Календарно – тематичне планування з англійської мови для 6 класу за підручником О. Карп’юк
І семестр (3 год\тиж)
З використанням відео уроків https://www.youtube.com/playlist?list=PLPLUeg39dgMyCuVbVjl5haaXA04M9Yyy9 та аудіо додатками https://www.libra-terra.com.ua/na-dopomohu-vchyteliu/audiododatky/
№ |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Очікувані результати |
Змістові лінії |
Мовний інвентар |
Комунікативна компетентність |
Домашнє завдання |
||||
Граматика |
Лексика |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
Повторення. |
|||||||||||
1. |
|
Знову до школи. Розвиток навичок аудіювання та діалогічного мовлення.
|
Вміти запитувати та надав. інформацію про відпочинок влітку |
Здоров´я і безпека. Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя |
Present Simple. Present Continuous |
|
Ex. 4, p.4 |
Ex. 1, p.4 Ex. 5, p.5 https://www.libra-terra.com.ua/na-dopomohu-vchyteliu/audiododatky № 2, 3 |
Ex. 2, p.4 |
Ex. 5, p.5 |
Ex. 4,p.5 Виписати слова |
2. |
|
Знову до школи. У класі. Розвиток навичок монологічного мовлення https://www.youtube.com/watch?v=XvaUWDJ-MSU&list=PLPLUeg39dgMyCuVbVjl5haaXA04M9Yyy9&index=1 |
Вміти запитувати та надав. інформацію про відпочинок в літку. |
Громад. відповідальність. Обговорює шкільні правила Здоров´я і безпека. Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя. |
Структури there is /are: ствердж-а, пит.-а, запер-а форми |
Ex. 1, p.4 |
|
|
Ex. 6, p.6 |
Ex. 7, p.6 |
Ex. 8,p.6 Скласти 6 речень про свій клас |
3. |
|
Спогади про літні канікули. Розвиток навичок читання та аудіювання та говоріння https://www.youtube.com/watch?v=T9PcMoMGfs8&list=PLPLUeg39dgMyCuVbVjl5haaXA04M9Yyy9&index=2 |
Вміти запитувати та надав. інформацію про відпочинок влітку. |
Present Simple. Present Continuous |
Фрази класного вжитку |
Ex. 2, p.7 |
|
Ex. 3,p.8
|
|
Ex. 4,p.8-9 Скласти діалог |
|
4. |
|
Спогади про літні канікули. Розвиток навичок письма. https://www.youtube.com/watch?v=-IY7nntuR1s&list=PLPLUeg39dgMyCuVbVjl5haaXA04M9Yyy9&index=3 |
Photo, scared, see, hot, T-shirt, great |
Ex. 1, p.9 |
|
Ex. 2, p.10 |
Ex. 1,p.9 Ex. 2, 3 p.10 |
Ex. 3,p.10 Доповнити лист |
|||
Unit 1. Family and Friends. Я, моя родина, мої друзі. Lesson 1. They are Friends. |
|||||||||||
5. |
|
Уподобання моїх друзів. Введення ЛО . https://www.youtube.com/watch?v=R4PT82lSZgM&list=PLPLUeg39dgMyCuVbVjl5haaXA04M9Yyy9&index=4 |
Вміти досить вільно розповідати про уподобання своїх друзів |
Здоров´я і безпека. Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя. |
Present Simple.
|
Activity, relative, cuddly, similar, be a pain in the neck |
Ex. 1, p.12
|
Ex. 1, p.12 https://www.libra-terra.com.ua/na-dopomohu-vchyteliu/audiododatky № 4 |
Ex. 2, p.13
|
Ex. 3, p.13
|
Ex. 4,5 p.14 Роповідати про свої інтереси та уподобання
|
6. |
|
Уподобання моїх друзів. Розвиток навичок аудіювання та та діалогічного мовлення. https://www.youtube.com/watch?v=sX8n-ded3Gw&list=PLPLUeg39dgMyCuVbVjl5haaXA04M9Yyy9&index=5
|
Вміти досить вільно розповідати про уподобання своїх друзів. |
Present Simple. Пит. слова у Present Simple |
What, which, where, how, when, why, who. |
Ex. 2, p.14-15 |
Ex. 1, p.14 https://www.libra-terra.com.ua/na-dopomohu-vchyteliu/audiododatky № 5 |
Ex. 3, p.16 |
Ex. 3, p.16 |
Ex. 3,p.16 Пис. відповісти на запитання Ex. 4,p.16 https://www.libra-terra.com.ua/na-dopomohu-vchyteliu/audiododatky № 6 |
|
7. |
|
Мої захоплення та уподобання моїх друзів. Граматика. Розвиток навичок говоріння. https://www.youtube.com/watch?v=HUY0xRJvcvM&list=PLPLUeg39dgMyCuVbVjl5haaXA04M9Yyy9&index=6 |
Вміти досить вільно розповідати про свої .уподобання
|
Громад. відповідальність Описує власні уподобання |
Спеціальні запитання |
What, which, where, how, when, why, who |
Ex. 1, p.17-18 Ex. 2, p.18 |
Ex. 4, p.16 |
|
Ex 3,4,5 p.19-20 |
Ex.6,7 p.20-21 Розкрити дужки |
8. |
|
Про мене, мою сім’ю та друзів. Розвиток навичок монологічного мовлення. https://www.youtube.com/watch?v=4qebGMpBy00&list=PLPLUeg39dgMyCuVbVjl5haaXA04M9Yyy9&index=7
|
Вміти запитувати та надавати інформацію про свою себе, свою сім’ю та друзів |
Екол. безпека та сталий ровиток .Наводити приклади внеску своєї родини у сталий розвиток. добробуту. |
Правила вживання Present Simple. Present Continuous |
What, which, where, how, when, why, who |
|
|
Ex. 2,3, p.21 Ex. 4, p.22 |
Ex. 2, p.23 |
Ex. 1,p.23 Виписати речення про себе. Повторити лексику по темі |
9. |
|
Тематичне оцінювання Я і моя сім´я.
|
Вміти запитувати та надавати інформацію про свою себе, свою сім’ю. |
Підприємливість та фінанс. Грамотність. Демонструє розуміння цінностей праці та працьовитості для досягнення добробуту. |
Present Simple. Present Continuous |
|
|
|
|
|
|
Lesson 2. An Ordinary Family . |
|||||||||||
10. |
|
Про мене, мою сім’ю та друзів Монологічні розповіді. https://www.youtube.com/watch?v=LJ1-F7Ms86Q&list=PLPLUeg39dgMyCuVbVjl5haaXA04M9Yyy9&index=8
|
Вміти надавати інформацію про свою себе, свою сім’ю. |
Громад. відповідаль-ність . Розпов. про розподіл обов’язків у родині |
Posseive pronouns as co- mplement: mine, yours, his, hers, ours,theirs |
Beard, earring, ponytail, patient, plump, selfish, sill serious, shy, |
Ex. 1,2 p.24 Ex. 3, p.24-25 |
|
|
|
Ex.4,5, p.26 Вивчити присвійні займенники |
11. |
|
Про мене та мою родину. Автоматизація МО. https://www.youtube.com/watch?v=_mvQouP19oY&list=PLPLUeg39dgMyCuVbVjl5haaXA04M9Yyy9&index=9 |
Вміти розповідати про свою сім’ю |
Здоров´я і безпека Аргументує необхідність дотримання особистої гігієни. |
Posseive Case. Пит. слова у Present Simple |
What, which, where, how, when, why, who |
|
Ex.1,p.26 Еx.2, p.27 https://www.libra-terra.com.ua/na-dopomohu-vchyteliu/audiododatky № 7,8 |
|
Ex.3, p.28 |
Ex.4, p.28 Скласти запитання |
12. |
|
Риси характеру. Зовнішність. Введення ЛО та МЗ. https://www.youtube.com/watch?v=DeWQLA_YynA&list=PLPLUeg39dgMyCuVbVjl5haaXA04M9Yyy9&index=10 |
Вміти описувати риси характеру. |
Громад. відповідаль-ність .Демонструє розуміння цінностей праці та працьовитості для досягнення .добробуту |
What does he/she look like? What is he/she like? Правила утвор. Прислів способу дії. |
Bread, moustache, brave, hard-working, rude, slim, weak |
|
Ex.2, p.30 |
Ex.1, p.28 |
Ex.3,4 p.30 |
Ex.5,6 p.31 Описати членів своєї родини по фото |
13. |
|
Моя сім´я. Автоматизація граматичних навичок на письмі. https://www.youtube.com/watch?v=2IKDflrIK28&list=PLPLUeg39dgMyCuVbVjl5haaXA04M9Yyy9&index=11 |
Вміти описувати свою сім’ю |
Здоров´я і безпека Наводить приклади взаємодопом. членам родини.
|
Ступені порівняння прикм-іві та прислів. Adverbs of Manner. |
slowly, well,happily, luckily,badly |
|
|
|
Ex.1,2, 3, 4 p.32-33 |
Ex.5,6 p33-34 Розкрити дужки |
14. |
|
Проектна робота «Про мене, мою сім’ю та друзів». Розвиток навичок створення проектів. https://www.youtube.com/watch?v=C0VqbgsAtgQ&list=PLPLUeg39dgMyCuVbVjl5haaXA04M9Yyy9&index=12 |
Вміти розробляти проекти та описувати свою сім’ю і друзів. |
Здоров´я і безпека Наводить приклади взаємодопом. членам родини.
|
|
|
|
|
|
Ex.1, p.34 Ex.2, p.35 |
Розпо відати про свою родину. |
15. |
|
Урок домашнього читання Казка Ш. Перро «Попелюшка». Розвиток навичок читання. https://www.youtube.com/watch?v=CmPutJ7XEss&list=PLPLUeg39dgMyCuVbVjl5haaXA04M9Yyy9&index=13
|
Вміти висловлювати свої враження. |
Громадянська відповідальність. Порівнює сімейні традиції. |
Present Simple.
|
A step mother, evil, a godmother, mean, a carriage, ugly. |
|
Ex.1, p.41 https://www.libra-terra.com.ua/na-dopomohu-vchyteliu/audiododatky № 9 |
Ex.2, p.42 |
Ex.3, p.43 |
Ex.4,5 p.43 Утворити пари, вставити слова |
16. |
|
Тематичне оцінювання Я, моя родина, мої друзі. Урок узагальнення знань, умінь та намичок. |
Вміти аргументувати свою думку. |
|
|
|
|
|
|
|
Повт. всі правила та слова. |
Unit 2. School is Cool! Шкільне життя. Lesson 1. My School Days |
|||||||||||
17. |
|
Моє шкільне життя. Введення ЛО та МЗ. https://www.youtube.com/watch?v=bZWf7SBjfT8&list=PLPLUeg39dgMyCuVbVjl5haaXA04M9Yyy9&index=14 |
Вміти розповідати про своє шкільне життя. |
Громадянська відповідальність. Обговорює шкільні правила. |
Proper and common Nouns. |
Creature, culture, globe, literature,divide, multiply, subtract |
Ex.1, p.48
|
|
Ex.6, p.51 |
Ex.3 p.49 |
Ex.5,p.50 Вставити сло- ва у потрібній формі |
18. |
|
Моє шкільне життя. Автоматизація Ло та МЗ.
|
Вміти розповідати про своє шкільне життя. |
Громадянська відповідальність. Обговорює шкільні правила. |
Proper and common Nouns. |
Creature, culture, globe, literature,divide, multiply, subtract |
Ex.2a, p.48 |
Ex.2b, p.49 https://www.libra-terra.com.ua/na-dopomohu-vchyteliu/audiododatky № 10 |
|
Ex.3,4 p.49 |
Скласти діалог. |
19. |
|
Корисні поради. Формування граматичних навичок. https://www.youtube.com/watch?v=7IjrobOeEkc&list=PLPLUeg39dgMyCuVbVjl5haaXA04M9Yyy9&index=15
|
Вміти Надавати корисні порати. |
Екол. безпека та сталий ровиток Обговорює участь у шкіл. екологічних заходах. |
Модальні дієслова |
Can, should, must,may, might |
|
|
Ex.1, p.52 |
Ex.2, p.52 |
Ex.6,p.51 Відповісти на запитання
|
20. |
|
Шкільні звички. Розвиток навичок діалогічного мовлення.
|
Вміти вести бесіду у зв’язку з ситуацією. |
Підприємли- вість та фінанс. Грамотність Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя. |
Модальні дієслова |
Can, should, must,may, might |
|
|
|
|
Ex.4,p.53 Пояснити приказки.
|
21. |
|
Наша школа. Формування лексико-грама- тичних навичок. https://www.youtube.com/watch?v=y1XpHH4wke8&list=PLPLUeg39dgMyCuVbVjl5haaXA04M9Yyy9&index=16
|
Вміти висловлювати свою точку зору. |
Екол. безпека та сталий ровиток Обговорює участь у шкіл. екологічних заходах. Підприємли- вість та фінанс. Грамотність
|
Модальні дієслова |
Would/ woldn’t, have to, had to |
|
|
|
Ex.5, p.53 |
Ex.6, p.54 Вибрати правильне модальне дієс- лово |
22. |
|
Наша школа. Розвиток навичок аудіювання. https://www.youtube.com/watch?v=izWsPCi41nI&list=PLPLUeg39dgMyCuVbVjl5haaXA04M9Yyy9&index=17
|
Вміти сприймати текст на слух.. |
Підприємли- вість та фінанс. Грамотність Впорядковує власний робочий день. |
Модальні дієслова |
Would/ woldn’t, have to, had to |
Ex.1, p.55 |
Ex.7, p.54, https://www.libra-terra.com.ua/na-dopomohu-vchyteliu/audiododatky № 11 |
|
|
Скласти діалог «Школа моєї мрії» |
23. |
|
Шкільні предмети. Автоматизація ЛО.
|
Вміти висловлювати свої враження, почуття, емоції про школу та своїх вчителів |
Громадянська відповідальність. Демонструє розуміння потреби працювати разом. . |
Present Simple. Present Continuous Модальні дієслова |
Allow, composition, conversation |
|
Ex.1, p.55 Ex.3, p.57 https://www.libra-terra.com.ua/na-dopomohu-vchyteliu/audiododatky № 12,13 |
Ex.2, p.56 |
|
Ex.5,p.59 Відповісти на запитання
|
24. |
|
Мої улюблені шкільні предмети. Розвиток навичок діалогічного мовлення.
|
Вміти вести бесіду та висловлювати свої враження, почуття, емоції про школу та своїх вчителів |
|
|
Ex.6 (а), p.60 https://www.libra-terra.com.ua/na-dopomohu-vchyteliu/audiododatky № 14 |
|
Ex.6(b), p.60 |
Описати свій розклад уроків за зразком Вп.3 (b) c.59 |
||
25. |
|
Школа та вчителі. Розвиток навичок висловлювання по темі. https://www.youtube.com/watch?v=6dSKbi9V7Hw&list=PLPLUeg39dgMyCuVbVjl5haaXA04M9Yyy9&index=18
|
Вміти: представити та запитати про уюблений урок, діяльність на уроці.
|
Громадянська відповідальність Демонструє розуміння потреби працюв разом. Підприємливість та фінанс. Грамотність Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя. |
Present Simple. Present Continuous Модальні дієслова |
correct, international, improve, opinion, pronunciation |
Ex.2, p.61 |
|
Ex.3, p.62 |
Ex.1, p.61 |
Ex.4,p.62-63 Знайти відпо- відності
|
26. |
|
Шкільні друзі. Розвиток монологічного мовлення. |
Вміти: представити та запитати про шкільних друзів. |
Громадянська відповідальність Демонструє розуміння потреби працюв разом. Підприємливість та фінанс. Грамотність
|
Present Simple. Present Continuous Модальні дієслова |
|
|
|
|
|
Написати твір «Мій найкращий друг у школі». |
27. |
|
Урок англійської мови. Розвиток навичок читання. |
Вміти: представити та запитати про уюблений урок, діяльність на уроці.
|
Connect, correct, international, improve, language, skill |
Ex.5, p.63-64 |
|
Ex.4,p.62-63
|
Ex.5, p.63-64 |
Ex.6,p.64 Розповідати про шкільні предмети |
||
28. |
|
Урок англійської мови. Розвиток навичок письма. https://www.youtube.com/watch?v=QMZan8uD0NY&list=PLPLUeg39dgMyCuVbVjl5haaXA04M9Yyy9&index=19
|
Вміти: представити та запитати про уюблений урок, діяльність на уроці.
