Презентація до уроку "Менеджмент навчання"

Про матеріал
Матеріал до уроку з навчального предмета “Здоров'я, безпека та добробут" 6 клас.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Менеджмент навчання

Номер слайду 2

Шестикласники й шестикласниці обговорювали професії, які мають їхні родичі й знайомі. Марина сказала, що її брат — менеджер, він займається підбором кадрів. Микола зауважив, що менеджер має займатися продажами та рекламою, як його батько, який теж є менеджером. Олена додала, що вона знає менеджера, який займається організацією туристичних подорожей, і менеджерку, яка працює із сайтами, наповнюючи їх цікавою інформацією. Тарас сказав, що в нього немає знайомих менеджерів, але він пам’ятає, що є англійське слово «manage», яке означає «керувати». Так що це за професія така —«менеджер» або «менеджерка»? Чим саме він або вона мають займатися?Поміркуйте й обговоріть ситуацію

Номер слайду 3

Менеджмент - це різноманітні способи управління тими процесами, що тривають у різних системах

Номер слайду 4

Менеджмент власного навчання — це сукупність способів планування, здійснення й контролю процесу свого навчання. Менеджер / менеджерка — це людина, яка планує й організовує роботу, керує нею йвідповідає за її якісне виконання. Головними завданнями як менеджерів / менеджерок власного навчання є постановка певних цілей, планування й здійснення своєї роботи, що спрямована на їх досягнення

Номер слайду 5

визначати свої потреби в навчанні ставити цілі навчання, здійснювати його планування організовувати процес навчання й контролювати його самостійно шукати шляхи досягнення цілей аналізувати результати своїх дій, виправляти помилки досягати бажаного результату Для успішного управління власним навчанням:

Номер слайду 6

План - це підсумковий документ процесу планування, у якому точно визначено, коли і що потрібно робити. Планування — це порядок дій, які потрібні для досягнення поставленоїмети. Планувати своє навчання — означає думати про майбутнє. Для успішного навчання ви як менеджер або менеджерка складаєте план, який требавиконувати. Для цього потрібне управління власними діями. Бо мало написати план на папері, його треба втілювати в життя. План має бути реальним, таким, який ви можете виконати. За планом ви розподіляєте свої справи певнимичастинами на кожен день. Треба виконувати все заплановане вчасно!

Номер слайду 7

Поточне планування. Процес планування власного поточного навчання починається з пошуку відповідей на такі запитання. Які досягнення в навчанні я маю на цей момент?Яких наступних результатів навчання я прагну досягти в цьому навчальному році?Як треба діяти, для досягнення цих результатів? За який час? Із якою швидкістю?

Номер слайду 8

Обговоримо? Дайте відповідь на запитання: Чи відповідаю я сама /сам як менеджерка / менеджер власного навчання цим характеристикам? Що я маю робити для формування в себе таких якостей?

Номер слайду 9

Тайм-менеджмент — це методики оптимальної організації часу для йогоефективного використання

Номер слайду 10

Сергій протягом року не готував домашні завдання самостійно. Він завжди звертався до когось, хто міг би йому допомогти. А якщо не отримував допомоги, то просто не виконував завдання. Наприкінці року Сергій не знав та й не розумів багато чого, що вже знали й розуміли його однокласники та однокласниці. Який результат власного навчання він отримує, якщо така ж ситуація буде повторюватися з року в рік? Як ви оцінюєте, наскільки шкідливими для нього були такі дії? Що б ви йому порадили задля захисту його власних інтересів? Поміркуйте й обговоріть ситуацію

Номер слайду 11

Заздалегідь письмово планувати свої дії на кожен день. Починати роботу з більш важливої її частини. Ретельно готуватися до процесу стосовно тієї чи іншої діяльності. Діяти послідовно, крок за кроком. Чітко визначати свою мету й записувати на папері свої цілі та прагнення. Визначати труднощі та наполегливо їх долати. Витрачати сили перш за все на те, що у вас виходить особливо добре. У кожній ситуації шукати щось позитивне, бо, як кажуть у народі, «так воно прилучилося, що щастя за біду зачепилося.»Принципи тайм -менеджменту

Номер слайду 12

Інколи ми мало що встигаємо зробити, бо стикаємося з такзваними «поглиначами часу». То відволіклися на телефонну розмову, то написали відповідь електронною поштою, то зазирнули в соціальні мережі. А після цього нам катастрофічно не вистачає часу. Проаналізуйте такі ситуації й запропонуйте способи боротьби з цими «поглиначами часу». Відповіді надсилаємо на платформу HUMANДомашнє завдання. Не відкладай на завтра те, що можна зробити сьогодні!

pptx
Додано
10 січня
Переглядів
435
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку