Календарно - тематичне планування "Здоров"я, Безпека та добробут"

Про матеріал
Календарно - тематичне планування "Здоров"я, Безпека та добробут" НУШ за О.І.Шиян (з компетентностями)
Перегляд файлу

 

 

Календарно – тематичне планування

Інтегрований курс «Здоров’я, безпека та добробут»

6 клас

2023-2024 н.р.

_________________________________________________________

                                                       (Прізвище, ім’я та по батькові вчителя)

(35 годин – 1 година на тиждень)

Рекомендовано Міністерством освіти і науки України

(наказ Міністерства освіти і науки України від 08.03.2023 №254)

Відповідно до модельної навчальної програми «Здоров’я, безпека та добробут» 5-6 класи(інтегрований курс) для закладів загальної середньої освіти

Підручник: «Здоров’я, безпека та добробут»:підруч. для 6 кл. закл.загал.серед.освіти/О.І.Шиян, О.В.Волощенко, В.Г.Дяків, О.П.Козак, А.Б.Седоченко – Київ: Світич, 2023.-176с.:іл.

 

 

 

 

 

 

Зміст уроку

Дата

уроку

Домашня робота

Ключові компетентності

Види навчальної діяльності

Модуль 1. Суспільний добробут

1

Добробут -особистий і суспільний

 

Опрацювати §1, створити етегамі(японська саморобна листівка, де є зображення і кілька  слів) на тему «Суспільний добробут»

- вільне володіння державною мовою

- формування культури здорового способу

життя

- формування активної громадянської позиції

- повага до особистості

- інформаційно-комунікаційна

Обговорення поняття «суспільний добробут». Обговорення в загальному колі проблемного запитання «Чому суспільний добробут важливий?»

2

Добробут громади і умови життя

 

Опрацювати §2, зробити світлини, фотоколаж чи малюнок «Найкращі місця моєї громади»

- вільне володіння державною мовою

- формування культури здорового способу

життя

- формування активної громадянської позиції

- повага до особистості

- інформаційно-комунікаційна

Обговорення «Чому кожен/кожна з нас важливі для добробуту громади?»

3

Добробут школи і шкільна родина

 

§3, написати коротке есе на тему «Моє улюблене місце в школі»

- володіння державною мовою

- інноваційна

- інформаційно-комунікаційна

- навчання впродовж життя

- громадянська та соціальна

Створення мапи думок «Добробут у школі – це як?»

Модуль 2. Добробут і безпека в соціумі

4

Соціальне середовище. Види небезпек

 

Опрацювати §4

- вільне володіння державною мовою

- формування культури здорового способу

життя

- формування активної громадянської позиції

- повага до особистості

- громадська та соціальна

5

Ризики і небезпеки

 

§5, заповнити таблицю вправа 6, ст.26

- володіння державною мовою

- інноваційна

- інформаційно-комунікаційна

- навчання впродовж життя

- громадянська та соціальна

Інсценізація в класі виклики служб порятунку в різних ситуаціях

6

Небезпеки соціального походження

 

§6, записати головні правила, які необхідно дотримуватись в разі виявлення вибухонебезпечних предметів

- володіння державною мовою

- інноваційна

- інформаційно-комунікаційна

- навчання впродовж життя

- громадянська та соціальна

Обговорення «Що покласти в «тривожну валізку»?

 

7

Небезпеки природного походження

 

Опрацювати §7

- вільне володіння державною мовою

- формування культури здорового способу

життя

- формування активної громадянської позиції

- повага до особистості

- інформаційно-комунікаційна

- природнича

Розробити алгоритм дій при виявленні пожежі в лісі

8

Засоби побутової хімії та небезпечні речовини

 

Опрацювати §8

- володіння державною мовою

- інноваційна

- інформаційно-комунікаційна

- навчання впродовж життя

- громадянська та соціальна

Обговорення «Які засоби побутової хімії використовують у вашій родині?»

9

Безпека у віртуальному середовищі

 

Опрацювати §9, скласти сенкан до слова «інтернет»

- володіння державною мовою

- інноваційна

- інформаційно-комунікаційна

- навчання впродовж життя

- громадянська та соціальна

Створення  пам’ятки «Правила поведінки в Інтернеті для збереження здоров’я і добробуту»

10

Узагальнення знань модуль 1 та модуль 2

 

 

 

Модуль 3. Добробут та громадське здоров’я

11

Право на здоров’я. Громадське здоров’я

 

Опрацювати §10

- володіння державною мовою

- інноваційна

- інформаційно-комунікаційна

- навчання впродовж життя

- громадянська та соціальна

Обговорення «Чому усім важливо вакцинуватись від хвороб?»

12

Соціальна небезпека інфекційних захворювань

 

Опрацювати §11

- вільне володіння державною мовою

- формування культури здорового способу

життя

- формування активної громадянської позиції

- повага до особистості

- інформаційно-комунікаційна

- природнича

 

Огляд світових прикладів приборкання хвороб

13

Неінфекційні захворювання

 

Опрацювати§12, сформулюйте 4-5 порад щодо профілактики неінфекційних захворювань

- вільне володіння державною мовою

- формування культури здорового способу

життя

- формування активної громадянської позиції

- повага до особистості

- інформаційно-комунікаційна

- природнича

Обговорення «Що спричиняє неінфекційні захворювання?»

14

Спорт і здоров’я

 

Опрацювати §13, підготувати фізкульхвилинку(одну вправу)

- вільне володіння державною мовою

- формування культури здорового способу

життя

- формування активної громадянської позиції

- повага до особистості

- інформаційно-комунікаційна

- природнича

Створення презентації «Відомі українці, які досягли значних успіхів у спорті».

Провести опитування в класі «Якими видами спорту займаються учні 6 класу?»

15

Громадське харчування

 

Опрацювати §14, намалювати малюнок, комікс колаж «Святкова українська вечеря»

- володіння державною мовою

- інноваційна

- інформаційно-комунікаційна

- навчання впродовж життя

- громадянська та соціальна

Дискусія « Вулична їжа – за і проти». Практична робота зі зчитування маркування на продуктах харчування

16

Вплив реклами на рішення людини

 

§15, підготуватись до тестової перевірки

- володіння державною мовою

- інноваційна

- інформаційно-комунікаційна

- навчання впродовж життя

- громадянська та соціальна

Створення рекламного ролика соціального спрямування (спорт, здоровий спосіб життя, правильне харчування, дружба тощо).

Виконання вправи «Що приховує реклама»

17

Узагальнення знань модуль 3

 

 

 

Модуль 4. Добробут і вміння вчитися

18

Способи навчання

 

Опрацювати §16

- вільне володіння державною мовою

- формування культури здорового способу

життя

- формування активної громадянської позиції

- повага до особистості

- інформаційно-комунікаційна

Моделювання «Що та для чого я хочу підсилити у своїх вміннях?». Ознайомлення з різними способами засвоєння інформації та складання практичних порад для успішного навчання

19

Менеджмент навчання

 

Опрцювати§17, виконати вправу 10, ст. 99

- володіння державною мовою

- інноваційна

- інформаційно-комунікаційна

- навчання впродовж життя

- громадянська та соціальна

Створення презентації «Як я використовую свої сильні сторони, інтереси та вподобання». Складання розкладу свого позаурочного вільного часу

20

Уміння вчитися

 

Опрацювати §18, запиши вислів про навчання

- вільне володіння державною мовою

- формування культури здорового способу

життя

- формування активної громадянської позиції

- повага до особистості

- інформаційно-комунікаційна

Обговорення «Чого я хочу досягнути в 6 класі?»

Модуль 5. Добробут, співпраця та спілкування

21

Емоції та їх вираження

 

Опрацювати §19

- вільне володіння державною мовою

- формування культури здорового способу

життя

- формування активної громадянської позиції

- повага до особистості

- інформаційно-комунікаційна

Обговорення «Культура онлайн-спілкування (нетикет)»

22

Ефективне  спілкування

 

Опрацювати §20, намалювати свої кола спілкування

- вільне володіння державною мовою

- формування культури здорового способу

життя

- формування активної громадянської позиції

- повага до особистості

- інформаційно-комунікаційна

Проблемне питання « Чому ефективна комунікація  з іншими – ключ до успіху будь-якої справи?»

23

Ефективна співпраця

 

Опрацювати §21, записати 2-3 прислів’я про спільну працю

- володіння державною мовою

- інноваційна

- інформаційно-комунікаційна

- навчання впродовж життя

- громадянська та соціальна

Виконання вправ на відпрацювання навичок розуміння інших людей, себе, а також взаємовідносин між людьми

24

Конфліктні ситуації та їх залагодження

 

Опрацювати §22, записати поради для вирішення конфліктних ситуацій

- вільне володіння державною мовою

- формування культури здорового способу

життя

- формування активної громадянської позиції

- повага до особистості

- інформаційно-комунікаційна

Обговорення «Якими бувають конфлікти, чому вони виникають?»

25

Товариство. Підліткові компанії

 

Опрацювати §23, створити мапу думок або колаж «Якою є моя компанія?»

- володіння державною мовою

- інноваційна

- інформаційно-комунікаційна

- навчання впродовж життя

- громадянська та соціальна

Обговорення «Яку користь і шкоду можуть приносити підліткові компанії?»

26

Узагальнення знань модуль 4 та модуль 5

 

 

 

Модуль 6. Добробут і підприємливість

Розділ 6.1. Підприємливість і фінансова грамотність

27

Підприємливість і відповідальність

 

Опрацювати §24

- вільне володіння державною мовою

- формування культури здорового способу

життя

- формування активної громадянської позиції

- повага до особистості

- інформаційно-комунікаційна

Обговорення пунктів Декларації відповідальності людини, які пов’язані з курсом «Здоров’я, безпека та добробут»

28

Підприємливість. Створення цінності

 

Опрацювати §25

- володіння державною мовою

- інноваційна

- інформаційно-комунікаційна

- навчання впродовж життя

- громадянська та соціальна

Виконання проєкту  «Створюємо цінності для нашої громади»

29

Фінансова грамотність та фінансова безпека

 

Опрацювати §26

- вільне володіння державною мовою

- формування культури здорового способу

життя

- формування активної громадянської позиції

- повага до особистості

- інформаційно-комунікаційна

Аналіз грошових витрат, пов’язаних зі шкідливими звичками. Мозковий штурм «Ощадливе використання кишенькових грошей». Обговорення «Що таке податки, на що вони витрачаються?»

30

Потреба людини та обмеженість ресурсів

 

Опрацювати §27, написати кілька цілей сталого розвитку на які ви можете вплинути

- володіння державною мовою

- інформаційно-комунікаційна

- формування культури здорового способу

життя

- формування активної громадянської позиції

- повага до особистості

Розділ 6.2. Волонтерство

31

Волонтерство. Волонтерський рух в Україні

 

Опрацювати §28

- володіння державною мовою

- інформаційно-комунікаційна

- формування культури здорового способу

життя

- формування активної громадянської позиції

- повага до особистості

Роздуми про волонтерську діяльність

32

Доброчинність

 

Опрацювати §29, виконати вправу 8,с.161

- володіння державною мовою

- інформаційно-комунікаційна

- формування культури здорового способу

життя

33

Доброчинний проєкт

 

Опрацювати §30, виконати вправу 8, с.168

- володіння державною мовою

- інформаційно-комунікаційна

- формування культури здорового способу

життя

- формування активної громадянської позиції

- повага до особистості

Мапа думок «Що таке доброчинність?»

34

Узагальнення знань модуль 6

 

 

 

35

Підсумок за рік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Корнійчук Марина Валеріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
8 січня
Переглядів
598
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку