Рецептивні |
Інтеракційні
|
Продуктивні |
|||
Сприймання на слух |
Зорове сприймання |
Усна взаємодія (діалог) |
Онлайн взаємодія
|
Писемне продукування
|
Усне продукування (монолог) |
- розуміють чіткі вказівки, прохання тощо, щоб задовільнити конкретні потреби, якщо мовлення достатньо чітке і повільне; - розуміють основний зміст короткого повідомлення; - розуміють основний зміст прослуханих текстів різного характеру, які побудовані на засвоєному матеріалі. 2-3 хв (обсяг прослуханого у записі матеріалу (у межах)) |
- читають вголос і про себе (з повним розумінням) короткі тексти, побудовані на засвоєному мовному матеріалі; -знаходять основну інформацію у текстах різнопланового характеру (значення незнайомих слів розкривається на основі здогадки, малюнка, схожості з рідною мовою) - розуміють зміст листів, листівок особистого характеру. Обсяг – 150-200 друкованих знаків |
- спілкуються, дотримуючись основних норм, прийнятих у країнах, мова яких вивчається; - відповідають на запитання щодо особистого життя (питання звучать чітко у дещо сповільненому темпі); - роблять пропозиції, використовуючи репліки спонукального характеру; - реагують на пропозиції, твердження тощо; - обмінюються інформацією; - під час спілкування демонструють володіння мовним та мовленнєвим матералом, набутим у попередні роки. Висловлення кожного не менше 5 реплік, правильно оформлених у мовному відношенні. (5 реплік)
|
- бере участь а онлайн-спілкуванні, напр. надсилає віртуальні листівки на свята; - дописує в мережі Інтернет про свій настрій та про те чим займається, використовуючи зразок; - відповідає на коментарі, висловлює вдячність або вибачається; - виконує прості інструкції та ставить прості запитання під час виконання спільного завдання онлайн, якщо партнер готовий допомогти
|
- пишуть особистого листа з опорою на зразок; - пишуть короткі записки чи повідомлення з метою задоволення побутових повсякденних потреб; - описують свою повсякденну діяльність, певні події в особистому житті своєї сім’ї, друзів. Обсяг письмового повідомлення у словах (у межах) 60-70 |
- зв’язно описують місце, явище, об’єкт, подію; - будують висловлювання з опорою на текст, ключові слова, серію малюнків тощо; - передають зміст почутого, побаченого, прочитаного; - роблять послідовний виклад минулих подій; -повідомляють про повсякденну діяльність учня (вдома, у школі, в позаурочний час); - розповідають про певні події в особистому житті – своєму, своєї сім’ї, друзів; Обсяг висловлювання (у межах ) – 7-8 речень
|
№ п/п |
Дата |
Тематика спілкування |
Мовний інвентар |
Комунікативний інвентар |
Домашнє завдання |
Прим |
|||||||||||
Граматика |
Лексика |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
||||||||||||
Lektion 1 Ich, meine Familie und meine Freunde Я, моя родина, мої друзі . |
|
||||||||||||||||
1. |
02.09 |
Це моя сім'я
|
Віддієслівні іменники |
ЛО уроку, с.6 |
; St.7, Üb.3;
|
St.9, Üb.3 |
Опис мал., с. 7;
|
St.7, Üb.4,5,6 |
Розповідати про свою сім'ю за зразком с.6 |
|
|||||||
2 |
06.09 |
Моя сім’я важлива для мене
|
Віддієслівні іменники |
ЛО уроку с.9 |
St.9, Üb.2 |
St.9, Üb.1,2б |
St.10, Üb.3 Обговорення інформаційного грона |
St.10, Üb.3,4 |
Дати відповіді на запитання Ігр. 1-4 пит ІІгр.5-7 пит |
|
|||||||
3. |
09.09 |
Опис сім'ї (зовнішність, риси характеру) |
Вживання модальних дієслів |
ЛО уроку, с.9 |
St.9, Üb.2; St.11, Üb.3 |
St.10, Üb.3
|
St.11, Üb.2 діалоги |
St.11, Üb. 3 (B, C) |
Перекласти Ігр. St.11, Üb.3 ІІгр. Доповнити речення Впр.4 с.12 |
|
|||||||
4. |
13.09 |
Старі і молоді в нашому будинку
|
Неозначений артикль |
ЛО уроку, с.12 |
St.12 Üb.1 |
St.12, Üb.2 |
Бесіда за мал. (впр. 1, с. 12) |
St.14, Üb.2 |
Доповнити речення Üb.2, St.14 |
|
|||||||
5. |
16.09 |
Мої друзі
|
Означений артикль |
toben, erfahren |
St.15, Üb.2 St.16, Üb.5 |
St.16, Üb.2 а
|
St.16, Üb.4 |
St.19, Üb.1,2 |
Підготуватися до тесту
|
|
|||||||
6 |
20.09 |
Лексико-граматичний тест |
Дати відповіді на запитання St.19, Üb.2 |
|
|||||||||||||
7 |
23.09 |
Мої друзі.
|
|
|
St.16, Üb.5 |
St.16, Üb.5 |
Бесіда за питаннями St.18, Üb.6 |
|
Написвти розповідь про друга
|
|
|||||||
8 |
27.09 |
Опис друга
|
Підготуватися до створення колажу |
|
|||||||||||||
9. |
30.09 |
Підсумковий урок з тем «Я, моя родина, мої друзі». Створення фотоколажу. |
|
Виписати лексику с.35,37 |
|
||||||||||||
Lektion 2 Reisen Подорож
|
|
||||||||||||||||
10. |
04.10 |
Ціль поїздки |
Вживання прийменників з назвами країн с.41 Питальне слово wohin |
Wortschatz S.43-44 |
St.1, Üb.28
|
|
Утворення діалогів St.29, Üb3 St.29, Üb.4 відповіді на запитання |
St.28, Üb.2 |
Ігр. Утворити діалог St.29, Üb.4 ІІгр. Доповнити речення St.29, Üb.5 |
|
|||||||
11. |
07.10 |
Плани на поїздку |
Питальне слово wohin |
Wortschatz S.43-44 |
St.30, Üb 7 |
St.30, Üb.7 |
Продовжити подані речення St.29, Üb.6 |
St.30, Üb.8 |
Читати та перекладати текст St.31, Üb.3б |
|
|||||||
12. |
11.10 |
Відпустка |
Підрядне речення з сполучником dass |
Wortschatz S.43-44 |
St.31
|
St.31, Üb.9 St.33, Üb.13 |
Розігрування діалогу St.32, Üb.11. Відповіді на запитання St.32, Üb.10. Обговорення планів на відпустку в класі St.32, Üb.12 |
St.32, Üb.12 St.32, Üb.10. |
Скласти картку відпочинку за зразком впр.14 с.33 |
|
|||||||
13. |
21.10 |
Якою була погода |
Відмінювання дієслова wissen S.42 |
Wortschatz S.43-44 |
|
St.34, Üb.15 |
Складання та розігрування діалогів St.34, Üb.17. Відповіді на запитання St.34, Üb.16. |
St.34, Üb.16 |
Утворити діалоги за поданим зразком St.35, Üb.18 |
|
|||||||
14. |
25.10 |
Погода і вдпустка |
Складносурядні речення зі сполучником denn |
Wortschatz S.43-44 |
St.36, Üb.19
|
St.36, Üb.19 |
Обговорення за малюнками.
Дати відповіді на запитання St.36, Üb.20
|
St.36, Üb.19 |
Ігр.перекласти текст 1-3. St.37 ІІгр. Перекласти інтерв’ю 4-5 St.37 |
|
|||||||
15. |
28.10 |
Плани на відпустку в Україні
|
Das Fragewort wo und die Präpositionen in und an |
Wortschatz S.43-44 |
St.38, Üb.21 |
St.38, Üb.21 |
Утворення міні діалогів St.38, Üb.22,23 |
St.38, Üb.21,24
|
Ігр. Перекладати St.45, Üb.1 ІІгр. St.47, Üb.5 |
|
|||||||
16 |
01.11 |
Відпустка мрї Traumferien
Лексико-граматичний тест |
Temporalanga ben mit im S.42 |
Wortschatz S.43-44 |
St.45, Üb.1 St.47, Üb.5 |
St.47, Üb.4
|
Відповіді на запитання St.46, Üb.2 Утворення діалогів St.46, Üb.3 |
Üb.6, St.63 Виконання лексико-граматичних завдань
|
Утворення діалогів St.46, Üb.3
Розповіді за темою «Відпустка моєї мрії»
|
|
|||||||
17. |
04.11 |
Відпустка мрї
|
Temporalanga ben mit im S.42 |
Wortschatz S.43-44 |
St.47, Üb.5 |
St.48, Üb.5б |
|||||||||||
18. |
08.11 |
Підсумковий урок з теми «Подорож ». Обговорення теми в групах, мікрогрупах. |
|
Заповнити таблицю самооцінювання с.60 |
|
||||||||||||
19. |
11.1 |
Контроль читання.
|
Підготкватися до контролю аудіювання
|
|
|||||||||||||
20 |
15.11 |
Контроль аудіювання.
|
Повторити вивчений матеріал теми |
|
|||||||||||||
Lektion 3 Literatur Література
|
|
|
|||||||||||||||
21. |
18.11 |
В шкільній бібліотеці Іn die Schulmediothek |
Indefinitpronomen Ein-, kein-, jed-, alle |
Wortschatz S.75-76 |
St.50, Üb 3,5 |
St.49, Üb.2 |
Обговорення за поданими реченнями St.50, Üb.5 |
|
Ігр перекласти текст St.51, Üb.5 , ІІгр. Виконати завдання до тексту St.52, Üb.6 |
|
|||||||
22 |
22.11 |
Шкільна бібліотека в Німеччині |
Indefinitpronomen Ein-, kein-, jed-, alle |
Wortschatz S.75-76 |
Üb.12, St.54
|
St.52, Üb.7 |
Доповнення речень за інформацією тексту St.52, Üb.7 |
St.53, Üb.9 St.53, Üb.10 |
Ігр читати і перекладати діалог Üb.11, St.54 ІІгр Üb.12, St.54-55 |
|
|||||||
23 |
25.11 |
Світ літератури німецьких підлітків |
sich-Verben |
Wortschatz S.75-76 |
Üb.13 St.56-57 Üb.17 St.59
Üb.21 St.61 |
Üb.13 St.56-57 Üb.14 St.58 |
Обговорення за поданими схемами Üb.13 St.56-57 Відповіді на запитання за зразком Üb.16 St.59 |
Üb.13 St.56-57
|
Відповіді на запитання за зразком Üb.16 St.59
Перекладати текст Üb.21 St.61-62 |
|
|||||||
24. |
29.11 |
Автори книг
|
sich-Verben |
Wortschatz S.75-76 |
Üb.31, St.65 |
|
|
|
Доповнити речення Üb.25 St.63 |
|
|||||||
25 |
02.12 |
Мій улюблений автор
|
sich-Verben |
Wortschatz S.75-76 |
Üb.31, St.65 |
Üb.28, St.65 |
Üb.26, St.64 обговорення за поданими питаннями |
Üb.29, St.65 |
Ігр перекласти Üb.32, St.67 , ІІгр. Дати відповіді на запитання до тексту |
|
|||||||
26 |
06.12 |
Улюблена книга
Лексико-граматичний тест |
Deklination der Adjektive |
Wortschatz S.75-76 |
Üb.33 St.68 |
Üb.36 St.70 |
Бесіда за мал. |
Üb.33 St.68 Виконання лексико-граматичних завдань |
Розповідати про книгу за поданим зразком Üb.33 St.68 |
|
|||||||
27. |
09.12 |
Українські сучасні книги |
Deklination der Adjektive |
Wortschatz S.75-76 |
Üb.3 St.73 |
Üb.36 St.70 Üb.35 St.70 |
Обговорення про книги сучасності України Üb.34 St.69 Обговорення за питаннями Üb.38 St.71 |
Üb.36 St.70 |
Заповнити таблицю самооцінювання. Розповіді про улюблену книгу |
|
|||||||
28. |
13.09 |
Підсумковий урок з теми «Література». Розповіді учнів про улюблену книгу. |
Підготуватися до уроку контролю письма |
|
|||||||||||||
29. |
16.09 |
Контроль письма.
|
Підготуватися до уроку контролю говоріння
|
|
|||||||||||||
30 |
20.12 |
Контроль говоріння. |
Повторити вивчений впродовж семестру матеріал |
|
|||||||||||||
31. |
23.12 |
Повторення вивченого лексико-граматичного матеріалу семестру |
Систематизувати матеріали мовного портфоліо |
|
|||||||||||||