КАЛЕНДАРНО - ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ предмету «Захист України» для 11 класу на 2024-2025 навчальний рік (52 год – 6 год.(один день) в місяць)

Про матеріал

КАЛЕНДАРНО - ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ

предмету «Захист України» для 11 класу на 2024 - 2025 навчальний рік

(52 год – 6 год.(один день) в місяць)

Розроблене на основі модельної навчальної програми “Захист України. Інтегрований курс 10-11 клас" для закладів загальної середньої освіти (автори: Борохович І.В., Коваленко А.О., Когут І.Б., Лісовий О.В.,

Сісецька В.І., Семенів Є.М., Сердюк І.О., Совсун І.Р., Хмельницький В.В.,

Шиян О.І. та члени робочої групи МОН (Наказ МОН №300 від 08.03.2024))

Перегляд файлу

 

 

 

ПОГОДЖЕНО:

Заступник    директора     школи   з    НВР

________________ ______________________

«____»  ____________  2024 р.

 

 

 

 

КАЛЕНДАРНО - ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ

  предмету «Захист України» для 11 класу

на 2025-2025 навчальний рік

(52 год – 6 год.(один день) на тиждень)

Розроблене на основі модельної навчальної програми “Захист України. Інтегрований курс 10-11 клас”
для закладів загальної середньої освіти (автори: Борохович І.В., Коваленко А.О., Когут І.Б., Лісовий О.В.,
Сісецька В.І., Семенів Є.М., Сердюк І.О., Совсун І.Р., Хмельницький В.В.,
Шиян О.І. та члени робочої групи МОН (Наказ МОН №300 від 08.03.2024))

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

м. ­­­­­­________________

2024

 

 

 

№ з/п

Дата_

Години

Зміст навчального матеріалу

Очікувані результати навчання

1

2

3

4

І  СЕМЕСТР

Модуль 1

Військові технології та їхній розвиток   (18 год.)

1

 

Основи радіозв’язку.

Види, типи та способи налагодження зв’язку

Розуміє принципи роботи радіозв’язку, знає його види та типи. Вміє налаштовувати різні типи радіозв’язку залежно від умов та потреб. Знає, як використовувати засоби зв’язку, такі як телефон, Wi-Fi та Starlink, у військових і цивільних умовах. 

Розуміє принципи захисту інформації та забезпечення безпеки зв’язку під час використання різних технологій.

Розуміє функції та принципи роботи радіоелектронної розвідки (РЕР) та

 радіоелектронної боротьби (РЕБ). Знає, як застосовувати системи РЕР та РЕБ для забезпечення ефективності бойових дій і захисту від ворожих загроз. Знає основні типи безпілотних літальних апаратів (БпЛА) та їх характеристики.

Розуміє принципи роботи безпілотних систем і їх застосування в різних бойових ситуаціях. Знає, як використовуються симулятори та тренажери. Вміє застосовувати різні методи тренування на симуляторах.

Розуміє основні правила польотів безпілотних систем та обмеження, що діють в різних умовах. Володіє базовими навичками керування безпілотним літальним апаратом. Вміє виконувати базові маневри та дотримуватися безпечних умов пілотування. Знає, як працюють військові інформаційні системи та платформи, і їх значення для забезпечення бойових дій.

Розуміє, які військові професії вимагають знань цифрових технологій, і як ці технології використовуються у військових діях. Вміє застосовувати отримані знання та навички для налагодження зв’язку у практичних ситуаціях.

 

2

 

Основи радіозв’язку.

Види, типи та способи налагодження зв’язку

3

 

Подвійне застосування та безпека звʼязку: телефон, Wi-Fi, Starlink

4

 

Військові системи РЕР та РЕБ

5 

 

Основи безпілотних систем.

Типи, характеристики, принципи роботи.

6

 

Основи безпілотних систем.

Типи, характеристики, принципи роботи.

7

 

Симулятори та тренажери: методи підготовки операторів

8

 

Правила польоту та безпеки

9

 

Основи пілотування БпЛА

10

 

Основи пілотування БпЛА

11

 

Основи пілотування БпЛА

12

 

Основи пілотування БпЛА

13

 

Основи пілотування БпЛА

14

 

Основи пілотування БпЛА

15

 

Основи пілотування БпЛА

16

 

Військові інформаційні системи та платформи. Військові професії та цифрові технології.

17

 

Відпрацювання практичних навичок зі зв'язку та БпЛА

18

 

Відпрацювання практичних навичок зі зв'язку та БпЛА

Тематичне оцінювання.

І І   СЕМЕСТР

Модуль 2

Стрілецька підготовка, основи дій та взаємодії в бою   (6 год.)

19

 

Класифікація та будова вогнепальної зброї.

Може практично застосовувати різні способи носіння зброї, враховуючи умови місцевості, завдання та вимоги безпеки. Знає вимоги до зберігання зброї та боєприпасів, включаючи забезпечення безпеки, збереження працездатності та запобігання несанкціонованому доступу.

Знає процедури заряджання розряджання зброї. Вміє виконувати базові техніки поводження зі зброєю, такі як прицілювання, утримання зброї, перезарядка, очищення зброї після використання. Здатен демонструвати точність і швидкість виконання дій зі зброєю під час тактичних вправ і стрілецьких тренувань. Знає 3 рівні позицій для стрільби. Вміє виконувати заміни магазину. Володіє прицнипами влучної точної стрільби.
Розуміє різницю між типами гранат (осколкові, димові, світлозвукові, протитанкові тощо) і знає їхнє призначення та будову.

20

 

Радіозв’язок на полі бою.

Отримання і відправка радіоповідомлень.

21

 

Радіозв’язок на полі бою.

Отримання і відправка радіоповідомлень.

22

 

Індивідуальні бойові навички поводження зі

стрілецькою зброєю.

23

 

Техніка переміщення у складі бойової групи: пересування двійками на різній місцевості, реакція на контакт. Подолання смуги перешкод.

24

 

Техніка переміщення у складі бойової групи: пересування двійками на різній місцевості, реакція на контакт. Подолання смуги перешкод.

Тематичне оцінювання.

 

Модуль 3

Інформаційна війна   (11 год.)

25

 

Цілі та завдання інформаційної війни.

Знає основні цілі інформаційної війни, включаючи дезінформацію, вплив на громадську думку та підрив морального духу.

Вміє визначати завдання, які ставляться в рамках інформаційної війни, і розуміє їх стратегічне значення для досягнення військових і політичних цілей.

Розуміє принципи та методи пропаганди, а також способи створення і поширення пропагандистських матеріалів.

Вміє застосовувати методи контрпропаганди для нейтралізації ворожої інформації та зміцнення власної інформаційної позиції.

Знає основи психологічних операцій (ІПСО) та їхню роль у маніпулюванні поведінкою та настроями.

Розуміє, як штучний інтелект може використовуватися для аналізу великих обсягів даних, автоматизації процесів та створення фальшивого контенту.

Знає основи кібербезпеки, включаючи захист інформаційних систем та мереж від атак.

Розуміє типи кіберзагроз, з якими стикаються під час інформаційної війни, та методи їх нейтралізації

Знає основні цілі розвідки на основі відкритих даних (OSINT) та її значення в сучасних умовах.

Розуміє, які інструменти та платформи використовуються для збору та аналізу відкритих даних.

Знає етапи процесу розвідки на основі відкритих даних, включаючи збір, аналіз та подання інформації.

Знає, які професії пов'язані з розвідкою на основі відкритих даних, та які навички та знання потрібні для їх виконання.

Розуміє обов’язки та компетенції фахівців з OSINT у військових і цивільних сферах, а також їхню роль у забезпеченні інформаційної безпеки та аналізу даних.

26

 

Пропаганда та контрпропаганда.

27

 

Психологічні операції та інформаційні операції.

28

 

Роль медіа та штучного інтелекту в інформаційній війні.

29

 

Кібербезпека в умовах інформаційної війни.

30

 

Цілі та завдання OSINT.

31

 

Цілі та завдання OSINT.

32

 

Інструменти та методи OSINT.

33

 

Інструменти та методи OSINT. Розвідка на основі відкритих даних.

34

 

Розвідка на основі відкритих даних.

35

 

Професії пов'язані з OSINT.

Тематичне оцінювання.

Модуль 4

Домедична допомога в умовах бою ( 8 год.)

36

 

Ознайомлення з протоколами ТССС.

Склад аптечки для першої медичної допомоги.

Розуміє основи тактичного медичного догляду (Tactical Combat Casualty Care, TCCC) та їх застосування в бойових умовах.

Знає, які медичні засоби повинні входити до аптечки для надання першої медичної допомоги, та їх призначення.

Розуміє правила і процедури для кожної з трьох фаз тактичного медичного догляду.

Вміє безпечно переміщувати пораненого з зони прямої загрози, дотримуючись правил безпеки та оптимальних методів евакуації.

Вміє використовувати алгоритм MARCH (Massive Hemorrhage, Airway, Respirations, Circulation, Head injury/Hypothermia) для надання допомоги на етапі тактичних умов. 

Знає, як працюють турнікети та їх призначення для зупинки масивної кровотечі. Вміє відрізнити якісний турнікет від неякісного.

Вміє правильно накладати турнікет на пораненого, дотримуючись техніки та рекомендацій для забезпечення ефективності.

Розуміє принципи тампонування як методу зупинки кровотечі.

Вміє правильно застосовувати тампонування для контролю кровотечі, вибираючи відповідні матеріали та техніки.

Розуміє, як попереджати і лікувати гіпотермію, забезпечуючи адекватне теплоізоляційне обслуговування постраждалого.

37

 

Правила поводження при трьох фазах ТССС. Переміщення пораненого із зони прямої загрози..

38

 

Надання допомоги на етапі тактичних умов. Алгоритм MARCH.

39

 

Ознайомлення з роботою турнікетів.

Правила накладання турнікетів.

40

 

Ознайомлення з роботою турнікетів.

Правила накладання турнікетів.

41

 

Ознайомлення з роботою турнікетів.

Правила накладання турнікетів.

42

 

Правила тампонування поранення.

Зупинка кровотеч за допомогою тампонування.

43

 

Огляд постраждалого, перевірка стану свідомості
та попередження гіпотермії.

Тематичне оцінювання.

Модуль 5

Цивільне населення в кризових умовах (6 год.)

44

 

Надзвичайні ситуації (причини виникнення, класифікація, ознаки). Воєнний стан.

 

45

 

Поведінка в умовах наближення бойових дій. Евакуація.

46

 

Порядок дій під час стрілецького обстрілу, авіаційного та ракетного нальоту, та артилерійського обстрілу.

47

 

Властивості та ознаки застосування ядерної зброї,

хімічної атаки і бойових біологічних речовин.

48

 

Види терористичних актів та порядок дій під час атаки.

49

 

Стресові реакції. Прийоми саморегуляції.

Тематичне оцінювання.

 

Модуль 6

Планую майбутнє: особиста роль в обороні України   (3 год.)

50

 

Роль громадянського суспільства у формуванні обороноздатності і національної єдності.

Знає, як громадянське суспільство впливає на формування обороноздатності держави та сприяє зміцненню національної єдності.

Розуміє важливість громадянської активності у питаннях національної безпеки та оборони і знає, як можна брати участь у волонтерських рухах, громадських організаціях та ініціативах.

Вміє демонструвати ці цінності у повсякденному житті та громадській діяльності, сприяючи зміцненню громадянського суспільства і національної свідомості.

Знає, як оцінити свої таланти та вміння і як вони можуть бути корисними для оборони та безпеки України.

Ознайомлений з правилами прийому, порядком підготовки та вступу до військових спеціалізованих закладів освіти.

Розуміє важливість активної участі у різних оборонних ініціативах та знає, як своїми діями та знаннями можна підтримувати обороноздатність України.

51

 

Воля.

Гідність.

Самобутність - суспільно-державні цінності.

52

 

Способи реалізувати свій талант в обороні України.

 

 

         Учитель   ______________  ______________

docx
Пов’язані теми
Захист України, Планування
Додано
14 вересня
Переглядів
1205
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку