Навчальна програма:
Бойченко, Т. Є.
Основи здоров'я. 5-9 класи: Навчальні програми для загальноосвітніх навчальних закладів. – К. : Видавничий дім «Освіта», 2013, - Наказ МОН молодь спорту України від 06.06.2012 № 664
Підручники:
Основи здоров'я: Підручник для 5 –го кл. загальноосвітніх навч.закл. / І.Д.Бех, Т.В. Воронцова, В.Навчальна програма:
Бойченко, Т. Є.
Основи здоров’я. 5-9 класи: Навчальні програми для загальноосвітніх навчальних закладів. – К. : Видавничий дім «Освіта», 2013, - Наказ МОН молодь спорту України від 06.06.2012 № 664
Підручники:
Основи здоров’я: Підручник для 5 –го кл. загальноосвітніх навч.закл. / І.Д.Бех, Т.В. Воронцова, В.С. Пономаренко, С.В.Страшко. – К.: Видавництво «Алатан», 2013. – 180с.
ОСНОВИ ЗДОРОВ'Я 5 КЛАС I семестр
(35 годин, 1 година на тиждень із них 4 - резервні)
№ |
Зміст уроку |
Дата |
Корегування |
Примітка |
5-Г |
5-Г |
|||
Розділ 1. Здоров’я людини |
||||
1 |
Принципи здорового способу життя. |
|
|
|
2 |
Принципи безпечної життєдіяльності. |
|
|
|
3 |
Ти - пішохід . |
|
|
|
4 |
Зупинка – місце підвищеної небезпеки. |
|
|
|
5 |
Ти – пасажир громадського транспорту. Засоби безпеки у транспорті. |
|
|
|
Розділ 2. Психічна й духовна складові здоров’я |
||||
6 |
Кожен має талант |
|
|
|
7 |
Планування часу |
|
|
|
8 |
Домашні завдання. Як стати відмінником |
|
|
|
9 |
Ти особливий. Ми особливі. Про почуття і співчуття. |
|
|
|
10 |
Узагальнення з теми «Здоров’я людини. Психічна і духовна складові здоров’я» |
|
|
|
Розділ 3. Фізична складова здоров’я |
||||
11 |
Хочеш бути здоровим - рухайся |
|
|
|
12 |
Хочеш бути здоровим - загартовуйся |
|
|
|
13 |
Хочеш бути здоровим - відпочивай |
|
|
|
14 |
Профілактика «шкільних хвороб» |
|
|
|
15 |
Узагальнення з теми «Фізична складова здоров’я» |
|
|
|
II семестр
№ |
Зміст уроку |
Дата |
Корегування |
Примітка |
5-Г |
5-Г |
|||
Розділ 4. Соціальна складова здоров’я Тема 1. Соціальне благополуччя |
||||
15 |
Правила людських стосунків. |
|
|
|
16 |
Що сприяє порозумінню між людьми. |
|
|
|
17 |
Упевнена поведінка. |
|
|
|
18 |
Спілкування з дорослими. |
|
|
|
19 |
Спілкування з однолітками. |
|
|
|
20 |
Соціальна небезпека інфекційних захворювань. |
|
|
|
21 |
Узагальнення та систематизація знань з теми. |
|
|
|
Тема 2. Безпека в побуті і навколишньому середовищі. Пожежна безпека. |
||||
22 |
«Трикутник вогню» |
|
|
|
23 |
Пожежна тривога. |
|
|
|
24 |
Сам удома. |
|
|
|
25 |
Сам надворі. |
|
|
|
26 |
У небезпечних місцях. |
|
|
|
27 |
Земля – наш спільний дім. |
|
|
|
28 |
Стихійні лиха. |
|
|
|
29 |
Відпочинок на природі. |
|
|
|
30 |
Узагальнення та систематизація знань з теми. |
|
|
|
31 |
Турнір з основ здоров’я: «Безпека в домі» |
|
|
|