5 клас
Карпюк О.Д. Англійська мова: Підручник для 5 класу загальноосвітніх навчальних закладів
ІI СЕМЕСТР
№ |
Дата |
Тема уроку |
Очікувані результати |
Мовний інвентар |
Змістові лінії |
Домашнє завдання |
Примітка |
||||||||||||||||
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Грома- дянська відповідаль-ність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
||||||||||||||||||
Cвята і традиції |
|||||||||||||||||||||||
49 |
|
Різдво в Англії. Розвиток навичок читання. |
Надавати інформацію про традиції святкування Різдва |
ЛО теми в. 1, 2, с. 112. |
Прийменники часу on, at |
|
V
|
|
|
Розповідати про Різдво в Англії |
|
||||||||||||
50 |
|
Різдво в Україні. Вживання прийменників часу. |
Розповідати про щоденні справи |
ЛО теми |
Прийменники часу on, at, in |
|
V
|
|
|
Доповнити речення правильним прийменником |
|
||||||||||||
51 |
|
Готуємось до свята. Вживання модального дієслова must. |
Розповідати про підготовку до свята, описувати традиції святкування Різдва та дня народження |
Vocabulary box (с. 116) |
Must – mustn’t |
|
V
|
|
|
в. 4, с. 117 (письмово) Вивчити колядку “Silent Night” |
|
||||||||||||
52 |
|
Важливі дати. Розвиток комунікативних навичок. |
Запитувати та надавати інформацію про свята та традиції святкування
|
ЛО теми |
Називання дат англійською |
|
V
|
|
|
в 2b, с. 118 (письмово) |
|
||||||||||||
53 |
|
День Подяки. Розвиток діалогічного мовлення. |
Розповідати про традиції святкування. Розповідати про підготовку до свята; описувати процес виготовлення запрошення |
Vocabulary box (с. 119) |
Present Continuous |
|
V
|
|
|
в. 8, с. 120 |
|
||||||||||||
54 |
|
Бабусині історії. Розвиток навичок аудіювання. |
Розповідати про особливості святкування улюбленого свята
|
Vocabulary box (с. 123) |
Past Simple |
|
V
|
|
|
в. 7, с. 124 |
|
||||||||||||
55 |
|
Родинні традиції. Простий минулий час. |
Описувати минулі події |
ЛО теми |
Past Simple |
|
V
|
|
|
в. 5, с. 127 |
|
||||||||||||
56 |
|
Давним-давно…. Розвиток монологічного мовлення. |
Розповідати про казки та їх героїв; давати поради; висловлювати свої враження від прочитаного |
ЛО теми |
Past Simple. Irregular Verbs |
|
V
|
|
|
в. 6, с. 129 |
|
||||||||||||
57 |
|
Казкові герої. Розвиток діалогічного мовлення. |
Розповідати про улюблену та казку та її героїв |
Vocabulary box (с. 130) |
Past Simple. Irregular Verbs |
|
V
|
|
|
в. 1, с. 131 |
|
||||||||||||
58 |
|
Ми любимо свята. Виготовлення святкової листівки. |
Описувати процес виготовлення запрошення |
ЛО теми. Повторення |
Повторення |
|
V
|
|
|
в. 7, с. 133 (виготовити і підписати листівку) |
|
||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||
59 |
|
Казки з дитинства. Розвиток навичок аудіювання і читання.
|
Переказувати текст; висловлювати своє ставлення до прочитаного |
ЛО теми |
Повторення |
|
|
|
|
в. 3, с. 135 (вивч. п’єсу по ролях) |
|
||||||||||||
60 |
|
Казки з дитинства. Розігрування п’єси.
|
Переказувати текст; висловлювати своє ставлення до прочитаного |
ЛО теми |
Повторення |
|
|
|
|
в. 2, с. 137 (письмово) |
|
||||||||||||
Природа |
|||||||||||||||||||||||
61 |
|
Погода. Доповідь про погоду. Введення ЛО теми. |
Описувати погоду |
Тематичні картки. Vocabulary box (с. 140, с. 143) |
Adverbs |
V |
|
|
|
в. 1а, с. 141 |
|
||||||||||||
62 |
|
Природні явища. Безособові речення. Розвиток граматичних навичок. |
Надавати інформацію про погоду у різних країнах світу |
Тематичні картки. ЛО теми |
Безособові речення |
V |
|
|
|
в 1, с. 144 |
|
||||||||||||
63 |
|
Погода в різних куточках світу. Розвиток навичок аудіювання. |
Розповідати про погоду у різних країнах світу; ставити запитання з метою уточнення інформації |
Vocabulary box (с. 145) |
|
|
|
V |
V |
в 4, с. 146 (письмово)
|
|
||||||||||||
64 |
|
Прогноз погоди. Розвиток комунікативних навичок. |
Надавати інформацію про погоду; давати рекомендації |
ЛО теми Vocabulary box (с. 148) |
be going to |
|
|
V |
|
в. 4, с. 149 |
|
||||||||||||
65 |
|
Яка у вас погода? Розвиток навичок письма. |
Розповідати про погоду; ставити запитання з метою уточнення інформації |
ЛО теми. Повторення. |
Present Continuous |
V |
|
|
|
в. 2b, с. 151 |
|
||||||||||||
Одяг |
|||||||||||||||||||||||
66 |
|
Види одягу. Введення нових ЛО. |
Описувати одяг у різну погоду |
Тематичні картки |
Pr. Simple & Cont. Past Simple |
|
|
V |
|
в. 3, с. 153 (письмово) |
|
||||||||||||
67 |
|
Вдягаємося по погоді. Розвиток навичок читання.
|
Розповідати про щоденні справи; описувати зовнішній вигляд та погоду |
Тематичні картки Vocabulary box (с. 155) |
Pr. Simple & Cont.
|
|
|
V |
|
в. 3, с. 155 |
|
||||||||||||
68 |
|
Обираємо одяг. Розвиток навичок аудіювання і говоріння.
|
Розповідати про погоду; описувати одяг друзів; висловлювати своє ставлення |
Vocabulary box (с. 156) |
Pr. Simple & Cont.
|
|
|
|
V |
в. 4, с. 156 (скласти 10 речень за таблицею) |
|
||||||||||||
69 |
|
У що ти сьогодні одягнений? Розвиток комунікативних навичок. |
Розповідати про вибір одягу у різний час та у різну погоду |
ЛО теми |
Present Simple |
V |
|
|
|
в. 6, с. 159 |
|
||||||||||||
70 |
|
Одяг та взуття. Введення нових ЛО. |
Розповідати про вибір одягу у різний час та у різну погоду |
ЛО теми |
go + Ving |
|
|
|
|
в. 4, с. 161 (скласти 5-7 речень) |
|
||||||||||||
71 |
|
Одяг та взуття для активного відпочинку. Розвиток навичок читання. |
Розповідати про відпочинок; висловлювати свої враження та почуття |
Vocabulary box (с. 163) |
Present Simple |
|
|
V |
|
в. 3, с. 163 |
|
||||||||||||
72 |
|
У літньому таборі. Вживання прийменників місця.
|
Розповідати про минулі події; описувати літній відпочинок |
Vocabulary box (с. 165б с. 167) |
Прийменники місця. Past Simple |
|
|
V |
|
в. 4, 5 с. 168 |
|
||||||||||||
73 |
|
Вирушаємо в похід. Розвиток навичок аудіювання та говоріння. |
Розповідати про відпочинок; висловлювати свої враження та почуття
|
ЛО теми |
Special Questions |
V |
|
|
|
в. 1, с. 171 |
|
||||||||||||
74 |
|
Краса природи. Пори року. Введення нових лексичних одиниць. |
Описувати погоду у різні пори року; називати місяці та їх погодні особливості |
Vocabulary box (с. 173) |
Present Simple |
V |
|
|
|
в. 4, с. 173 |
|
||||||||||||
75 |
|
Улюблена пора року. Розвиток навичок аудіювання.
|
Розповідати про улюблену пору року; називати місяці; описувати погоду |
Vocabulary box (с. 175, с. 176) |
Different Types of Questions |
V
|
|
|
|
в. 3, с. 174
|
|
||||||||||||
76 |
|
Одяг та погода. Повторення часових форм дієслова. |
Описувати погоду у різні пори року; розповідати про відпочинок, висловлювати свої враження |
ЛО теми |
Повторення часових форм. |
V |
|
|
|
в. 2, с. 176 (описати улюблену пору року) |
|
||||||||||||
77 |
|
Земля – наш дім. Розвиток комунікативних навичок.
|
Розповідати про відпочинок, висловлювати свої враження |
ЛО теми |
Повторення |
V |
|
|
|
в. 9 с. 179 (написати міні-твір) |
|
||||||||||||
78 |
|
Щедра природа. Розвиток навичок читання та аудіювання.
|
Переказувати текст; висловлювати свої враження від прочитаного |
ЛО теми |
Past Simple |
|
|
|
|
в. 2, с. 181 (письмово відповісти на запитання) |
|
||||||||||||
Рідне село |
|||||||||||||||||||||||
79 |
|
У селі. Введення ЛО та МЗ.
|
Надавати інформацію про сільську місцевість |
Vocabulary box (с. 185) |
Модальне дієслово can |
|
|
V |
|
в. 6, с. 186 |
|
||||||||||||
80 |
|
Подорож по місту. Розвиток навичок аудіювання.
|
Описувати місто; називати різні будівлі та описувати їх |
ЛО теми |
Present Simple |
|
|
V |
|
в. 1, с. 189 (письмово відповісти на запитання) |
|
||||||||||||
81 |
|
Ознайомлення з містом. Розвиток діалогічного мовлення.
|
Називати будівлі та їх розміщення; Ставити запитання для уточнення інформації |
ЛО теми |
Present Simple |
|
|
V |
|
в. 7, с. 193 (скласти та розіграти діалог) |
|
||||||||||||
82 |
|
Життя у місті та в селі. Ведення дискусії за темою. |
Називати будівлі та їх розміщення; Ставити запитання для уточнення інформації |
ЛО теми |
|
|
|
V |
|
Розповідати про рідне село |
|
||||||||||||
83 |
|
Моє рідне село. Розвиток навичок письма. |
Описувати своє рідне село та його визначні місця |
ЛО теми |
|
|
|
V |
|
Розповідати про рідне село |
|
||||||||||||
Подорож |
|
|
|
Vocabulary box (с. 196) |
|
|
V |
|
|
Підготувати розповідь про Велику Британію |
|
||||||||||||
84 |
|
Загальні відомості про Велику Британію. Розвиток навичок читання. |
Розповідати факти про Велику Британію |
Vocabulary box (с. 196) |
Present Perfect Ознайомлення |
|
|
|
V
|
в. 6, с. 197 |
|
||||||||||||
85 |
|
Канікули у Великій Британії. Введення та активізація ЛО та МЗ. |
Розповідати про визначні місця Лондона; давати рекомендації |
ЛО теми |
Present Perfect Утворення |
|
V |
|
|
в. 2, с. 198 Вивчити 3 форми дієслів |
|
||||||||||||
86 |
|
Ми любимо подорожувати. Теперішній доконаний час. |
Розповідати про звичаї та традиції англійців; висловлювати власну точку зору |
ЛО теми |
Present Perfect Вживання |
|
V |
|
|
в. 5, с. 200 |
|
||||||||||||
87 |
|
Місця, які варто побачити. Вдосконалення граматичних навичок. |
Надавати інформацію про країну та визначні місця; висловлювати власну точку зору |
ЛО теми |
Present Perfect Коротка форма |
|
V |
|
|
в. 6, с. 202 |
|
||||||||||||
88 |
|
Країни світу. Розвиток навичок аудіювання. |
Розповідати про досвід подорожування
|
Vocabulary box (с. 204) |
|
|
V |
|
|
в. 1, с. 206 |
|
||||||||||||
89 |
|
Визначні місця Лондона. Читання тексту. |
Розповідати про визначні місця Лондона; давати рекомендації |
ЛО теми |
|
|
V |
|
|
в. 6b, с. 209 (відповісти на запитання до тексту) |
|
||||||||||||
90 |
|
Велика Британія та британці. Розвиток навичок читання та говоріння. |
Розповідати про звичаї та традиції англійців |
Vocabulary box (с. 210) |
Past Simple Present Perfect |
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
91 |
|
Україна. Введення ЛО та МЗ. |
Розповідати про Україну; доповнювати речення за змістом |
ЛО теми |
Past Simple Present Perfect |
|
V |
|
|
в. 6, с. 213 |
|
||||||||||||
92 |
|
Наша мальовнича країна. Розвиток навичок читання. |
Розповідати про звичаї та традиції українців; |
ЛО теми |
|
|
V |
|
|
Розповідати про традиції в Україні |
|
||||||||||||
93 |
|
Українські традиції. Розвиток навичок аудіювання. |
Розповідати про улюблені свята
|
ЛО теми |
Past Simple/ Present Perfect |
V |
|
|
|
в. 3, с. 217 |
|
||||||||||||
94 |
|
Подорож Україною. Розвиток навичок граматики. |
Розповідати про визначні місця країни; обговорювати інформацію та висловлювати свою позицію |
ЛО теми |
Past Simple/ Present Perfect |
|
V |
|
|
Виконати письмово граматичну вправу. |
|
||||||||||||
95 |
|
Туристична Україна. Вдосконалення навичок граматики.
|
Вести діалог розпитування про міста України; розповідати про міста України |
ЛО теми |
|
|
V |
|
|
в. 5, с. 221 |
|
||||||||||||
96 |
|
Україна та українці очима іноземців. Розвиток навичок говоріння. |
Розповідати про гостинність України
|
Vocabulary box (с. 225) |
|
|
V |
|
|
в. 2, с. 223 |
|
||||||||||||
97 |
|
Історичні пам’ятки України. Проведення вікторини. |
Розповідати про історичні пам’ятки України
|
ЛО теми |
|
|
V |
|
|
в 5, с. 226 |
|
||||||||||||
98 |
|
Плани на літо. Контроль аудіювання. |
Розповідати про плани на літо; описувати різні види діяльності |
|
Future Simple shall/will, be going to |
|
V |
|
|
в. 7, с. 229 |
|
||||||||||||
99 |
|
Скоро канікули! Майбутній час. |
Надавати інформацію про плани на літо; давати рекомендації |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
100 |
|
Подорожуємо по світу. Контроль читання. |
Ставити запитання з метою уточнення інформації; аргументувати власний вибір |
ЛО теми |
Future Simple |
|
|
V |
|
в. 5, с. 231 |
|
101 |
|
Літні канікули – найкращий час для подорожей. Розвиток комунікативних навичок. |
Розповідати про визначні місця; давати рекомендації; ставити питання з метою розширення інформації |
ЛО теми |
Future Simple |
|
V |
|
|
в. 6, с. 234 |
|
102 |
|
Їдемо за кордон! Контроль письма. |
Розповідати про визначні місця; давати рекомендації; ставити питання з метою розширення інформації |
ЛО теми |
|
|
V |
|
|
в. 2, с. 235 |
|
103 |
|
Україна – рідний край! Повторення часових форм дієслова. |
Підсумовують знання по часовим формам дієслова |
ЛО теми |
Повторення |
|
|
|
|
в. 5, с. 238 |
|
104 |
|
Активний відпочинок влітку. Контроль говоріння. |
Висловлювати свої враження, почуття та емоції |
ЛО теми |
|
|
|
|
|
в. 7, с. 238 |
|
105 |
|
Канікули! Систематизація вивченого. |
Підсумовують знання по темі |
Повторення |
Повторення |
|
|
|
|
Повторити вивчений матеріал |
|
1