|
Підприємливість та фінанс. Грамотність Впорядковує власний робочий день . |
Connect, correct, international, improve, language, skill |
Ex.1, p.65 |
|
|
|
Ex.2,p.65 Написати свої шкільні правила |
|
29. |
|
Урок математики. Розвиток навичок лічби. |
Вміти виконувати прості математичні завдання. |
Підприємливість та фінанс. Грамотність. Вміє вести обчислення англійсько. |
Present Simple. Present Continuous Модальні дієслова |
|
|
|
|
|
Повторити рахунок до 100. |
30. |
|
Урок математики. Розвиток навичок лічби. |
Вміти виконувати прості математичні завдання. |
Підприємливість та фінанс. Грамотність. Вміє вести обчислення англійсько. |
Present Simple. Present Continuous Модальні дієслова |
|
|
|
|
|
Вивчити цифри та знаки математики. |
31. |
|
Проектна робота «Моє шкільне життя». Розвиток навичок створення проектів.
|
Вміти пропонувати, приймати, відхиляти різноманітні нововведення |
Громадянська відповідальність .Пропонує варіанти участі класу у житті громади. |
Present Simple. Present Continuous Модальні дієслова |
|
Ex.2, p.65 |
|
|
|
Ex.2,p.65 Скаласти пра- вила поведінки на уроках. |
32. |
|
Урок домашнього читання. Текст «Мій найкращий друг» Розвиток навичок читання. |
Вміти висловлювати свої враження. |
Громадянська відповідальність. Демонструє соціальні відносини у класі. |
|
|
|
|
|
|
|
33. |
|
Тематичне оцінювання. Шкільне життя. . |
Вміти аргументувати свою думку. |
|
|
|
|
|
|
|
Повт. всі правила та слова. |
Lesson 2. My Sports |
|||||||||||
34. |
|
Спорт. Введення ЛО та МЗ. https://www.youtube.com/watch?v=5oPrYz8IqQc&list=PLPLUeg39dgMyCuVbVjl5haaXA04M9Yyy9&index=20
|
Вміти: представити та запитати про різні види спорту, дати їм характеристику |
Громадянська відповідальність. Наводить приклади впливу відомих спортсменів на популяризацію фіз.. культури. |
Утворення іменників за допомогою суфікса –er та закінчення –ing від дієслів |
Individual sport, water sports, games, field, events, tracks, events |
Ex.2, p.66 |
|
|
Ex.1, p.67 |
Ex.3,p.67 Вставити пот- рібне дієслово |
35. |
|
Командні види спорту. Розвиток навичок читання. https://www.youtube.com/watch?v=oh9zHR_AHlM&list=PLPLUeg39dgMyCuVbVjl5haaXA04M9Yyy9&index=21
|
Вміти: представити та запитати про різні види спорту, дати їм характеристику |
Громадянська відповідальність. Наводить приклади впливу відомих спортсменів на популяризацію фізкультури. |
Утворення іменників за допомогою суфікса –er та закінчення –ing від дієслів |
Athletics, event, goal, goalkeeper, match, net, race, to roll, to win… |
Ex.1, p.67- 68 |
|
Ex.1, p.67- 68 |
Ex.2, p.68 |
Ex.3,p.68 Закінчити речення |
36. |
|
Види спорту. Розвиток навичок діалогічного мовлення.
|
|
Ex.1, p.67- 68 |
|
Ex.1, p.67- 68 |
Ex.2, p.68 |
Ex.4,p.69 Написати статтю в газету про шкільну команду. |
|||
37. |
|
Види спорту у Великобританії. Розвиток навичок аудіювання. https://www.youtube.com/watch?v=CEbbAEQ-oHE&list=PLPLUeg39dgMyCuVbVjl5haaXA04M9Yyy9&index=22
|
Вміти вести дискусія про різні види спорту |
Здоров´я і безпека. Обговорює впливу на здоров’я аматорського і профес. Спорту. |
|
Soccer, rugby, cricket, bat, rowing, cycling, oar, helm |
Ex.2 p.70 |
Ex.1b, p.69 https://www.libra-terra.com.ua/na-dopomohu-vchyteliu/audiododatky № 15 Ex.3,4 p.71 № 16
|
|
|
Ex.5,p.72 Пройти тест Ex.6, p.73- прослухати і вивчити пісеньку https://www.libra-terra.com.ua/na-dopomohu-vchyteliu/audiododatky № 17
|
38. |
|
Спортивні ігри. Паралімпіада Розвиток вміння вести бесіду за ситуацією. |
Вміти надавати додаткову інформацію про спортивні ігри |
Громадянська відповідальність. Висловлює повагу до спортсменів з обмеж. Можливостями. |
Present Simple. Present Continuous Пит. слова у P.S |
. Ex.5, p.75 |
|
|
Ex.1, 2,3 p.74 |
Ex.4, p.75 Вставити питальні слова |
|
39. |
|
Мої спортивні уподобання. Розвиток навичок говоріння https://www.youtube.com/watch?v=izNAhILSqOY&list=PLPLUeg39dgMyCuVbVjl5haaXA04M9Yyy9&index=24
|
вміти виражати свою думку. |
Громадянська відповідальність. Визначає власні спорт. уподобання та потреби |
|
Athlete, competition, field, stadium, famous |
|
|
Ex.1,2 p.76 Ex.3, p.77 |
Ex.2, p.76 |
Ex.4,p.77-78 Підготувати презентацію про цікаві види спорту |
40. |
|
Мій улюблений вид спорту.. Розвиток навичок письма https://www.youtube.com/watch?v=lbq-_c8f0Qs&list=PLPLUeg39dgMyCuVbVjl5haaXA04M9Yyy9&index=23
|
Вміти написати про свій улюбл.вид спорту |
|
Athlete, competition, field, stadium, famous |
Ex.1,p.78
|
|
Ex.1,p.78
|
|
Ex.1,p.78 Написати е-лист про свій улюбл. вид спорту. |
|
41. |
|
Проектна робота «Спорт в Україні». Розвиток навичок створення проектів.
|
Вміти створювати проекти. |
|
My favourite sport is… I became interested in… My favourite champion is // I hope…in future. |
Ex.2, p.79 |
|
|
|
Закінчити проект |
|
42. |
|
Спортивні уподобання моїх друзів. Розвиток навичок аудіювання. https://www.youtube.com/watch?v=jc9V6KWqYvY&list=PLPLUeg39dgMyCuVbVjl5haaXA04M9Yyy9&index=25
|
Вміти розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації |
Здоров´я і безпека. Дає поради щодо техніки безпеки під час спор-тивних занять і змагань |
Present Simple. Present Continuous Модальні дієслова |
Skills, international, foreign improve, study, use, connect, listen |
|
|
Ex.2, p.80- 81 Ex.3, p.81 |
Ex.1, p.80 Ex.4, p.81 |
Ex.5,p.82 Відповісти на запитання Ex.10,p.85 Вставити пот- рібне слово |
43. |
|
Тематичне оцінювання. Спорт. Урок узагальнення знань, умінь та навичок. |
. |
Громадянська відповідальність. Визначає власні спорт. уподобання та потреби. |
|
|
|
Ex.7, p.83 https://www.libra-terra.com.ua/na-dopomohu-vchyteliu/audiododatky № 18 |
Ex.6, p.83
|
|
Підготувати розповідь про спортсменів України. |
44. |
|
Контроль письма. |
Вміти письмово висловлювати свої враження |
|
|
|
|
|
|
|
Ex.9,p.84 Прослуха- ти і вивчити вірш https://www.libra-terra.com.ua/na-dopomohu-vchyteliu/audiododatky № 19 |
45. |
|
Контроль говоріння.
|
Вміти висловлювати свої враження |
Громадянська відповідальність. Визначає власні спорт. уподобання та потреби. Здоров´я і безпека. Дає поради щодо техніки безпеки під час спор-тивних занять і змагань |
|
|
Ex.1, p.86 |
|
Ex.2,3 p.87 |
|
Домашнє читання С. 86 https://www.youtube.com/watch?v=NQhVxbY44Do&list=PLPLUeg39dgMyCuVbVjl5haaXA04M9Yyy9&index=27 |
46. |
|
Контроль аудіювання. |
Вміти висловлювати свої враження |
|
|
|
|
|
|
Ex.4,p.87 Відповісти на запитання |
|
47. |
|
Контроль читання. |
Вміти знаходити необхідну інформацію |
|
|
|
|
|
|
p.88 – записати інформацію про свої досягнення за І семестр |
|
48. |
|
Узагальнення вивченого у І семестрі |
Вміти аргументувати свою думку. |
|
|
|
|
|
Обговорення досягнень учнів |
|
|