Календарно- тематичне планування уроків географії в 7 класі.

Про матеріал
Календарно – тематичне планування уроків географії 7 клас ( 35 г., 1 год. на тиждень ) За програмою 2015р. НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИ ДЛЯ 6 – 9 КЛАСІВ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДЛЯ РОЗУМОВО ВІДСТАЛИХ ДІТЕЙ Укладачі: Одинченко Л.К., кандидат педагогічних наук, доцент кафедри технологій корекційної та інклюзивної освіти «ДВНЗ» Донбаського державного педагогічного університету; Скиба Т.Ю., викладач кафедри корекційної та інклюзивної освіти Сумського державного педагогічного університету ім. А.С. Макаренка, заступник директора з навчально-виховної роботи КУ Сумської спеціальної загальноосвітньої школи Сумської міської ради, вчитель географії вищої категорії
Перегляд файлу

Календарно – тематичне планування уроків  географії

 

7 клас

 ( 35 г., 1 год. на тиждень )

 

 

 

 

 

За програмою 2015р.

 

НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИ ДЛЯ 6 – 9 КЛАСІВ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДЛЯ РОЗУМОВО ВІДСТАЛИХ ДІТЕЙ

Укладачі:  Одинченко Л.К., кандидат педагогічних наук, доцент кафедри технологій корекційної та інклюзивної освіти «ДВНЗ» Донбаського державного педагогічного університету;

Скиба Т.Ю., викладач кафедри корекційної та інклюзивної освіти Сумського державного педагогічного університету ім. А.С. Макаренка, заступник директора з навчально-виховної роботи КУ Сумської спеціальної загальноосвітньої школи Сумської міської ради, вчитель географії вищої категорії

 

 

 

 

2021/2022 н.р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Географія

7 клас (35 год., 1 год. на тиждень)

 I - семестр

Дата

Тема

При-мітки

Дист. навч.

1.

 

Повторення ( 1 г. )

 Географічне положення своєї місцевості на карті України. Узагальнення відомостей про природу своєї місцевості і занять населення.

Практичні роботи

        Знаходження своєї місцевості на карті України, області.

 

 

2.

 

Земна куля ( 10 г. )

 Уявлення про Землю в давні часи. Форма Землі. Докази кулястості Землі.

 

 

 

3.

 

Глобус – модель земної кулі. Земна вісь, екватор, полюси. Зображення суші й води на глобусі.

Практична робота

  1. Моделювання з пластиліну земної кулі з позначенням екватора і полюсів.

 

 

 

4.

 

Умовне зображення поверхні Землі на площині (фізична карта півкуль). Градусна сітка та її призначення. Меридіани та паралелі.

 

 

 

5.

 

Розподіл води і суші на Землі. Материки і океани на глобусі та карті півкуль. Перші кругосвітні подорожі.

 

 

 

6.

 

Обертання Землі навколо своєї осі. Зміна дня і ночі. Практична робота

2. Показ за допомогою телурія або глобуса і джерела світла зміни дня і ночі.

 

 

 

7.

 

Нерівномірність нагрівання поверхні земної кулі Сонцем (прямі, похилі промені). Поняття про клімат. Теплові пояси: жаркий, помірний, холодний. Зображення їх на глобусі та карті півкуль.

 

 

8.

 

Практична робота

3. Складання таблиці назв материків і частин світу.

 

 

 

9.

 

Практична робота

4. Вправи на визначення напрямків, материків й океанів на глобусі та карті.

 

 

 

10.

 

Практична робота

5. Позначення на контурній карті півкуль назв материків й океанів,  шляхів кругосвітніх подорожей, кордонів теплових поясів різними кольорами.

 

 

 

11.

 

Практична робота

6. Заочні мандрівки за глобусом і картою півкуль.

 

 

 

12.

 

Природні зони

й їх розміщення на земній кулі ( 24 г. )

Різноманітність природних умов на Землі. Природні зони, закономірності їх розміщення на поверхні Землі. Карта природних зон.

Практична робота.

1. Робота з картою природних зон і фізичною картою світу.

 

 

13.

 

Зона арктичних пустель. Географічне положення природної зони.

 

 

14.

 

Зона арктичних пустель. Особливості природи: поверхня, клімат, своєрідність рослинного і тваринного світу.

 

 

15.

 

Зона арктичних пустель. Заняття населення.

 

 

16.

 

Зона тундри. Географічне положення природної зони.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

II - семестр

 

 

17.

 

Зона тундри. Особливості природи: поверхня, клімат, своєрідність рослинного і тваринного світу. Заняття населення.

 

 

 

18.

 

 

Зона тундри.  Заняття населення.

 

 

 

19.

 

Лісова зона. Географічне положення природної зони.

 

 

20.

 

Лісова зона. Особливості природи: поверхня, клімат, своєрідність рослинного і тваринного світу.

 

 

 

21.

 

Лісова зона. Заняття населення.      

 

 

 

22.

 

Практична робота.

2. Позначення природних зон на контурній карті.

    

 

 

23.

 

Практична робота.

3. Нанесення на контурну карту назв вивчених об’єктів (за вибором вчителя).

 

 

 

24.

 

Зона степів. Географічне положення природної зони. Особливості природи: поверхня, клімат, своєрідність рослинного і тваринного світу.

 

 

25.

 

Зона степів.  Заняття населення.

 

 

 

26.

 

Зона пустель. Географічне положення природної зони.

 

 

27.

 

Зона пустель. Особливості природи: поверхня, клімат, своєрідність рослинного і тваринного світу.

 

 

28.

 

Зона пустель.  Заняття населення.

 

 

 

29.

 

         Тропічна зона. Географічне положення природної зони.

 

 

30.

 

Тропічна зона. Особливості природи: поверхня, клімат, своєрідність рослинного і тваринного світу. Заняття населення.

 

 

 

31.

 

Висотна поясність в горах. Географічне положення природної зони.

 

 

32.

 

Особливості природи: поверхня, клімат, своєрідність рослинного і тваринного світу. Заняття населення.

 

 

33.

 

Практична робота.

4. Фронтальна й індивідуальна робота по заповненню таблиць (систематизація навчального матеріалу).

 

 

 

34.

 

Практична робота.

5. Складання схеми зв’язків між компонентами природного комплексу.

 

 

 

35.

 

Практична робота.

6. Складання елементарних описів географічних об’єктів за планом (на основі ілюстрацій, тексту підручника, уявлень, картографічних зображень).

 

 

 

 

Орієнтовні досягнення учнів на кінець навчального року:

  •        знає дійсну форму Землі,
  •        має уявлення про перші кругосвітні подорожі, які доводять, що Земля має кулеподібну форму;
  • визначає, якими умовними кольорами позначаються материки й океани на глобусі та карті півкуль;
  • знаходить і показує на глобусі та карті півкуль полюси, лінію екватора, сторони горизонту;
  •        встановлює відмінність у нагріванні земної поверхні Сонцем;
  •        називає теплові пояси;
  • знає назви природних зон,  закономірності їх розміщення  на поверхні Землі;
  • знаходить і  показує межі природних зон на карті;
  • називає типових представників рослинного та тваринного світу природних зон;
  • читає умовні знаки і кольори географічних карт, користуючись легендою карти;
  • складає елементарні описи географічних об’єктів за типовим планом на основі карти й ілюстрацій;
  • працює з картами атласу та контурними картами;
  • за навідними питаннями вчителя встановлює взаємозв'язки між кліматом, рослинним і тваринним світом і заняттями населення.

*Орієнтовні показники сформованості життєвої компетентності учнів на кінець року:

  • має уявлення про форму Землі, її обертання навколо своєї осі, причини зміни дня і ночі,
  • має уявлення про глобус, карту півкуль, карту природних зон;
  •  розрізняє умовні кольори, якими позначаються вода і суша на глобусі та карті півкуль;
  • має уявлення про теплові пояси, їх зображенням на глобусі та карті;
  • має уявлення про природні зони на Землі, їх зображення на карті природних зон;
  • із опорою на наочний матеріал називає типових представників рослинного та   тваринного світу природних зон.

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Географія, 7 клас, Планування
Інкл
Додано
10 жовтня 2021
Переглядів
2478
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку