Змiст роботи 5А-клас
№п/п |
Тема урока: |
Формування просторових уявлень |
Емоційно-вольовий тренінг
|
Мовно – рухові вправи |
Кiлькiсть годин
|
Дата
|
Індивiдуальна робота
|
17. 18.
19. 20.
21. 22.
23. 24.
|
Танцювальна музика народів світу.
Пісенна музика народів світу.
Етнічна музика народів світу
Класична музика народів світу. |
- розвиток координації, просторового орієнтування, усвідомлення схеми власного тіла.
-розвиток кінцевого зорового, слухового, рухового контролю;
-розвиток вміння рухатись у відповідному темпі із супутніми рухами;
-корекція правильної постави, ходи, грації, рухів;
-корекція виразності музичного образу,
-розвиток рухової пам’яті,
-корекція загальної моторики. розвиток танцювальних здібностей, |
|
-формування ритмічних навичок гри на різних музичних інструментах та їх замінниках; -розвиток уміння імпровізувати за допомогою інструментів; розвиток здібностей диференціювання на слух різних ритмічних малюнків в різних темпах. -формування ритмічних навичок гри на різних музичних інструментах та їх замінниках; -розвиток уміння імпровізувати за допомогою інструментів; розвиток здібностей диференціювання на слух різних ритмічних малюнків в різних темпах. |
2 години
2 години
2 години
2 години
|
12.01. 19.01.
26.01. 02.02.
09.02. 16.02.
23.02. 02.03.
|
-приведення голосового апарату в робочий стан; -розвиток тембру, сили голосу, фізіологічного дихання;
-розвиток вміння контролювати переключення дихання;
-розвиток вміння виконувати голосові вправи; -розвиток вміння проспівувати ряд голосних на плавному видиху, виділяючи наголосом один із них;
-розвиток вміння мімікою супроводжувати голосові вправи; -розвиток мовленнєво-слухової та музичної пам’яті;
корекція фонематичного слуху |
Змiст роботи 5-А клас
№п/п |
Тема: |
Формування просторових уявлень |
Емоційно-вольовий тренінг
|
Мовно – рухові вправи
|
Кiлькiсть годин
|
Дата
|
Індивiдуальна робота
|
25. 26.
27. 28.
29. 30.
31. 32.
33. 34. 35.
|
Вже до нас іде весна
Вічна тема жінки.
Як сонечко, рідна матінка
На сонці тепло, а біля матері добре.
Вклонімося сонцю і матері, бо це життя |
-формування вміння відчувати і розвивати певні групи м'язів, регулювати м'язовий тонус;
-зміцнення м’язів шиї, плечового поясу, рук і ніг, тулуба.
-розвиток динамічної і статичної координації, рівноваги, просторового орієнтування, усвідомлення схеми власного тіла.
-розвиток вміння рухатись у відповідному темпі із супутніми рухами;
-корекція правильної постави, ходи, грації, гнучкість рухів;
формування умінь координувати темп і характер своїх рухів з темпом і характером музичного супроводу,
|
-вчити стимулювати себе в процесі вольової дії за допомогою позитивних емоцій, але й не боятися негативних емоцій;
синхронізація роботи півкуль, поліпшення розумової діяльності, зняття мимовільних ненавмисних рухів. |
-розвиток уміння тримати пози та рухи органів артикуляції та рук одночасно, передавати рухами органів артикуляції і рук стан м'язів, знімати зайве напруження та привчати до відчуття легкого напруження;
-розвиток вміння виконувати статичні вправи;
-нормалізація фізіологічного дихання ; -розвиток правильного мовленнєвого діафрагмального дихання (нормалізації ритму вдиху та формуванння навички тривалого мовленнєвого видиху) -укріплення дихальної мускулатури; -розвиток самоконтролю.
|
2 години
2 години
2 години
2 години
3 години
|
09.03. 16.03.
30.03. 06.04.
13.04. 20.04.
27.04. 04.05.
11.05. 18.05. 25.05.
|
-формування ритмічних навичок гри на різних музичних інструментах та їх замінниках; -розвиток уміння імпровізувати за допомогою інструментів;
розвиток здібностей диференціювання на слух різних ритмічних малюнків в різних темпах.
-формування ритмічних навичок гри на різних музичних інструментах та їх замінниках;
-розвиток уміння імпровізувати за допомогою інструментів;
розвиток здібностей диференціювання на слух різних ритмічних малюнків в різних темпах.
|