Календарно - тематичне планування з я у світі для 4 класу (ІІ семестр) складено відповідно до «Навчальних програм для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням українською мовою. 1 – 4 класи.» – К.: Видавничий дім «Освіта», 2011 (зі змінами 2016 року), автор - Бібік Н.М.
Я у світі ІІ семестр 1 година на тиждень
|
|||||
№ з/п |
|
Тема уроку |
Матеріал до уроку |
Дата |
Примітка |
|
|
Культура спілкування. Чому виникають конфлікти? |
с. 76-81 |
|
|
|
|
Практична робота: складання правил ведення дискусії. Дискусія : «Чи може неправда бути рятівною?» |
|
|
|
|
|
Робимо висновки з теми «Я та інші» |
с. 81 |
|
|
Я – українець |
|||||
|
|
Вчимося любити свою Батьківщину. Україна — незалежна, демократична, правова держава. Конституція України (ст.10, ст. 20, ст. 67) |
с. 82- 85, с. 90 |
|
|
|
|
Символіка. Що це таке? Національні символи України |
с. 91-93 с. 94-97 |
|
|
Державні символи України |
|||||
|
|
Практична робота: створення фотоколажу (проведення конкурсу малюнків) «Свята нашої держави». |
|
|
|
|
|
Про правопорушення. Приклади правопорушень серед дітей і юридична відповідальність за їх скоєння |
с.108-115, с. 118-123 |
|
|
|
|
Моделювання різних соціальних ролей (учень-вчитель-директор школи-продавець-екскурсовод-водій-міліціонер і т. д.). |
|
|
|
|
|
Культурна спадщина народу |
с.123-126 |
|
|
|
|
Навчальний проект: «Сім чудес України» |
|
|
|
|
|
Робимо висновки з теми «Я - українець» |
с. 129 |
|
|
Я - європеєць |
|||||
|
|
Україна і світ. Найбільші українські спільноти в інших країнах світу |
с. 130-135 |
|
|
|
|
Ти і світ людей. Практична робота: складання листа до ровесника-іноземця про свою країну |
с. 139-145 |
|
|
Європейський Союз - співтовариство народів Європи. |
|||||
|
|
Навчальний проект (груповий, за вибором учнів): «Українці, яких знає світ». |
|
|
|
|
|
Волонтерство як добровільна суспільно корисна діяльність. |
|
|
|
|
|
Робимо висновки з теми «Я - європеєць» Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік. |
с. 158 |
|
|