розробка виховного заходу для учнів 1-4 класів на заявлену тему, мета якої – актуальність роботи органів шкільного самоуправління в початковій школі, розвиток пізнавального інтересу та соціальних навичок учнів, виховання сталої громадянської позиції школярів.
«Подорож в Країну Барвінкову»
Анотація: розробка виховного заходу для учнів 1-4 класів на заявлену тему, мета якої – актуальність роботи органів шкільного самоуправління в початковій школі, розвиток пізнавального інтересу та соціальних навичок учнів, виховання сталої громадянської позиції школярів.
Ведучий: Доброго дня вам, шановнідрузі!
Сміх і музика кличе до залу на свято!
Гостей тут і квітівсьогоднібагато.
Подіящаслива й важлива в малят–
їхпримутьсьогодні до лав барвінчат.
Наша молодша школа - не просто школа. Це - велика шкільна родина. Сьогодні ми поселимось у Барвінковійкраїні. І станемоїї жителями, тобтобарвінчатами. Цевеселі, сміливірозумні, спритнідіти. Для цього і прибув на наше свято Барвінок. Зустрічайтейого!
Барвінок: Мене покликали на свято
Гостей тут сьогодні і квітівбагато!
А де ж ціхлопці та дівчата,
Щовступитихочуть у барвінчата?
Ведучий: Хай музика лине, піснівеселять,
На свято ми просим дівчат і хлоп’ят!
Барвінок: З радістю, хлоп’ята і дівчата,
Я прийму вас у барвінчата.
Ведучий: А що ж це за країна така - Барвінкова?
Барвінок: Цекраїна не казкова, а дитяча. В ційкраїнівсігарнонавчаються, весело співають,поважають старших, грають у різніігри, вивчаютьісторіюсвого краю. Сотні справ у ційкраїні. Хочете стати її жителями?
Але це не так просто! Не всіх ми приймаємо до нашоївеселоїкраїни. Тільки тих, хтопройдевипробовування. Не боїтесьвипробувань?
Ведучий: Тожсідайте на оцейказковий потяг та йпоїдемо у подорож до Барвінковоїкраїни. Подорож буде нелегка, можливо, траплятьсяякісьперешкоди. Якщовиїхздолаєте, то приїдете до країни. Готові до подорожі?
Не боїтеся? А щоб нам веселішебулоїхати ,заспіваємо!
Барвінок: Ви прибули на станцію «Моя Батьківщина». Даліпроїздзакритий.
Ведучий: А щоб нам відкрили шлях далі, треба виконатизавдання. І сказати треба для почину, що за слово такеБатьківщина.
(виступ 1 класів)
З порогу батьківськоїхати,
Зпісеньотихколискових,
Яких нам співаламати.
Ізнашого селища рідного,
З ставка голубого, широкого,
Щомає синь неба блакитного.
Здиханняземлінавесні,
Зцвітіннясадівбілосніжних,
Що часто ми бачим у сні.
Вітчизна з пісеньсолов’я.
Із того селянського двору,
Де п’є молоко вона починається
Та з тих рядочківвіршованих,
Щодітищезмалкувивчають.
Рідна моя Батьківщина
Збатьківського слова твердого,
Якомувірить родина.
Звулицінашої з вами,
Зшкільногоподвір’я веселого,
Щозавждидзвенить голосами.
Із тих волошок, що в полі,
Ізпісні того жайворонка,
Щов’ється в безмежнімроздоллі.
Ізцього маленького свята,
Коли у святковомузалі
Приймають тебе в барвінчата
Мати моя Батьківщина,
Завжди буде квітнуть буйно,
Як влузічервона калина.
11 .Та де б не брала початок
Наша Вкраїна-мати,
Невтомноюпрацею будем
Завждиїїпрославляти.
Барвінок: Маленькі, а вжерозуміють,
Що значить Вкраїна-мати,
Гостей таких дуже радий
У себе щировітати.
Ведучий: І щеоднезавдання на ційстанції. Розгадатикросворд «Батьківщина».
Якщови правильно розгадаликросворд, у заштрихованихклітинках повинна вийтиназванашоїБатьківщини.
Молодці, діти, справилися з завданням. Тому хідвідкритий. Їдемодалі.
Барвінок: Ми радівітати вас на станції «Палац всезнайок».
Ведучий: Тут нам покажутьнашідругокласники, як вони вчаться у школі, щовжезнають, вміють. Можеякісьцікавівипадкирозкажуть.
(виступучнів 2 класу)
Дружно взялися за ручки,
В школу йдутьмалічомучки.
Ловить вітернальоту
Голоснечому й чому?
-Чом зеленая травиця?
-Чом тихенько ходить киця?
-Чомгуркочевнебігрім?
-Чомтакийвисокийдім?
-Чомдорослі мама й тато?
-Чомлягаєсонцеспати?
-Чому тихо ходить сон?
-Чом говорить телефон?
Йшличомучкикрок за кроком,
Підростали з кожним роком.
І «чому» втекло від них
До питайликівмалих.
Так сумнонавколо,
Як в пору осінню.
І сонцянемає,
І небо - не синє.
У всіх перехожих - насупленілиця,
Ніхто з них на мене не хоче дивиться.
А знаєшчомувсе навколосумує?
Бодвійкузішколидодому несу я.
Як справи в тебе, Грицю?
Пита сестра Марійка.
-Та краще, одиницювжевиправив на двійку.
Ведучий: То що, діти, такіпогані у вас справи з навчанням?
Та ні, це все жарти, ми знаємобагато.
Недавно - дуже дивно здавалосямені:
І як писатирівноці літерискладні.
І навіть з паличкамиявпоратись не міг,
Криві та з карлючками ,
Ну, просто, як насміх.
А далізноврядочок,
Мов бублик, кругле «о».
Меніажсередночіввижалосявоно.
Пишу - виходить криво,
Неначепадавбік.
А потім я, на диво,
Писав, писав - і звик.
Старався я не марно,
Кривуль ніденема.
І ручка пишегарно,
Виписує сама.
І літеру, і кому Я можу написать.
Горішокзнань - цезнаєкожен –
Міцний. Та нам не відступать.
І розколоть нам допоможе
Бажаннявсіх - Все хочу знать!
Ведучий: Ось бачте, якиймолодець. А щехто з вас можечимпохвалитися?
Ведучий: Я думаю, всіпересвідчилися в тому, щодругокласникинедарма до школиходять.
Отже, шлях відкритий, поїхалидалі!
Барвінок: А тепервиприбули на станцію«Острів «Здоров’я».
Ведуча: Діти, а визнаєте, що треба робити, щоб бути здоровими?
Ось ми зараз перевіримо, яківиспритні, як ви спортом займаєтесь.
/спортивніконкурси/
Ведуча: Завданнявсівирішені. Ми можеморушатидалі.
Барвінок: Якщоохороняти природу, для вас робота звична,
То приймем вас на станції «Екологічна».
Ведуча: А чи бережете ви, діти, природу?
Щовизнаєте про Червону книгу природи?
(виступучнів 3 класів)
Щороку на планеті Земля зникаєназовсім один вид тварин і кожен день - один вид рослин. Тварин і рослин, якихзалишилосязовсім мало, записують у Червону книгу. До Червоної книги Українивже занесено 161 вид тварин і рослин.
«Люби»,- вона менішепоче,
Повз деревце ідузелене,
«Привіт», - схиляєтьсядо мене.
В гніздечку пташку стріну в гаї,
Питає пташка: «Як сямаєш?»
«Спочинь»,- з болота жаба просить,
«Всміхнись»,- цвіркунсюркоче в просі,
Який же світ кругом чудовий!
Додому йду в добрі й любові!
Ведучий: А теперзіграємо в гру «Як зберегти природу». Для цього треба всімвстати і виконувати те, що я скажу. Готові? Починаймо!
Ведучий: Молодці, діти! Вже ясно, щови - друзіприроди і ми можемоїхатидалі.
Барвінок: Останнязупинка «Барвінковакраїна».
Барвінок: Я радий зустріти вас у своїйБарвінковійкраїні. Але ж іще є для вас невеличке випробування. Законибарвінчатзнаєте?
(виступучнів 4 класів)
Честі, доброти й любові.
Любим близьких, ріднихдуже
І сусід нам не байдужий.
Гарнихдрузів є багато.
Малюківоберігаєм,
Старшим в праціпомагаєм.
Ми веселі, щирі, вправні.
Допоможем в кожнімділі,
Бостаранні, добрі, вмілі!
Підтягнися, посміхнися.
Не забудь зробить зарядку,
Речівсітримайв порядку.
Знаємказочокбагато,
Любим піснюколискову,
Українськуріднумову.
Дніпро, вишню біляхати,
Влузіпишную калину
Йчарівну мою Вкраїну.
Ведучий: Молодці, школярі. Подолаливсіперешкоди, виконаливсізавдання. Тожприймаємо вас до чудовоїБарвінковоїкраїни. Прошу всіхвстати. Для дачіурочистоїобіцянкистоятиструнко!
Голова Ради Лідерів: Я, (кожна дитина називає своє ім’я та прізвище)вступаючи до лав дитячогооб’єднання «КраїнаБарвінкова» урочистообіцяю:
ПоважатинаціональнітрадиціїУкраїни(всі разом говорять «Обіцяю»).
Барвінок: 3 задоволеннямзапрошую вас до цієїкраїни. А ну ж, моїпомічники, допоможітьменіподарувати нашим дітямемблеми-барвіночки.
Ведуча: Право подаруватибарвінкиучнямпочатковоїшколинадаєтьсятим, хтогарновчиться, бере участь у всіх заходах, не порушуєдисципліни, допомагаєдрузям:
(підмузичнийсупровідврученняемблем)
Ведуча: Дорогідівчата, дорогіхлоп’ята!
Прийнялисьогодні вас у барвінчата.
Зцим святом кожного вітаєм,
Здоров’я і щастябажаєм !
ТожзаспіваємонашгімнБарвінчат.
(виконаннягімну)
Ведучий: Наше свято закінчується.
Моїлюбідрузі!
Вітаюзі святом!
Вам зичуздоров’я і щастябагато.
Ростіть в радістьшколісвоїй і родині,
Хай добреживеться нам всім на Вкраїні!
(Пісня)