впр.5, ст.140

Впр.3, ст.138

Впр.1, ст.140

17.

 

У лікаря.

 

 

Обговорює шляхи профілактики захворювань

 

Інтонація спеціальних запитань

Tabletten nehmen, Tee mit Zitrone trinken, Halskompressen machen, die Nasentropfen erkaltet sein

 

Впр.1, ст.141, впр.3, 4,  ст.142

Впр.2, ст.141

 

Впр.1, ст.144

18.

 

Одужуйте!

 

 

 

 

 

 

Порядок слів у реченні

 

Впр.1,ст.144, впр.2, ст.145, впр.3,ст.146

 

Впр.1, ст.146

19.

 

Узагальнююче повторення

 

 

 

 

 

 

Особові займенники в знахідному відмінку. Порядок слів у реченні.

 

Впр.1, 2, 4, ст.147

Test 5 ст.147

Повторити ст.148

20.

 

Тема: Люди. Моя родина.

Розповідає про традиції сталого розвитку в родині

 

 

 

Впр. 1, ст. 152

 

 

Впр.1, ст.152, впр. 2, ст.152

Впр.3, ст.152, впр.4,, ст.152

 

Впр.5, ст.153

21.

 

На кого ти схожий?

 

 

 

 

Впр.1А, ст.154

Jemandem ( Dativ) ahnlich sein

Вживання виразу jemandem ( D ) ahnlich sein

Впр.1, ст. 154

 

Впр.4С,ст.155

Впр.1,2, ст.155

22.

 

Професії. Мій татко – лікар.

 

Позитивно оцінює важливість набуття професії

 

 

 

Der Arbeiter, der Verkaufer, der Maler, er Bauer, der Bauarbeiter, die Sekretarin, der Ingenieur,  der Agronom, der Journalist, der Manager

Професії в жіночому роді.

Впр.3, ст.158

Впр.1, ст.156, впр.2, ст.157

Впр.4, ст.158

Впр.6, ст.159

23.

 

Я хочу стати актором!

 

Планує траєкторію власного життя.

 

 

Впр.1А, 2А, ст. 159-160

Der Handwerker,der Glaser, der Tischler, der Schauspieler, der Steward, der Dolmetscher, der Friseur, das Fotomodell, aufregend, spannend, anstrengend

Порядок слів у реченні

Впр.1, 2, ст.159

Впр.4, 5,ст. 161

 

Впр.1, ст.162, впр.2, ст.163

24.

 

Котра година?

 

 

 

 

Вимова числівників

Die Uhr, die Uhrzeit, dauern, von… bis, Wie spat ist es? Wie lange?

 

Впр. 4,  ст. 165

Впр. 1, 2, ст.163, впр. 5,6, ст. 165

Впр. 7, ст. 166

Впр.1, ст.166

25.

 

Домашні справи.

 

Розповідає про розподіл обов язків у родині

 

 

Впр.1, ст.167

Den Staub wischen, das Geschirr spulen, den Tisch decken, in den Supermarkt / in den Laden / ins Geschaft gehen, einkaufen, den Fussboden fegen, die Blumen Giessen, das Zimmer aufraumen, der Tagesablauf

 

Впр.1, ст. 167, впр.4, ст.168

 

 

Впр. 1,2, ст.170

26.

 

У квітні.

 

 

 

 

Впр.1, ст.170

Der Scherz, der Witz, plotzlich, sich andern

Відмінювання частки sich

Впр.1, ст.170

Впр.3, ст. 172

 

Впр.1, 2, ст.173

27.

 

Свято Пасхи. Робота над проектом.

 

Порівнює сімейні традиції

 

 

Впр.1, ст.173

 

 

Впр.1, ст.173

Впр.5. ст.174, впр.6,ст.175

Впр.2, ст.174

Впр.1,2, ст. 175, зробити проект

28.

 

Узагальнююче повторення з теми.

 

 

 

 

 

 

Відмінювання частки sich. Порядок слів у реченні.

 

Впр.1, 3 ст.177

Test 6 ст.177

Повторити тему ст. 178

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

29.

 

Тема: Незабаром літні канікули. Моє місто.

Складає перелік міст для еко-туризму у власній країні

 

 

 

 

Der Hauptplatz, die Apotheke, der Bahnhof, die Fabrik, die Backerei, die Post, ie Bank, der Kindergarten, das Kaufhaus, das Kino

Множина іменників

Впр.2, ст.183

Впр.1, ст.182, впр.5, 6,ст. 184

Впр.4, ст.183

Впр.1,2, ст.184

30.

 

Наша столиця.

Описує еко-туризм

 

 

 

Впр. 1, ст.185

Die Sehenswurdigkeiten, vorhaben, einladen, schicken, seheswert

Конструкція Es gibt

Впр.1, ст.185

Впр.3а, ст.185, впр. 4, ст.186

Впр.2, ст.185

Впр.5, ст.186

31.

 

Історія Києва.

 

Робить повідомлення про пам ятки культури та історії.

 

 

Впр.1А, ст.187

Das Jahrhundert, das Ufer, der Hugel, die Festung, entstehen, errichten, grunden

Впр. 3, 187

Впр. 1, ст.187

Впр.2, ст.187, впр.4, ст.188

 

Впр.6, ст. 189

32.

 

Знайомство з Берліном.

 

Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки.

Запитує про правила безпеки пересування по місту

Визначає орієнтовну вартість перебування у країні

Впр.1, ст.189

Der Einwohner, die Grenze, die Brucke, das Wappen, die Flache, der Fluss, sich entwickeln zu D, betragen

Вживання означеного артикля впр. 3, ст.190

Впр. 1,  ст. 189

Впр.4, ст. 190

 

Впр.1, 2, 3, ст.192

33.

 

Свято 1 травня

 

 

 

 

Впр.1, ст.192

Der Maibaum, die Maitour, das Grillfest, das Picknick, weltweit

 

Впр.1, ст.192

Впр. 2, ст.192, впр.3 ст.193

 

Впр.4, ст. 193

34.

 

Останній місяць весни.

 

 

 

Робить повідомлення про погодні умови

Впр.1А, ст.194

Die Wanderung, sich verlaufen, unbedingt. Das kommt nicht in Frage.

Вживання присвійних займенників.

Впр. 1, ст.194, впр.4, ст.195

Впр.3,ст.194

 

Впр.1,2, ст. 195

35.

 

Літо.

 

 

 

 

Впр.1, ст.196

 

Порядок слів у реченні.

Впр.1, ст. 196

Впр.5, ст. 196, впр. 6, ст.197

Впр. 2, ст. 196

Впр.7, ст. 198

36.

 

Літні канікули.

Говорить про екологічні види транспорту

Обговорює особливості взаємодії з батьками

Демонструє безпечні та небезпечні ситуації з власного досвіду

 

Впр.1, ст.198

 

 

Впр.1, ст.198, впр.4, ст.199

Впр.3, ст. 198

Впр.2, ст.198

Повторити ЛО теми

37.

 

Узагальнююче повторення з теми «Незабаром літні канікули».

 

 

 

 

 

 

Вживання означеного артикля

 

Впр.1, 2 ст.202

Test 7 ст.202-203

Повторити ст. 203

38.

 

Контроль аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПовторитиModul 4, 5

39.

 

Контроль читання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПовторитиModul 4,5

40.

 

Контроль письма

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПовторитиModul 6,7

41.

 

Контроль говоріння

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПовторитиModul 6,7

42.

 

Узагальнююче повторення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

43.

 

Узагальнювально-підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Москаленко Герман
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Карачевська Оксана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
10 січня 2019
Переглядів
649
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку