Календарно тематичне планування з укр.літ.6 клас до програми НУШ за редакцією Качан Дячок та ін
Таміла Яценко
Ірина Тригуб
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА. 6 КЛАС
за чинною модельною навчальною програмою «Українська література. 5–6 класи» (науковий керівник – Т. О. Яценко)
Усього – 70 год.
На тиждень – 2 год.
Текстуальне вивчення – 52 год.
Розвиток мовлення – 4 год. (у межах годин на текстуальне вивчення).
Виразне читання – 4 год.
Позакласне читання – 4 год.
Література рідного краю – 2 год.
Узагальнення та систематизація вивченого – 4 год.
Резервний час – 4 год.1
1 1 У 2023/2024 н. р. рекомендуємо резервний час використати на подолання освітніх втрат і розривів. Див. Українська література. 5 клас:
експрес-курс подолання освітніх втрат: практичний порадник; за заг. ред. Т. О. Яценко / автори: Т. О. Яценко, І. А. Тригуб, О. А. Слижук. Київ: Педагогічна думка, 2023. 58 с.
.
№ з/п |
Дата |
Зміст навчального матеріалу |
Теорія літератури |
Мистецький контекст |
Міжпредметні зв’язки |
Позакласне читання |
|
|
І СЕМЕСТР |
|
|||
|
|
ВСТУП |
|
|||
1. |
|
Художня література як вид мистецтва. Своєрідність мистецького світосприймання. Художній образ у літературі та інших видах мистецтва. Текстуально вивчені в 5 класі та самостійно прочитані учнями художні твори. |
Мистецтво, художній образ, література як вид мистецтва (загальне поняття). |
Скульптура – Єгор Зигура «Сходи пізнання» (м. Київ), Роман Захарчук, Михайло Шкраб'юк «Скульптура книги» (м. Коломия ІваноФранківської обл.). |
|
Самостійно прочитані учнями художні твори. |
|
|
МІФИ ПРАДАВНЬОЇ УКРАЇНИ |
|
|||
2. |
|
Міф як найдавніша форма світогляду людини. Міфи про створення світу (космогонічні). «Сокіл-Род» (за Сергієм Плачиндою). Побудова та символіка космогонічних міфів. |
Міф, види міфів. |
Образотворче мистецтво – ілюстрації до книги «Міфи та легенди давньої України» (художникілюстратор – Валерій Войтович); альбом творчості «Світло Пращурів Наших» (художник-ілюстратор – Віктор Крижанівський). |
Зарубіжна література – міфи народів світу. |
Сергій Плачинда «Міфи і легенди Давньої України». Дара Корній «Зворотний бік світла». Валерій Войтович «Міфи та легенди давньої України». |
3. |
|
Міфи про створення людини (антропогонічні). «Дажбог і Жива» (за Сергієм Плачиндою). Особливості міфів прадавньої України, пов’язаність їх із давніми заняттями людей, із хліборобством. |
|
Образотворче мистецтво – Віктор Крижанівський «Вівтар», «Дажбог», «Бог Род»; скульптура – Віктор Коміссаров «Боги Давньої Русі». |
|
|
Протистояння добра і зла у міфах. Їх відмінність від казок і легенд. |
|
|
|
|
4. |
|
Дара Корній. «Лісовик», «Польовик» (із книги «Чарівні істоти українського міфу. Духи природи») (один-два твори за вибором учителя). Коротко про письменницю та її твори для дітей. Химерний світ чарівних істот праукраїнської міфології. Відображення прадавньої міфології, звичаїв та обрядів українців. |
|
Образотворче мистецтво – ілюстрації до книги «Чарівні істоти українського міфу. Духи природи» (художницяілюстраторка – Ангеліна Канкава). |
||
5. |
|
Урок позакласного читання. |
|
|
||
6. |
|
Урок розвитку мовлення (усно). |
|
|
||
НАРОДНІ ПІСНІ. КАЛЕНДАРНО-ОБРЯДОВІ ПІСНІ |
||||||
7. |
|
Народні календарно-обрядові пісні, їх різновиди. Зимова обрядовість українців. Українські колядки й щедрівки, їх зміст і значення. «Нова радість стала» (давні й нові варіанти), «Щедрик, щедрик, щедрівочка…» |
Календарнообрядові пісні та їх види. |
Музичне мистецтво – Микола Леонтович «Щедрик»; образотворче мистецтво – Микола Пимоненко «Колядки», Іван Горобчук», «Вертеп», «Різдво», Олег Шупляк «Різдвяний дідух», Ігор Роп’яник «Колядники йдуть», Вікторія Проців «Свята вечеря», «Коляда». |
Іноземна мова – календарно обрядові пісні у фольклорі народу, мова якого вивчається. |
Русальні пісні «Сиділа русалка на білій березі». Жниварські пісні «Там у полі криниченька». |
8. |
|
Весняні й літні обрядові пісні. Веснянки. Закликання весни, символічне значення відновлення природи. Народні ігри, що супроводжувались піснями. «Благослови, мати, весну закликати», «Кривий танець». |
Рефрен, анафора. |
Образотворче мистецтво – Костянтин Трутовський «Одягають вінок», Сергій Васильківський «Весна в Україні», Микола Реріх «Весна священна», Іван Гончар «Кривий танець», Вітольд Прушковський «Русалки»; музичне мистецтво – Микола Леонтович «Ой гори, ой світи» (з опери «На Русалчин Великдень»). |
|
|
9. |
|
Купальські пісні, їх походження, тематика. «Купайло, Купайло, де ти зимувало?», «А де наше Купайло стояло» (за вибором учителя). Художні особливості календарно-обрядових пісень. |
||||
10. |
|
Урок виразного читання на пам’ять |
|
|
|
|
11. |
|
Тематична діагностувальна робота за розділами «Вступ», «Міфи прадавньої України», «Народні пісні. Календарнообрядові пісні» або захист творчих проєктів. |
|
|
|
|
МУДРІСТЬ БАЙКИ |
||||||
12. |
|
Григорій Сковорода. «Бджола і Шершень». Замальовка життєпису письменника. Повчальний характер і художні особливості байки. Ідея спорідненої праці в ній. |
Байка (повторення), гумор (повторення), сатира; мораль байки. |
Образотворче мистецтво – Карпо Трохименко «Григорій Сковорода серед народу», Опанас Заливаха «Григорій Сковорода», ілюстрації до байки «Бджола і шершень» |
Зарубіжна література, літератури національних меншин – байка в зарубіжних літературах та |
Євген Гребінка «Лебідь і гуси». Леонід Глібов. «Вовк і кіт», «Зозуля і півень» Олена Пчілка «Поет», |
|
|
Алегоричні образи Бджоли і Шершня. |
|
(художниця-іл Анна Сезон); скульптура Кавалерідзе Григорію (м. Київ, м. Лохвиця обл.). |
юстраторка – – Іван пам'ятники Сковороді м. Харків, Полтавської |
літературах національних меншин. |
«Дрібненькі грушки». Володимир Сосюра «Магнат». Петро Гришко «Потерпілий кіт». Аркадій Музичук «Рік хвоста». Микола Білокопитов «Кряко-ко». |
13. |
|
Микита Годованець. «Голуб і Лелека». Коротко про письменника. Тема патріотизму в байці. Діалоги персонажів та їх роль у розкритті алегоричного змісту твору. |
Алегорія (повторення) |
Образотворче мистецтво – Павло Волик «Оберег». |
|
||
14. |
|
Урок виразного читання на пам’ять |
|
|
|
||
15. |
|
Урок позакласного читання. |
|
|
|
||
16. |
|
Урок розвитку мовлення (письмово): створення власної байки. |
|
|
|
||
ЛІРИЧНІ ПОСЛАННЯ УКРАЇНІ |
|||||||
17. |
|
Павло Чубинський. Національний гімн України «Ще не вмерла Україна…». Історія створення гімну (славня) як символу держави, розповідь про його автора. Вираження у гімні (славні) патріотизму та прагнення народу до свободи, утвердження справедливості. |
Громадянська лірика; гімн (славень). |
Музичне мистецтво – Михайло Вербицький – автор музики Національного Гімну України; архітектура – Олексій Пергаменщик, пам’ятник Павлу Чубинському (м. Бориспіль Київської обл.). |
|
Олександр Кониський, Микола Лисенко «Молитва за Україну». Номан Челебіджіхан Національний гімн кримських татар. Спиридон |
18. |
|
Тарас Шевченко. «І досі сниться: під горою...». Розповідь про останні роки поета на засланні. Візуалізований образ України у вірші. Пейзажні картини українського села. |
Ліричний герой (поглиблення поняття). |
Образотворче мистецтво – Тарас Шевченко «Автопортрет», «Селянська родина»; Володимир Орловський «Вечір над річкою»; Архип Куїнджі «Вечір на Україні»; Йосип Крачковський «Український вечір»; Микола Сергіїв «Яблуні в цвіту»; музичне мистецтво – «І досі сниться під горою» (слова – Тарас Шевченко, музика – Леся Тельнюк). |
|
Черкасенко «Дві матері», «Рідний край». Уляна Кравченко «Думка». Олександр Олесь «Половці і Отрок», «Пісня» (зі збірки «Княжа Україна»). Василь Симоненко «Я закоханий палко, без міри». Леонід Полтава «Абетка з історії України: бо корінням у рідній землі». Володимир Даник «Починаймося з рідної мови». |
19. |
|
Іван Франко. «Розвивайся ти, високий дубе…». Розповідь про поетичну творчість Івана Франка, її джерела. Мрії автора про свободу й незалежність України. Символічний зміст вірша, художні особливості, зв’язок із фольклором. |
|
Образотворче мистецтво – Олексій Шовкуненко «Дубовий гай»; музичне мистецтво – українська народна пісня «Ой, розвивайся та сухий дубе». |
|
|
20. |
|
Микола Вороний. «Євшанзілля». Коротко про письменника. Літописна основа поеми. Символ євшану. Краса природи рідного краю. Тема національної пам’яті у творі. |
Ліро-епічний твір; ліро-епічна поема; ліричний відступ. |
Образотворче мистецтво – Архип Куїнджі «Степ»; музичне мистецтво – «Євшан зілля» (слова – Валерій Мельник, музика – Роман Бікеєв). |
|
|
|
Роль слова, пісні, історії в житті людини. Поєднання епічних і ліричних рис у поемі «Євшан-зілля». |
|
|
|
|
21. |
|
Михайло Ткач. «Моя Україна». Коротко про письменника, його пісенну лірику. Символічне втілення образу Батьківщини у пісні «Моя Україна». Мотив патріотизму через єднання людини з рідною природою. |
Композиція ліричного твору.
|
Образотворче мистецтво – Олег Шупляк. «До рідних гнізд»; музичне мистецтво – «Моя Україна» (слова – Михайло Ткач, музика – Ігор Поклад). |
Композиція в музичних творах і творах образотворчого мистецтва (музичне мистецтво, образотворче мистецтво (інтегрований курс «Мистецтво»)). |
|
22. |
|
Дмитро Кремінь. «Літа мої і зими…» (уривок із вірша «Книга Буття чи Батия»). Коротко про письменника. Патріотичні мотиви, спадкоємність поколінь, відображена в рідній мові. |
|
Образотворче мистецтво – ілюстрації до книги Дмитра Креміня «Скіфське золото» (художникілюстратор – Юрій Гуменний). |
Вступ до історії України та громадянської освіти – відгомін історичних подій у художніх творах. |
|
23. |
|
Урок виразного читання на пам’ять |
|
|
|
|
РІЗДВЯНІ ДИВА |
||||||
24. |
|
Михайло Коцюбинський. «Ялинка» (скорочено). Коротко про письменника. |
Оповідання (поглиблення поняття); |
Образотворче мистецтво – Григорій Зорик «Колядники», Андрій |
Зарубіжна література – Чарльз Діккенс |
Микола Гоголь «Ніч перед Різдвом» (зі збірки |
|
|
Небезпечні пригоди головного героя твору різдвяної ночі. Сенс різдвяного свята та особливості зображення в творі. Соціальні мотиви в творі. Щасливий фінал твору як особливість різдвяного оповідання. |
різдвяне оповідання; художня деталь, персоніфікація (поглиблення поняття). |
Ліпатов «Різдво», Костянтин Трутовський «Колядки в Україні», Юлія Ящук. «Зелені ялинки в снігу та хатинка лісника»; музичне мистецтво – Микола Лисенко, операколядка «Різдвяна ніч». |
«Різдвяна пісня в прозі»; іноземна мова – різдвяні пісні у фольклорі народу, мова якого вивчається. |
«Вечори на хуторі поблизу Диканьки»). Олена Пчілка «Сосонка». Богдан Лепкий «Святий вечір» (із книжки «Казка мойого життя»). Надія Гуменюк «Роденія або подорож за веселку». Богдана Матіяш «Казки Різдва». Анастасія Нікуліна «Найбільша снігова пригода». |
25. |
|
Ірина Жиленко. «Підкова». Розповідь про письменницю, автобіографізм її поезії. Життєрадісний настрій різдвяних свят у вірші. Мрії ліричної героїні про здійснення бажань. |
|
Образотворче мистецтво – Микола Глущенко «Зимовий день», «Рання весна»; ілюстрації до збірки Ірини Жиленко «Казки буфетного гнома» (художники-ілюстратори – Ніна Коваль, Олександр Коваль). |
||
26. |
|
Богдана Матіяш. «Єва і білосніжна квітка лілії». Коротко про письменницю. Характер Єви, її дивовижні здібності. Незвичайні перетворення напередодні Різдва. Тема добра, милосердя та винагороди за них. Ідея різдвяної казки. |
Різдвяна казка |
Образотворче мистецтво – ілюстрації до збірки Богдани Матіяш «Казки Різдва» (художник- ілюстратор – Володимир Штанко); Олександр Охапкін «Благовіщення», Олег Шупляк «Різдвяний дідух»; Юрій Пацан «Ніч на Різдво», «Різдвяний вечір», «Різдвяна ніч», «Різдво в Україні»; музичне мистецтво – Микола Лисенко, операколядка «Різдвяна ніч»; |
|
|
|
|
Микола Римский-Корсаков, опера «Ніч перед Різдвом»; анімація – мультфільм «Різдвяна казка» (режисер – Анатолій Трифонов). |
|
|
27. |
|
Олександр Гаврош. «Різдвяна історія ослика Хвостика» (скорочено). Коротко про письменника. Незвичайні пригоди ослика як шлях до мрії. Основні події й дива в різдвяній повісті. |
Різдвяна повість-казка |
Образотворче мистецтво — ілюстрації до повісті «Різдвяна історія ослика Хвостика» – художницяілюстраторка – Світлана Сова, Святослав Гординський. «Різдвяні листівки» |
||
28. |
|
Характеристика образів повістіказки. Яскравість і колоритність персонажів. Художні деталі у творі. |
|
|||
ЛІТЕРАТУРА РІДНОГО КРАЮ |
||||||
29. Художні твори літератури Інтерпретація художніх рідного краю (за вибором творів літератури рідного учителя). краю в інших видах Ознайомлення із доступними для мистецтва; літературносприйняття й спорідненими меморіальні музеї. тематично із вивченими в І семестрі літературними творами письменників-земляків. |
||||||
НАЙЦІКАВІШЕ З ЛІТЕРАТУРНИХ НОВИНОК |
||||||
30. |
|
Із сучасної української літератури (твори для читачівпідлітків за вибором учителя та учнів). |
|
Музичне мистецтво – музика, що слухають героїровесники запропонованих художніх творів. |
|
|
|
|
УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО ЗА І СЕМЕСТР |
|||||
31. |
|
Семестрова діагностувальна робота за розділами «Ліричні послання Україні», «Різдвяні дива», або презентація творчих проектів. |
|
|
|
|
32. |
|
Текстуально вивчені та самостійно прочитані учнями художні твори. Узагальнення та систематизація вивченого в І семестрі навчального матеріалу. |
Повторення вивчених у І семестрі теоретиколітературних понять. |
|
|
|
|
ІІ СЕМЕСТР |
|||||
|
РОМАНТИКА ПРИГОД І ФАНТАСТИКИ |
|||||
33. |
|
Леся Воронина. «Таємне товариство боягузів, або засіб від переляку № 9» (скорочено). Коротко про письменницю. Будні сучасних школярів у повісті. Основні події та пригоди. |
Повість як жанр літератури (поглиблення поняття), жанрові форми повісті, пригодницькофантастична повість. |
Образотворче мистецтво – ілюстрації до повісті «Таємне товариство боягузів, або засіб від переляку № 9» (художники-ілюстратори – Володимир Штанко, Сергій Храпов). |
Зарубіжна література – пригодницькофантастичні твори зарубіжних письменників. |
Іван Ющук «Троє на Місяці». Андрій Бачинський «Неймовірні пригоди Остапа і Даринки». Галина і Тарас Микитчаки «Джмеленя і Володарка злиднів». Юрій Ячейкін «Пригоди капітана Небрехи». |
34. |
|
Фантастичне у творі. Тонкий гумор у змалюванні неймовірних перетворень. |
||||
35. |
|
Характери персонажів та засоби їх творення. Головний герой твору Клим Джура, його дорослішання. |
||||
36. |
|
Роль сім’ї у формуванні життєвих переконань людини. Стосунки між різними |
|
|
поколіннями в родині. |
|
|
|
|
|
37. |
|
Володимир Арєнєв. «Сапієнси» (скорочено). Коротко про письменникафантаста. Зображення буднів Школи зореплавства. |
Науковофантастична повість. |
|
Образотворче мистецтво – ілюстрації до роману Володимира Арєнєва «Сапієнси» (художницяілюстраторка – Ліна Квітка). |
|
|
38. |
|
Пригоди друзів Сашка Ненарока й Мишка Неборака. |
|||||
39. |
|
Проблема дружби й обов’язку. Образи дорослих космонавтів зорельота і вчителів. Мудрість і виваженість вчинків наставників, готовність до самопожертви. |
|||||
40. |
|
Науково-фантастичні елементи, яскраві картини майбутнього у повісті. Науковий шлях до розкриття таємниць буття Всесвіту і людини в ньому |
|||||
41. |
|
Неда Неждана. «Зоряна мандрівка» (скорочено). Коротко про письменницю. Неймовірні міжпланетні мандри двох клоунів. |
Драма як рід літератури (поглиблення поняття), фантастична драма-казка. |
Образотворче мистецтво – Олег Шупляк «Чумацький шлях», Павло Кандиба «Космос, антигравітація», «Підкорювачі космосу». |
|
||
42. |
|
Чарівні істоти та роль цих образів у композиції казки-шоу. Добро і зло у п’єсі, групування персонажів. Гуманістичні цінності як шлях до гармонії у Всесвіті. |
|||||
43. |
|
Урок розвитку мовлення (усно). |
|
|
|
|
|
ПОЕТИЧНЕ БАЧЕННЯ СВІТУ Для вивчення напам’ять: дві поезії за вибором учителя |
|
||||
44. |
|
Леся Українка. «Тиша морська». Розповідь про письменницю та її подорожі до Криму. Художня майстерність зображення мариністичного пейзажу. Настроєва тональність вірша. |
Пейзажна лірика (поглиблення поняття)
|
Образотворче мистецтво – Віктор Пузирков «Леся Українка», Іван Айвазовський «Штиль на морі», Віктор Пузирков «Ранок на березі моря», Олег Щербаков «Літній день біля моря», музичне мистецтво – романс «Тиша морська» (слова – Лесі Українки, музика – Валерія Квасневського). |
Зарубіжна література – пейзажна лірика зарубіжних поетів. |
Яків Щоголів «Косарі». Іван Франко «Дрімають села», «Розвивайся лозо, борзо», «Червона калино». Леся Українка «Мрії», «Як дитиною, бувало…». Максим Рильський «Дощ» («Благодатний, довгожданий…»), «Осінь-маляр із палітрою пишною…». Ігор Калинець «Стежечка», «Блискавка», «Веселка», «Криничка», «Дим» (зі збірки «Дивосвіт») Ганна Чубач. «Зустріч з літом», «Трава дитинства». |
45. |
|
Микола Вінграновський. «Даленіє вечір в бабиному літі…». Відображення емоційного стану ліричного героя в поезії. Візуальні образи природи та роль словесної палітри кольорів у їх змалюванні. |
Віршовий ритм. Віршові стопи – хоре й і ямб. |
Образотворче мистецтво – Юрій Пацан «Літом в полі».
|
||
46. |
|
Ліна Костенко. «Дощ полив…». Розповідь про письменницю. Розкриття в поезії мотиву гармонії людини і природи. Поетичний звукопис у зображенні пейзажу. |
|
Образотворче мистецтво – Олег Щербаков «Осінь», Віктор Коріньок. «Після дощу»; музичне мистецтво – романс «Осінній день, осінній день, осінній!» |
|
|
|
|
(слова – Ліни Костенко, музика – Ольги Богомолець), пісня «Осінній день» (слова – Ліни Костенко, музика – Зої Слободян). |
|
Ірина Жиленко «Жар-птиця». Анатолій Мойсієнко «Весна», «Випурхнули грози», «Вітер», «Хвиля». |
47. |
|
Урок виразного читання на пам’ять. |
|
|
||
48. |
|
Тематична діагностувальна робота за розділами «Романтика пригод і фантастики», «Поетичне бачення світу», або презентація творчих проєктів. |
|
|
|
|
ДИТИНСТВО ВИДАТНИХ УКРАЇНЦІВ |
||||||
49. |
|
Оксана Іваненко «Тарасові шляхи» (Розділ «Чорний шлях»). Розповідь про письменницю. Історико-біографічні твори в творчій спадщині О. Іваненко |
Художньо- біографічні твори. |
Образотворче мистецтво – Тарас Шевченко «Хата батьків у Кирилівці», «Чумаки серед могил»; Ілля Рєпін «Українська хата»; Іван Айвазовський «Обоз чумаків», «Чумаки на відпочинку»; Марина Михайлошина «Садок вишневий коло хати». |
|
Євген Білоусов «Лесина пісня». Олександр Дерманський «Дитинство без олівців» (про Волта Діснея)». Оксана Лущевська «Таємниці натураліста. Дитинство Чарльза Дарвіна». Олександр та Наталя Шевченки «Король Фредді (Про Фредді Мерк′юрі)». |
50. |
|
Образ юного Шевченка Інтереси, прагнення, характер, вчинки майбутнього поета в зображенні О. Іваненко. |
||||
51. |
|
Марина Павленко. «Янголи для Павлуся Тичини» (Із книги «Райдуга в решеті. Про Павла Тичину, Надію Суровцову, Василя Симоненка, Василя Стуса, Ірину Жиленко»). Розповідь про письменницю. Світ дитинства талановитої |
Образотворче мистецтво – ілюстрації до книги «Райдуга в решеті. Про Павла Тичину, Надію Суровцову, Василя Симоненка, Василя Стуса, Ірину Жиленко» (художниця-ілюстраторка – |
|
|
|
особистості в художньобіографічних оповіданнях. |
|
Марина Павленко). |
|
Олександр Гаврош «Останній в′язень. (Дитинство Адальберта Ерделі)». Ірина Костюченко Серія «Видатні особистості. Біографічні нариси для дітей». |
52. |
|
Становлення головного героя в процесі дорослішання. |
||||
53. |
|
Характеристика образів персонажів твору. |
||||
54. |
|
Урок позакласного читання |
|
|
|
|
55. |
|
Урок розвитку мовлення (письмово) |
|
|
|
|
ГУМОР І САТИРА |
||||||
56. |
|
Остап Вишня. «Перший диктант». Замальовка життєвого шляху письменника. Тонкий ліризм і гумористичне зображення дитинства. |
Гумор (повторення), усмішка. |
Образотворче мистецтво – ілюстрації до усмішки «Перший диктант» (художник-ілюстратор – Віктор Боковня); анімація – мультфільм «Парасолька на полюванні» (режисер – Тадеуш Павленко), мультфільм «Зенітка» (режисер – Ірина Гурвич). |
Зарубіжна література – гумор та сатира у творах зарубіжних письменників. |
Павло Глазовий «Кухлик», «Найважча роль». Борис Комар «Диваки». Олег Чорногуз «Веселі поради», «Як вибирати ім’я». |
57. |
|
Автобіографізм гумористичних творів. Особливості жанру усмішки. |
||||
58. |
|
Олександр Виженко. «Небилиця», «Велике Цабе» (один твір за вибором учителя). Розповідь про письменника. Доброзичлива іронія в гуморесці про сучасне життя. |
Небилиця, гумореска. |
|
||
59. |
|
Іван Андрусяк. «28 днів із життя Бурундука» (скорочено). |
Жанри гумористичних |
Образотворче мистецтво – ілюстрації до повісті |
|
|
Коротко про письменника. Захопливі шкільні пригоди Івася Бондарука. |
творів: гумористична повість.
|
Івана Андрусяка «28 днів із життя Бурундука» (художниця-ілюстраторка – Ганна Осадко). |
|
|
60. |
|
Тема дорослішання в повісті: досвід самостійного мислення, прийняття власних рішень, відповідальності за їхні наслідки. |
||||
61. |
|
Морально-етична проблематика: повість про самопізнання та вибір справжніх цінностей. Риси гумору. |
||||
62. |
|
Засоби змалювання фантастичного. Казкові мотиви у сучасному сюжеті. |
||||
63. |
|
Урок позакласного читання |
||||
64. |
|
Тематична діагностувальна робота за розділом «Гумор і сатира», або презентація творчих проєктів. |
|
|
|
|
ЛІТЕРАТУРА РІДНОГО КРАЮ |
||||||
65. |
|
Художні твори літератури рідного краю (за вибором учителя). Ознайомлення із доступними для сприйняття й спорідненими тематично із вивченими в ІІ семестрі літературними творами письменників-земляків. |
Інтерпретація художніх творів літератури рідного краю в інших видах мистецтва; літературномеморіальні музеї. |
|
|
|
НАЙЦІКАВІШЕ З ЛІТЕРАТУРНИХ НОВИНОК |
||||||
66. |
|
Із сучасної української |
Музичне |
|
|
|
|
|
літератури (твори для читачівпідлітків за вибором учителя та учнів). |
мистецтво – музика, що слухають героїровесники запропонованих художніх творів. |
|
|
|
|
УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО ЗА ІІ СЕМЕСТР І ЗА НАВЧАЛЬНИЙ РІК |
|||||
67. |
|
Семестрова діагностувальна робота за ІІ семестр або презентація творчих проєктів. |
|
|
|
|
68. |
|
Текстуально вивчені та самостійно прочитані учнями художні твори. Узагальнення та систематизація вивченого в ІІ семестрі та навчальному році. |
Повторення вивчених у ІІ семестрі та навчальному році теоретиколітературних понять. |
|
|
|
69. |
|
Резервний урок |
|
|
|
|
70. |
|
Резервний урок |
|
|
|
|