КАЛЕНДАРНО- ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ ГРОМАДЯНСЬКА ОСВІТА 7 КЛАС НУШ НА 2025/2026 н.р. (0,5 годин/тиждень)
Розроблено на основі модельної програми «Громадянська освіта. 6–9 клас» для закладів загальної середньої освіти (авт. Васильків І. Д., Кравчук В. М., Танчин І. З.) «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і науки України від 19.12.2024 № 1768)
|
№ |
Тема уроку |
Дата |
Корекція
|
|
Розділ І. Культура. Суспільство. Особистість |
|||
|
1 |
Культура матеріальна і духовна. Коли виникла культура або чи складно малювати на камені? Культурне розмаїття. Господарювання (економіка). Приватна власність. Людина і природа |
|
|
|
2-3 |
Права і свободи людини. Права людини: історичний екскурс. Класифікація прав людини та приклади (особисті (фізичні, громадянські) права людини; політичні права; соціальні та економічні права; культурні права, екологічні права). Свобода світогляду і віросповідання. Єдність прав і обов’язків |
|
|
|
4 |
Що робить людину людиною? Людська гідність. Взаємоповага. Мої цінності, мета і мрії. Самоаналіз і саморозвиток. Особистісні якості. Внутрішня мотивація |
|
|
|
5 |
Урок узагальнення знань |
|
|
|
Розділ ІІ. Мистецтво жити в суспільстві |
|||
|
6 |
Родина як мінісуспільство. Сім’я і шлюб. Подружжя. Батьківство і материнство. Права та обов’язки батьків і дітей. Родинні цінності і правила. Захист сім’ї в суспільстві і державі |
|
|
|
7 |
Дитина – маленька людина. Поняття прав дитини. Право дітей на соціальний, правовий, економічний захист |
|
|
|
8 |
Громада. Історичний розвиток громади на теренах України. Громадський простір в минулому і сьогоденні. Доступність. Пам’ятки історії, культури, природи. Культурні та екологічні права й обов’язки людини і громадянина |
|
|
|
9 |
Урок узагальнення знань |
|
|
|
Розділ ІІІ. Мистецтво жити в державі |
|||
|
10 |
Наша держава — Україна. Україна — молода держава з багатовіковою історією. Проголошення незалежності України. Державна символіка України. Конституція України — основний закон нашої держави. Якою нашу державу бачить світ? |
|
|
|
11 |
Державні органи влади та їх функції. Система органів державної влади в Україні. Верховна Рада України. Кабінет міністрів України. Місцеві державні адміністрації в системі державного управління. Суди та їх призначення. Президент України |
|
|
|
12 |
Місцеве самоврядування. Що таке місцеве самоврядування? Як формуються органи місцевого самоврядування? Якими є завдання і можливості органів місцевого самоврядування? Як місцеве самоврядування впливає на життя громади? |
|
|
|
13 |
Урок узагальнення знань |
|
|
|
Розділ ІV. Мистецтво спілкування |
|||
|
14 |
Елементи спілкування. Відправник і отримувач. Повідомлення: зміст, форма, способи передачі інформації. Зворотній зв'язок. Мистецтво запитувати |
|
|
|
15 - 16 |
Уміння висловлювати свої думки. Чітке формулювання. Аргументація. Висновки. Текстове і усне повідомлення. Мистецтво публічного виступу. Врахування особливостей аудиторії |
|
|
|
17 |
Спілкування в групах і колективах. Ролі лідера і членів команди. Як працювати над спільними завданнями. Командна мотивація. Відповідальність і толерантність. Вплив самовираження на взаємодію з іншими |
|
|
|
18 |
Урок узагальнення знань |
|
|
|
19 |
Підсумковий урок |
|
|
-
Петруняк Лариса
03.09.2025 в 12:11
Загальна:
5.0
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
-
Горовий Іван
30.08.2025 в 18:18
Загальна:
5.0
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
-
Іванова Альона Юріївна
23.08.2025 в 21:30
Загальна:
5.0
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
-
Литвиненко Віра
18.08.2025 в 18:53
Загальна:
5.0
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Показати ще 1 відгук