Календарно- тематичне планування уроків музичного мистецтва у 3 класі складено за
навчальною програмою «Музичне мистецтво. 3-4 клас» для учнів
Опорного закладу Михальчанського ліцею, затвердженою педагогічною радоют (Протокол №1 від 30.08.2022 ).
Навчальну програму складено на основі Типової освітньої програми, розробленої під керівництвом Савченко О.Я затвердженою наказом МОН України від 12.08.2022 №. 743
І семестр
РОЗДІЛ І. ПОРИ РОКУ В МИСТЕЦТВІ (16 годин)
№ уроку
|
Дата |
Корекція |
Тема уроку |
Основні наскрізні компоненти |
|||
№ уроку
|
Дата |
Сприймання, аналіз-інтерпретація та естетична оцінка творів мистецтва |
Практична художньо-творча діяльність учнів, самореалізація в царині мистецтва |
Естетико-мистецтвознавча пропедевтика (засвоєння понять і термінів) |
|||
1 |
07.09 |
|
|
Лясолька і Барвик у країні мистецтв |
С. Борткевич. Принцеса на горошині (із циклу "Музичні картинки за казками Г.Х.Андерсена) |
Засмутилось кошеня» сл. П. Воронька муз. І. Кириліної - розучування |
Куплетна форма. Повторення нотних знаків. |
2 |
14.09 |
|
|
Портретна галерея |
М/Ф "Піноккіо", "Пригоди Буратіно" (фрагменти) Ю.Шевченко. Балет "Буратіно і чарівна скрипка" (фрагменти) |
Засмутилось кошеня» сл. П. Воронька муз. І. Кириліної - виконання |
Інтонація. Балет - як вид мистецтва. |
3 |
21.09 |
|
|
Ліричні персонажі |
С. Прокоф'єв. Вальс із балету "Попелюшка". "Джульєтта - дівчинка" з балету "Ромео та Джульєтта" |
Вокальна та танцювальна імпровізація. Створюємо образи казкових героїв. |
Одночастинна, двочастинна, та тричастинна музичні форми |
4 |
28.09 |
|
|
Людина і природа - єдині |
М. Римський - Корсаков. Опера "Казка про царя Салтана": вступ до II дії ("Море") Арія царівни - Лебедя |
І. Танчак "Добрий день людям на землі", с. 17, розучування Пантоміма "Царівна - Лебідь" |
Контраст.
|
№ уроку
|
Дата |
Корекція |
Тема уроку |
Основні наскрізні компоненти |
|||
№ уроку
|
Дата |
Сприймання, аналіз-інтерпретація та естетична оцінка творів мистецтва |
Практична художньо-творча діяльність учнів, самореалізація в царині мистецтва |
Естетико-мистецтвознавча пропедевтика (засвоєння понять і термінів) |
|||
5 |
05.10 |
|
|
Людина і природа - єдині (продовження) |
В. Кохановська Марш Маркіза Карабаса з казки - мюзиклу "Кіт у чоботях"; Г. Джекман. The Puss Suite. Саундтрек з м/ф "Кіт у чоботях" |
І. Танчак "Добрий день людям на землі", с. 17, виконання Пантоміма "Царівна - Лебідь" Грп "Оркестр" с. 21 |
Марш
|
6 |
12.10 |
|
|
Дружба та братство - найбільше багатство |
М. Степаненко. Дражнилка. Скривдили (з дитячого зошита") |
О. Янушкевич, М. Ясакова "Дружба - розучування |
Театр і музика |
7 |
19.10 |
|
|
Дружба та братство - найбільше багатство (продовження) |
М/ф " Бременські музиканти" (фрагменти) |
О. Янушкевич, М. Ясакова "Дружба - виконання |
Мюзикл |
8 |
26.10 |
|
|
Героїзм у мистецтві |
П. Чайковський. "Марш дерев'яних солдатиків" ( з дитячого альбому) В. А. Моцарт "Турецький марш" |
О, Янушкевич, З. Тищенко "Наша рідна Укаїна"- розучування |
Рондо |
9 |
03.11 |
|
|
Богатирі в мультиплікації |
Пісня з м/ф"Пригоди Котигорошка та його друзів" (музика А. Солов'єва); Ф. Пелегрино "Парад героїв. |
О, Янушкевич, З. Тищенко "Наша рідна Укаїна"- - виконання |
Мідні духові інструменти |
10 |
09.11 |
|
|
Козацькому роду нема переводу |
С. Климовський - Л. Бетховен. Їхав козак за Дунай. |
А. Олєйнікова, І. Чайченко "Ми - нащадки козаків" - розучування |
Варіації |
11 |
16.11 |
|
|
Козацькому роду нема переводу (продовження) |
Л. Бетховен. Варіації на українську тему |
А. Олєйнікова, І. Чайченко "Ми - нащадки козаків" -виконання |
Порівняння форми рондо з варіаціями |
12 |
23.11 |
|
|
Наша слава, краса і велич |
Українські народні пісні у виконанні Соломії Крушельницької |
М. Облещук, Р, Обшарська "Гімнастика ранкова" - розучування, с. 41 |
Хортинг |
13 |
30.11 |
|
|
Наша слава, краса і велич (продовження) |
Т. Керичок. Пісня - марш "Спортивний дух" |
М. Облещук, Р, Обшарська "Гімнастика ранкова" - виконання, с. 41 |
Симетрія в музиці |
14 |
0712 |
|
|
Новорічний калейдоскоп ( |
"Нова радість стала"( у виконанні Пікардійської терції) |
Н. Май "Новорічна пісня" - розучування |
Ударні музичні інструменти. |
15 |
14.12 |
|
|
Перевір себе |
Завдання Лясольки |
||
16 |
21.12 |
|
|
Підсумок за семестр |
|
||
І семестр – Зар. |
Календарно- тематичне планування уроків образотворчого мистецтва у 3 класі складено за навчальною програмою «Образотворче мистецтво 3-4 класи» для учнів
Опорного закладу Михальчанського ліцею, затвердженою педагогічною радою (Протокол №1 від 30.08.2022 ).
Навчальну програму складено на основі Типової освітньої програми, розробленої під керівництвом Савченко О.Я., затвердженою наказом МОН України від 12.08.2022 №. 743
№ |
Тема уроку, практична робота |
Дата
|
Примітка |
Мистецькі мандри . |
|||
1. |
Лясолька і Барвик у Країні Мистецтв. Ілюстрація. Вибір формату картини. Створення ілюстрації до своєї казки про Країну Мистецтв. |
07.09 |
|
2. |
Портретна галерея. Портрет. Створення портрету свого улюбленого персонажу із казки «Пригоди Буратино» (акварель) |
14.09 |
|
3. |
Ліричні персонажі. Композиція. Зображення фігури людини на повний ріст. Створення портрету казкового героя/героїні на повний ріст. |
21.09 |
|
4. |
Людина і природа - єдині. Контрасти і відтінки кольорів. Правила композиції. Створення морського пейзажу. (акварель) |
28.09 |
|
5. |
Людина і природа – єдині. Композиційний центр картини. Створення осіннього пейзажу (Техніка за вибором) (акварель) |
05.10 |
|
6. |
Дружба та братство – найбільше багатство. Скульптура. Фактура. Правила роботи з пластиліном. Ліплення песика (пластилін) |
12.10 |
|
7. |
Дружба та братство – найбільше багатство. Зображення веселого друга – папуга або собачки ( на вибір) (акварель) |
19.10 |
|
8. |
Героїзм у мистецтві. Книжкові ілюстрації. Буквиця. Створення декоративної літери: буквиці (матеріали на вибір) |
26.10 |
|
9. |
Богатирі в мультиплікації. Художники-мультиплікатори. Створення портрета Котогорошка на смужці паперу. (матеріали за вибором) |
03.11 |
|
10.. |
Козацькому роду – нема переводу. Кругла скульптура і рельєф. Перегляд: мультфільм із серіалу «Козаки» (фрагмент) Зображення одного з козаків – герої мультфільму(кольорові олівці, фламастери) |
09.11 |
|
11. |
Козацькому роду – нема переводу. Кругла скульптура і рельєф. Створення сувеніру-магніта з веселим козаком. (солоне тісто або глина, гуаш) |
16.11 |
|
12. |
Наша слава, краса і велич. Симетрія Горельєф і барельєф. Створення барельєфу «Дерево життя»(картон, пластилін) |
23.11 |
|
13. |
Новорічний калейдоскоп. Створення новорічної листівки з листівки з витинанкою або Різдвяно-новорічного скрапбукінгу(декорованого альбому) (кольоровий папір) |
30.11 |
|
14. |
Новорічний калейдоскоп. Новорічні іграшки. Візерунок та орнамент. Створення візерунка або орнаменту для новорічної кульки (олівець, клей ПВА) |
07.12 |
|
15. |
Узагальнення і систематизаія знань учнів |
14.12 |
|
16 |
Перевір свої досягнення. Завдання Барвика. Підсумок.. |
21.12 |
|