Календарно - тематичні плани 5 клас логоритміка

Про матеріал
Календарне планування по предмету "Логоритміка" 5 клас В основу календарного планування покладено провідні положення сучасної музичної педагогіки та корекційних програм ритміки і логопедії, а саме: -визначення мети загальної музичної освіти у широкому культурологічному контексті; -підхід до сприйняття музики як основи загальної музичної освіти
Перегляд файлу

                                                                                      Змiст роботи          5А-клас

№п/п

Тема урока:

Формування

просторових

уявлень

Емоційно-вольовий тренінг

 

Мовно – рухові вправи

Кiлькiсть

годин

 

     Дата

 

Індивiдуальна

робота

 

  17.

18.

 

 

 

 

 

 

 

 

19.

20.

 

 

 

 

 

 

 

21.

22.

 

 

 

 

 

 

23.

24.

 

Танцювальна музика народів світу.

 

 

 

 

 

 

Пісенна музика народів світу. 

 

 

 

 

 

Етнічна музика народів світу

 

 

 

 

 

Класична музика народів світу.

- розвиток координації, просторового орієнтування, усвідомлення схеми власного тіла.

 

-розвиток кінцевого зорового, слухового, рухового контролю;

 

-розвиток вміння рухатись у відповідному темпі із супутніми рухами;

 

-корекція правильної постави, ходи, грації, рухів;

 

-корекція виразності музичного образу,

 

-розвиток рухової пам’яті,

 

-корекція загальної моторики.

розвиток танцювальних здібностей,

  •  зменшення м’язового іемоційного
  • напруження, зняття страху і заборон, розвиток довільних психічних процесів;

 

  • формування навичок релаксації;
  • розвиток вміння передавати емоційні стани;
  •  
  • розвиток у дітей психічних процесів і властивостей: пам'яті, уваги, мислення, регулювання процесів збудження і загальмування;
  •  
  • розвиток умінь висловлювати свої почуття і емоції за допомогою міміки та пантоміми;
  •  
  • формування: вміння прогнозувати наслідок дії та зміну емоційного стану, сили голосу;

 

-формування ритмічних навичок гри на різних музичних інструментах та їх замінниках;

-розвиток уміння імпровізувати за допомогою інструментів;

розвиток здібностей диференціювання на слух різних ритмічних малюнків в різних темпах.

-формування ритмічних навичок гри на різних музичних інструментах та їх замінниках;

-розвиток уміння імпровізувати за допомогою інструментів;

розвиток здібностей диференціювання на слух різних ритмічних малюнків в різних темпах.

2 години

 

 

 

 

 

 

2 години

 

 

 

 

 

 

 

2 години

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 години

 

12.01.

19.01.

 

 

 

 

 

 

26.01.

02.02.

 

 

 

 

 

 

 

09.02.

16.02.

 

 

 

 

 

 

 

 

23.02.

02.03.

 

 

-приведення голосового апарату в робочий стан;

-розвиток тембру, сили голосу, фізіологічного дихання;

 

-розвиток вміння контролювати переключення дихання;

 

-розвиток вміння виконувати голосові вправи;

-розвиток вміння проспівувати ряд голосних на плавному видиху, виділяючи наголосом один із них;

 

-розвиток вміння мімікою супроводжувати голосові вправи;

-розвиток мовленнєво-слухової та музичної пам’яті;

 

корекція фонематичного слуху

                                                                                    

                                                                                          Змiст роботи                                                5-А клас

№п/п

Тема:

Формування

просторових

уявлень

Емоційно-вольовий тренінг

 

Мовно – рухові вправи

 

Кiлькiсть

годин

 

     Дата

 

Індивiдуальна

робота

 

25.

26.

 

 

 

 

 

27.

28.

 

 

 

 

 

 

29.

30.

 

 

 

 

 

31.

32.

 

 

 

 

 

33.

34.

35.

 

 

Вже до нас іде весна

 

 

 

 

Вічна тема жінки.

 

 

 

 

 

Як сонечко, рідна матінка

 

 

 

 

На сонці тепло, а біля матері добре.

 

 

 

Вклонімося сонцю і матері, бо це життя

-формування вміння відчувати і розвивати певні групи м'язів, регулювати м'язовий тонус;

 

-зміцнення м’язів шиї, плечового поясу, рук і ніг, тулуба.

 

-розвиток динамічної і статичної координації, рівноваги, просторового орієнтування, усвідомлення схеми власного тіла.

 

-розвиток вміння рухатись у відповідному темпі із супутніми рухами;

 

-корекція правильної постави, ходи, грації, гнучкість рухів;

 

формування умінь координувати темп і характер своїх рухів з темпом і характером музичного супроводу,

 

 

 

-вчити стимулювати себе в процесі вольової дії за допомогою позитивних емоцій, але й не боятися негативних емоцій;

 

  • підвищувати здатність до довільної психічної саморегуляції та самоконтролю;

 

  • виховання позитивних якостей особистості;

синхронізація роботи півкуль, поліпшення розумової діяльності, зняття мимовільних ненавмисних рухів.

-розвиток уміння тримати пози та рухи органів артикуляції та рук одночасно, передавати рухами органів артикуляції і рук стан м'язів, знімати зайве напруження та привчати до відчуття легкого напруження;

 

-розвиток вміння виконувати статичні вправи;

 

-нормалізація фізіологічного дихання ;

-розвиток правильного мовленнєвого діафрагмального дихання (нормалізації ритму вдиху та формуванння навички тривалого мовленнєвого видиху)

-укріплення дихальної мускулатури;

-розвиток самоконтролю.

 

 

2 години

 

 

 

 

 

2 години

 

 

 

 

 

2 години

 

 

 

 

 

2 години

 

 

 

 

 

 

 

3 години

 

09.03.

16.03.

 

 

 

 

 

30.03.

06.04.

 

 

 

 

13.04.

20.04.

 

 

 

 

 

27.04.

04.05.

 

 

 

 

 

 

11.05.

18.05.

25.05.

 

-формування ритмічних навичок гри на різних музичних інструментах та їх замінниках;

-розвиток уміння імпровізувати за допомогою інструментів;

 

розвиток здібностей диференціювання на слух різних ритмічних малюнків в різних темпах.

 

-формування ритмічних навичок гри на різних музичних інструментах та їх замінниках;

 

-розвиток уміння імпровізувати за допомогою інструментів;

 

розвиток здібностей диференціювання на слух різних ритмічних малюнків в різних темпах.

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Логопедія, Планування
Інкл
Додано
8 березня 2023
Переглядів
371
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку