Погоджено Затверджено
Заст. директора-------------- Цілуйко К. С. Директор----------------Бисько І. В
«----------- » --------------2018 «----------» -----------------2018
Календарні плани
Англійська мова
9-А кл.
2018-2019 н. р.
I семестр
Вчитель: Вєтрова Н.І.
Розглянуто на засіданні М.О.
Керівник М.О.-------------Калашник Т. О.
Протокол від №1
Календарно- тематичний план виконано у відповідності до програми, рекомендованої МОН України:
Навчальні програми з іноземної мови для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземних мов 5-9 класи.- Київ «Освіта», 2017
Викладання англійської мови здійснюється за підручником, що входить до «Переліку програм, підручників та навчальних посібників, рекомендованих МОН України для використання у загальноосвітніх навчальних закладах»:
Основний підручник: Буренко В. М. Англійська мова(9-й рік навчання):підруч. для 9кл. загальноосвіт. навч. закл./ В. М. Буренко.- Харків:Вид-во «Ранок»,2017.
Кількість годин на тиждень – 2 Кількість годин на семестр – 32 Кількість тем -- 3 Кількість контрольних робіт - 4
|
|
№ п/п |
Дата |
Скориг. дата |
Лінгвістична компетенція |
Мовленнєві компетенції |
Соціокультурна та загальнонавчальна компетенції |
|||||||
Лексика |
Грамати ка |
Фонетика |
Аудіюван ня |
Читання |
Говоріння |
Письмо |
||||||
Тема: Робота і професія
|
||||||||||||
1. |
06/ 09 |
|
rewarding, worthwhile, imaginative, superficially, unpredictable, concentrated |
|
наголос у складних іменниках, прикметниках, прислівни ках |
в.1 с.4 |
в.5 с.5 |
в.1,2 с.4 |
в.3 с.4 |
-усвідомлення необхідності володіння іноземними мовами для підвищення власного добробуту; -уміння формулювати власну позицію; -уміння переконувати, аргументовувати, досягати взаєморозуміння у ситуаціях міжкультурного спілкування; -уміння презентувати себе і створювати тексти іноземною мовою; -уміння оцінювати власні навчальні досягнення; -уміння самостійно працювати з підручником, шукати нову інформацію з різних джерел та критично оцінювати її; -уміння співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою; -уміння самостійно працювати з підручником, шукати нову інформацію з різних джерел та критично оцінювати її; |
||
2. |
07/ 09 |
|
|
the -ing Form and Infinitive |
|
в.7, с.6-7 |
в.5 с.5-6 |
в. 8 с.7 |
||||
3. |
13/ 09 |
|
porter, postman, receptionist, make-up artist, delivery man, guide, waiter, waitress, temporary temporary job, part-time. |
|
|
|
в.2 с.11 |
в.5 с.13 |
в.3,4 с.12 |
|||
4. |
14/ 09 |
|
|
Writing Informal E-mails |
|
в.10 с.17 |
в.10 с.17 |
в.8 с.16 |
в.7 с.15 |
|||
5. |
20/ 09 |
|
salary, experience, management, to boost, morale, to require, exceptional skill, recruiter, to reinforce, suitability, employer |
|
|
|
в.3 с.20-21 |
в.11 с.18 |
в.2 с.19 словн. диктант |
|||
6 |
21/ 09 |
|
to hamper, to suit, conscientious, decisive, aptitude, attitude, although, despite |
Although/ In spite of/ Despite/ Though |
|
в.2 с.28 |
в.5 с.26-27 |
в.3 с.29 |
в.3,4 с.25 |
|||
7. |
27/09 |
|
|
Despite/though |
|
|
|
В.7 ст.28 |
В.4 ст.26 |
|||
8. |
28/ 09 |
|
Урок домашнього читання |
|
|
|
|
|||||
9. |
04/10 |
|
Підсумкова комплексна робота з теми «Робота і професія» |
|
|
|
|
|||||
Тема: Засоби масової інформації
|
|
|||||||||||
10. |
05/ 10 |
|
to glue, producer, assistant producer, to supervise, scriptwriter, completion, graphic, designer, reporter, camera |
|
наголос у складних іменниках, прикметниках, прислівниках |
|
в.5, 6 с.34 |
в.4 с.33-34 |
в.2 с.33 |
-усвідомлення необхідності володіння іноземними мовами для підвищення власного добробуту; -уміння формулювати власну позицію; -уміння переконувати, аргументовувати, досягати взаєморозуміння у ситуаціях міжкультурного спілкування; -уміння презентувати себе і створювати тексти іноземною мовою; -уміння оцінювати власні навчальні досягнення; -уміння самостійно працювати з підручником, шукати нову інформацію з різних джерел та критично оцінювати її; -уміння співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою; -уміння самостійно працювати з підручником, шукати нову інформацію з різних джерел та критично оцінювати її; |
||
11. |
11/ 10 |
|
blessing, curse, obviously, to outweigh, flickering, to corrupt, instructive |
|
|
в.7 с.36 |
в.7, 8 с.36 |
в.9 с.37 |
в.7 с.36 |
|||
12. |
12/ 10 |
|
to audition, news, newsreader, affable newscaster, amiable screenwriter, reporter, editor, commentator, |
|
|
|
в.6 с.39-41 |
в.7,8 с.41-42 |
в.10 с.43 |
|||
13. |
18/ 10 |
|
interviewer, announcer, impartial |
Style in Letters |
|
в.16 с.46 |
в.16 с.46 |
в.17 с.47 |
в.18 с.48 |
|||
14. |
19/ 10 |
|
to advertise, advert advertisement, ad, advertiser, to treat, necklace, reversible |
|
|
в.1 с.49 |
в.6 с.51 |
в.8 с.52 |
в.1,2 с.49 |
|||
15. |
25/ 10 |
|
|
|
|
|
в.9 с.53 |
в.10 с.54 |
словн. диктант |
|||
16. |
26/ 10 |
|
Урок домашнього читання |
|
|
|
|
|
||||
17. |
08/ 11 |
|
Підсумкова комплексна робота з теми «Засоби масової інформації» |
|
|
|
|
|
||||
|
Тема: Молодіжна культура. Одяг
|
|
|
|||||||||
18. |
09/ 11 |
|
scout, boy scout, scouting, non-stop, recently, scoutmaster observation, , troop, to persuade, to clean up, neighbourhood |
Modal verbs- have to, must, may, might, could, ought to have, should |
наголос у складних іменниках, прикметниках, прислівниках |
в.1,2 с.59 |
в.4 с.60-61 |
в.5 с.62 |
в.2 с.59 |
-уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку; -уміння виконувати комунікативні завдання; -готовність до пошуку різноманітних способів розв’язання комунікативних і навчальних проблем; -готовність до міжкультурного діалогу; -уміння використовувати українознавчий компонент в усіх видах мовленнєвої діяльності; -уміння співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою; -уміння організовувати свій час і навчальний простір; -уміння самостійно працювати з підручником, шукати нову інформацію з різних джерел та критично оцінювати її; -застосовувати ІКТ для пошуку, обробки, аналізу та підготовки інформації відповідно до поставлених завдань;
|
||
19. |
15/ 11 |
|
|
Present Tenses the Present Perfect Continuous |
|
|
в.12 с.64 |
в.11 с. 64 |
в.7 с.62 |
|||
20. |
16/ 11 |
|
subculture, depression, confusion, non-existent, to accuse, to harm, fashion, violence, violent, indefinable, illegal, to overstate, to alienate, hardships |
an Opinion Essay |
|
|
в.5 с.67-69 |
в.6 с. 69 |
в.1 с.65 |
|||
21. |
22/ 11 |
|
to intimidate, bipolar, fake, goofy, tracksuit, detention, restraint, loose, sublime, sophisticated |
|
|
в.2 с.71 |
в.3 с.72-73 |
в.1 с. 71 |
в.2 с.71 |
|||
22. |
23/ 11 |
|
|
|
|
в.2 с.74 |
в.6 с.74 |
в.4 с.73 |
в.5,6 с.74 |
|||
23. |
29/ 11 |
|
aesthetic, layer, amalgamation, establishment, bright, emotional, exploration, craft, |
|
|
|
в.7 с.75 |
в.8 с.76 |
словн. диктант |
|||
24. |
30/ 11 |
|
explosive, fusion,fascinating, gamut, to inspire, philosophical, style, to transcend |
|
|
|
в.4 с.79-81 |
в.3 с.78 |
в.2 с.77 |
|||
25. |
06/ 12 |
|
Урок домашнього читання |
|
|
|
|
|
||||
26. |
07/ 12 |
|
Підсумкова комплексна робота з теми «Молодіжна культура. Одяг» |
|
|
|
|
|
||||
27. |
13/ 12 |
|
|
|
Контроль аудіюван ня |
|
|
|
||||
28. |
14/ 12 |
|
|
|
|
|
Контроль говоріння |
|
||||
29. |
20/ 12 |
|
|
|
|
Контроль читання |
|
|
||||
30. |
21/ 12 |
|
|
|
|
|
|
Контроль письмо |
||||
31. |
27/ 12 |
|
Аналіз контрольних робіт. Виконання вправ. |
|
|
В.4ст 79 |
В.4 ст79 |
В5 ст81 |
||||
32 |
28/12 |
|
Перегляд навчального відео. |
|
|
|
|
|
|
|||