№ п/п |
Да та |
Тема |
Очікуваний результат |
Лексика |
Граматика |
Інтегровані змістові лінії |
Домашнє завдання |
Примітка |
1 |
|
Я, моя родина. |
Розповідати про сім’ю та стосунки
Розповідати про родинні свята
Писати листа до друга про родинні свята
Порівнювати стосунки в родині
Розповідати про зовнішній вигляд, почуття, емоції людей та суспільства в цілому
Аналізувати інформацію про різноманітні особистості
|
Family celebrations: traditional dishes, special customs, wedding anniversary, Thanksgiving |
Comparasion of common past forms
|
Громадянська відповідальність
Порівнює сімейні традиції. Наводить приклади взаємодопомоги членам родини. Порівнює безпосереднє спілкування з віртуальним. Описує сучасні тенденції поведінки підлітків. Демонструє розуміння цінності розмаїття особистостей та необхідність жити разом у мирі
Здоров’я і безпека
Прогнозує наслідки необачної поведінки |
|
|
2 |
|
Види особистісних стосунків |
Family celebrations: Father’s day, Baby Shower, Thanksgiving Spending time together: hang out, go out with, work out |
|
|
|||
3 |
|
Люди та суспільство |
People and society: age, physical appearance, distinguishing features, elderly, expressive, adventurous, disloyal, immature, admire, pleased, terrified, aid, charity, anthem, citizen, currency, raise money |
|
|
|||
4 |
|
Барвисті особистості |
tolerant, caring, demanding, unfair, cheerful, creative, fair, helpful, ambitious, private, focused, hard-working |
|
|
|||
5 |
|
Стосунки з товаришами |
fashion, originated, nearly, embarrassing, social craze, typical progression, move on |
|
|
|||
6 |
|
Іноземець у Британії |
run over, dumb, terms, tough, disgusting, obvious, opposite, convincing, unique, intriguing |
|
|
|||
7 |
|
Повторення та систематизація вивченого. |
|
|
|
|
|
|
8 |
|
Шкільне життя |
Сприймати на слух інформацію про школи у майбутньому.
Розуміння тексту про обмін студентами
Аналізувати та висловлювати власну думку щодо навчання
Розповідати про шкільні предмети, шкільне життя, позашкільні заняття, освітню систему
|
classmate, notebook, head teacher, break, textbook, certificate, bilingual, fluent, dictionary, skills, private, single-sex, nursery, primary, secondary, college, vocational, comprehensive, mixed, take a gap year, take a test |
First conditional for future outcomes of a present action or situation
|
Громадянська відповідальність
Демонструє розуміння потреби працювати разом. Пропонує варіанти участі школи/ класу в житті громади. Аналізуює та висловлює власну думку щодо освіти вдома та обміну студентами Обговорює системи освіти у різних країнах.
Підприємливість та фінансова грамотність
Порівнює вартість навчання в Україні та закордоном |
|
|
9 |
|
Навчання вдома |
bullying, individual, fit in, timetable, syllabus, formal school, home-schooling, borrow/lend, practice/practise, borrow/lend, sensible/sensitive, learned/taught, teach/learn |
|
|
|||
10 |
|
Заклади освіти |
homesick, social event, assembly, canteen, independent, put on, routine, sort out, supervise |
|
|
|||
11 |
|
Освіта в Україні |
|
|
|
|||
12 |
|
Майбутнє освіти |
predict, access, explore, fascinated, exchange programme, extra expense, university application, outgoing, cheerful, be in touch, reserved, surround |
|
|
|||
13 |
|
Екзамени. Освіта закордоном |
perform, assessment, assess, academic ability, approach, remember, revise, forum post |
|
|
|||
14 |
|
Повторення та систематизація вивченого. Домашнє читання. |
|
|
|
|||
15 |
|
Контрольна робота. Тематичне оцінювання. |
|
|
|
|
||
16 |
|
Робота та професії |
Розповідати про професії, види робіт, пошук роботи та зайнятість Сприймати слух інформацію про безробіття серед молодого населення Розуміти та аналізувати текст про незвичні професії Написати лист-заяву Обговорювати ідеї щодо працевлаштування молоді, пошуку роботи та умов праці |
check stock, operate a till, full-time, badly-paid, duty, temporary, permanent, manual, part-time, well-paid, covering letter, curriculum vitae (CV), interview, qualifications, salary, application form, referees, quit, experience, offer, accept, selfemployed, wages, colleague |
Second conditional for hypothetical current results of a current action or situation
|
Громадянська відповідальність Повідомляє про перспективи свого професійно го вибору. Проектує власну професійну діяльність відповідно до своїх схильностей та потреб суспільства Розглядає шляхи самореалізації у сучасному суспільстві. Аналізує вимоги певних професій та співставляє їх з навичками та знаннями кандидатів.
Підприємливість та фінансова грамотність
Проявляє обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій.
|
|
|
17 |
|
Готовий до змін? |
skill, dream of, determine, reputable, background, tedious, option, attention |
|
|
|||
18 |
|
Безробіття підлітків. |
skill, dream of, determine, reputable, background, tedious, option, attention |
|
|
|||
19 |
|
Труднощі на робочому місці. |
improvement, complain, workplace, benefit, experience, type, deal with, varied, gain, extremely, barely, rewarding, mentor, internship, cover |
|
|
|||
20 |
|
Влаштовуємося на роботу. |
advertisement, apply, experience, candidate, position, hope, responsible, fun-loving, reliable, punctual |
|
|
|||
21 |
|
Повторення та систематизація вивченого. |
|
|
|
|
|
|
22 |
|
Наука і технічний прогрес. |
Дискутувати щодо практичності сучасних винаходів, обговорювати науку та технології Розповідати про винаходи та відкриття, технології для повсякденного життя Написати листзвернення |
laptop, satnav, tablet, games console, e-reader, smartwatch, post on social media, surf the net, unplug, insert, point, space shuttle, switch, press, break down, faulty, out of order |
Comparison of common future forms( going to, will + Infinitive) |
Громадянська відповідальність Обговорює позитивні та негативні наслідки від певних винаходів. Аналізує доцільність та необхідність суперечних винаходів. Обговорює покращення якості життя завдяки винаходам побутової техніки. |
|
|
23 |
|
Сучасні засоби комунікації та інформації |
go flat, crash, invent, discover, explore, to launch |
|
|
|||
24 |
|
Комп’ютерні технології. |
|
|
|
|||
25 |
|
Некорисні відкриття |
invention, useless, design, prevent, purpose, avoid, dominate, phenomenon, obviously, attention span |
|
|
|||
26 |
|
Технологічний курс |
inquiry, grateful, requesting information, reason for writing, scholarship, describe, appropriate, intensive, workshop |
|
|
|||
27 |
|
Наука та технології. Проблеми з технологіями. |
device, scientist, chemistry, gadget, electric toothbrush, headphones, advantage |
|
|
|||
28 |
|
Повторення та систематизація вивченого. Домашнє читання. |
|
|
|
|
||
29 |
|
Контрольна робота. Тематичне оцінювання. |
|
|
|
|
|
|
30 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
31 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
32 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
33 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
34 |
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|