"Подорож в Країну Барвінкову

Про матеріал

розробка виховного заходу для учнів 1-4 класів на заявлену тему, мета якої – актуальність роботи органів шкільного самоуправління в початковій школі, розвиток пізнавального інтересу та соціальних навичок учнів, виховання сталої громадянської позиції школярів.

Перегляд файлу

 «Подорож в Країну Барвінкову»

 

Анотація: розробка виховного заходу для учнів 1-4 класів на заявлену тему, мета якої – актуальність роботи органів шкільного самоуправління в початковій школі, розвиток пізнавального інтересу та соціальних навичок учнів, виховання сталої громадянської позиції школярів.

 

Ведучий: Доброго дня вам, шановнідрузі!

Сміх і музика кличе до залу на свято!

Гостей тут і квітівсьогоднібагато.

Подіящаслива й важлива в малят–

їхпримутьсьогодні до лав барвінчат.

 

Наша молодша школа - не просто школа. Це - велика шкільна родина. Сьогодні ми поселимось у Барвінковійкраїні. І станемоїї жителями, тобтобарвінчатами. Цевеселі, сміливірозумні, спритнідіти. Для цього і прибув на наше свято Барвінок. Зустрічайтейого!

Барвінок: Мене покликали на свято

Гостей тут сьогодні і квітівбагато!

А де ж ціхлопці та дівчата,

Щовступитихочуть у барвінчата?

Ведучий: Хай музика лине, піснівеселять,

На свято ми просим дівчат і хлоп’ят!

Барвінок: З радістю, хлоп’ята і дівчата,

Я прийму вас у барвінчата.

Ведучий: А що ж це за країна така - Барвінкова?

Барвінок: Цекраїна не казкова, а дитяча. В ційкраїнівсігарнонавчаються, весело співають,поважають старших, грають у різніігри, вивчаютьісторіюсвого краю. Сотні справ у ційкраїні. Хочете стати її жителями?

Але це не так просто! Не всіх ми приймаємо до нашоївеселоїкраїни. Тільки тих, хтопройдевипробовування. Не боїтесьвипробувань?

Ведучий: Тожсідайте на оцейказковий потяг та йпоїдемо у подорож до Барвінковоїкраїни. Подорож буде нелегка, можливо, траплятьсяякісьперешкоди. Якщовиїхздолаєте, то приїдете до країни. Готові до подорожі?

Не боїтеся? А щоб нам веселішебулоїхати ,заспіваємо!

Барвінок: Ви прибули на станцію «Моя Батьківщина». Даліпроїздзакритий.

Ведучий: А щоб нам відкрили шлях далі, треба виконатизавдання. І сказати треба для почину, що за слово такеБатьківщина.

(виступ 1 класів)

  1. Здається, початокВітчизни

З порогу батьківськоїхати,

Зпісеньотихколискових,

Яких нам співаламати.

  1.     Можливо вона починається

Ізнашого селища рідного,

З ставка голубого, широкого,

Щомає синь неба блакитного.

  1.     А, може, вона починається

Здиханняземлінавесні,

Зцвітіннясадівбілосніжних,

Що часто ми бачим у сні.

 

  1.     Напевно, бересвій початок

Вітчизна з пісеньсолов’я.

Із того селянського двору,

Де п’є молоко вона починається

  1. Зпісень, що так щиролунають,

Та з тих рядочківвіршованих,

Щодітищезмалкувивчають.

  1. Ні, друзі, мабуть, починається

Рідна моя Батьківщина

Збатьківського слова твердого,

Якомувірить родина.

  1. А, може, вона починається

Звулицінашої з вами,

Зшкільногоподвір’я веселого,

Щозавждидзвенить голосами.

  1. Мабуть, початокВітчизни

Із тих волошок, що в полі,

Ізпісні того жайворонка,

Щов’ється в безмежнімроздоллі.

  1. А, може, вона починається

Ізцього маленького свята,

Коли у святковомузалі

Приймають тебе в барвінчата

  1.          Та де б не брала початок

Мати моя Батьківщина,

Завжди буде квітнуть буйно,

Як влузічервона калина.

11 .Та де б не брала початок

 Наша Вкраїна-мати,

Невтомноюпрацею будем

Завждиїїпрославляти.

Барвінок: Маленькі, а вжерозуміють,

Що значить Вкраїна-мати,

Гостей таких дуже радий

У себе щировітати.

Ведучий: І щеоднезавдання на ційстанції. Розгадатикросворд «Батьківщина».

  1. Як називається герб нашоїкраїни?
  2. Ім’я одного з братів, щозаснувавКиїв.
  3. Місто, наш обласний центр.
  4. Найдорожчалюдина для кожного з нас.
  5. СтолицяУкраїни.
  6. Річка, щопротікаєбілянашогоміста.
  7. Червоніягідки. Символ України.

Якщови правильно розгадаликросворд, у заштрихованихклітинках повинна вийтиназванашоїБатьківщини.

Молодці, діти, справилися з завданням. Тому хідвідкритий. Їдемодалі.

Барвінок: Ми радівітати вас на станції «Палац всезнайок».

Ведучий: Тут нам покажутьнашідругокласники, як вони вчаться у школі, щовжезнають, вміють. Можеякісьцікавівипадкирозкажуть.

(виступучнів 2 класу)

 

Дружно взялися за ручки,

В школу йдутьмалічомучки.

Ловить вітернальоту

Голоснечому й чому?

-Чом зеленая травиця?

-Чом тихенько ходить киця?

-Чомгуркочевнебігрім?

-Чомтакийвисокийдім?

-Чомдорослі мама й тато?

-Чомлягаєсонцеспати?

-Чому тихо ходить сон?

-Чом говорить телефон?

Йшличомучкикрок за кроком,

Підростали з кожним роком.

І «чому» втекло від них

До питайликівмалих.

Так сумнонавколо,

Як в пору осінню.

І сонцянемає,

І небо - не синє.

У всіх перехожих - насупленілиця,

Ніхто з них на мене не хоче дивиться.

А знаєшчомувсе навколосумує?

Бодвійкузішколидодому несу я.

Як справи в тебе, Грицю?

Пита сестра Марійка.

-Та краще, одиницювжевиправив на двійку.

Ведучий: То що, діти, такіпогані у вас справи з навчанням?

Та ні, це все жарти, ми знаємобагато.

Недавно - дуже дивно здавалосямені:

І як писатирівноці літерискладні.

І навіть з паличкамиявпоратись не міг,

Криві та з карлючками ,

Ну, просто, як насміх.

А далізноврядочок,

Мов бублик, кругле «о».

Меніажсередночіввижалосявоно.

Пишу - виходить криво,

Неначепадавбік.

А потім я, на диво,

Писав, писав - і звик.

Старався я не марно,

Кривуль ніденема.

І ручка пишегарно,

Виписує сама.

І літеру, і кому Я можу написать.

Горішокзнань - цезнаєкожен –

Міцний. Та нам не відступать.

І розколоть нам допоможе

Бажаннявсіх - Все хочу знать!

Ведучий: Ось бачте, якиймолодець. А щехто з вас можечимпохвалитися?

 

  •   Починаю я завждипершим перекличку!
  •   А я першим на трудівиліпив синичку!
  •   А я першим весь урок руку підіймаю!
  •   А я першим на дзвінок з класувибігаю!

 

Ведучий: Я думаю, всіпересвідчилися в тому, щодругокласникинедарма до школиходять.

Отже, шлях відкритий, поїхалидалі!

Барвінок: А тепервиприбули на станцію«Острів «Здоров’я».

Ведуча: Діти, а визнаєте, що треба робити, щоб бути здоровими?

Ось ми зараз перевіримо, яківиспритні, як ви спортом займаєтесь.

/спортивніконкурси/

Ведуча: Завданнявсівирішені. Ми можеморушатидалі.

Барвінок: Якщоохороняти природу, для вас робота звична,

То приймем вас на станції «Екологічна».

Ведуча: А чи бережете ви, діти, природу?

Щовизнаєте про Червону книгу природи?

(виступучнів 3 класів)

Щороку на планеті Земля зникаєназовсім один вид тварин і кожен день - один вид рослин. Тварин і рослин, якихзалишилосязовсім мало, записують у Червону книгу. До Червоної книги Українивже занесено 161 вид тварин і рослин.

  1. Люди не лишезнищуютьтварин і рослин, а і забруднюють воду в річках, землю, створюютьумови . шкідливі для здоров’я і життялюдини..
  2. Чивідомі вам такіфакти: Щоб в лісіпапірець перегнив повністю, потрібно 2 роки, консервна банка не менше 80 років, а поліетиленовий пакет буде лежати 2 тисячіроків.
  3. Коли де бачуквіткиочі,

«Люби»,- вона менішепоче,

Повз деревце ідузелене,

«Привіт», - схиляєтьсядо мене.

В гніздечку пташку стріну в гаї,

Питає пташка: «Як сямаєш?»

«Спочинь»,- з болота жаба просить,

«Всміхнись»,- цвіркунсюркоче в просі,

Який же світ кругом чудовий!

Додому йду в добрі й любові!

Ведучий: А теперзіграємо в гру «Як зберегти природу». Для цього треба всімвстати і виконувати те, що я скажу. Готові? Починаймо!

  •   Якщотизнаєш, що треба берегти і економитичисту воду, поплескай в долоні.
  • Якщоти невиливаєшдаремночисту воду, пострибай.
  • Якщотиніколи не залишаєшсміття в лісі, на березірічки, потупай ногами.
  • Якщоти незбираєш великих букетівквітів, поплескай у долоні над головою - закричи.
  • Якщотихочешбільше знати про природу навколо тебе - присядь і встань.
  • Якщотилюбиштваринчитобіподобаютьсяквіти - посміхнись.
  • Якщотиекономишпапір - не рвешзошити, дописуєшїх до кінця - поцілуйсвогосусіда.
  • Якщотипереконаний, щокожнійлюдиніпотрібнопіклуватися про природу, про все живе - простягн руки своїмсусідам, візьмиїх за руки.

 

Ведучий: Молодці, діти! Вже ясно, щови - друзіприроди і ми можемоїхатидалі.

Барвінок: Останнязупинка «Барвінковакраїна».

Барвінок: Я радий зустріти вас у своїйБарвінковійкраїні. Але ж іще є для вас невеличке випробування.  Законибарвінчатзнаєте?

(виступучнів 4 класів)

  1. В нас законибарвінкові

Честі, доброти й любові.

Любим близьких, ріднихдуже

І сусід нам не байдужий.

  1. У барвіночківзавзятих

Гарнихдрузів є багато.

Малюківоберігаєм,

Старшим в праціпомагаєм.

  1. Як весняна пташка рання,

Ми веселі, щирі, вправні.

Допоможем в кожнімділі,

Бостаранні, добрі, вмілі!

  1. Ти, Барвінку, не лінися,

Підтягнися, посміхнися.

Не забудь зробить зарядку,

Речівсітримайв порядку.

  1. Ми малята-барвінчата

Знаємказочокбагато,

Любим піснюколискову,

Українськуріднумову.

  1. Я люблю матусю й тата,

Дніпро, вишню біляхати,

Влузіпишную калину

Йчарівну мою Вкраїну.

Ведучий: Молодці, школярі. Подолаливсіперешкоди, виконаливсізавдання. Тожприймаємо вас до чудовоїБарвінковоїкраїни. Прошу всіхвстати. Для дачіурочистоїобіцянкистоятиструнко!

Голова Ради Лідерів: Я, (кожна дитина називає своє ім’я та прізвище)вступаючи до лав дитячогооб’єднання «КраїнаБарвінкова» урочистообіцяю:

  • Любити й поважатибатьків, ріднумову, свою Батьківщину-Україну. {всі разом говорять «Обіцяю»);
  • Бути вірним у дружбі, захищатислабких, бережливо ставитися до рідноїприроди (всі разом говорять «Обіцяю»);

ПоважатинаціональнітрадиціїУкраїни(всі разом говорять «Обіцяю»).

Барвінок: 3 задоволеннямзапрошую вас до цієїкраїни. А ну ж, моїпомічники, допоможітьменіподарувати нашим дітямемблеми-барвіночки.

Ведуча: Право подаруватибарвінкиучнямпочатковоїшколинадаєтьсятим, хтогарновчиться, бере участь у всіх заходах, не порушуєдисципліни, допомагаєдрузям:

(підмузичнийсупровідврученняемблем)

Ведуча: Дорогідівчата, дорогіхлоп’ята!

Прийнялисьогодні вас у барвінчата.

Зцим святом кожного вітаєм,

Здоров’я і щастябажаєм !

ТожзаспіваємонашгімнБарвінчат.

(виконаннягімну)

Ведучий: Наше свято закінчується.

Моїлюбідрузі!

Вітаюзі святом!

Вам зичуздоров’я і щастябагато.

Ростіть в радістьшколісвоїй і родині,

Хай добреживеться нам всім на Вкраїні!

(Пісня)

 

 

 


 

 

docx
Додав(-ла)
Шостак Наталія
Додано
7 грудня 2018
Переглядів
636
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку