Календарно- тематичне планування для 9(5) класу за підручником Deutsch N.Basaj І семестр

Про матеріал
Календарно- тематичне планування для 9(5) класу за підручником Deutsch N.Basaj І семестр
Перегляд файлу

 

 

Рецептивні

Інтеракційні

 

 

Продуктивні

Сприймання на слух

Зорове сприймання

Усна взаємодія (діалог)

Онлайн взаємодія

 

 

Писемне продукування

 

Усне продукування (монолог)

- розуміють чіткі вказівки, прохання тощо, щоб задовільнити конкретні потреби, якщо мовлення достатньо чітке і повільне;

- розуміють основний зміст короткого повідомлення;

- розуміють основний зміст прослуханих текстів різного характеру, які побудовані на засвоєному матеріалі.

2-3 хв (обсяг прослуханого у записі матеріалу (у межах))

- читають вголос і про себе (з повним розумінням) короткі тексти, побудовані на засвоєному мовному матеріалі;

-знаходять основну інформацію у текстах різнопланового характеру (значення незнайомих слів розкривається на основі здогадки, малюнка, схожості з рідною мовою)

- розуміють зміст листів, листівок особистого характеру.

Обсяг – 150-200 друкованих знаків

- спілкуються, дотримуючись основних норм, прийнятих у країнах, мова яких вивчається;

- відповідають на запитання щодо особистого життя (питання звучать чітко у дещо сповільненому темпі);

- роблять пропозиції, використовуючи репліки спонукального характеру;

- реагують на пропозиції, твердження тощо;

- обмінюються інформацією;

- під час спілкування демонструють володіння мовним та мовленнєвим матералом, набутим у попередні роки.

Висловлення кожного не менше 5 реплік, правильно оформлених у мовному відношенні. (5 реплік)

 

 

 

- бере участь а онлайн-спілкуванні, напр. надсилає віртуальні листівки на свята;

- дописує в мережі Інтернет про свій настрій та про те чим займається, використовуючи зразок;

- відповідає на коментарі, висловлює вдячність або вибачається;

- виконує прості інструкції та ставить прості запитання під час виконання спільного завдання онлайн, якщо партнер готовий допомогти

 

- пишуть особистого листа з опорою на зразок;

- пишуть короткі записки чи повідомлення з метою задоволення побутових повсякденних потреб;

- описують свою повсякденну діяльність, певні події в особистому житті своєї сім’ї, друзів.

Обсяг письмового повідомлення у словах (у межах) 60-70

- зв’язно описують місце, явище, об’єкт, подію;

- будують висловлювання з опорою на текст, ключові слова, серію малюнків тощо;

- передають зміст почутого, побаченого, прочитаного;

- роблять послідовний виклад минулих подій;

-повідомляють про повсякденну діяльність учня (вдома, у школі, в позаурочний час);

- розповідають про певні події в особистому житті – своєму, своєї сім’ї, друзів;

Обсяг висловлювання (у межах ) – 7-8 речень

 

 

 

 

 

 п/п

Дата

Тематика спілкування

Мовний інвентар

Комунікативний інвентар

Домашнє

завдання

 

Прим

Граматика

Лексика

Читання

Аудіювання

Говоріння

Письмо

Lektion 1  Ich, meine Familie und meine Freunde     Я, моя родина, мої друзі .

 

1.

02.09

Це моя сім'я

 

 

 

Віддієслівні іменники

ЛО уроку, с.6

;

St.7, Üb.3;

 

St.9, Üb.3

Опис мал., с. 7;

 

St.7, Üb.4,5,6

Розповідати про свою сім'ю за зразком с.6

 

2

06.09

Моя сім’я важлива для мене

 

Віддієслівні іменники

ЛО уроку с.9

St.9, Üb.2

St.9, Üb.1,2б

St.10, Üb.3

Обговорення інформаційного грона

St.10, Üb.3,4

Дати відповіді на запитання

Ігр. 1-4 пит

ІІгр.5-7 пит

 

3.

09.09

Опис сім'ї (зовнішність, риси характеру)

Вживання модальних дієслів

ЛО уроку, с.9

St.9, Üb.2;

St.11, Üb.3

St.10, Üb.3

 

St.11, Üb.2

діалоги

St.11, Üb. 3 (B, C)

Перекласти Ігр. St.11, Üb.3

ІІгр. Доповнити речення Впр.4 с.12

 

 

4.

13.09

Старі і молоді в нашому будинку

 

Неозначений

артикль

ЛО уроку, с.12

St.12 Üb.1

St.12, Üb.2

Бесіда за мал.

(впр. 1, с. 12)

St.14, Üb.2

Доповнити речення Üb.2, St.14

 

5.

16.09

Мої друзі

 

 

Означений артикль

toben, erfahren

St.15, Üb.2

St.16, Üb.5

St.16, Üb.2 а

 

St.16, Üb.4

St.19, Üb.1,2

 

Підготуватися до тесту

 

 

 

6

20.09

 

Лексико-граматичний тест

Дати відповіді на запитання St.19, Üb.2

 

7

23.09

 

Мої друзі.

 

 

 

St.16, Üb.5

St.16, Üb.5

Бесіда за питаннями

St.18, Üb.6

 

Написвти розповідь про друга

 

 

 

8

27.09

 

 Опис друга

 

 

Підготуватися до створення колажу

 

9.

30.09

Підсумковий урок з тем «Я, моя родина, мої друзі». Створення фотоколажу.

 

Виписати лексику с.35,37

 

 

 

Lektion 2 Reisen        Подорож

 

 

10.

04.10

Ціль поїздки

Вживання прийменників з назвами країн с.41

Питальне слово wohin

Wortschatz

S.43-44

St.1, Üb.28

 

 

Утворення діалогів St.29, Üb3

St.29, Üb.4 відповіді на запитання

St.28, Üb.2

 Ігр. Утворити діалог

St.29, Üb.4

ІІгр. Доповнити речення St.29, Üb.5

 

11.

07.10

Плани на поїздку

Питальне слово wohin

Wortschatz

S.43-44

St.30, Üb 7

St.30, Üb.7

Продовжити подані речення St.29, Üb.6

St.30, Üb.8

Читати та перекладати текст St.31, Üb.3б

 

12.

11.10

Відпустка

Підрядне речення з сполучником dass

Wortschatz

S.43-44

St.31

 

 

St.31, Üb.9

St.33, Üb.13

Розігрування діалогу St.32, Üb.11. Відповіді на запитання St.32, Üb.10. Обговорення планів на відпустку в класі St.32, Üb.12

St.32, Üb.12

St.32, Üb.10.

Скласти картку відпочинку за зразком

впр.14 с.33

 

 

13.

21.10

Якою була погода

Відмінювання дієслова wissen S.42

Wortschatz

S.43-44

 

St.34, Üb.15

Складання та розігрування діалогів St.34, Üb.17. Відповіді на запитання St.34, Üb.16.

St.34, Üb.16

Утворити діалоги за поданим зразком St.35, Üb.18

 

14.

25.10

Погода і вдпустка

Складносурядні речення зі сполучником denn

Wortschatz

S.43-44

St.36, Üb.19

 

St.36, Üb.19

Обговорення за малюнками.

 

Дати відповіді на запитання St.36, Üb.20

 

St.36, Üb.19

Ігр.перекласти текст 1-3. St.37

ІІгр. Перекласти інтерв’ю 4-5 St.37

 

15.

28.10

Плани на відпустку в Україні

 

 

Das Fragewort wo und die Präpositionen in und an

Wortschatz

S.43-44

St.38, Üb.21

St.38, Üb.21

Утворення міні діалогів St.38, Üb.22,23

St.38, Üb.21,24

 

 

 

Ігр. Перекладати St.45, Üb.1

ІІгр. St.47, Üb.5

 

16

01.11

 

Відпустка мрї

Traumferien

 

Лексико-граматичний тест

Temporalanga

ben mit im S.42

Wortschatz

S.43-44

St.45, Üb.1

St.47, Üb.5

St.47, Üb.4

 

Відповіді на запитання St.46, Üb.2

Утворення діалогів St.46, Üb.3

Üb.6, St.63

Виконання лексико-граматичних завдань

 

 

 

Утворення діалогів St.46, Üb.3

 

 

 

 

 

Розповіді за темою «Відпустка моєї мрії»

 

 

 

 

 

 

 

 

17.

04.11

Відпустка мрї

 

 

Temporalanga

ben mit im S.42

Wortschatz

S.43-44

St.47, Üb.5

St.48, Üb.5б

18.

08.11

Підсумковий урок з теми «Подорож ». Обговорення теми в групах, мікрогрупах.

 

Заповнити таблицю самооцінювання с.60

 

19.

11.1

Контроль читання.

 

Підготкватися до контролю аудіювання

 

 

20

15.11

Контроль аудіювання.

 

Повторити вивчений матеріал теми

 

 

Lektion 3 Literatur    Література

 

 

 

 

21.

18.11

В шкільній бібліотеці

Іn die Schulmediothek

Indefinitpronomen

Ein-, kein-, jed-, alle

Wortschatz

S.75-76

St.50, Üb 3,5

St.49, Üb.2

Обговорення за  поданими реченнями St.50, Üb.5

 

 

Ігр перекласти текст St.51, Üb.5 ,

ІІгр. Виконати завдання до тексту St.52, Üb.6

 

22

22.11

Шкільна бібліотека в Німеччині

Indefinitpronomen

Ein-, kein-, jed-, alle

Wortschatz

S.75-76

Üb.12, St.54

 

St.52, Üb.7

Доповнення речень за інформацією тексту St.52, Üb.7

St.53, Üb.9

St.53, Üb.10

Ігр читати і перекладати діалог

Üb.11, St.54

ІІгр Üb.12, St.54-55

 

23

25.11

Світ літератури німецьких підлітків

sich-Verben

Wortschatz

S.75-76

Üb.13 St.56-57

Üb.17 St.59

 

Üb.21 St.61

Üb.13 St.56-57

Üb.14 St.58

Обговорення за поданими схемами Üb.13 St.56-57

Відповіді на запитання за зразком Üb.16 St.59

Üb.13 St.56-57

 

 

Відповіді на запитання за зразком Üb.16 St.59

 

Перекладати текст Üb.21  St.61-62

 

24.

29.11

Автори книг

 

 

 

sich-Verben

Wortschatz

S.75-76

Üb.31, St.65

 

 

 

Доповнити речення Üb.25  St.63

 

25

02.12

Мій улюблений автор

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

sich-Verben

Wortschatz

S.75-76

Üb.31, St.65

Üb.28, St.65

Üb.26, St.64 обговорення за поданими питаннями

Üb.29, St.65

Ігр перекласти Üb.32, St.67 ,

ІІгр. Дати відповіді на запитання до тексту

 

26

06.12

 

Улюблена книга

 

 

Лексико-граматичний тест

Deklination der Adjektive

Wortschatz

S.75-76

Üb.33 St.68

Üb.36 St.70

Бесіда за мал.

Üb.33 St.68

Виконання лексико-граматичних завдань

Розповідати про книгу за поданим зразком Üb.33 St.68

 

27.

09.12

Українські сучасні книги

Deklination der Adjektive

Wortschatz

S.75-76

Üb.3 St.73

Üb.36 St.70

Üb.35 St.70

Обговорення про книги сучасності України Üb.34 St.69

Обговорення за питаннями Üb.38 St.71

Üb.36 St.70

Заповнити таблицю самооцінювання. Розповіді про улюблену книгу

 

28.

13.09

 

Підсумковий урок з теми «Література». Розповіді учнів про улюблену книгу.

Підготуватися до уроку контролю письма

 

29.

16.09

Контроль письма.

 

Підготуватися до уроку контролю говоріння

 

 

 

30

20.12

Контроль говоріння.

Повторити вивчений впродовж семестру матеріал

 

31.

23.12

Повторення вивченого лексико-граматичного матеріалу семестру

Систематизувати матеріали мовного портфоліо

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
До підручника
Німецька мова (5-й рік навчання) 9 клас (Басай Н.П.)
Додано
22 вересня 2021
Переглядів
371
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку