Календарно- тематичне планування 9 клас.

Про матеріал
План розроблено для учнів із затримкою психічного розвитку за спеціальною програмою.
Перегляд файлу

 

Погоджено            Затверджено

Заст. директора-------------- Цілуйко К. С.       Директор----------------Бисько І. В

«----------- » --------------2018          «----------»  -----------------2018

 

 

         Календарні плани 

         Англійська мова

         9-А кл.

         2018-2019 н. р.

         I семестр

         Вчитель: Вєтрова Н.І.

 

 

 

 

              Розглянуто на засіданні М.О.

              Керівник М.О.-------------Калашник Т. О.

              Протокол від                               №1

Календарно- тематичний план виконано у відповідності до програми, рекомендованої МОН України:

 

 Навчальні програми з іноземної мови для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземних мов 5-9 класи.- Київ «Освіта», 2017

 

Викладання англійської мови здійснюється за підручником, що входить до «Переліку програм, підручників та навчальних посібників, рекомендованих МОН України для використання у загальноосвітніх навчальних закладах»:

 

Основний підручник: Буренко В. М. Англійська мова(9-й рік навчання):підруч. для 9кл. загальноосвіт. навч. закл./ В. М. Буренко.- Харків:Вид-во «Ранок»,2017.

 

Кількість годин на тиждень – 2

Кількість годин на семестр – 32

Кількість тем                         -- 3

Кількість контрольних робіт - 4

 

Контрольна робота: аудіювання                   1312.18

Контрольна робота: говоріння                      14.12.18

Контрольна робота: письмо                            20.12.18

Контрольна робота: читання                           21.12.18

 


 

№ п/п

Дата

Скориг.

дата

Лінгвістична компетенція

Мовленнєві компетенції

Соціокультурна та загальнонавчальна компетенції

Лексика

Грамати ка

Фонетика

Аудіюван ня

Читання

Говоріння

Письмо

Тема: Робота і професія  

 

1.

06/ 09

 

rewarding, worthwhile, imaginative, superficially, unpredictable, concentrated

 

наголос у складних іменниках, прикметниках, прислівни ках 

в.1         с.4

в.5    с.5

в.1,2      с.4

в.3     с.4

-усвідомлення необхідності володіння іноземними мовами для підвищення власного добробуту;

-уміння формулювати власну позицію;

-уміння переконувати, аргументовувати, досягати взаєморозуміння у ситуаціях міжкультурного спілкування;

-уміння презентувати себе і створювати тексти іноземною мовою;

-уміння оцінювати власні навчальні досягнення;

-уміння самостійно працювати з підручником, шукати нову інформацію з різних джерел та критично оцінювати її;

-уміння співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою;

-уміння самостійно працювати з підручником, шукати нову інформацію з різних джерел та критично оцінювати її;

2.

07/ 09

 

 

the -ing Form and Infinitive

 

в.7,  с.6-7

в.5     с.5-6

в. 8    с.7

3.

13/ 09

 

 porter, postman, receptionist, make-up artist, delivery man, guide, waiter, waitress, temporary temporary job, part-time.

 

 

 

в.2    с.11

в.5       с.13

в.3,4 с.12

4.

14/ 09

 

 

Writing Informal E-mails

 

в.10      с.17

в.10    с.17

в.8       с.16

в.7     с.15

5.

20/ 09

 

salary, experience,  management, to boost, morale, to require, exceptional skill, recruiter, to reinforce, suitability, employer

 

 

 

в.3    с.20-21

в.11       с.18

в.2   с.19 словн. диктант

6

21/ 09

 

 to hamper, to suit, conscientious, decisive, aptitude, attitude, although, despite

 Although/ In spite of/ Despite/ Though

 

в.2      с.28

в.5      с.26-27

в.3       с.29

в.3,4    с.25

7.

27/09

 

 

Despite/though

 

 

 

В.7 ст.28

В.4 ст.26

8.

28/ 09

 

Урок домашнього читання

 

 

 

 

9.

04/10

 

Підсумкова комплексна робота з теми «Робота і професія»

 

 

 

 

Тема:  Засоби масової інформації

 

 

10.

05/ 10

 

to glue, producer, assistant producer, to supervise, scriptwriter, completion, graphic, designer, reporter, camera

 

наголос у складних іменниках, прикметниках, прислівниках

 

в.5, 6      с.34

в.4       с.33-34

в.2    с.33

-усвідомлення необхідності володіння іноземними мовами для підвищення власного добробуту;

-уміння формулювати власну позицію;

-уміння переконувати, аргументовувати, досягати взаєморозуміння у ситуаціях міжкультурного спілкування;

-уміння презентувати себе і створювати тексти іноземною мовою;

-уміння оцінювати власні навчальні досягнення;

-уміння самостійно працювати з підручником, шукати нову інформацію з різних джерел та критично оцінювати її;

-уміння співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою;

-уміння самостійно працювати з підручником, шукати нову інформацію з різних джерел та критично оцінювати її;

11.

11/ 10

 

blessing, curse, obviously, to outweigh, flickering, to corrupt, instructive

 

 

в.7         с.36

в.7, 8      с.36

в.9       с.37

в.7    с.36

12.

12/ 10

 

 to audition, news,  newsreader, affable newscaster, amiable screenwriter, reporter, editor, commentator,

 

 

 

в.6      с.39-41

в.7,8       с.41-42

в.10    с.43

13.

18/ 10

 

interviewer, announcer, impartial 

 Style in Letters

 

в.16     с.46

в.16    с.46

в.17       с.47

в.18   с.48

14.

19/ 10

 

to advertise, advert advertisement,   ad, advertiser, to treat, necklace, reversible

 

 

в.1       с.49

в.6      с.51

в.8         с.52

в.1,2   с.49

15.

25/ 10

 

 

 

 

 

в.9      с.53

в.10      с.54

словн. диктант

16.

26/ 10

 

Урок домашнього читання

 

 

 

 

 

17.

08/ 11

 

Підсумкова комплексна робота з теми «Засоби масової інформації»

 

 

 

 

 

 

Тема: Молодіжна культура. Одяг

 

 

 

18.

09/ 11

 

scout, boy scout, scouting, non-stop, recently, scoutmaster observation, , troop, to persuade, to clean up, neighbourhood

Modal verbs- have to, must, may, might, could, ought to have, should

наголос у складних іменниках, прикметниках, прислівниках

в.1,2     с.59

в.4      с.60-61

в.5      с.62

в.2     с.59

-уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку;

-уміння виконувати комунікативні завдання;

-готовність до пошуку різноманітних способів розв’язання комунікативних і навчальних проблем;

-готовність до міжкультурного діалогу;

-уміння використовувати українознавчий компонент в усіх видах мовленнєвої діяльності;

-уміння співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою;

-уміння організовувати свій час і навчальний простір;

-уміння самостійно працювати з підручником, шукати нову інформацію з різних джерел та критично оцінювати її;

-застосовувати ІКТ для пошуку, обробки, аналізу та підготовки інформації відповідно до поставлених завдань;

 

19.

15/ 11

 

 

 Present Tenses

the Present Perfect Continuous

 

 

в.12      с.64

в.11     с. 64

в.7   с.62

20.

16/ 11

 

subculture, depression, confusion, non-existent, to accuse, to harm, fashion, violence, violent, indefinable, illegal, to overstate, to alienate, hardships

 an Opinion Essay

 

 

в.5 с.67-69

в.6       с. 69

в.1   с.65

21.

22/ 11

 

 to intimidate, bipolar, fake, goofy, tracksuit, detention, restraint, loose, sublime, sophisticated

 

 

в.2     с.71

в.3  с.72-73

в.1    с. 71

в.2   с.71

22.

23/ 11

 

 

 

 

в.2     с.74

в.6      с.74

в.4      с.73

в.5,6   с.74

23.

29/ 11

 

 aesthetic, layer, amalgamation, establishment, bright, emotional, exploration,  craft,

 

 

 

в.7      с.75

в.8      с.76

словн. диктант

24.

30/ 11

 

explosive, fusion,fascinating, gamut, to inspire, philosophical, style, to transcend

 

 

 

в.4   с.79-81

в.3      с.78

в.2      с.77

25.

06/ 12

 

Урок домашнього читання 

 

 

 

 

 

26.

07/ 12

 

Підсумкова комплексна робота з теми «Молодіжна культура. Одяг»  

 

 

 

 

 

27.

13/ 12

 

 

 

Контроль аудіюван ня 

 

 

 

28.

14/ 12

 

 

 

 

 

Контроль говоріння

 

29.

20/ 12

 

 

 

 

Контроль читання

 

 

30.

21/ 12

 

 

 

 

 

 

Контроль письмо

31.

27/ 12

 

Аналіз контрольних робіт. Виконання вправ.

 

 

В.4ст 79

В.4 ст79

В5 ст81

32

28/12

 

Перегляд навчального відео.

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 9 клас, Планування
Інкл
До підручника
Англійська мова (9-й рік навчання) 9 клас (Буренко В. М.)
Додано
4 лютого 2019
Переглядів
2195
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку