Календарно – тематичне планування уроків географії
7 клас
( 35 г., 1 год. на тиждень )
За програмою 2015р.
НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИ ДЛЯ 6 – 9 КЛАСІВ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДЛЯ РОЗУМОВО ВІДСТАЛИХ ДІТЕЙ
Укладачі: Одинченко Л.К., кандидат педагогічних наук, доцент кафедри технологій корекційної та інклюзивної освіти «ДВНЗ» Донбаського державного педагогічного університету;
Скиба Т.Ю., викладач кафедри корекційної та інклюзивної освіти Сумського державного педагогічного університету ім. А.С. Макаренка, заступник директора з навчально-виховної роботи КУ Сумської спеціальної загальноосвітньої школи Сумської міської ради, вчитель географії вищої категорії
2021/2022 н.р.
Географія
7 клас (35 год., 1 год. на тиждень)
I - семестр
№ |
Дата |
Тема |
При-мітки |
Дист. навч. |
1. |
|
Повторення ( 1 г. ) Географічне положення своєї місцевості на карті України. Узагальнення відомостей про природу своєї місцевості і занять населення. Практичні роботиЗнаходження своєї місцевості на карті України, області. |
|
|
2. |
|
Земна куля ( 10 г. ) Уявлення про Землю в давні часи. Форма Землі. Докази кулястості Землі.
|
|
|
3. |
|
Глобус – модель земної кулі. Земна вісь, екватор, полюси. Зображення суші й води на глобусі. Практична робота
|
|
|
4. |
|
Умовне зображення поверхні Землі на площині (фізична карта півкуль). Градусна сітка та її призначення. Меридіани та паралелі.
|
|
|
5. |
|
Розподіл води і суші на Землі. Материки і океани на глобусі та карті півкуль. Перші кругосвітні подорожі.
|
|
|
6. |
|
Обертання Землі навколо своєї осі. Зміна дня і ночі. Практична робота 2. Показ за допомогою телурія або глобуса і джерела світла зміни дня і ночі.
|
|
|
7. |
|
Нерівномірність нагрівання поверхні земної кулі Сонцем (прямі, похилі промені). Поняття про клімат. Теплові пояси: жаркий, помірний, холодний. Зображення їх на глобусі та карті півкуль. |
|
|
8. |
|
Практична робота 3. Складання таблиці назв материків і частин світу.
|
|
|
9. |
|
Практична робота 4. Вправи на визначення напрямків, материків й океанів на глобусі та карті.
|
|
|
10. |
|
Практична робота 5. Позначення на контурній карті півкуль назв материків й океанів, шляхів кругосвітніх подорожей, кордонів теплових поясів різними кольорами.
|
|
|
11. |
|
Практична робота 6. Заочні мандрівки за глобусом і картою півкуль.
|
|
|
12. |
|
Природні зони й їх розміщення на земній кулі ( 24 г. ) Різноманітність природних умов на Землі. Природні зони, закономірності їх розміщення на поверхні Землі. Карта природних зон. Практична робота. 1. Робота з картою природних зон і фізичною картою світу. |
|
|
13. |
|
Зона арктичних пустель. Географічне положення природної зони. |
|
|
14. |
|
Зона арктичних пустель. Особливості природи: поверхня, клімат, своєрідність рослинного і тваринного світу. |
|
|
15. |
|
Зона арктичних пустель. Заняття населення. |
|
|
16. |
|
Зона тундри. Географічне положення природної зони. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
II - семестр |
|
|
17. |
|
Зона тундри. Особливості природи: поверхня, клімат, своєрідність рослинного і тваринного світу. Заняття населення.
|
|
|
18. |
|
Зона тундри. Заняття населення.
|
|
|
19. |
|
Лісова зона. Географічне положення природної зони. |
|
|
20. |
|
Лісова зона. Особливості природи: поверхня, клімат, своєрідність рослинного і тваринного світу.
|
|
|
21. |
|
Лісова зона. Заняття населення.
|
|
|
22. |
|
Практична робота. 2. Позначення природних зон на контурній карті.
|
|
|
23. |
|
Практична робота. 3. Нанесення на контурну карту назв вивчених об’єктів (за вибором вчителя).
|
|
|
24. |
|
Зона степів. Географічне положення природної зони. Особливості природи: поверхня, клімат, своєрідність рослинного і тваринного світу. |
|
|
25. |
|
Зона степів. Заняття населення.
|
|
|
26. |
|
Зона пустель. Географічне положення природної зони. |
|
|
27. |
|
Зона пустель. Особливості природи: поверхня, клімат, своєрідність рослинного і тваринного світу. |
|
|
28. |
|
Зона пустель. Заняття населення.
|
|
|
29. |
|
Тропічна зона. Географічне положення природної зони. |
|
|
30. |
|
Тропічна зона. Особливості природи: поверхня, клімат, своєрідність рослинного і тваринного світу. Заняття населення.
|
|
|
31. |
|
Висотна поясність в горах. Географічне положення природної зони. |
|
|
32. |
|
Особливості природи: поверхня, клімат, своєрідність рослинного і тваринного світу. Заняття населення. |
|
|
33. |
|
Практична робота. 4. Фронтальна й індивідуальна робота по заповненню таблиць (систематизація навчального матеріалу).
|
|
|
34. |
|
Практична робота. 5. Складання схеми зв’язків між компонентами природного комплексу.
|
|
|
35. |
|
Практична робота. 6. Складання елементарних описів географічних об’єктів за планом (на основі ілюстрацій, тексту підручника, уявлень, картографічних зображень). |
|
|
Орієнтовні досягнення учнів на кінець навчального року:
*Орієнтовні показники сформованості життєвої компетентності учнів на кінець року: